X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכי מקומם זה "הכפיות הטובה" המגעילה כלפי חיילי צה"ל, הבנים האהובים של כולנו. שלמה המלך אמר (משלי יז, יג'): "משיב רעה תחת טובה – לא תמוש רעה מביתו".
▪  ▪  ▪
איזנקוט. כפיות טובה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

המאמר
ביום רביעי ו' טבת התשע"ז, 4 לינואר 2017 הוקרא פסק הדין של אלאור אזריה. הפסק קומם הרבה מעם ישראל, עם תחושת מועקה כבדה. רציתי לדעת מדוע? והתחלתי למנות את הנושאים הבאים:
- הרכב השופטים הצבאיים והשופטת מאיה הלר התעלמו לחלוטין מכל טיעוני ההגנה, קיבלו את כל טענות התביעה וארגון "בצלם", והרשיעו פה אחד את אלאור אזריה. על-פי תורת ה' שעם ישראל קיבל במעמד הר סיני, כתב הרמב"ם בסנהדרין פרק ט' הלכה א': "בית דין שפתחו כולן בדיני נפשות תחילה, ואמרו כולן חייב הרי זה פטור: עד שיהיו שם מקצת מזכין שיהפכו בזכותו". מצב כזה של חיוב מוחלט יכול להיות רק בשני מצבים:
מצב ראשון: שוחד, והעלאה בדרגה לפני מתן גזר הדין נראה שוחד כדי לקבל פסק דין בהזמנה.
מצב שני: המחלה של ה-small הישראלי ששמה "מינכאוזן על-ידי שליח" שמהותו להכות ביהודים כדי לקבל כסף מהסעודים, הגרמנים ושאר אירופים שרוצים לראות את מדינת ישראל מוחלשת ומנוצחת ואז נעלמת או מתאבדת.
- מדינת ישראל מכריחה את בניה להתגייס לצבא, ותוך כדי קרב עם מחבלים יכולים להיות טעויות בשיקול דעת של לוחמים, לחץ, סכנת חיים ועוד. לתומי הייתי בטוח שצה"ל יגן על לוחמיו ויממן את ההגנה בלבד. ולא! צה"ל מממן את התביעה והשופטים בלבד, ובאיזה משפט? משפט פלילי, כדי לדפוק את כל החיים האזרחיים של החייל לוחם מצטיין.
- החמאס קרא לרדוף את ישראל בטרור משפטי. ח'אלד משעל אמר כי פיתוח תוכנית המאבק נמצא בראש סדר העדיפות של חמאס. בזירה הבינלאומית, המשפטית ובתחום זכויות האדם כדי לרדוף את ישראל וההנהגה "הרוצחת" שלה ולהצר את רגליהם, ובייחוד של חיילי צה"ל. משפט אזריה הוא דוגמה נפלאה לטרור משפטי המופעל נגד חיילי צה"ל מבית היוצר של הקרן לישראל חדשה ובצלם.
- אלאור אזריה פעל על-פי הפקודות שהיו בידו במקרה של חשש למטען חבלה בייחוד שהמחבל לבש מעיל נפוח ביום חם, הפסיקה המסעירה ביותר במשפטו של אזריה היא שגם אם המחבל היה נושא על גופו מטען - אזריה היה מורשע בהריגה. הפוך לכל מורשת צה"ל של אחוות לוחמים וערבות הדדית, ולציווי האלוהי של: "לא תעמוד על דם רעיך", ושל: "ונשמרתם לנפשותיכם".
- מקומם היה לראות שהמ"פ שיקר, החליף גירסאות, סטר ללוחם שתחת פיקודו, והמג"ד פרסם תחקיר ללא שחקר את אלאור אזריה, ושניהם קיבלו מיידית קידום בצה"ל.
- מקומם היה לראות את שר הביטחון והרמטכ"ל מודיעים שזה אירוע חריג שהחייל סרח, לפני תחקיר רציני ולפני בירור צבאי פנימי.
- בימיו של איזנקוט הסגן של הרמטכ"ל זיהה תהליכים נאצים בקרב החיילים והצביע על קצינים דתיים כסכנה לצה"ל. והסגן הזה לא פוטר מיידית – משמע זה בהסכמת הרמטכ"ל. ובימיו לוחם מצטיין בצה"ל קיבל הרשעה פלילית כאחרון הפושעים, וחייל הוא כבר לא הבן של כולנו (בשם "הערכים" כמובן) ממש מקומם. הוא כנראה רצה להכין את צניחתו לעולם הפוליטי במפלגת מרץ.
- הכי מקומם זה "הכפיות הטובה" המגעילה כלפי חיילי צה"ל, הבנים האהובים של כולנו. שלמה המלך אמר (משלי יז, יג'): "משיב רעה תחת טובה – לא תמוש רעה מביתו". הבן שלנו מתגייס כדי להגן על כל עם ישראל מרוצחים שפלים, וללא חיילי צה"ל ארץ ישראל הייתה נראית כמו כל המדינות הסובבות אותנו עם דאעש הכי-זבללה, חאמס. כמה תודה ראוי להגיד לכל חייל, כמה אהבה והערכה כל אחד חייב לחיילי צה"ל. ובמקום התודה, טוחנים את חיילי צה"ל בטרור משפטי מבית היוצר של בצלם ושאר בוגדים בעם ישראל, ומימון התביעה והשפיטה על-ידי צה"ל עצמו. כמה מקומם!
- ישנם נושאים מקוממים נוספים שנוותר עליהם כרגע.
היות ועם ישראל הוא עם הפוך: "כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ" והיות ואנו בזמן ירושה שלישית של הארץ וספירת היובל, אני קורא לכל אחד להתאחד ולפעול בכל הכלים הדמוקרטיים והחוקיים כדי לתקן את מערכת המשפט בישראל ואת צה"ל כדי שישקפו את הדמוקרטיה במיטבה ולא את הטרור המשפטי.
אני קורא למטה למען אלאור אזריה להקים את מפלגת "אלאור" ולהכניס את האור הדמוקרטי למערכת המשפט ולצה"ל. לזיכוי מוחלט של אלאור אזריה מתהליך משפטי מזוהם לחלוטין, ושימנע את הישנותן של טרגדיות כאלו בעתיד, חקיקה הכוללת אי-העמדה לדין פלילי של חייל שירה במחבל בעת אירוע ביטחוני.

