X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בני גנץ הוא לוחם, אך משם מה תמיד נלחם את המלחמה הקודמת יעלון וגנץ, בואו אשיא לכם עצה חינם - תמיד תילחמו את המלחמה הבאה, ואף פעם, אף פעם אל תביעו עמדות קונספירטיביות כאשר אתם באופוזיציה
▪  ▪  ▪
גנץ. שקרן פתולוגי? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אחרי שבני גנץ ובוגי יעלון התחייבו ערב הבחירות שלא לבסס ממשלה על קולות הרשימה המשותפת, ויום אחרי הבחירות נלחמו בשיניים לממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, הסתבר סוף-סוף לכולם כי מדובר בצמד שקרנים פתולוגיים, כזבנים מלידה, לא מעגלי פינות אלא שקרנים עזי מצח.
עד אז היה הדבר ברור לי, והיה ברור גם למרבית מתנגדיהם הפוליטיים, אך מהרגע שהשקר עם המשותפת צף ועלה, הסתבר גם לתומכיהם כי מדובר בצמד שקרנים שכנראה אפילו לא שמים לב כאשר הם משקרים, זה פשוט הטבע שלהם.
וחלק קטן מתומכיהם מצדיקים את השקרים האלה. המטרה של סילוק בנימין נתניהו ובעיקר סילוק הימין מהשלטון, חשובה אצלם יותר מהאמת, חשובה אצלם יותר מיהדותה של המדינה, פחות ממאה שנה לאחר השואה בה הושמדה מחצית העם היהודי.
ואז נופלת עלינו מגיפת הקורונה. ללא ספק המגיפה תפסה תאוצה רבתי בימים האחרונים, ללא ספק נתניהו בולם במידה מסוימת את הצעדים הדרסטיים ביותר הנדרשים על-ידי מערכת הבריאות, ללא ספק נוטע נתניהו ביטחון בקרב מרבית הציבור שיש יד איתנה ליד ההגה, ויעלון וגנץ שוב לוחמים מלחמה קודמת, מלחמת משפטו של נתניהו, תוך שהם מסריחים את האווירה בהאשמות מגוחכות על ניצול המשבר לטובתו האישית.
יעלון וגנץ, בואו אשיא לכם עצה חינם. תמיד תילחמו את המלחמה הבאה, ואף פעם, אף פעם אל תביעו עמדות קונספירטיביות כאשר אתם באופוזיציה וכאשר הציבור, כולל מרבית הציבור שלכם, מבין שהיד הנוכחית על ההגה היא היד האחראית המתאימה לעת הזו.
תזכרו שאף אם אתם פרנואידים, אין זאת אומרת שלא רודפים אחריכם, אבל אם אתם מנהיגים, עדיף להשאיר את הפרנויה בבית, בבידוד, כי הפרנויה המוקרנת מכם הופכת אתכם לסמרטוט רצפה פוליטי. אף אם אתם צודקים ונתניהו שוקל בערבוביה שיקולים אישיים ושיקולים ציבוריים, מה שאפשרי מאוד ומובן מאד, הרי שההאשמות המטופשות שלכם על כי שיקוליו האישיים הם העיקריים שמנחים אותו, הופכות אתכם לקריקטורה, בבחינת אין לכם תשובות רציניות למצב, אינכם מוכנים להתגייס מיידית לטובת האומה, ואתם מעדיפים להכות כרגיל מתחת לחגורה, באופן המבריח את הקהל שלכם מכם עוד ועוד.
אנא זכרו היטב שהקהל שבא עם לפיד הוא קהל שמאלני ברובו, לקהל הזה יש ויכוח אידאולוגי עמוק עם הימין, והדרך שלו להיפרע מהימין היא התיקים של ראש הממשלה, אך אתם, המהווים את מרבית הכוח של הרשימה שלכם, די רואים עין בעין את האידיאולוגיה של ממשלת הימין, וברור שאתם רוצים לשלוט, אם לא הייתם רוצים לשלוט הייתם מחפשים פרנסה אחרת. אבל אתם יורים לעצמכם בהתמדה ברגל, אתם לא מפספסים אף הזדמנות להבאיש את ריחכם בקרב הציבור שלכם ובקרב הציבור הכללי, ואת כל זה אתם עושים על חשבון הציבור בישראל.

תאריך:  27/03/2020   |   עודכן:  27/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני גנץ והמלחמה הקודמת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סיסמת השינאה הפכה מלכודת
אוליבר וונדל   |  27/03/20 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
ח"כ יאיר לפיד
"עדיין אין לי תשובה לשאלה שמעסיקה את כולם. אני לא יודע למה גנץ ואשכנזי החליטו לפרק את כחול לבן"    "אני לא מתכונן להתעסק בזה יותר מדי. יש לנו יותר מדי עבודה לעשות"    "בניגוד למחמאות שהוא מרעיף על עצמו. נתניהו מנהל את המשבר רע מאוד. הכל בשליפה"
ח"כ בני גנץ
בני גנץ חותם עדיין: יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל'), ח"כ בני גנץ    כותב: "ביום הזה אני שלם יותר מתמיד. אני שלם כי עשיתי את מה שהעם שלי צריך    טוען: "מי שרצה ודוחף גם כעת להוציא לקלפיות משפחות שאיבדו את פרנסתן וחרדות לגורלן הבריאותי - שיהיה אמיץ ויאמר זאת בגלוי, חד וברור"
דן מרגלית
גדעון סער עשה משהו    אומנם כאיש ליכוד הסתייג מהחלטת בג"ץ לבחור יושב-ראש חדש לכנסת אבל ציין כי יש למלא אחריה
עידן יוסף
61% ממצביעי כחול לבן העדיפו ממשלת חרום לחצי שנה בראשות נתניהו כשלפיד בחוץ, לעומת 14% בלבד שצידדו בישבה באופוזיציה    ראשי יש עתיד ותל"ם הגיבו לפירוק הסיעה   לפיד: "רצתי עם גנץ כי האמנתי לו, מצביעינו מרגישים היום נבגדים ובצדק"    יעלון: "גנץ זחל לממשלת נתניהו"
עמוס גלבוע
אי ודאות מוחלטת מאפיינת את המלחמה שלא הכרנו כמותה, ולא התכוננו לקראתה    במסגרת זאת: שיפעת הפרופסורים מבלבלת אותנו; הדיסונאנס הקוגניטיבי בין שני המחנות רק החריף; הדמוקרטיה חיה ונושמת ולא מתה, וה"משותפת" שולטת עכשיו למעשה בכנסת כי גנץ תלוי בה לחלוטין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il