X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מעבר לכל שיגיונותיו של הנשיא ראובן ריבלין, לא נשכח ולא נסלח על הגעגועים לשמעון פרס, שמעוררת התנהלותו
▪  ▪  ▪
סולדים מריבלין. מתגעגעים לפרס [צילום: עמוס בן-גרשום/פלאש 90]
לא לשלום
עשרות 'ארגוני שלום' ישראלים, בעצם: אנטי ישראלים, נושאים לשווא את שם השלום והמוסר ואחוות עמים וזכויות אדם ודמוקרטיה ושאר בלה-בלה, אבל בפועל חותרים תחת עצם קיומה של המדינה. מטרתם במקרה הטוב להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, ובמקרה הפחות טוב לעשותה למדינה מצורעת, מוחרמת ומגורשת ממשפחת עמי הציוויליזציה האנושית, עד כדי קריסתה וביטולה.

הקו האדום
האם אין בבית הנשיא איזשהו יועץ סתרים, שיבאר לו, שלנשיא אסור לתמוך בארגון שנלחם בצה"ל בשעה שצה"ל נלחם בטרור רצחני? שגם לנשיא המדינה יפה לפעמים שתיקה? שגם לנשיא יש קווים אדומים?

1. ממלכת הרֶשע הקומוניסטית, המציאה את הרעיון הנבזי הזה: הקמת 'ארגוני חזית' במדינות העולם החופשי, על-מנת שיקדמו, בחשאי ובלא יודעין, את האינטרסים של האימפריה, תחת מסווה של פעילות תמימה למען השלום והדמוקרטיה.
הארגונים הללו היו בעלי חזות מהוגנת לחלוטין: אלופי מוסר, חותרי שלום, שוחרי דמוקרטיה. רבים מפעיליהם היו תמימים, שלא ידעו שמוליכים אותם שולל. אך מתחת לחזות הנקייה והתמימה, חתרו כוחות אופל, במימונה החשאי של מוסקבה, תחת יסודותיהן של המדינות המארחות, על-מנת לקעקע את משטריהן הדמוקרטיים ולעשותן לדמוקרטיות-עממיות רחמנא ליצלן.
התופעה הנבזית אומנם פסה מעולמנו עם קריסת אימפריית הרשע. אך למרבה הפלא, צצה כְּיָבְּלית הרסנית במקומותינו. מדובר בעשרות 'ארגוני שלום' ישראלים, בעצם: אנטי ישראלים, הנושאים לשווא את שם השלום והמוסר ואחוות עמים וזכויות אדם ודמוקרטיה ושאר בלה-בלה, אבל בפועל חותרים תחת עצם קיומה של המדינה. מטרתם במקרה הטוב להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, ובמקרה הפחות טוב לעשותה למדינה מצורעת, מוחרמת ומגורשת ממשפחת עמי הציוויליזציה האנושית, עד כדי קריסתה וביטולה.
הצד השווה שבכל הארגונים החתרניים הללו, שהם ניזונים ממימון זר (ממש כמו אז). אלא שהפעם הכסף הטמא מגיע ממקורות אירופים אנטישמים פאר-אקסלנס. פעם ביטאו האירופים את שטניותם, בכך שהאשימו אותנו באפיית מצות בדם ילדים נוצריים. היום השתנו רק הכלים: הם משסים ביהודים חיות דו-רגליות, צמאות דם יהודי, שמקבלות רוח גבית מידי 'ארגוני חזית' מאוסים, משומנים היטב ביוּרוֹ'אים אנטישמיים נאלחים.
2. השבוע פירסם הארגון הציוני 'אם תרצו', דוח שנתי לגבי מעורבות ישויות מדיניות זרות, בפעילותם של ארגוני חזית מקומיים. מסתבר שקיימים לפחות 20 כאלה (שוברים שתיקה, בצלם, זכויות האזרח, יש דין, רבנים לזכויות אדם ועוד), המתיימרים להציג ארשת מתחסדת, צדקנית, של פעילות למען זכויות האדם הפלשתיני (רק ליהודים אין משום מה שום זכות מבחינתם, גם לא זכות הקיום), בעוד שבפועל אלה הם, לטענת המחקר, "ארגוני תעמולה פוליטיים הפועלים מבפנים, במימון מדינתי זר ורחב היקף, נגד החברה הישראלית, נגד חיילי צה"ל ונגד יכולתה של המדינה להגן על עצמה במלחמתה בטרור. חלקם אף מקבלים מאות אלפי דולר מקרנות פלשתיניות".
