X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מציע אנכי להקשיב ברוב קשב לנאום הנ"ל של נתניהו מי שלא אוהב אותו באופן אישי מתבקש להתגבר על הרגשות ולהקשיב למסכת העובדות אותה הוא מפרט שם
▪  ▪  ▪
ניצן. אין תגובה [צילום: פלאש 90]

לכאורה אנו בשלב שאחרי, שהרי כתב החשדות נכתב, שימוע היה ולבסוף החליט היועמ"ש אביחי מנדלבליט על הגשת כתב אישום. אמנם, חזקת החפות עומדת לראש הממשלה בנימין נתניהו (על אף שכל התקשורת והשמאל מתעלמים מהכלל היסודי הזה שהוא מאושיות הדמוקרטיה וזכויות הפרט) כשבנוסף, לשון החוק בעניין הנדון חד-משמעית (שוחרי הדמוקרטיה מתעלמים כמובן גם מזה!!).
נסביר: המחוקק החריג מעמדו של ראש ממשלה מזה של שאר שרים באופן שראש ממשלה יכול להמשיך ולכהן עד לאחר מתן פסק דין חלוט בעניינו. בדיוק למצב דהיום כיוון המחוקק - מניעת מצב בו השלטון יוחלף שלא בדרך הדמוקרטית המקובלת (בקלפי) אלא באמצעי אחר, פסול לעניין זה, כגון הגשת כתב אישום, תפירת תיקים וכיוצא באלה. אלא שאולי מעז יצא מתוק.
תמצית העניין מפורטת בנאומו של נתניהו, אותו נאום שניתן כתגובה להצהרת היועץ המשפטי והרטיט לבבות רבים של רוב היהודים בארצנו המזדהים עם נתניהו והמבינים שהשחיתות אכן קיימת. אלא שבניגוד למצהלות התקשורת והשמאל, זו (השחיתות) נטועה עמוק במערכת המשפט והפרקליטות בראשה. אין זה אומר שכל הפרקליטות מושחתת, כלל ועיקר לא. אלא שיש "פרקליטות בתוך הפרקליטות", כזו המושכת בחוטים והיא בעלת הכוח ובתור שכזו מכוונת את המהלכים.
מציע אנכי להקשיב ברוב קשב לנאום הנ"ל של נתניהו. מי שלא אוהב אותו באופן אישי מתבקש להתגבר על הרגשות ולהקשיב למסכת העובדות אותה הוא מפרט שם. אגע רק במקצתן.
על פרקליט המדינה שי ניצן נאמר ונכתב הרבה. בראש הדברים אציין את דבריה של הילה גרסטל, מי שעמדה בראש הביקורת על הפרקליטות ועזבה את התפקיד חפוית ראש וכדבריה "אזרחית מודאגת". בין שאר אמירותיה הייתה זו לקמן המסעירה מכולן. קבעה גרסטל לאמור ששי ניצן אינו ראוי לכהן כפרקליט המדינה (!) והסבירה שזה משום שבמהלך עבודתה נתקלה בחוסר יושר מצדו. היינו מצפים שלמחרת האדמה תרעד וכל התקשורת תעסוק בסנסציה! ולא היא - דממה מוחלטת של החונטה (תקשורת-מערכת משפט-הון)...
שי ניצן שקרן
יואב יצחק, עיתונאי חוקר מהמוכשרים שיש במקומותינו ומי שבאמתחתו כמה וכמה הצלחות וחשיפות פרסם באתרו "מחלקה ראשונה" סדרה ארוכה של כתבות ותחקירים מהם עולה ש"שי ניצן שקרן". לא רק שכך מסתבר מהעובדות הרבות המובאות שם אלא שכך נכתב במפורש פעמים רבות ("שי ניצן שקרן"). היינו מצפים שמתקפה חריפה כזו תיענה בתביעת דיבה נגד יצחק ואתרו שכן איש אינו יכול לחיות בשלום עם תווית "שקרית" כזו. אלא שהעובדות וההתקפות והתחקירים מובאים מזה חודשים ארוכים, שבוע אחר שבוע - ושי ניצן לא מגיב! דממה! (האומרת דרשני...).
נמשיך הלאה. נושא תפירת התיקים אינו חדש במקומותינו. את חלקם הזכיר נתניהו בנאומו/תגובתו. יעקב נאמן, רובי ריבלין, גל הירש ועוד הרשימה לא קצרה. המשותף לכל אלה הנו היותם מזוהים עם הימין. מקרה בעלמא?
ומנגד, "אנשי שלומנו" בני "המחנה האחר" זוכים לחסינות בנסיבות מתמיהות תוך שאכיפה הבררנית זועקת לשמים. זועקת ואין עונה. מנדלבליט עצמו הלין לפני כמה שנים על כך שתפרו לו תיק ולמרות זה "ותשקוט הארץ"... (יש הטוענים שבכיר בפרקליטות מחזיק את מנדלבליט "במקום רגיש" ועל כן הוא נאלץ על כורחו לשתף פעולה עם החונטה בבואה "לסכל" את נתניהו ולהעביר אותו ואת שלטונו מן העולם).
למי ששם לב, לא עסקתי כאן כלל בפרטי כתב האישום הנדון. הכל כבר נאמר וכעת לא תהיה ברירה אלא להמתין לבירור המשפטי. יכול אני לומר שאפילו שופטים מהזן המוכר, השייכים ל"משפחה" (כדברי אהרן ברק לאחרונה) יתקשו מאוד (וזה בלשון המעטה) להרשיע את נתניהו. סחיטה באיומים של עדי המדינה, העלמת ראיות, מחדלים שונים והדלפות פליליות ומגמתיות מחדרי החקירות, ייחוס עבירה שאין לה תקדים (בארץ ובעולם!), אי-חקירת עדי מפתח כגון רגולטורים ועוד בעיות רבות - כל אלה הופכים את החקירה ותוצאותיה למזוהמות ואין בנמצא שופט הגון שירשיע למרות כל אלה.
ככלות הכל ועם ירידת המתח עלתה במוחי מחשבה אופטימית. הרי אזרחים רבים זועקים על השחיתות שתוארה לעיל, זועקים ואין שומע. ואולי עתה, כאשר האדם הכי חזק במדינה - ראש ממשלה, נתקל בבעיה הזו שאין להפריז בחומרתה, אולי עתה יציב לו כמטרה לעשות בדק בית, לנקות את האורוות ולהציל את הפרקליטות ומערכת המשפט מעצמה לטובתה ולטובת כל עם ישראל. אם יממש את שאמר בסיפא ויחל תהליך בו "יחקרו את החוקרים" אולי יתבצע סוף-סוף שדוד מערכות כזה שיסלק את החונטה הרעה והמסוכנת הזו אחת ולתמיד מנוף חיינו. ובא לציון גואל.

