X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"אם תקום עוד פעם ממשלת ימין - החברה הישראלית תתפרק", מאיים האלוף-הצייד שבעבר זיהה תהליכים מעוררי תמיהה ובהווה מחפש פיל לבן אמירתו מאפיינת ליקוי מאורות טרנסצנדנטי מבהיל שפגע בחברה שלנו
▪  ▪  ▪
גולן. מאיים [צילום: דוברות הכנסת]

פילים לבנים אי-אפשר לצוד. זו עובדה ידועה לכל צייד, בור כמו עם-הארץ, בממלכת לובנגולו. ברגע שתנסה לצוד אותו - הלבן פורח באוויר ומתאדה. פיל לבן מעולם עוד לא ניצוד, זו עובדה ויקיפדית, לא פרבדה. פיל אדום מעורה בנוף חנויות חרסינה, ניצוד בכל מרחבי העולם ומוצג לראווה בקרקסים, בעצרות פוליטיות ובגני חיות מגונדרים. כשאתה מתקרב לפיל אדום מצוי וצועק באוזניו בווו-בווו! הרגלים שלו מתמוטטות והוא נתקע בקרקע, מכונית ללא מנוע. יורים בו בוז, מטילים עליו מים או רשת והוא מחוסל.
כשמדובר ב'פיל בתוך החדרw' ראוי להצביע על האלוף יאיר גולן שהגה נוהל גאוני לציד פילים לבנים: אתה (גולן) מתקרב לפיל כזה במעטה של ליברל-נאור (רצוי בחולצה שחורה) על עגלה עמוסה באג'נדה דמונקרטית-ליברלית של 'תיקון עולם חילוני' ומתחיל לעצבן אותו, להכעיס, לקנטר... (המשך מפתיע לקראת סיום).
במאמרו המקציף מתיימר אלוף יאיר לקבע בקרבנו 'מוסכמות' שגיבש לעצמו אי-שם, והוא צולב אותנו במסמרותיו. הוא אומר: "לא, אין הסתה משמאל, אבל יש הסתה מימין". השמאל הוא דמוקרטי וליברלי. למעשה מחאתם (של הדגלים השחורים) מכוונת למקום אחד בלבד - דרישה לשלטון ישר דרך ולדמוקרטיה שבה יש כבוד למוסדות המדינה - בית המשפט, כנסת ישראל, הממשלה, משרדי הממשלה ועוד. יש הסתה מימין. רוב האלימות הפוליטית מאז 1967 בא מימין. והוא מוסיף באותו שצף קצף - הימין הישראלי... ממשיך לתפוס את עצמו כמין אוונגרד הצריך לגאול את עלבונו המדומיין, תוך עריכת מסע דה-לגיטימציה לכל מי שנתפס בעיניו כיריב פוליטי.
הדמוקרטיה בימין היא דמוקרטיה אינסטרומנטלית. הדמוקרטיה בשמאל היא דמוקרטיה מהותית. נתניהו אינו דמוקרט. תומכיו של נתניהו אינם דמוקרטים. תומכי הסיפוח אינם דמוקרטים. הרוצים לחרב את שלטון החוק אינם דמוקרטים. המאבק הגורלי לישראל מתרחש על כללי המשחק - על אופן ארגון המערכת הפוליטית, ועל טיב היחסים במרחב הציבורי. בבלפור נפגשים הדמוקרטים, לא האנרכיסטים. אם תקום עוד פעם ממשלת ימין, החברה הישראלית תתפרק. הכותב הוא חבר כנסת מטעם מרצ.
קופים שאולפו
נתחיל מהסוף - האלוף יאיר גויס על-ידי אהוד ברק, חברו של הפדופיל המצנט העולמי שעוד ידובר בו. האלוף המזהה תהליכים בעבר, לא זיהה את הקשר שבין מגייסו לבין בעל רשתות סחר בינלאומי בקטינות. הוא לא נבחר מטעם מרצ ואני חושש שהוא, ודגליו השחורים, לצנינים בעיניה. משום כך הוא מתסיס את סביבותיו. האלוף מנבא שאם תקום ממשלת ימין החברה תתפרק. מי יפרק אותה? אם תיבחר ממשלת ימין זו תהיה בחירה דמוקרטית, כמובן. דמוקרטים יבחרו בה בקלפי. את החברה יפרקו אלמנטים כאוטיים שאומנו להשתולל בבלפור. גבירותי ורבותי - האלוף הניח לפתחנו איום באנרכיה...
