X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מלבד התייצבות מול כל קריאת תיגר על זהותנו הלאומית, על תורתנו הקדושה ועל כל היקר לעם היהודי במשך הדורות עלינו לנקוט כמה פעולות, הכרחיות כולן, שבביצוען בדבקות ובמסירות נפש נסיר מעלינו כל חרפה ונשיב עטרה ליושנה
▪  ▪  ▪
מלחמה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

עוד כמה ימים תשעה באב וכתמיד הימים של לפני הם ימים של הכנה וחשבון נפש. מבחינתי, יותר מתמיד, אלה ימים של ציפייה לישועה שלעת עתה מבוששת לבוא. נבאו הנביאים שלפני הגאולה, לפניה ממש, יהיו ימים קשים. לפיכך, בחינת המציאות מלמדת על כך שהגאולה קרובה.
למעשה מתחוללת בארצנו הקדושה מזה כשנות דור וביתר שאת בשנים האחרונות מלחמה. למרבה האסון הקרב ניטש בין יהודים - אלה הדבקים בתורת השם והמאמינים בנצח ישראל, ומולם יהודים (עימם משתפים פעולה גם גויים) שמאסו בתורה שבכתב ובתורה שבעל פה, ביהדות, במורשת אבות, בארצנו הקדושה ובעצם בכל מה שמאפיין יהודי באשר הוא מאז ומעולם.
פגיעתם של האחרונים קשה ומעיקה ופועלם מורגש בחזיתות רבות באשר הם פועלים בתקיפות גדולה ובנחישות רבה לאיין את מדינתנו ממאפייניה היהודים, בדרך להגשמת "חזונם" להפוך את מדינת ישראל ממדינת היהודים למדינת כל אזרחיה.
לדאבון הלב הדוגמאות רבות מספור. קחו למשל תוכנית בלע ורוע המשודרת באחד מערוצי הטלוויזיה, ששמה "היהודים באים". לא הייתי יודע על קיומה אלמלא התייחס אליה לאחרונה הרב זמיר כהן שתיאר מקצת רוע המעללים שבתוכנית. כפי שסיפר, בתוכנית "מברכים" את השם ומשימים שמו המפורש ללעג ולקלס כשבנוסף לועגים שם לאבות האומה ולנביאיה. הכל נעשה "כמובן" במסווה של הומור ו"שנינות". האסון הגדול הוא שהתוכנית הזו משודרת למאות אלפי בתי אב של יהודים תמימים שמוחם נשטף באופן לא מודע בתכנים הרחוקים מהיהדות והמבזים אותה.
בבית המחוקקים הישראלי עברה לאחרונה בקריאה טרומית הצעת חוק החותרת תחת אושיות החברה והמשפחה היהודית בישראל. תמצית החוק שכותרתו "איסור טיפולי המרה" היא לקבוע כעבירה פלילית סיוע נפשי ורגשי הניתן ליהודים (בדרך כלל בני נוער ומתבגרים) הסובלים מבלבול באשר לזהותם המינית. שיתו נא ליבכם למצב החולני והלא נתפש שייווצר חלילה אם החוק אכן יתקבל: סיוע נפשי (מרצון חפשי) לנער או נערה מבולבלים יהווה עבירה פלילית שעונש מאסר בצידה, בעוד שביצוע ניתוח "לשינוי מין" בילדה בת עשר ייחשב כשר לכל דבר ועניין.
בהפגנת אנרכיסטים שונאי עמם ומולדתם בירושלים מתערטלת אחת המפגינות ועומדת על המנורה סמל המדינה, ויומיים אחר כך נשכב פורע אחר על הארץ כשתפילין כרוכים על ידו. כדי להשלים המפגן המבזה עושה הנ"ל בידו תנועה מגונה. התירוץ לכל השנאה הזו הוא... המצב הכלכלי.
וכל העת ממשיכה מי שמכונה "התקשורת" "הישראלית" (לא זה ולא זה נכונים...) לנהוג איפה ואיפה, לנקוט צד ולקדם סדר יום שמאלני ואנטי יהודי למהדרין. כך למשל השדרן אריה גולן מקונן על אלימות משטרה כנגד מפגיני בלפור וקיסריה ומבכה מרה השימוש במכות, במכת"זיות ועוד אמצעי דיכוי נוקשים. שאלתי את עצמי, איפה היה אותו שדרן אומלל ומוטה עת התבצע כאן הפשע אותו הוא ושכמותו מכנים "הינתקות" או אז דוכאו ביד קשה ואלימה אלפי מפגיני ימין. איפה היה "האריה" הזה אז? ועד מתי יימשך המצב הבלתי נסבל של שימוש השמאל במשאב הציבורי לקידום סדר יום שמאלני? מטורף!!
אנו יודעים על פעילות השמאל להרוס את צה"ל על-ידי שילוב נשים ביחידות לוחמות (אף באלה המובחרות ביותר). כן יש מאמץ מתמשך של גורמי שמאל פוסט ציונים ואנטי יהודיים לזנב בסטטוס-קוו ולפגוע בקדושת השבת. כך גם בענייני כשרות, דיינות, גיור ועוד... הדוגמאות רבות ואסתפק באלה שהובאו, דומני שהרעיון מובן.
הבעיה קשה ומורכבת שכן גופי השמאל האנטי יהודיים והפוסט ציוניים תפסו אחיזה של ממש במרכזי הכוח - מערכת המשפט והתקשורת (המכונה "ישראלית"). כל אלה היו לשופר המקדם את המצעד הזה בקול תרועה רמה ולקרדום בו עושים שימוש תדיר משנאים ומחריבים מבית, בדרכם להשמדת כל חלקה יהודית כשרה וטובה. עוגמת הנפש ומפח הנפש מרובים אלא שאין לנו האפשרות להיכנע. ההפך הגמור הוא הנכון!
מלבד התייצבות מול כל קריאת תיגר על זהותנו הלאומית, על תורתנו הקדושה ועל כל היקר לעם היהודי במשך הדורות עלינו לנקוט כמה פעולות, הכרחיות כולן, שבביצוען בדבקות ובמסירות נפש נסיר מעלינו כל חרפה ונשיב עטרה ליושנה.
נחזק מאוד את עולם התורה ואת לומדי התורה. בית התפילה כמו גם בית המדרש הם מקור כוח שאין כור גרעיני בעולם המשתווה לו. נרבה בחסד וצדקה שהרי אלה יצילו ממוות גשמי ורוחני ויחזקו מאוד את הערבות שבין יהודים. נעמוד על משמר ההלכה ששמרה עלינו לאורך הדורות וניוועץ בתלמידי חכמים שתורתם עומדת להם ולנו להושיענו מכול סכנה. נביא לעולמו של מי שאמר והיה העולם המון ילדים יהודים זכים ואת אלה נחנך על ברכי תורת משה. נחזק ונקדש את הבית היהודי ואת המשפחה היהודית תוך שמירה על טהרת המשפחה, על הכשרות, על חגי ישראל ועל מסורת ישראל.
נתאחד באהבת חינם, נחזק את החלשים ונעשה לקירוב הרחוקים. נתפלל לחזרתם של התינוקות שנשבו בתשובה שלימה ונוסיף תפילה גם עבור עצמנו, ולוואי שנתחזק גם אנחנו. נלכד את השורות בקריאת "מי להשם אלי" וניצור סחף גדול שבירור אמתי בצדו, בונה ומפרה, מחזק ומלכד. מובטח כי לכשנעשה כל זאת יסורו הצידה כל פועלי אוון ונצח ישראל לא ישקר. או אז יישמעו פעמי משיח ברחובות ירושלים ולבניין בית המקדש נזכה במהרה.