תאריך:  25/11/2019   |   עודכן:  25/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב האישום - ואולי מעז יצא מתוק
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
אבל איך זה יכול להיות,
אבנר צפוני  |  25/11/19 12:18
 
- אולמרט עבריין, נתניהו נרדף
טברייני  |  25/11/19 16:57
 
- יפה כתבת טברייני. הכל נכון ל"ת
לטברייני  |  25/11/19 17:53
 
- פוקסניוז על התקשורת שלנו
מה אומרת  |  28/11/19 21:05
 
- עוד כסיל עם מקלדת מהירה. ל"ת
מה חדש?  |  25/11/19 17:59
 
- נתניהו - קוץ בגרונם של המושחתי
טברייני  |  26/11/19 18:08
 
- באמת ביזיון !!
בעז ש  |  26/11/19 11:22
2
חזקת החפות
הירונימוס  |  25/11/19 13:35
 
- בדיוק, לכן הפליאה - כיצד
בן נאמן  |  25/11/19 19:40
 
- בן נאמן: מושחתים תקרא להוריך!
מקס משפטן  |  25/11/19 22:23
3
ראש הממשלה עם הכהונה הארוכה
הו, תמימות קדושה  |  25/11/19 13:36
 
- זה נורא שיש בתוכנו יהודי (אתה
למגיב  |  25/11/19 19:58
4
היו שעשו:״בדם ואש החונטה נגרש״ ל"ת
יתכן גם אצלנו?  |  25/11/19 14:52
5
אמן ! ל"ת
הלוואי !!!  |  25/11/19 21:47
6
לצערי, לתפקיד ייבחרו שופטים
משה מיכאל  |  25/11/19 22:30
7
מאמר שמתעלם מהשכל הישר
מכלוף   |  26/11/19 04:41
8
יש לחשוף
את פניו  |  26/11/19 06:41
9
מתחילים לסגור על שי ניצן
אקטואלי  |  27/11/19 00:43
10
גם אם יבחר בגץ יחליטשהוא לא
יכול לשרת  |  27/11/19 17:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
בג"ץ דחה על הסף עתירה של התנועה לאיכות השלטון שדרשה מנתניהו להתפטר, משום ששרגא וחבריו הפרו את חובת מיצוי ההליכים. אבל כמו תמיד, לא היה חיוב בהוצאות - וכך הופך בג"ץ לשותף לגזילת משאבי הציבור
איציק וולף
ממלא-מקום המפכ"ל ברך את חוקרי להב 433 והתייחס לכתבי האישום של ראש הממשלה    "החלטת היועץ המשפטי לממשלה משקפת את מקצועיות ויסודיות החקירה, כמו גם את האמון הרב כלפי החוקרים והחקירה"
דן מרגלית
מדוע כחול לבן צריכה להעניק מקום ראשון לליכוד ברוטציה? כי היא אחראית וצריכה להציע משהו אטרקטיבי כדי שראשי הליכוד יתעוררו להשתחרר מהלפיתה של ביבי
טל בן-יעקב
במקרה שנתניהו יזכה בבחירות שלישיות כשהוא סוחב כתב אישום על גבו ומנדלבליט יחליט לשלול ממנו את האפשרות לקבלת המנדט, העם יקרע לשניים    חצי ממנו יתקשו לקבל את העובדה שלמרות שניצחו - הפסידו    רק איש אחד יכול למנוע את זה
איתן קלינסקי
אני נמנה עם הציבור שגילה פעמים רבות אי-שביעות רצון מכתב אשמה שהגיש היועץ המשפטי לממשלה או מפסק דין של בית המשפט, אבל מעולם לא נקטנו בעמדה המצהירה אי-לגיטימיות של רשויות אוכפי החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il