X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נאומים משחר ההיסטוריה עשו את שלהם, מי לא זוכר את נאום סעדאת בפני הכנסת, ומי לא זוכר את נאומו של מרטין לותר קינג
▪  ▪  ▪
נתניהו. נאום מוכן היטב [צילום: מן הטלוויזיה]

ביום חמישי בפריים טיים של הטלוויזיה, נשא ראש הממשלה נאום בפני באיי עצרת האומות המאוחדות. נאום מוכן היטב, שנשמע היטב גם באנגלית וגם בעברית, רואים שהושקעה עבודה רבה בהכנת הנאום.
מיד קמו הפרשנים למינהם בארץ כמובן והתנפלו על הנואם ועל הנאום. כן, הם מסכימים שהנאום נאום טוב, אבל בנאום לא עושים צעדים מדיניים, הם אומרים. אין תהליך שלום אומר השני, הנאום לא פותר שום בעיה אומרת השלישית וכו וכו.
אם כן מה יש לנו כאן, יש לנו כאן הצבת מראה בפני באיי העצרת שביום יום מצביעים כאיש אחד על הצעות גינוי לישראל, כאילו אנחנו המדינה היחידה על הגלובוס. אין סוריה שבה אסד טובח באזרחיו וזוכה לגיבוי רוסי, כן זאת אותה רוסיה שלא מזמן פלשה לאוקראינה והשתלטה בכוח הזרוע על חצי האי קרים.
גורם הרסני
מדינות ערב שאינן דמוקרטיות ושולטים בה שליטים בכוח הזרוע, או בכוח הממון, ומדינות אפריקה, הס מלהזכיר, עולם שלישי שהבערות העוני והמחלות שולטות בהן, כן אז מישהו חייב להרים את מסך הצביעות ולהצביע על הכשלים בעבודת האו"מ, שהוקם מלכתחילה להיות גורם מסייע, מפשר ובונה ולא גורם הרסני שאינו ממלא את תפקידו.
נאומים משחר ההיסטוריה עשו את שלהם, מי לא זוכר את נאום סעדאת בפני הכנסת, ומי לא זוכר את נאומו של מרטין לותר קינג - יש לי חלום בארה"ב הגזענית, ואת נאומו של צ'רצ'יל במלחמת העולם השנייה והרשימה ארוכה. נכון. נאום כשלעצמו הוא אולי פורץ דרך, אולי פותח פתח לעשיית מעשים, או מסכם תקופה, אבל יש לו מעמד חשוב בדעת הקהל, וטוב נאום טוב מנאום רע, טוב נאומו של נתניהו מנאומו של אבו מאזן.
אספקט אחר הוא מערך ההסברה שלנו שאינו נהנה מעודף ארועים טובים וכאן יש אייטם טוב שנשמע ברחבי העולם ויש לו שומעים ויש כאלה שגם מבינים את המסר.
וסיומו של נאום נתניהו בו קרא לאבו מאזן לבוא ולנאום בפני הכנסת, גם לזה יש חשיבות. אבו מאזן, אותו סרבן שלום שבורח כמו מאש מכל הצעת הסדר, אותו אבו מאזן שמסר את עזה לחמס ואינו מתמודד איתו, הוא מצא את האשם בישראל. אז בואו נברך את ראש הממשלה ולא נבקר אותו על נאום טוב זה.

תאריך:  25/09/2016   |   עודכן:  25/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מתי דוד
כל אלה הממשיכים להאמין ולקדם את פתרון הבעיה הפלשתינית, באמצעות נוסחת "2 מדינות ל 2 עמים", משוכנעים שאמנם זה גם אפשרי וגם הכרחי. אנשים אלה ממשיכים בניסיונות לשווק את "הצהרת בלפור" הישראלית למען הקמת מדינת פלשתין עצמאית בידיעה שאין לכך סיכוי
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ פועל במרץ עם נשיא צרפת לכינוסה של ועידה בינלאומית עד סוף השנה. מחמוד עבאס איבד את האמון בממשל האמריקני והוא נחוש לבנאם את הסכסוך
יהודה דרורי
""הצהרת בלפור" נתנה ליהודים את "פלשתינה" משני עברי הירדן. אלא שב-1924 אנגליה החליטה לקטוע שטח זה מ"הצהרת בלפור" ולתת אותו לערבים בעבר הירדן המזרחי להקמת מדינה משלהם, הלא היא ירדן"
ענבל בר-און
יוסי ורטר מהארץ כותב על הביקור האחרון של ביבי באו"ם שמו"ם    הוא מרעיף שבחים על הכושר הרטורי של ביבי, אך נותן לו ציון "נכשל" במעשים
ענבל בר-און
דן מרגלית מישראל היום כלל לא בטוח שאובמה יפעל, בצאתו מן הבית הלבן, כדי לסדל את ישראל באו"ם    אבל בלי קשר, לשיטתו, אנו צריכים להקפיא את הבנייה בהתנחלויות
רשימות נוספות
"על בריטניה להתנצל על הצהרת בלפור"  /  עידן יוסף
הרוב האוטומטי נגדנו באו"ם יתבטל  /  עידן יוסף
החינוך נגד גזענות: דיבורים בלבד  /  איתמר לוין
ההצגה הכי טובה בעיר  /  יוני בן-מנחם
פג תוקף חזון שתי המדינות  /  ענבל בר-און
ברק בלתי בחיר  /  ענבל בר-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il