X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מוצרי יסוד [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
התחילו במחאה עכשיו!
אפשר וחובה להוזיל מיידית את מחירי מוצרי המזון הבסיסיים, להחזיר לפיקוח מוצרי יסוד, לפתוח מיידית את המשק ליבוא מקביל, ללא הגבלות, ולהעניש בחומרה את היבואנים הרישמיים, המונופולים, וכל מי שינסה לפגוע ביבוא שיוזיל את המחירים בעשרות אחוזים!

השתוללות יוקר המחיה והדיור בישראל, שוברת שיאים בכל יום. המצב הפוליטי אליו נקלעה המדינה, של בחירות בנובמבר, לכאורה גורם לציבור להרגיש כאילו כיום אין כתובת, ואין טעם למחאה, כי זו ממשלת מעבר. זו טעות חמורה! שלא לדבר על היבואנים, היצרנים, המונופולים החזיריים, וכל מי שמנצל את המצב ומעלה מחירים. הציבור חייב לצאת מהאדישות שלו. לא להתעסק בשטויות כמו מחאה מגוחכת של כמה צעירים שמקימים אוהלים בשד' רוטשילד.
מאות אלפי משפחות, אם לא מיליונים, בקושי שורדים. קשישים, ניצולי שואה, נכים, נאלצים להסתפק בקיצבאות עלובות ומבישות. גם מי שעובד, במקרים רבים אינו מסוגל לקיים את עצמו ומשפחתו כיום בישראל. די לפייק ולהשתקת המחאה! חייבים לצאת למחאה היום ללא פשרות, מחאה אגרסיבית כמו שעשו הפנתרים בשנות ה-70. להפגין יום יום מול האחראים ליוקר המחיה, הפוליטיקאים השרים וכל שרשרת האחראים לשחיתות הזאת. היבואנים, היצרנים, רשתות השיווק כולם!
אפשר וחובה להוזיל מיידית את מחירי מוצרי המזון הבסיסיים, להחזיר לפיקוח מוצרי יסוד, לפתוח מיידית את המשק ליבוא מקביל, ללא הגבלות, ולהעניש בחומרה את היבואנים הרישמיים, המונופולים, וכל מי שינסה לפגוע ביבוא שיוזיל את המחירים בעשרות אחוזים! למדינה יש עודפים של מיליארדים בקופה, ומצד שני מאות אלפי עניים שמתווספים לסטטיסטיקה מדי חודש. אסור לוותר ולחכות לבחירות, עכשיו זה הזמן להפגין ללא פשרות עד שמישהו יתעורר שם בממשלה ובמשק ויבין שאנחנו במצב חירום אמיתי של הציבור!
כל ממשלה שתקום, תהיה חייבת להבין, שאם היא לא תטפל מיידית ביוקר המחיה, לא יתנו לה יום חסד אחד! רק אם אלפים ועשרות אלפים יצאו לרחובות, יפגינו מול המשרדים והבתים של האחראים להתרסקות הכלכלית של רבים במדינה, אולי יהיה סיכוי לשיפור אמיתי ביוקר המחיה במדינה!

הכותב הוא יועץ לתקשורת שיווקית ופעיל חברתי.
תאריך:  27/07/2022   |   עודכן:  02/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יוקר המחיה
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף קנדלקר
מיכל ומיקי העלו קמפיין תרומה של שיער לנערות חולות, שבכלל לא היה השיער שלהן    יובל המבולבל לקח כמה חומרים שעזרו לו לא להתבלבל, עופר שכטר שהחל ככוכב נוער החליט שכדי להעלות את רמת היכרותו עם קהל מעריציו הוא צריך להוריד את מכנסיו בשידור
שושנה ויג
זמירה פורן ציון חוותה את ילדותה כילדה ממוצא עירקי שגדלה במעברה בכפר ענא, שנמחק כליל אבל נשאר כקעקוע בנשמתה, וזה השפיע עליה ועל דמותה    על ספר השירה שלה
יאיר נבות
ההסכם קובע מנגנון אספקת הציוד האירני למטוסים, כמו גם מתן שירותי תיקון ותחזוקה ותמיכה טכנית למטוסים רוסיים ע"י מרכזי תיקון אירניים. נחתם גם מזכר הבנות ולפיו יוגדל מספר טיסות הנוסעים בין המדינות ל-35 בשבוע
אלי אלון
לפניכם סיפור קלאסי של זלזול מקומם מצד קרן פנסיה במבוטחיה    מי מפקח על רמת השירות למבוטחים מצד קרנות פנסיה כמו "עמיתים" ואחרות? הגיע הזמן שמבקר המדינה והעיתונות יבדקו לעומק את הנעשה בהם
יעקב קורי
מדהים איך רק קומץ של מדינות "רואות את האור", איך אושיות תרבות נופלות בשבי מנהיגים פופוליסטים, איך עם חכם כיהודים ממשיך לצעוד בכיוון העבר!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il