X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עם כותרת אפוקליפטית זו, במשקפי השמאל, מזהיר עיתון הארץ את מפגיני בלפור, שמאבקם להפלת נתניהו יסתיים בכניסת בנט לארמון בלפור
▪  ▪  ▪
בנט. המועמד היחיד [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

לקרוא ולא להאמין: עיתון השמאל הרדיקלי הארץ, יוצא נגד ההפגנות בבלפור להפלת נתניהו. הייתכן שדווקא עיתונם של הפרוגרסיבים הישראלים, שאמור להיות מזוהה עם מפגיני בלפור וקיסריה והגשרים עם הדגלים השחורים, אפילו יותר מידיעות אחרונות, יזהיר את המפגינים, שמאבקם המוצדק בעיניו בעד "קץ התרבות השלטונית הרקובה שהנהיג נתניהו", עוד יוביל לחזון הבלהות האולטימטיבי של השמאל: "ראש הממשלה הבא - נפתלי בנט" (הארץ, 23.8.20)?
מאחורי הכותרת המבועתת הזו, מבחינת החזון של הארץ, עומד הפובליציסט הוותיק גדעון לוי, איש השמאל הרדיקלי שכתב ב-2013, כי הוא מחכה למרד אלים של הפלשתינים וערביי ישראל כנגד המשטר הישראלי "האכזרי יותר מהמשטר של לוב וסוריה", וגם הביע לא אחת תמיכה בחרם על ישראל ובקמפיין ה-BDS: "זהו הסיכוי היחידי לגרום לישראל להפסיק את הכיבוש".
רק שלא נטעה. הארץ לא התחרפן. לוי ועימו השוקניה (זכות היוצרים שמורה לאורי הייטנר) כולה, ממשיכים לתעב את נתניהו. אבל יותר משהם שוטמים אותו, הם מבועתים פי אלף מן המחשבה, שלוי מנסחה כך: "במקום ראש ממשלה חילוני יכהן (אבוי!!!) ראש ממשלה דתי". ואם זה לא מספיק, הנה האפוקליפסה עכשיו, בלשונו של לוי: במקום 'ימין מתון' (נתניהו), יישב בבלפור "הייטקיסט מרעננה, מנהיג המתנחלים, חובש כיפה זעירה ככל שתהיה, שיציג דיוקן חדש של ישראל אחרת".
בקיצור, היזהרו מפגיני בלפור, זועקי 'רק לא ביבי'. אתם עוד עלולים להיענש, ברוח דבריו של המלך רחבעם אל העם, כשזה ביקש הקלות מן העול שאביו הכביד: "אבי יסר אתכם בשוטים ואני אייסר אתכם בעקרבים". לאמור, לאחר נפילת נתניהו המצב רק יחמיר: "מה שהחל כקבוצת לחץ חוץ פרלמנטרית, עם רבנים ועסקנים בדובונים, רובים וספרי תורה, רוקדים וצווחים כמטורפים על גבעות הטרשים השדודות, ייכנס כמנהיג מהוגן ומקובל לבלפור". געוואלד. "צאצא של גוש אמונים ונציג הציונות הלאומנית-דתית, בראש השלטון בישראל. קשה לחשוב על מהפך קיצוני מזה". אז עזבו את הזמבורות והצ'קלקות והדגלים השחורים והקרטונים מוקיעי השחיתות והניחו למשפחת המלוכה. לכו עם זנב מקופל הביתה. הבא אחריו יהיה מבחינתכם גרוע יותר.
לשנות סיסמא
במחשבה מפוכחת, צריך כל קורא הארץ לשאול את עצמו, מה בעצם רע כל כך בנתניהו? האם יקום בעתיד הנראה לעין, נאמר בחמישים השנים הבאות, מנהיג שיהיה יותר נוח לשמאל מאשר נתניהו?? גנץ, אשכנזי, לפיד, חולדאי וחבריהם הם אנשים מאוד נחמדים, אבל איזה סיכוי יש להם להגיע לבלפור? נכון אומנם שמעל נתניהו מרחפת עננת תיקים וכתבי אישום ומשפטים על שחיתות שלטונית. אבל כל זה מחוויר לעומת הישגי השמאל שהשגתם, שמאלנים יקרים, בזכות נתניהו:
תמיכתו בפינוי גוש-קטיף, הזרמה לחמאס של מזוודות דולרים וציוד חיוני (דשן כימי לתעשיית חומרי הנפץ, מתכות, מלט ועוד), אילמות מול אלימות הבלונים והרקטות, המשך מימון משכורות לרוצחים, החזרת גופות מחבלים, הגנה גורפת על מערכת משפט שערורייתית ("אני מנעתי כל שינוי במערכת המשפט ובבג"ץ", התגאה נתניהו בטלוויזיה; חפשו ביוטיוב), ושבנוסף לתמיכתה המובהקת באג'נדת השמאל גם מטרפדת את מערכות ההרתעה של ישראל (ע"ע איסור הריסת בית המחבל בכפר יעבד), היצמדות זה 11 שנה לתוכנית שתי המדינות שבנאום בר-אילן ושתוטמע גם בתוכנית המאה, הקפאת הבנייה בהתיישבות, מניעת בניה בשטחי E-1 שבין ירושלים למעלה אדומים, סיכול התוכנית לבניית 10,000 יח"ד בעטרות מצפון לירושלים, הגנה על פולשי חאן אל אחמר, הפקרת הר-הבית בידי הוואקף ועבדאללה ההאשמי, היוזמה הכפולה למסירת הגולן לסורים, ורק באחרונה: קבורת הבטחת הבחירות בעניין הריבונות לטובת שלום עם האמירויות. מי יעשה לכם את העבודה הזו, אם לא נתניהו?
