X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
די להתבונן במה שהתרחש בעבר, בפרעות אוקטובר וגם לאחרונה ממש במבצע שומר החומות כדי לקבל מושג בדבר תאוות הרצח, הרצון להתנער משלטון המדינה היהודית, המחשבה/אשליה כאילו בשל מעורבות צה"ל בלחימה כלפי חוץ, ניתן מבפנים לערוף את ראשי היהודים, לבטל את הנכבה, להשיב את "האדמות הגזולות" ולשים קץ למדינת היהודים
▪  ▪  ▪
[צילום: אריאל חרמוני]

לפני חודשים לא רבים פורסמה ידיעה מרעישה שבמקומות מתוקנים הייתה אמורה להרעיד את אמות הספין וזו לשונה: "ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל, אלוף יצחק תורג'מן, אמר שכוחות הצבא לא ייסעו דרך כבישים בוואדי עארה בשעת חירום כלקח ממבצע שומר החומות במאי האחרון". הוסיף ואמר תורג'מן כי צה"ל שינה את נתיבי התנועה של כוחותיו בעקבות המהומות ביישובים הערביים והמעורבים במהלך המבצע האחרון ברצועת עזה, מחשש שנסיעה בקרבתם תעכב את הגעת החיילים ליעדם. תורג'מן הוסיף שכלקח מהמבצע הוקמו חוליות שיעסקו באבטחת השיירות הצבאיות, ושחייליהן יהיו מצוידים בין היתר באמצעים לפיזור הפגנות".
האמירה הזו מזעזעת מכמה וכמה סיבות:
הראשונה - אלוף בצה"ל מוותר ביודעין על ריבונות ושליטה של המדינה בכל רחבי ארצנו, צירי תנועה מרכזיים בכלל זה.
השנייה - הוויתור הנ"ל מהווה הודאה למעשה בכך שהאויב הערבי הצליח להשתלט על חלקים מהמדינה, זה עוד בטרם פורענות, קרי - מלחמה.
השלישית - אובדן ההרתעה והמשילות הגיעו לידי כך שאלוף, חבר במטה הכללי, מקבל כעובדה מוגמרת ש"אין מה לעשות" וכי יש טריטוריה בתוך גבולות הארץ שדה-פקטו אינה בשליטתנו.
רביעית - הממשלה הריבונית מחד וצבא הגנה לישראל בפרט מוצגים כאן ככלי ריק, רופס וחלש שאינו יכול לאכוף את הדבר הבסיסי ביותר - מרות השלטון על כלל אזרחי המדינה, גם אם חלקם מהווים גיס חמישי מסוכן.
בנוסף, מצטרפים הדברים למה שהיה לאסוננו למן המפורסמות - גורמים אנטי יהודיים, פוסט ציונים, ליברלים ופרוגרסיביים הצליחו לעת עתה להטות את הספינה עד כדי הפיכת המדינה וזרועות הביצוע שלה, וצה"ל בראשן - לחדלי אישים ובמידה רבה אף חדלי יכולת חלילה. כך לא ניתן לשרוד בשכונה הקשה הזו.
עמדות מפתח
כבר נאמר בעבר כי על-מנת לרפא את החולי צריכה המדינה ו/או הממשלה לעבור הפיכה תפישתית, כזו שתרפא ותחזיר אותנו למצב נורמלי. שהרי ברי לכל-בר-ברב כי המצב אותו מתאר האלוף הינו לא נורמלי ביחס לכל מדינה ריבונית באשר היא ומקל וחומר במדינה המצויה עדיין במלחמת קיום מול אויבים מבית ומחוץ.
כן טענתי בעבר כי יש לבצע רפורמה בכל הפיקוד הבכיר בצבא, כזה שינער את השורות ויגרום לכל הקצונה שהיא תוצר חינוך של גופי שמאל רדיקליים (שהשכילו לבסס אחיזה בחינוך בצה"ל) לפשוט את המדים ולפנות את המקום לקצונה אחרת בריאה בנפשה, חדורה באמונה וברוח לחימה יהודית, כזו שתבטיח ניצחון מול כל אויב. אלא שבינתיים לא נראה כי יש מי שפועל בכיוון זה. מה שאנו רואים הם תוצרים מבישים של השתלטות הפוסט מודרנה והשמאל על תופסי עמדות מפתח, גם בצבא וגם במוסדות ביטחוניים אחרים.
להמחשת הדברים אזכיר שתי דוגמאות, שתיהן מאלפות!! האלוף במיל' יאיר גולן ("מזהה התהליכים" שהשווה את ישראל לגרמניה הנאצית בטרם עליית הנאצים לשלטון ומי שהגיע לדרגה הרמה של סגן הרמטכ"ל) מגלה היום את פרצופו האמיתי - פרצוף מכוער ומקולקל. תמיכתו הבלתי מסויגת בפורעי החוק הבדואים בנגב, מלחמתו העיקשת נגד המתנחלים, יחסו לצעירים בגבעות כאל "תתי אדם" ועוד אמירות נלוזות - כל אלה מעידים על השפל אליו יכול להגיע קצין שהתחנך כפי שהתחנך (בצבא הגנה לישראל...).
כדוגמה נוספת אביא את רם בן ברק, מי שכיהן בתפקיד סגן ראש המוסד לתפקידים מיוחדים וכיום הוא יו"ר ועדת חוץ וביטחון. אותו רם בן ברק טען שהוא מייחל ליום שבו ערבי חבר התנועה האיסלאמית יכהן כסגן ראש המוסד. בהתבטאות אחרת קבע שאם אחמד מכפר ערבי (שאת שמו איני זוכר) ירצה להיות טייס אף-16, יש לאפשר לו. כל מילה שאוסיף תגרע...
מאחר שהשינויים אותם יש לבצע כאמור לעיל טרם נעשו יש להיערך למצב חירום כזה בו כוחותינו ייאלצו חלילה להילחם באויב הערבי בכמה חזיתות. מה שאירע כאן בעת מבצע שומר החומות הוא כאין וכאפס לעומת מה שינסה לחולל האויב הערבי מבית באותו הזמן. בהעדר משילות ובהעדר הרתעה יקומו ביום פקודה מאות אלפי ערבים על-מנת להרוס, לאבד ולהשמיד כל דבר יהודי וישראלי הנקרה על דרכם.
תאוות רצח
די להתבונן במה שהתרחש בעבר, בפרעות אוקטובר וגם לאחרונה ממש במבצע שומר החומות כדי לקבל מושג בדבר תאוות הרצח, הרצון להתנער משלטון המדינה היהודית, המחשבה/אשליה כאילו בשל מעורבות צה"ל בלחימה כלפי חוץ, ניתן מבפנים לערוף את ראשי היהודים, לבטל את הנכבה, להשיב את "האדמות הגזולות" ולשים קץ למדינת היהודים.
לכך עלינו להיערך, ובמהרה. לשם כך על המדינה להכשיר מאות אלפי אזרחים שאינם משרתים במילואים, לציידם בנשק יעיל, לארגנם באופן שביום פקודה תהיה שליטה והכוונה נכונה ולהכין את הקרקע להתמודדות חזיתית וגורפת עם האויב הערבי מבית. נציין כמובן, ולא כמס שפתיים, שלא כל ערבי באשר הוא מהווה אויב מבית. אלא שהניסיון מלמד (ראה פרעות תרפ"ט) שגם רבים שנחזו לידידים בנפש, בראותם חולשה לרגע, קופצים על ההזדמנות על-מנת לממש כוונות זדון ולהוציא מן הכוח אל הפועל נטיות לב כמוסות להיות שולטים ובעלי בית על שכניהם היהודים.
המחיר של התפרצות כזו של רבים מהערבים המתגוררים בישראל עלול להיות נורא ומר, אסון של ממש. ולכן מוטב שניערך לכך מוקדם ככל האפשר ובטרם פורענות כזו בה נעמוד חלילה חסרי אונים וחסרי ואדי עארה...

