X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הפוליטיקאי הנמוך הזה מציג לאורך השנים שיאים של שפלות בחושים ערים הוא מצליח תמיד לזהות היכן מרוחה החמאה
▪  ▪  ▪
כשרון מפוקפק [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]

אם יש אדם בפוליטיקה אותו אני מתעב במיוחד הרי זה צחי הנגבי. אופורטוניסט חסר תקנה, משרתם של כל האדונים, אדם המתחרה בבנימין נתניהו על התואר העדר אמינות ו"שמירת מרחק" בטוח מהאמת באשר תהיה.
את התיעוב הזה הרוויח הנגבי "ביושר" - אם ניתן להתבטא כך לגבי אדם שזו לא מעלתו הגדולה ביותר, אם לנקוט לשון המעטה גורפת. כמו רבים, אינני יכול לשכוח את התייצבותו של הנגבי לצד הדיקטטור אריאל שרון אותו שימש בנאמנות עיוורת לעשיית צרכיו, הפוליטיים ואולי גם האישיים. באותם ימים כואבים וקשים היה הנגבי שותף לכל העוולות כולן, ובראשן פשע הגירוש שגרם בהמשך לאסון לאומי בדמות הקמת מדינת טרור בעזה.
"כשרונו" המפוקפק של הנגבי (בדומה לנתניהו) הוא לקום שוב, לאחר שנים, ולהתהדר בנוצות של אוהב ארץ ישראל אשר ישמור עליה מכל משמר. מינויו לשר ההתיישבות הוא כיריקה בפני כולנו, בבחינת מתן גושפנקא למעשיו הנלוזים בעבר תוך שיקום סופי של מעמדו כ"איש המחנה הלאומי", בעוד שמצד האמת כל הווייתו היא "איש צחי הנגבי" - ותו-לא. השכחה ממנה סובלים חברי הליכוד ומתפקדיו (כמו גם מצביעי הליכוד) מסייעים בידו של הנגבי במלאכת אחיזת העיניים. וכך הוא מצליח להיבחר שוב ושוב בפריימריז ובהמשך להתמנות לתפקידים ביצועיים.
הפוליטיקאי הנמוך הזה מציג לאורך השנים שיאים של שפלות. בחושים ערים הוא מצליח תמיד לזהות היכן מרוחה החמאה. או אז הוא נצמד אל עטיני המנהיג המזדמן ומצליח ללחך פנכתו עד תום תקופת מלכותו של המנהיג התורן, תוך שכל תקופת הכהונה הוא מפגין נאמנות ללא סייג לבעל השררה.
למרות טענתו הנמשכת לאורך השנים כי התנגד לגירוש ולחורבן, מזכיר היום עמית סגל נשכחות: בראיון לבן כספית ב-2005 גילה צחי הנגבי את האמת: ההתנגדות ל"הינתקות" (אותה ביטא בהצבעות בכנסת) הייתה כלפי חוץ וה"אמת" הפנימית של הנגבי הייתה כי "יש לפנות יישובים רבים". סגל הביא ציטוטים נוספים מאותו ראיון, בהם הבהיר הנגבי כי הצביע נגד ההינתקות משום שידע שהתוכנית תעבור גם בלי תמיכתו.
בנסיבות העניין אני חותם על אמירתו של סגל לפיה "מינויו (של הנגבי) לשר ההתיישבות משול למינוי של האופנובנק לממונה על הבנקים".
ובשולי הדברים: באופן תמוה, רבים מבני הציונות הדתית משליכים יהבם על מפלגת הליכוד תוך שהם מצביעים פעם אחר פעם עבור נתניהו וחבר מרעיו. גם בשבועות האחרונים יש תנועה מוגברת של מתפקדים לעבר המפלגה הזו. בהתחשב במעללי הליכוד, בהקפאת הבנייה, בהרס היישובים, בהבטחות המפליגות שערכן האמיתי שווה לקליפת השום ובנטישת "בעלי הברית" פעם אחר פעם לאנחות - הרי שהדבקות הזו בליכוד מעידה על קריאה לא נכונה של המציאות, על תמימות הגובלת בטיפשות ועל הבנה פוליטית מוגבלת.
הצבעתם נתניהו כי הבטיח לפנות את חאן אל אחמר, הצבעתם נתניהו כי הבטיח לבנות במעלה אדומים, הצבעתם נתניהו כי הבטיח (באופן חגיגי במיוחד) להחיל ריבונות על הבקעה ועל כל היישובים היהודים בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין). ומה קבלתם בתמורה? מאומה!! מחילה, לא דייקתי, קבלתם את צחי הנגבי כשר הממונה על ההתיישבות. אמי עליה השלום הייתה אומרת: "אם זה לא היה שלי זה היה מצחיק".

תאריך:  16/08/2020   |   עודכן:  17/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צחי הנגבי - משרתם של כל האדונים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכח מר שפירא להזכיר שאיש
מ. עמיר  |  17/08/20 19:38
 
- גאולה כהן גרמה להסכם אוסלו
חיונית  |  18/08/20 07:28
2
איזה נעלי התעמלות הוא קנה?
עמנואל גרטל  |  18/08/20 01:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il