האלוף יאיר קובע בביטחון מהם כללי המשחק. למשל, של מערכת שלטון החוק ובית המשפט. האם ייתכן שעמדתו של פרקליט המדינה/היועמ"ש (פקיד בכיר) תהיה שונה מעמדת הממשלה הממונה עליו, ואם ככה זה - מדוע אינו מתפטר? ידוע ששאול מרידור (פקיד בכיר באוצר) דווקא כן התפטר. היועמ"ש משדר לבג"ץ את דעתו ההפוכה ומקבל הכשר מלומד בתוספת צו האוסר על הממשלה למנות נציג אחר מטעמה... את בנימין נתניהו הפכה מערכת תת-משפט ל'נאשם מבלפור' ולפיכך נשלו ממנו זכויותיו, ניתן לשפוך עליו זבל מבלי להיענש. להערכתי הצנועה - מערכת תת-משפט זו מעולם לא התכוונה לנהל משפט נגד נתניהו. כל כוונתה הייתה להבאישו בפרהסיה כדי שיתפטר ויסתלק בבושת פנים. הופעלו עליו 'פרוצדורות' שהופעלו על גיבור-ישראל אביגדור קהלני, תא"ל גל הירש, מופלל-מפכ"ל, שר המשפטים והאוצר יעקב נאמן, הנשיא ריבלין (תופרי תיקיו כונו בפיו 'כנופית שלטון החוק'), מנדלבליט שמוחזק בגרונו, השר חיים רמון (התובעת במשפטו, עו"ד אריאלה אנטלר-סגל, הביעה שביעות רצון מההרשעה: "בית המשפט שלח מסר נורמטיבי לציבור ואמר באופן חד-משמעי שנשיקה היא מעשה מגונה..."). ואחרים.
אינסטרומנטלית, אומר האלוף על הימין, לא מנטלית. כלומר, קופים שאולפו ועלולים לחזור לסורם ברגע שמסלקים את השוט. אצל השמאל היא מנטלית, מציע האלוף, כלומר מהותית, מהבית. נו, באמת... 'הדמוקרטיה המהותית' מהבית התחילה עם שני אישים. אחד מאיר יערי, הקים את התנועה הקיבוצית בין רגליו בביתן צפוף לאנחת רווחה בביתניה עילית. זו הייתה כת הדוקה וקנאית שפשתה בארץ לכדי ערימות של חבר'ה על הדשא (שיר אגדת דשא) וכינתה את מנהיגם הדגול 'שמש העמים'. מה לזה ולדמוקרטיה מהותית? המנהיג השני הוא בן-גוריון שהקים מפלגה ציונית שהקימה בתוכה מוסדות ממלכתיים ושימרה אותם במחסנית נשקה: הסוכנות, תנועת המושבים, הסתדרות, האיחוד, פלמ"ח, הגנה, קופת-חולים, בנק הפועלים, סולל-בונה, הסנה, דן ואגד, המשביר, עיתון דבר, כור וכדומה.
מפלגות הפועלים ניתבו דרכן מתוך זיקה עמוקה והדוקה למניפסט הקומוניסטי ולקארל מרקס. ב-47 החליט בן-גוריון לעבור לשלב הבא שכונה בפיו 'ממעמד לעם' שמשמעותו, מעכשיו נחתור להקים למען המפלגה - מדינה. בשנת 77 עלה בגין לשלטון. הוא לא נגע בבית המשפט, בפרקליטות, באקדמיה ובגדודי הפקידות שמפא"י הדפיסה, שכפלה ושיבטה ושרבטה בכל משרדי הממשלה. 'אשמתו' של 'האיש שיושב לצדו של ח"כ באד"ר שיתקה אותו. הוא לא תפס את השלטון - הוא ניתפס בשלטון. איך קרה האסון? שבר אזרחי-תרבותי נורא במדינה בת השלושים. מנהיגי שמאל מובהקים הכריזו שגנבו להם את המדינה. היה בתוכם נביא זעם שרתח והמליץ להחליף את העם... אני מבקש לפרסם פה ידיעה בלעדית שמעולם לא עשו לה כנפים. הנה רבין משיק קמפיין חדשני, מהפכני וסוציאליסטי של 'כן לשלום - לא לאלימות' שבסופו של דבר הרג אותו. הסיסמה היא סילוף (במסורת הבולשביקית) של המציאות.