האג'נדה של ארגונים אלה כוללת הכפשת המדינה כמדינת אפרטהייד, ו/או הוקעת חיילי צה"ל כפושעי מלחמה על-מנת שיועמדו לדין, ו/או הגנה בבתי המשפט על מחבלים פלשתינאצים. מדובר אפוא במעשה בגידה נחות, נפסד, נבזי, בלתי מתקבל על הדעת, שאין כמותו בשום מקום אחר בעולם.
לא ניכנס לפירוט המזעזע של הממצאים המחרידים (ניתן לצפות בהם באתר 'אם תרצו'), אבל נסכם את הנתונים הכספיים: מאז 2012 קיבלו 20 הארגונים העוינים ממדינות זרות, לא פחות מ-220 מיליון שקל, לא כולל מימונים חשאיים, ועוד 80 מיליון שהגיעו מאז 2008 מקופת ארגון השיטנה 'הקרן לישראל חדשה', וזאת בנוסף ל-14 מיליון שהובטחו מאז 2014 על-ידי ארגונים פלשתינים.
3. אחד מארגוני חזית אלה, הוא שוברים שתיקה. בחרנו דווקא בו, מפני שלמרות עלילות הדם שהוא מפיץ בשיטתיות כנגד מדינת ישראל והכפשתו הנבזית את חיילי צה"ל, עד כדי הצגתם כפושעי מלחמה, מצא לנכון נשיא המדינה רובי ריבלין, במין קלות דעת חובבנית, לתת חסותו לכנס שהארגון המכפיש ערך בניו-יורק, בשיתוף העיתון האנטי ציוני הארץ (שבאחרונה כתבה בו המסיתה עמירה הס, שחיילי צה"ל רוצחים פלשתינים תמימים ואח"כ שותלים בידיהם סכינים, כדי לתרץ את הירי).
וכאן הבן שואל: האם אין בבית הנשיא, הזולל מכיסנו מיליוני שקלים מבוזבזים בחודש, תקציב פעוט למחקר קליל באינטרנט, שיבהיר להוד מעלתו שהשתתפותו בכנס של שוברים שתיקה מהווה יריקה בפרצופיהם של חיילי צה"ל? האם אין בבית הנשיא איזשהו יועץ סתרים, שיבאר לו, שלנשיא אסור לתמוך בארגון שנלחם בצה"ל בשעה שצה"ל נלחם בטרור רצחני? שגם לנשיא המדינה יפה לפעמים שתיקה? שגם לנשיא יש קווים אדומים?
אילו הטריח עצמו הנשיא לבדוק, הוא היה מגלה בקלות, שקרן פלשתינית הפועלת מרמאללה דיווחה ב-2015, ששילמה כספים לשוברים שתיקה, על-מנת להביא להם לפחות עדות שלילית אחת נגד צה"ל, אך שוברים שתיקה סיפקו לה 57 עדויות (!). ושאותה קרן ציינה, שמטרת מענק הליבה לשוברים שתיקה, היא מסעות התעמולה שהארגון מקיים באירופה ובארה"ב בקרב מובילי דעת קהל, פוליטיקאים והקהילה היהודית, על-מנת לשנות את דעת הקהל על צה"ל ומדינת ישראל.
ושאותה קרן שילמה לשוברים שתיקה כסף, כדי שתחקור את 'פשעי המלחמה' שביצעו לוחמי צה"ל ב'צוק איתן' ובזכות מענק זה, הפיק שוברים שתיקה דוח מרושע על המבצע. ושהשנה הודה החמאס, שהוא משתמש בדוח שוברים שתיקה על צוק איתן, לצורכי מלחמתו בישראל. ושהשנה פורסם רשמית, שישויות מדינתיות זרות, שילמו לשוברים שתיקה, כדי שיפתו 'כמה שיותר' חיילים להעיד על ביצוע פעולות הפוגעות בזכויות אדם. ושבשנת 2015 קיים הארגון בעולם לפחות תשעה אירועים, שבהם הועלו האשמות בלע שקריות כלפי צה"ל והאשמות בביצוע פשעי מלחמה.
עוד היה מגלה ששוברים שתיקה קיבל 5.2 מיליון שקל בשנים 2013-15 מממשלות בלגיה, דנמרק, צרפת, גרמניה, הולנד, אירלנד, נורבגיה, ספרד, שווייץ, בריטניה והאיחוד האירופי, ועוד 2.7 מיליון הגיעו בשנים 2008-14 מהקרן לישראל חדשה (שמטרתה הפיכת המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה), ועוד 1.1 מיליון שהעבירה קרן פלשתינית, בתוספת מענק חרום שהיקפו לא נודע.
ההופעה הנפסדת לצידם של מלשינים בזויים, שהופכים את חיילינו למפלצות, דווקא בימים שבהם שרויה ישראל תחת מתקפת עויינות וחרמות עולמית, כמו גם ההתבטאות האומללה: "בני עמי בחרו בדרך הטרור", כמו גם גירושו של הזמר עמיר בניון מבית הנשיא, הופכים למרבה הצער את נשיאנו לשחקן מרכזי של השמאל הקיצוני. אז מה הפלא שישראלים רבים כבר מתגעגעים לפרס?

