X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מה המשותף למוכיחים ובמה הם מאמינים? פשוט מאוד - הם מאמינים בליברליזם, בפלורליזם, בכל דבר הסוטה מחיים בריאים ושפויים, באוניברסאליות, ב"קידמה" ו"נאורות" (איך לא?...), וב"חופש הפרט" וזכויות האדם בכללם הרוצח הערבי שחוסל על-ידי אלאור אזריה
▪  ▪  ▪
לוחמות בצה"ל

העדר שועט, הבעיה היא שהכיוון הוא אל התהום. מה שמאפשר את הדהירה ההמונית הוא הפוסט מודרניזם המכלה כל חלקה טובה. אין עם, אין מדינה, אין משפחה, אין צבא, אין אמת. צרפו כל אלה לאסופה של חדלי אישים נטולי ערכים ומוסר יהודי והרי לכם התוצאה.
מעניין להתבונן בנביאי השקר המאחזים אחד את עיני השני וכולם כאחד מסמאים את עיני הציבור, או לפחות מנסים בכל כוחם לעשות כן. נבחן לרגע את סולם ה"ערכים" עליהם נשענים המוכיחים בשער או אז תתברר מגמתם, יוסר הלוט מעל הצביעות, והשקר יתגלה במלוא מערומיו. אין זה מחזה מלבב, האמינו לי.
מה המשותף למוכיחים ובמה הם מאמינים? פשוט מאוד - הם מאמינים בליברליזם, בפלורליזם, בכל דבר הסוטה מחיים בריאים ושפויים, באוניברסאליות, ב"קידמה" ו"נאורות" (איך לא?...), וב"חופש הפרט" וזכויות האדם (בכללם הרוצח הערבי שחוסל על-ידי אלאור אזריה). אין נפקא מינא לכך שכל המפורט לעיל מוביל לאבדון.
מוכיח אחד בעל יומרה להיות ראש הממשלה ביום כי יבוא מבטיח שוועדת החוץ והביטחון תטפל ב"מסיתים והסוטים" כשכוונתו לרב יגאל לוינשטיין. אוויל משריש אחר שעוד בימי כהונתו כשר ביטחון נודע בכישורי הצפייה מרחוק שלו טוען שדרכו של הרב לוינשטיין "משחיתה את המכינה" בראשה הוא עומד.
יצור פוליטי אחר, שנוי במחלוקת ותימהוני בזכות עצמו מרהיב עוז בנפשו לערוך השוואה מופרכת בין הרב לוינשטיין לבין שוברים שתיקה המפיצים דיבתנו בעולם כולו. וה"כוחני" שבחבורה שהפך ליונת שלום צחורה ותמה הכמהה לשלום ולדו-קיום קובע לאמור שהרב "פוגע בצה"ל,במורשת צה"ל ובערכים הבסיסיים של מדינת ישראל".
לעתים אני תמה אם האפסים הללו מבינים מה הם שחים. התנהגותם, רעיונותיהם ופעולותיהם מעלים חשד כבד שיכולת החשיבה שלהם מוגבלת באמת שהרי סדר היום הלאומי/"ערכי" בו הם תומכים ואותו הם מקדמים טומן בחובו סכנות רבות אמיתיות ומוחשיות לחברה, לצבא ולמדינה ובאם לא יושם לו סוף עלול להוביל לאבדון חלילה.
לחלופין, הם כל כך שבויים בכבלי הסטייה והשקר עד כי טחו עיניהם מראות ולבם היה לגוש אבן הנעדר יכולת להבחין בין טוב לרע ולהרגיש באינסטינקטים קיומיים ובשכל ישר מה נכון ומה מוטעה. נסכם ברשותכם כמה מהמעללים של המוכיחים בשער, נביאי השקר השועטים לרמוס כל חלקה טובה בעם ישראל:
נשים תשרתנה בשריון (בתפקיד נהגת,טענת וקשרית ובעתיד כ"ראשת" הטנק). בנים ובנות ישרתו ביחידות קרביות בצוותא חדא. על-מנת לאפשר לבנות לעמוד בקצב ישונה סרגל המאמצים ויותאם לבנות למרות שהיכולת המבצעית של היחידה כולה תרד ברמה. שירותים משותפים לשני המינים (מותר עדיין לומר "שני מינים"?...) כבר בתכנון, ועבדכם שואל מה עם לינה משותפת? אם לא במגורי הקבע, בוודאי בשטח.