תאריך:  11/01/2017   |   עודכן:  15/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלאור אזריה  כולנו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה כל כך מקומם בפסק אזריה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח לכותב
עמעד  |  11/01/17 12:07
 
- לא מדרש אלא מעשה=רק3שניםכהונה!
ע_הראל  |  12/01/17 10:56
2
שכל, וגם רגש, במאמר אחד. ל"ת
מצדיע לכותב!  |  11/01/17 16:45
3
משפטנים בעד חיסולה של ישראל1
שפרירית  |  11/01/17 18:12
4
משפטנים בעד חיסולה של ישראל2
שפרירית  |  11/01/17 18:21
5
משפטנים בעד חיסולה של ישראל3
שפרירית  |  11/01/17 18:33
6
האידיוט אייזנקוט
לולילו  |  11/01/17 18:54
7
מאמר שקרי ומטופש
הירונימוס  |  12/01/17 11:55
8
אתה מכפיש את חיילי צה״ל
אלטע קאקער  |  15/01/17 15:58
9
כתבה מצויינת וראויה להקרא ע"י
כ.ח.  |  16/01/17 20:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד נבון
אף שמגוחך להניח שאזריה היה בוחר לירות במחבל לולא האמין שעודנו חי, השופטים מצאו לנכון משום מה לייחס לו צירוף טענות פרדוכסלי-לכאורה
מתי דוד
ראוי שמפלגת העבודה תבין שהייתה זו שנה כלכלית טובה ותפסיק את היללות של דובריה    ניצחון הציונות ומדינת ישראל כדמוקרטיה המצליחה והמשגשגת ביותר
איתן קלינסקי
דבורה הנביאה מציבה לנו תמרורי חיים להיות קשובים לכאב הזולת בימים טרופים של מוות ושכול. גם בימים שהשנאה עוקדת עלומים חובה להתעלות ולדעת להכיל גם את כאבו של האחר מעברו השני של המתרס
אלברט שבות
לא כל יום אתה רואה בשידור חי את אפקט האמת מול עיניך, חשופה במלוא מערומיה כדיו אדום שניתז על שלג לבן    זאת קיבינימט המתנה שלי
הרב ישראל רוזן
האם הגב' לא שמעה שאנחנו במלחמה? האם לא ידוע לה שזו סיטואציה מפחידה ומזויעה הגורמת לאיבוד שיקול דעת, וראויה לסלחנות לפחות דיעבדית? האם כבודה לא יודע שחלה מהפכה עולמית בחוקי המלחמה, לא מצד הטובים אלא מצד הרעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il