תאריך:  27/07/2020   |   עודכן:  27/07/2020
+מהנדסי התודעה עובדים שעות נוספות
14:29 27/07/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מופעי האימים בטלוויזיה של מפגינים אנרכיסטים הסוחבים מטעני נפץ, לצד ניבולי פה, הסתה פושעת נגד ההנהגה הישראלית, הם לא דמוקרטיה, הם לא זכות הביטוי, הם לא חופש, זהו כולא ברקים של אנרכיה מתפשטת, רעשנית, קולנית, המתקיימת בזכותה של התקשורת ופרשניה

אנרכיה
+15 שנים לעקירה - חשבון נפש פגועה
12:16 27/07/20  |  משה לשם   |   לרשימה המלאה

15 שנים חלפו אבל הזמן לא ריפא את הפצעים הנפשיים שנגרמו בעטיה של עקירת יהודים מיישובי גוש-קטיף וצפון השומרון

לא נסלח [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי להשם אלי!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב אינו יהודי!
אישש  |  30/07/20 03:25
2
מדם לבו כותב כאן יהודי טוב
מדם לבו  |  2/08/20 05:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית ההינתקות
עמנואל בן-סבו
מופעי האימים בטלוויזיה של מפגינים אנרכיסטים הסוחבים מטעני נפץ, לצד ניבולי פה, הסתה פושעת נגד ההנהגה הישראלית, הם לא דמוקרטיה, הם לא זכות הביטוי, הם לא חופש, זהו כולא ברקים של אנרכיה מתפשטת, רעשנית, קולנית, המתקיימת בזכותה של התקשורת ופרשניה
משה לשם
15 שנים חלפו אבל הזמן לא ריפא את הפצעים הנפשיים שנגרמו בעטיה של עקירת יהודים מיישובי גוש-קטיף וצפון השומרון
יוני בן-מנחם
גורמים ביטחוניים בישראל מעריכים כי פרסום "עסקת המאה" האמריקנית ידחה את ישום ההסדרה עם חמאס ברצועת עזה, מכיוון שחמאס רוצה כעת להצטייר כמי שמוביל את המאבק נגד תוכנית השלום האמריקנית    חמאס יוזם הסלמה מתוך הערכה שידיה של ישראל כבולות בגלל מערכת הבחירות
אורי שטרוזמן
אין כלל וכלל ביטחון ששופטים ישפטו אך ורק לפי הראיות, יבחרו בפרשנות הנוחה לנאשם, ובמקרה של ספק יסיקו מסקנות לזכות הנאשם כאשר לפי הבנתם והשקפותיהם גורל האומה תלוי במוצא פיהם
דן מרגלית
השחיתות המוסרית של הסמוטריצ'ים והאוחנות והזוהרים ודומיהם היא בנכונותם להעניק לו חסינות מפני שבתמורה יש בכוחם להשתלט על מדיניותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il