מוטציה משובשת
מה, מצד אחד ניצבים אנשי השלום (שמאל) ומצד שני אנשי האלימות (ימין)? קשקוש. היום ידוע שגם המחלקה היהודית (ייבסקציה) בשב"כ גויסה למען פרופגנדה מפא"יניקית והוציאה את ארגזי סוכניה (שמפניה, למשל) לרחובות כדי לבצע פרובוקציות ברחוב ולצלם אותן כמעשי אלימות בימין. לא נרחיב... בנוסף להסבר במסגרת מענה ראוי לציין מה עשו אנשי השמאל כדי לבצר את חזקתם. אהרן ברק עיצב בית משפט עליון טוטלי הפועל ללא מעצורים ברוח 'תיקון עולם חילוני' למען מדינת כל אזרחיה. באקדמיה, על כל שלוחותיה ובסיסיה, יצרו כוהני שמאל קליקות של מועדונים סגורים הנראים כלפי חוץ 'פוליטיקלי קורקט'... במסגרת 'תיקון עולם חילוני' נכסף השמאל להמרתה של מדינת ישראל יהודית במדינת כל אזרחיה, לסיום ה'כיבוש', לשלטון החוק תחת היועמ"ש. ראה, בין השאר, ספרה ומאמריה של דינה זילבר.
זו המוטציה המשובשת ביותר של היהדות. אבל. בעצם, מה מעניינת היהדות את השמאל? אני לא מסכים - ואתה ממשיך... (המשך מפתיע בסיום) - ...להציק, להרגיז, ללעוג, לשקר, להגזים, לקרקס, לסכסך, לקשקש, לפקשש, לפקפק, לפברק, לזלזל, לנקנק, לתסכל, למרמר, לטשטש, ללגלג, לבוז, לרמות, לבדות, לכזב....יש פה מישהו שלא התעייף? גם הפיל הלבן השאנן מטבעו, זה שלא ניתן לצוד, מתעייף ומתעצבן כהלכה. הוא מתעצבן ומתאדם, מתאדם והולך. האדרנלין מפעפע בקרבו, ממריץ את זרימת הדם, והוא מאדים והולך, הולך ומאדים, נעשה פיל אדום... ונודע בממלכה: פילים אדומים - קל מאוד לצוד...
"אם תקום עוד פעם ממשלת ימין - החברה הישראלית תתפרק", מאיים האלוף-הצייד שבעבר זיהה תהליכים מעוררי תמיהה ובהווה מחפש פיל לבן. אמירתו מאפיינת ליקוי מאורות טרנסצנדנטי מבהיל שפגע בחברה שלנו. בעבר פעלו בקרבנו אנשי שמאל, גיבורי קומיקס, כמו אודי אדיב, סילביה קלינגברג (בתו של המרגל הביולוגי), המזרחן אהרון כהן, ישראל בר, פרופ' קורט סיטה, קלמנוביץ, ריפתין, אברהם בורג, אילן פפה, גדעון לוי, יוסי שריד, מיקו פלד שתרמו את תרומתם הצנועה ל'עולם המחר'. מי באמת יפעל, היום ומחר, האלוף יאיר - כדי לפרק ולפורר את החברה הישראלית?

תאריך:  08/12/2020   |   עודכן:  08/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לצוד פיל לבן
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
דברים כדורבנות , אמת לאמיתה
עמעד  |  9/12/20 13:53
2
לא מובן, למה היית צריך לבזבז
אברהם 101010  |  10/12/20 13:20
 
- מתנהלת מלחמה על אופי המדינה
א.ש.  |  10/12/20 14:27
3
החברה כבר מפורקת.גולן בחוץ
חדשה מרעישה  |  10/12/20 15:52
4
שפתיים ישקו השלמה מעולה למאמר
בני בנקר  |  11/12/20 10:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
קרב הרגע בו חלק ניכר מן האומה לא יכיר עוד בלגיטימיות של הממשלה, וזה יהיה אסון שהוא בבחינת בכייה לדורות    באורח מיידי, ממשלת הדיקטטורה הזאת היא כישלון גמור
יוקי לביא
גרינוול מצליח במומחיות לפרוש מנעד רגשות, מטוטלת של קשר שנבנה בהדרגה, באמצעות הפניית זרקור לנפשו הסבוכה והיגעה של המורה האמריקני, צוהר לילדותו הכאובה
דן מרגלית
במציאות הפוליטית, אין להסתפק בחג הנרות ובהתכנסות במקום בו משפחה כפרית מופלאה שינתה בגאון ובאון את פני ההיסטוריה היהודית. "עת לעשות"? - כן, בפוליטיקה.
אלישבע מסינג
בזכות משבר הקורונה גיליתי את השכנה שלי בת ה-90, ואת השכנה הערירית מקומה 4    ולא רק אני, אנחנו גילינו אותם, כולנו    אבל מה יהיה כשהקורונה תחלוף?!
ד"ר שלמה צדוק
ההצעה למנות לנשיא אישיות שאינה מהתחום הפוליטי-מפלגתי מפחידה, ומדוע? כיוון שבליבת הרעיון הקלוקל חבויה הנחה, עם רייטינג מבהיל, שהמפלגות, הפוליטיקה והמשחק הפוליטי בכללותו הם ענין לאנשים בינוניים, שלא לומר מושחתים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il