ואולי בעצם ההבחנה בים המינים היא נחלת העבר - כמוצע בסמל של היחידה המייעצת לרמטכ"ל בעניין שוויון "מגדרי" (פעם היה זה יועצת לענייני נשים....). בסמל זה מבוטלים במכוון כל הסממנים המבחינים בין המינים.
ומה יגידו ילדי הגן? פורסם בימים אלה כי ישנן הנחיות למחנכות ומחנכים (אופס, שוב טועה אני ומזכיר המינים...) להימנע מאזכור אבא ואימא ולומר תחת זה "הורים" שכן יש לעתים אבא ואבא או אימא ואמא. וכן לחדול מליצור דוגמות מגדריות כגון ילד נלחם בצבא, לובש כחול, נוהג במשאית ומרים משקלות בעוד ילדה לובשת וורוד, משחקת בבובה, עושה שירות לאומי ורוקדת בלט.
טרם נגענו בלהט"ב ה"לוהט". הרי יש סוטים (מנורמה חברתית רצויה) מכל המינים והסוגים המתאגדים בקהילה . להווה ידוע שהצבא מאפשר לחלקם החפצים בכך לעבור ניתוח לשינוי מין בעת שירותם, על חשבוננו כמובן. כנזכר בעבר, "ערכי" ה"קהילה" מוסברים לחיילים, קורס טיס נשלח לצבוע מועדון סוטים ואגב כך לשמוע משנת התועבה שבפיהם. עוד מהמגמה המסוכנת הזו- בפייסבוק הצה"לי פורסמה תמונת "משפחה": ניחשתם נכון- אבא ואבא וילד.....
בולטת ה"הומאניות" שבהפקרת דרום תל אביב למסתננים שחורים לא חוקיים (אלף תינוקות מדי שנה!!), הפקרת שבת קודש, פריצות ברחוב, אונס ואלימות בחברה, שטיפת המוחות על-מנת לרוקנם, החידלון בצבא ובצמרתו, הפקרת חיילים ואי מתן גיבוי וכך גם "חינוך" להזדהות עם האויב וגילוי הבנה ל"נרטיב" שלו ועוד ועוד.
וכל אלה חוברים יחדיו ומשתלחים ברב יגאל לוינשטיין כשבעשותם כן הם מבקשים לשנות סדרי עולם מבראשית אגב שהם בזים לקודשי ישראל, למורשת ישראל ולתורת ישראל .
גיבורי חיל רבים, חלקם מפורסמים בשל מסירות הנפש שגילו, יצאו מתחת ידיו של הרב לוינשטיין ושכמותו במכינת בני דוד שבעלי. משפחות בריאות ובתים יהודים נאמנים מוקמים על-ידי הבוגרים שספגו תורה בבית המדרש בו יש לרב לוינשטיין חלק של כבוד. התלהבות לשרת, מוטיבציה בשמיים, נכונות להקרבה ואימונים מעשיים על-מנת להתנדב ולשרת את העם הזה בטובות ובמובחרות שביחידות- כל אלה נלמדים במכינה בעלי, בה הרב לוינשטיין הוא דמות מרכזית ומעוררת השראה.
למרות הפסיכוזה, למרות הקונסנסוס המדומה על-ידי תקשורת רעה, למרות השקרים, ההסתה והלבנת הפנים, למרות האיומים המרומזים ואלה המפורשים, למרות כל אלה - עמך ישראל, מאות אלפים רבים של בני תורה ומיליונים של יהודים בריאים בנפשם, אינם "קונים" את הסחורה העבשה של נביאי השקר שהדבר היחיד אותו הם מצליחים להוכיח הוא שערוותם המוסרית וריקנותם הערכית כילו זה מכבר את כל הווייתם היהודית.
אנו מצידנו נשמור על זהותנו ונקיים בגופנו ובנשמותינו את נצח ישראל לו אתם בזים וממנו אתם מתנכרים ומנכרים. נעשה זאת בין היתר תוך שנלמד מתלמידי חכמים בעלי שעור קומה, בכללם הרב יגאל לוינשטיין.

