X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
משלחות משלחות של יהודים אווילים שלא למדו דבר ושאינם רוצים להתבונן בפני המציאות קובעים עם אבו מאזן מפגשי דו-שיח, שכולם אחיזת עיניים ורמייה, בוודאי מצידו וככל הנראה גם מצד ה"פרטנרים" הישראלים
▪  ▪  ▪
עבאס. דם על הידיים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

זה שנים ארוכות שאבו מאזן, הוא מחמוד עבאס, זוכה משום מה לתדמית המנהיג המתון השש אלי שלום וכמי שמתנגד נחרצות לאלימות. תדמית שקרית זו מטופחת על ידו כמובן, על-ידי שונאי ישראל בכל העולם ה"נאור" ולמרבה הכלימה גם על-ידי ישראלים לא מעטים, בראשם התקשורת העוינת ומנהיגי השמאל שעבר זמנם.
יש הטועים לחשוב שאחרי סילוק הרוצח ערפאת ימח שמו וזכרו, קם מנהיג בעל גישה מעשית, שקולה ומדודה, עמו ניתן לעשות עסקים, או "הסכם שלום היסטורי" כפי שמגדירים המשחרים לפניו את האסון הקולוסאלי אותו הם מבקשים להמיט על ראשי כולנו - הקמת מדינת חמאס על נחלת אבותינו.
משלחות משלחות של יהודים אווילים שלא למדו דבר ושאינם רוצים להתבונן בפני המציאות קובעים עם אבו מאזן מפגשי דו-שיח, שכולם אחיזת עיניים ורמייה, בוודאי מצידו וככל הנראה גם מצד ה"פרטנרים" הישראלים, כך לבושתם, כך למגינת ליבנו. דומה כי איש מכל אלה אינו מכיר את עברו וכי הם מתכחשים למעלליו הרצחניים בעבר וטומנים את ראשם עמוק בחול על-מנת שלא לראות את מעשיו היום, בכל יום.
יהודים תמימים
העובדות הן שעבאס הנו ארכי מחבל שעל ידיו דם יהודים רבים. הוא נושא באחריות ישירה לטבח המזוויע במעלות, אחראי למימון הטבח של ספורטאינו במינכן, מסית ומדיח לרצוח יהודים כל ימיו וגם בימים אלה ממש. בהאדרת הרוצחים להם הוא שותף, בהנצחתם כגיבורים, בקריאת ככרות,רחובות ומפעלים תרבותיים על שמם הוא מפעיל את הרוצחים דהיום ומכשיר את אלה של המחר.
האיש השפל הזה שונא יהודים מאז ומעולם, תעיד על כך עבודת הדוקטוראט שלו בה הוא מכחיש את השואה כפי שזו מוכרת לכול. במובנים רבים משרתת אותו תדמית ה"מתון" אותה מטפחים בנאמנות גם יהודים תמימים או זדוניים מבית, בשוגג או במזיד, לפי העניין.
בימים האחרונים נשא ה"ראיס" המשוקץ הזה נאום משוקץ לא פחות בפורום בינלאומי חשוב ו"מכובד" (בעיני חבריו מהקהיליה הבינלאומית....). בנאום זה הגדיל לעשות בטענו שרבנים מישראל דרשו מהממשלה להרעיל בארות מים של הערבים. הגדיל לעשות עד אשר אפילו כתבת הארץ עמירה הס שחצתה זה מכבר את הקווים בתמיכה באויב, כותבת בעיתונה "אל ערד" שאבו מאזן "עושה בושות".
ועוד זה "עושה בושות" מתראיין בתקשורת הערבית חברו, בכיר בהנהגת הפתאח, סולטאן אבו אלעינין ומצהיר כי הוא מתנגד לכל סוג של הדברות עם ישראלים ותחת זאת היה רוצה לשסף את גרונו של כל ישראלי שייקרה בדרכו.
למתרפסים בפני המחבל אבו מאזן ולמתבטלים הסדרתיים העולים אליו לרגל חדשים לבקרים אומר אך זאת: הכתובת אינה על הקיר, היא כתובה בדם יהודים רבים וזועקת מן האדמה הרוויה בו. חדלו ממעשיכם הרעים ונתקו כל קשר עם הרשע ושותפיו לרצח יהודים!

תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  04/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרעיל הבארות ה"מתון"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
השמאלנים לא תמימים
אטילה ההוני  |  4/07/16 11:58
2
במקרה הטוב טפשים אחרת בוגדים
אבי כהן  |  4/07/16 14:36
3
ראש המתרפסים בפני עבאס
שמאל מזוייף וטיפש  |  4/07/16 18:46
4
היהודים איבדו ממזמן
נובל  |  4/07/16 18:49
5
לבוז׳י הרצוג וציפיפות, אליכם! ל"ת
בבר  |  4/07/16 20:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
נשיא המדינה הזכיר בסעודת האיפטאר שקיים במשכן הנשיא את נרצחי הפיגועים באזור חברון בשבוע שעבר    "לא רק שנפקד קולה של ההנהגה הפלשתינית בכל קצותיה. עוד נורא מכך, נשמעים קולות המעניקים רוח גבית למרצחים ומשפחותיהם"
איתמר לוין
מוסלמי שהשמיע את הקריאה לעבר קבוצת יהודים שביקרו בהר-הבית הורשע בהפרעת הסדר הציבורי    בית המשפט: קריאה כזו, הנשמעת גם מפי מחבלים, במקום כה רגיש - עלולה להביא לתבערה
יורי מור
יש לטפל בשורש הבעיה, לא בתסמיניה    הבעיה אינה טמונה בה, אלא במגזר שמודע היטב לדעותיה
אפרים קארש
הצגת הטרור כתגובה טבעית למה שמכונה כיבוש היא היפוכה של האמת    בשנתיים ומחצה שחלפו מהחתימה על הסכמי אוסלו ועד לנפילת ממשלת מפלגת-העבודה במאי 1996, נרצחו 210 ישראלים
יובל ברנדשטטר
הקרב על הזהות - עידוד סרבנות-גיוס בקרב הדרוזיים בישראל    שלושת מיעוטים הנוספים במדינה היהודית מצויים בין הפטיש לסדן, בין ההזדהות עם המדינה היהודית ובין ההזדהות או פחד מן הרוב המכריע של האיסלאם הסוני באזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il