תאריך:  16/12/2015   |   עודכן:  16/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
געגועים לפרס
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
הכל נכון חוץ מהעלבון של הכותב
בני בנקר  |  16/12/15 17:04
 
- {{{מ67ישראל מדינה דו לאומית. ל"ת
ריבלין מתנהל נכון  |  17/12/15 07:31
 
- הלו אסטרונאוט,ישראל היא מדינה
בני בנקר  |  17/12/15 14:58
 
- "מתגעגעים לפרס" מעורר סלידה
שמעון יפה נוף  |  18/12/15 00:18
2
געגועים לפרס? הגזמת!!!
יש גבול..  |  16/12/15 20:42
3
את ר.ריבלין יכולה לעצור הממשלה
רותי איזיקוביץ  |  16/12/15 20:50
 
- סליחה, עלה בדעתך שאת תבוסתנית?
אהוד פרלסמן  |  17/12/15 05:19
 
- אני כותבת על בת-יענה,ואתה
רותי איזיקוביץ  |  17/12/15 11:28
4
צר לי על המסקנה הסופית
ארי כספי  |  16/12/15 21:18
5
מי אחראי
כבש 44  |  16/12/15 21:20
6
אוי למדינה ששוטה הכפר הוא נשיא
ירמיהו הנביא  |  16/12/15 21:32
7
אתה מאמין ש"הנשיא" לא יודע?
גדעון אמיר  |  17/12/15 00:29
8
"נמר", נשאר "נמר". גם חברבורות ל"ת
וינטר הניה  |  17/12/15 08:02
9
פרס - יחצ"ן ע"ח המדינה ל"ת
חתרן בלתי נלאה  |  17/12/15 08:03
10
בערבית יש פתגם המתאר במדויק מה
קורןנאוה טבריה  |  17/12/15 08:50
11
רהט - שופר של בנט
בנקיקי  |  17/12/15 14:21
 
- חבל שאין לך משהו ענייני לומר ל"ת
במבה  |  18/12/15 07:12
 
- אין יותר ענייני ממה שכתבתי
בנקיקי  |  18/12/15 14:02
 
- שופר של בנט?
מנחם רהט  |  23/12/15 00:15
 
- האינטרנט זוכר הכול
בנקיקי  |  7/01/16 01:07
12
האם נתניהו ראה את הנולד
איצקו  |  17/12/15 14:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
דעות שונות אינן אלא ברכה    מאבק על הדעות השונות ועל בכורת השקפות עולם יריבות, הוא סם חיים של כל חברה דמוקרטית
יניב הלפרין
ההחלטה להעניק לטים קוק תואר מטעם ארגון לזכויות אדם היא במקרה הטוב תמוהה, ובמקרה הרע צבועה    איך אפשר להעניק תואר שכזה למנכ"ל של חברה שאחראית על תנאי עבדות?
רון בריימן
על-רקע הבסיס הגזעני לכל תוכניות ה"שלום" למיניהן בולטת שתיקתו המתמשכת של היועץ המשפטי לממשלה, אשר מעלים עין מבסיס זה וממגמות שהמכנה המשותף שלהן הוא פגיעה בזכויות הפרט של יהודים    התבטאויות כאלה ומעשים כאלה נגד יהודים בכל מקום אחר בעולם היו מקוממים אותנו, אבל רק בישראל מותר לקדמם למען "השלום" הגזעני והחזירי
יובל לובנשטיין
בזארים הם דבר טוב, אולם אסור שהם יאפילו על הבעיות האמיתיות, בהן מתמודדות החנויות ביום יום
יוסף שטח
הדרך בה מתנהל השיח הציבורי בכל הנושאים מדאיג מאוד    השיח נעשה לא רק קוטבי אלא גם לא ענייני    כל צד בוחר בעובדות שתומכות בעמדתו ואינו שוקל עמדות הצד השני ואת העובדות שמביא    חובה להתייחס רק לעובדות בדוקות ולשקול משמעותן רק לפי השכל הישר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il