תאריך:  08/03/2022   |   עודכן:  08/03/2022
+פליטים ערלים בנתב"ג? לשילוח!
ערביי השטחים? - נועדו לסיפוח?!
22:46 08/03/22  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להקים משמר לאומי של יהודים חמושים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
המשמר הלאומי יקום מעצמו
באום  |  8/03/22 22:53
 
- כך לא מתנהלת מדינה ריבונית
רפי לאופרט  |  9/03/22 11:09
 
- בוא נתחיל עם החרדים
הירונימוס  |  10/03/22 12:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
גורמי הביטחון בישראל נערכים להסלמה ביטחונית בירושלים שעלולה לגלוש לשטחי הגדה, לערים המעורבות בישראל ולגבול רצועת עזה. ההערכה היא שארגון חמאס דוחף להסלמה רבתי לקראת חודש רמדאן ולקראת יום השנה למבצע "שומר החומות"
איציק וולף
התנגש בעוצמה ברכב הממוגן שבו נסעו הלוחמים בכפר סילת אל חארת'יה    שני לוחמים נפצעו קל והמחבל נעצר והועבר לחקירת שב"כ
ארי בוסל
קול תופים רועמים, בהתחלה מרחוק, והם מתקרבים, והרעש מחריש אוזניים    זהו בדיוק התסריט שאנחנו חווים עכשיו: אימא רוסיה (או הדוב הרוסי) מול אוקראינה דלת האמצעים אך מלאת הנחישות והתעוזה    כך בדיוק הצורר הישראלי מול הנער דוד-יפה-התואר הפלשתיני עם הקלע בידו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ללא בקרה, הצהרות שווא, שוד עתיקות, קומיקאים וליצנים, מתביישים, שוד ופיל בחנות חרסינה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת ואושר    שבוע טוב    "משנכנס אדר - מרבין בשמחה"
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוץ והביטחון: אנחנו יוצרים חוק מאוזן מאוד. יהיו מכסות הומניטריות מעבר למכסות הרגילות    רוטמן: אם רוצים להוסיף תוספות אחרות - לא נתמוך בחוק ליותר משנה    רוזין: לוקח עד שנתיים לוועדה הומניטרית לתת תשובות למשפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il