X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אחרי מבול המינויים הפוליטיים שעבר באופן שקט עד כדי דממה, מינויים פוליטיים שבממשלה הקודמת היו מגיעים אחד אחד לפתחו של בית המשפט העליון, אחד אחד למכתבי נזיפה, התראה של היועמ"ש, עובר ניסיון ההדחה הבוטה של שומרת הסף בקול דממה דקה
▪  ▪  ▪
איינהורן. דמות מוערכת [צילום: יוטיוב]

שתיקת אבירי זכויות האדם, הממונים על הצדק, משיחי הטוהר, אצילי חופש הביטוי, ברוני המוסר, אדירי הזוך, כוהני המשפט, נוטרי החוק, מקדשי הדמוקרטיה, מרוממי שומרי הסף, האלים הקדושים עוד מרחם אימם, מדאיגה ומטרידה.
קולם נדם, אנחות הדאגה נגוזו, זיעת היראה מפני השחיתות התנדפה, האור הגנוז השמור אך ורק להם מימי בראשית עומעם, הנאומים הלוהטים תוך גלגולי העיניים הוחרשו, זעקות השבר הוחנקו. שקט, עכשיו לא רואים, לא שומעים, לא מדברים, שקט עכשיו דורסים בקול עזוז וגבורה, מגיני הדמוקרטיה מציגים: סתימת פיות, השתקה, רדיפה, הכל מפוזיציה.
פרופסור טליה איינהורן, חברה בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, 'העזה' לבקר עניינית ובאופן נוקב ומכבד את הממשלה הנוכחית. במסגרת חופש הביטוי השמור רק לצד אחד נזעקו בממשלת השינוי, הריפוי, האיחוי והיופי לזמן את פרופ' איינהורן לשימוע טרם הדחתה. ככה נראית השתקה, כך נראית סתימת פיות, כך נראית הטלת אימה.
פרופ' איינהורן שמעה על השימוע דרך כלי התקשורת בידיעה שהודלפה על-ידי מזכיר הממשלה או היועץ המשפטי לממשלה או היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, משום שרק השלושה היו מכותבים במכתב, אחד מהם הדליף את המכתב בניגוד לחוק. אחד מהם עבריין.
פרופ' איינהורן שהתוודעה לשימוע נדהמה לגלות כי השימוע נעשה על-פי חוות דעת היועץ המשפטי לממשלה, חוות דעת שלא הוצגה לה כדי שתוכל להתגונן מולה ולהיערך כראוי לשימוע. פרופ' איינהורן, שומרת הסף, כנראה רק לא מהמחנה המוגן, הנאור, השמור, נבחרה לפני ארבע שנים לתפקיד למשך שמונה שנים גם בתמיכתו הנלהבת של מי שמבקש היום להדיחה, ראש הממשלה נפתלי בנט.
אחרי מבול המינויים הפוליטיים שעבר באופן שקט עד כדי דממה, מינויים פוליטיים שבממשלה הקודמת היו מגיעים אחד אחד לפתחו של בית המשפט העליון, אחד אחד למכתבי נזיפה, התראה של היועמ"ש, עובר ניסיון ההדחה הבוטה של שומרת הסף בקול דממה דקה. ארגוני הזכויות לבני אדם מדעות מסוימות בלבד, גזרו תענית דיבור מוחלטת. פתאום אין שחיתות במינויים הפוליטיים, אין סכנה לדמוקרטיה, שלטון החוק אינו עומד להידרס על-ידי תרבות התביעה לצייתנות וסתימת הפיות, שקט. עכשיו משתיקים, כאן סותמים פיות בכייף.
פרופ' טליה איינהורן הינה דמות מוערכת ובעלת מעמד חוצה מפלגות ודעות. יושרתה המקצועית לצד איכויותיה הן כאבן ריחיים על ההנהגה הנוכחית החוששת עד מאוד ובצדק מתפקידה של פרופ' איינהורן במינויי הבכירים הצפויים. חגיגת המינויים הבוטה והבלתי נתפסת של כמעט כל מועמדי מפלגת 'תקווה חדשה' ושל שאר המפלגות המרכיבות את הקואליציה היא אות קלון זוהר על מצחם שלל בעלי העמותות, הארגונים, המכונים הממונים על-ידי גורמים זרים ובלוטות הרגישות הסלקטיבית שלהם יבשו עם כינון הממשלה הנוכחית.
פרופ' איינהורן חשפה את ערוות המוסר הסלקטיבי, את בגידת הטהרנים שירדו למחתרת בעת ניסיון ההדחה שלה בשל מימוש הזכות הבסיסית להביע דעה אחרת.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/09/2021   |   עודכן:  14/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בגידת הטהרנים וערוות המוסר הסלקטיבי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הביביסטים לא מפסיקים לבכות,
יו דונט סיי  |  14/09/21 18:25
 
- והמסקנה ?
שלמה המגיב  |  15/09/21 00:46
2
"מעמד חוצה מפלגות",נוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  15/09/21 00:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il