עיתון הארץ מבין מה שמבינים כנראה חלק מקוראיו וגם במחנה הימין: איך שלא תסובבו את זה, שלטון נתניהו הולך ומתערער לטובת בנט. אפילו הימין נוטש אותו, לנוכח קריסת הכלכלה וזריקת שכבות הביניים לרחוב. ולא יעזרו גם חבילות של כסף שנתניהו מפזר עכשיו על מוסדות הציונות הדתית. הצונאמי הכלכלי, והמחדלים למיניהם, לא יעבירו מצביעים מאוכזבים לכחול לבן או ללפיד. הם ינחתו בחיקו של בנט.
הפוליטיקה הישראלית לימדה אותנו שמהפכים אלקטורליים דורשים תהליכי דגירה ארוכי טווח, ומתחת לפני השטח. בבחירות 1977, ניצח הימין לראשונה לאחר 29 שנות שלטון מפא"י ועל-רקע מחדלי מלחמת יום כיפור, אבל רק 4 שנים אחר הקילקולים, יישם הבוחר את הסיסמה שקדמה בעשרות שנים ל'רק לא ביבי', ונוסחה כך: 'מספיק ודי בשלטון מפא"י'.
לכן, הרשו לי, מפגיני שמאל יקרים, להגיש לכם עצת חינם, לטובת הראש שלכם, ברוח נבואתו של גדעון לוי: לכו הביתה. אם תפילו את נתניהו, לא יפרחו על חורבותיו גנץ, או אשכנזי, או לפיד; אפילו לא חולדאי או ליברמן. המועמד היחיד הריאלי לבחירות שעליהן יוחלט בעוד 120 יום, או באוקטובר 2021, כשנתניהו יסרב בתואנות שונות להעניק את לגנץ את המפתחות של בלפור, הוא בנט. תקראו את גדעון לוי.

תאריך:  01/09/2020   |   עודכן:  01/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ראש הממשלה הבא - נפתלי בנט"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקריב סוס בשביל מלכה
באום  |  1/09/20 13:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - הסתיו הגיע, סוף לכל תעלול, צומת מאקברי, הופקד או הופקר, ותגבורת קריטית    "אל נא רפא נא לי" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, שמחה ואושר לכולנו
יוסי אחימאיר
המוני ערבים עוברים מדי יום בפרצות שבגדר המערכת אל תחומי ישראל, מגיעים ליישובים, גונבים, מתנכלים, משבשים את שלוות החיים. כך למשל בקיבוץ בחן, במזרח עמק חפר, מירדפים אחר מסתננים מסוכנים הם כבר עניין של שיגרה. כך היה גם בראש-העין, שם נדקר קשות תושב ישראל בידי פועל פלשתיני. אז למה מחכים גורמי הביטחון - לאסון הבא?
ד"ר רבקה שפק ליסק
אזרחי ישראל כולם, עשירים עניים ומי שבאמצע, קיבלו לאחרונה מתנה לא מממשלת ישראל, כך פורסם בתקשורת, אלא מראש הממשלה ומשר האוצר    המתנה הזאת עלתה לקופת המדינה מיליארדים שהיו מביאים תועלת לו הוזרמו למשרדי הממשלה
עמנואל בן-סבו
הפינה לשיפוטכם, בחינת המציאות הישראלית עם הטרמינולוגיה המכובסת, הבררנית, המקבעת תודעה והכותבת נרטיב
רוני מזרחי
בישראל נבנים יותר ויותר גורדי שחקים ומגדלים, ובמיוחד בערי גוש-דן המורחב, ולאחרונה גם בפריפריה    היום ברור שמדובר ברע הכרחי ועלינו ללמוד מבני בריתנו החדשים באמירויות כיצד עושים זאת נכון וכיצד לא רק שלא פוגעים באיכות החיים של התושבים, אלא אף משפרים אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il