X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כמי שהפסיק מזמן לצרוך תקשורת ישראלית המתקרה ממוסדת, איני מופתע מהשתוללות אלה אשר נשלחו הביתה בבושת פנים הם נוכחים לדעת שהפנדמיה הפוליטית המורעלת שהם הפיצו, אינה אפקטיבית יותר ליבם גס כפיהם, ומעשיהם מעשים מגונים בעליל.
▪  ▪  ▪
לא בודקים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

ישראל אחרי שלטון משפחת נתניהו ומשרתיה הנרצעים, מתגלה כעי חורבות. פתאום הרעש וההמולה התקשורתית שהייתה מנת חלקו של העם סגולה החי בארצו, נעלמו ומה שנותר הוא לבנות את הריסותיה של מדינה החיה במשך יותר מידי שנים בצל מסיבות עיתונאים מאיימות ומפחידות אשר נועדו לטמטם את הציבור ולהותיר על-כנו את שלטון משפחת המלוכה. נכון, התקשורת, ברובה המכריע, ממשיכה בניסיונותיה להצית אש, לחפור בורות, להציג לציבור מציאות מעוותת כיאה לתקשורת הנשלטת על-ידי משפחות המלוכה והדיקטטורים הנלוזים, אך ידה קצרה להושיע... לעת עתה.
כמי שהפסיק מזמן לצרוך תקשורת ישראלית המתקרה ממוסדת, תקשורת השומרת על אמינות ואובייקטיביות למרות אוזלת ידה וחובבנותה, תקשורת השוטפת את מוחם של האזרחים באמצעות תוכניות ריאליטי שסופן ידוע מראש, והן זבל שנועד להשכיח מה באמת חשוב ומה טפל, ולמלא את כיסיהם של פטרוניה בעקבות מכירת פרסומות ואשליות, איני מופתע מהשתוללות אלה אשר נשלחו הביתה בבושת פנים. הם נוכחים לדעת שהפנדמיה הפוליטית המורעלת שהם הפיצו, אינה אפקטיבית יותר. ליבם גס כפיהם, ומעשיהם מעשים מגונים בעליל.
קחו למשל את מה שקורה בכנסת. זה הזוי. האופוזיציה בראשות האל עלי אדמות החליטה לא ליטול כל חלק בוועדות הכנסת. הטענות של חבריה מגוחכות. האופוזיציה צריכה לייצג אלטרנטיבה, צריכה להוות משקל נגד, לבקר ולנסות לחוקק חוקים לטובת הציבור שהיא מייצגת. זו חייבת להיות עבודתם של חברי האופוזיציה כי עבורה מקבלים חבריה את משכורתם הגבוהה, את כל ההטבות המפליגות, ומה לא. ומה הם עושים בפועל? כלום. ממשיכים לדאוג לביתם. זו פשוט הונאה, גניבה, מרמה. האמת היא שחלק נכבד מחברי האופוזיציה הנוכחית רגילים למעשים נלוזים מסוג זה. ואם בגסות רוח עסקינן, הרי חברי הליכוד שבאופוזיציה הם מצטייני נאומי השטנה הכתובים בשפת ביבים ומלאי ארס, דומים למדי לנאומים מן העבר שרובנו רוצים לשכוח.
קיבלתי מחבר הקלטה של ראיון שהעניק שר הביטחון, גנץ, ביום שישי, בתוכניתם של אופירה וברקו. צפיתי בראיון והקשבתי היטב לדברי השר. לא סוד הוא שלא אחת כתבתי נגד מעשה הרמייה של גנץ כשחבר לנתניהו והותיר רבים ממצביעיו, פעורי פה. אז והיום, הסבריו לא ממש שכנעו אותי. מה שכן ניתן לומר היום על גנץ שהוא מתפקד היטב כשר ביטחון, עובד בשקט ובשיתוף פעולה עם ראש הממשלה ושרים אחרים, ובסך-הכל, השקט הביטחוני נשמר. וזה העיקר. לא פוזות, לא שיגעון גדלות. עבודה קשה. זהו רווח גדול לאזרחי ישראל.
מקווים לטוב
הקורונה אינה מפסיקה להתל בנו. רבים הם המבקרים של הממשלה הנוכחית, ביניהם גם אלה שעד לפני חודשיים-שלושה היו בשלטון. זה נלוז, זה מבזה אך מאוד מקובל בקרב רבים. איני רוצה להכליל ולטעון שלמשמע הביקורת של אזרחים רבים על המגבלות הקיימות ואלה שעוד צפויות לרדת עלינו, אני נמלא כעס לא קטן. היות שאיני נוהג לפקוד אירועים שמחים כאלה ואחרים הנערכים באולמות, אני ניזון ממה שחברי הטובים מספרים בעקבות הרפתקאותיהם באירועים מסוג זה.
ברבים מאוד ממקומות אלה לא בודקים תו ירוק כלל. בפנים צפיפות איומה כשהרוב המוחלט של החוגגים אינם עוטים מסכות כלל. בבתי הספר ההפקרות גדולה עוד יותר. מורים המעיזים להעיר על מסכות הופכים למטרות נייחות לבליסטראות המילוליות של הסרבנים. המורים רוצים להגיע הביתה בשלום, ובהיעדר כל אפשרות להעניש את סרבני המסכות, המורים שותקים ומקווים לטוב. כך גם בתחבורה הציבורית.
הטירוף שפקד את הפוליטיקאים שהפסידו את השלטון ואת תומכיהם הרבים במוכנים להחריב כל חלקה טובה ובלבד שיחזרו לשלוט, תרבות ההתעלמות מההוראות לגבי הקורונה, המגבלות שעוד ינחתו עלינו בקרוב, בתוספת אי-אכיפה, כל אלה מעוררים תחושה של לבנוניזציה. אני מקווה שממשלת ישראל הנוכחית תדע להעז ולא להתפשר עם כל מחריבי המדינה ואוהדיהם, כדי להפוך את ישראל, שוב, לאי של שפיות ולא עי של חורבות.