תאריך:  09/03/2017   |   עודכן:  09/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי אתם שתוכיחו את הרב לוינשטיין
תגובות  [ 29 ] מוצגות  [ 29 ]  כתוב תגובה 
1
מצא מין את מינו
יוא"ב  |  9/03/17 13:12
 
- "שיעור קומה" ,נוסח שפירא
שלמה המגיב   |  9/03/17 20:01
2
לוינשטיין התנהג כאידיוט גס רוח
הירונימוס  |  9/03/17 13:39
3
במאמר כל כך קצר.
רוב פרכות משונות,  |  9/03/17 15:49
4
הרב לוינשטיין = בושה וחרפה !.  ל"ת
יהודה דרורי  |  9/03/17 16:03
 
- תמשיך להצביע ללפיד הריקא וכך
למגיב  |  9/03/17 21:38
 
- ובכל זאת לוינשטיין חארה... ל"ת
יהודה דרורי  |  9/03/17 23:36
 
- י.דרורי חרא=שלא מבין את הסכנה!
ע_הראל  |  10/03/17 10:43
 
- המענה שלך גובל בטימטום קולוסלי ל"ת
יהודה דרורי  |  12/03/17 18:19
5
תשובה למגיבים 1-5
בעז ש  |  9/03/17 21:37
 
- מה הקשר בין שאלות ההבל שלך
הירונימוס  |  10/03/17 01:10
 
- תפקידו וכישוריו של רב בישראל
שלמה המגיב  |  10/03/17 06:15
 
- לשלמה
בעז ש  |  10/03/17 08:03
 
- "כיצד יש לנהוג " , שפירא ?
שלמה המגיב   |  10/03/17 10:09
 
- בעז-
אבנר צפוני  |  10/03/17 10:18
 
- שאלה לאבנר
בעז ש  |  10/03/17 15:52
 
- ושאלות לבועז
שלמה המגיב   |  10/03/17 17:09
 
- שלמה
בעז ש  |  11/03/17 21:22
 
- קראתי אותך שוב וגם את התנ"ך
שלמה המגיב   |  12/03/17 10:38
 
- שלמה
בעז ש  |  12/03/17 13:37
 
- ועוד על "מומחיותו" של הרב
שלמה המגיב  |  10/03/17 07:10
 
- לא סתם אלמנה צעירה ועסיסית
הירונימוס  |  10/03/17 10:06
6
מר בעז, דבריך הבאים:
רבבות בישראל  |  9/03/17 21:47
7
אילו הרב היה משווה אותנו ל'נאצ
קורןנאוה טבריה   |  10/03/17 05:22
 
- צודקת נאוה. עשרות עתונאים
מדוייק  |  10/03/17 12:52
8
בעז-
אתה משעשע  |  10/03/17 06:07
9
בניגוד למגיבים
עמעד  |  10/03/17 11:56
10
מילים כדרבנות !!!
קורא ותיק  |  10/03/17 12:24
11
לשאלתך:
רפי לאופרט  |  10/03/17 12:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זוהר בן-אשר
ההתבהמות היא לא רק סגנון, אלא מהות. והמהות הזאת מלמדת על הכיוון שאליו הּֽדָרְדֶרָה מדינת ישראל ומה שגרוע יותר - על מות הציונות
הרב שלמה אבינר
הרבה בנות ניזוקו קשה מאוד בצבא, רצו לצאת ולא יכלו, אך הנזק העיקרי הוא הנזק לנשמה לעבור על רצון השם
עמוס גלבוע
זה דבר ישן שאנו רגילים אליו מקדמת דנא, והוא לחם חוק במזרח התיכון    אני מחזיק באמירה שחצי אמת חמורה משקר
איתן קלינסקי
רשימת המורים הדמוקרטיים, היא רשימה יהודית ערבית. היא תדרוש שבכל ישוב ערבי יהיו בו גן ילדים ובית ספר. בעשרות יישובים במיוחד בנגב, בהן יש אוכלוסייה קטנה, כמו אום אל-חירן, בה חיים כשש מאות איש, אין מבנה לבית ספר,

והילדים חייבים להתנהל קילומטרים רבים לעיר סמוכה. לעומת זאת בהתנחלויות, בקיבוצים ובמושבים, בהם יש אוכלוסייה קטנה קיים ופועל בית ספר יסודי
אלכס נחומסון
שלוש מלחמות קדמו למלחמה הזאת וכמאה "מבצעים" ולאחריה 4 מלחמות נוספות ו-50 מבצעים נוספים   במה שונה "צוק איתן" מכל הרשימה של כ-150 אירועים מלחמתיים מקום המדינה ועד ימנו אלו שמצדיק מעורבות של מבקר מדינה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il