תאריך:  28/11/2021   |   עודכן:  28/11/2021
+האופוזיציה תאפשר העברת חוק איכוני שב"כ
13:22 29/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

סמוטריץ': "במאבק בקורונה אין קואליציה ואין אופוזיציה"  ▪  במכתב לשר אלקין דרשו ראשי מפלגות האופזיציה משמעת קואליציונית לתמיככה בצעת החוק  ▪  שר התיירות: "האיכונים הם כלי חיוני. נדאג לפיצויים למורי הדרך ומארגני התיירות"

סמוטריץ'. לשדר ממלכתיות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+פורסמו נתונים עדכניים על מסלול האוטובוס שבו נסע המאומת
23:50 28/11/21  |  עידן יוסף

בעקבות זיהוי המאומת לנגיף האומיקרון שחזר ממלוואי ונסע באוטובוס אגד מתל אביב לאילת, משרד הבריאות קורא לכל מי שנסע ביום שני 22.11 בקו 390 שיצא בשעה 14:30 מתחנה מרכזית תל אביב (קומה 6) לכיוון אילת, לגשת בהקדם ולהיבדק בבדיקת PCR באחד ממתחמי הבדיקות ולהיכנס לבידוד עד לקבלת תוצאת בדיקה שלילית.

+לתבוע את מזהמי הרשת
22:52 28/11/21  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

האלימות המילולית ברשתות החברתיות שוברת שיאים כמעט מדי יום  ▪  הגיע הזמן לפעול נגדה בכל חזית אפשרית

רהב. גולשי אלימים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+הנוחתים בנתב"ג לא יורשו לעלות לתחבורה הציבורית
19:43 28/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

צעדים בנתב"ג לבלימת התפשטות הזן החדש: היציאה מהשדה תתאפשר באמצעות רכב פרטי, איסוף על-ידי קרובים או באמצעות מוניות מיוחדות  ▪  נסיעה במוניות שירות תתאפשר ב-50% תפוסה  ▪  הנחה של 50% בחניונים לטווח ארוך בנתב"ג

[צילום: דוברות שרת התחבורה]
מרב מיכאלי, יעקב גנות ושמואל זכאי [צילום: תקשורת השרה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עי של שפיות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צ'לו
gngs  |  29/11/21 09:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
יהודה קונפורטס
האלימות המילולית ברשתות החברתיות שוברת שיאים כמעט מדי יום    הגיע הזמן לפעול נגדה בכל חזית אפשרית
עידן יוסף
צעדים בנתב"ג לבלימת התפשטות הזן החדש: היציאה מהשדה תתאפשר באמצעות רכב פרטי, איסוף על-ידי קרובים או באמצעות מוניות מיוחדות    נסיעה במוניות שירות תתאפשר ב-50% תפוסה    הנחה של 50% בחניונים לטווח ארוך בנתב"ג
איציק וולף
שר הבריאות ובכירי משרדו קראו לציבור ללכת להתחסן וציינו כי מחוסנים שנדבקו בזן הקורונה החדש חלו באופן קל    ד"ר אלרעי פרייס: בתוך ימים ספורים הפך אומיקרון ל-75% מהריצופים בדרום אפריקה וזינק מ-200 מקרים ביום ל-2,000
מירב ארד
החלטה זו תהיה בתוקף עד ליום ה' הקרוב בחצות הלילה    השימוש מוגבל רק למאומתים בזן החדש    השב"כ לא יעסוק באכיפת כללי בידוד
מירב ארד
זכאי, שמשמש מזה עשור כמנהל נמל התעופה בן-גוריון, יתכלל את יישום נהלי הקורונה בנתב"ג בהתאם להחלטות קבינט הקורונה ולהנחיות משרד הבריאות    מחליף בתפקידו את אלוף (במיל) רוני נומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il