|
1 |
|
|
בשנת 1940 אחרי שלוש שנים שהישוב היהודי סובל מגל המאורעות או ליתר דיוק בפרעות החלו ב-1936 והמשיכו עד 1939 כותב ז'בוטיסקי על מעמד שווה לשתי השפות - ערבית ועברית. בספרו הוא חוזר ושונה את דבר החובה של מעמד שווה ועל החובה לשלבם בממשל, מה לכל זה ולתנועת הליכוד ?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הליכוד זרק |
|
|
|
|
|
רובו המכריע של ציבור העולים לישראל מאז הקמת עלה בשל חזון נבאי ישראל ולא בגלל החזון של הרצל ולא בשל החזון של זבוטינסקי והמימוש הוא בהתאם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
2 |
|
|
בעיקר על יחסי אמון עם היהודים מה שהליצנים שלך לא עשו בהפגנתם האחרונה שהייתה מפגן לאומני/מוסלמי/פלשתינאי מתועב.
אין לתת לערבים שום זכויות לאומיות כולל השפה, אלא חלק ממפלגותיהם יש להוציא אותם אל מחוץ לחוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
המגיב הוותיק מגיב כמו האנטישמי שפירסם השבוע מאמר בעיתון ניויורק טיימס עם התמונה מאצטדיון "טדי" בירושלים עם הפלקט "מוות לערבים" וטען שכך שרים כל אוהדי הכדורגל בירושלים. במהדורה הדיגיטלית של העיתון לקחו קבוצה של אוהדים ששרו "מוות לערבים" והוסיפו שככה שרים במגרש כדורגל בירושלים. בדיוק כך עושה מגיב וותיק. הוא והעיתונות יודעים שבקושי 40 דגלים היו מתוך רבבות שלא הניפו דגלים. כארבעים צעקו צעקות מטורפות מתוך רבבות שאמרו שוויון . אין הבדל בין העיתונאי האנטישמי שמעליל על כל היהודים ובין מגיב וותיק שמעליל על הרבבות של יהודים וערבים שצעדו ברחובות תל אביב.
ובוז גדול לתקשורת שהתקרנפה. ואחרי שהתעלמה מההפגנה טרם צאתה, הצליחה ליצור תמונה מעוותת של ההפגנה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
קלינסקי שכבר הוכתר כשקרן בלתי נלאה מנסה להשיג שיא חדש בלהיות מי שאומר תמיד רק חצי אמת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
ב.ל "העמיק וקרא" את המאמר האחרון של ז'בוטינסקי , שנכתב בשנת 1940 ובו "לא נכתב" שסגן הקבינט הממשלתי חייב להיות ערבי ולשפה הערבית יש אותו מעמד כמו העברית.
מגיב הוותיק ב.ל "קרא והעמיק" באלטנוילנד של הרצל, שפורסם בשנת 1902, ושם "לא נכתב" על החובה לתת לאזרח ערבי את התפקיד של הסגן לראשות הממשל.
המגיב ב.ל "לא קרא" כיצד מביס הרצל ברומן את מנהיג המפלגה שמצעה הפוליטי דומה למשיחיות הדתית הפאנטית של ב.ל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ל "צודק" |
|
|
|
|
|
לידיעתך מה שקורה בארץ זה לא החזון של הרצל ולא של זבוטינסקי זה חזון נבאי ישראל ושם אין טעויות
רק אדם שעסק במקרא כל חייו כנראה מתוך שנאה ותעוב למקצועו מי שגדל והתחנך לראות בתנ"ך פולקלור עתיק ואגדות עם לעולם לא יסכים להודות בהתגשמות חזון נבאי ישראל מול עניו יום יום שעה שעה וימשיך לחפש כל תרוץ עלוב ובזוי ככל שיהיה למצוא בו פסול כבר שבעים שנה לגאולת ישראל וקלינסקי העיוור ממשיך כמו סומא בארובה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ומתאים לאספסוף הבור הנוהה אחרי הבלי איתן (שבחלקו למרבה הפלא מאמץ פתאום את זבוטינסקי אותו השמיצו שנות דור)
ולעצם העניין
כל שכתב זבוטינסקי על ערביי הארץ התבסס על הנחתו כי אלה יהיו אזרחים נאמנים - מה שלא נכון לעכשיו.
זבוטינסקי אף היה אקטביסט ופעל נגד הערבים במאורעות 1920 ואף הנחה את הרביזיוניסים לבסוף לשבור את ההבלגה לאחר המאורעות.
ולגבי הרצל
מתבקשת פרשנות מגוונת יותר ממה שבורים כמוך וכאיתן מסוגלים לעשות בנוגע לכתבי הרצל, (האישיים והפומביים כאחד). ההנחה הרווחת היא שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, ואלה צלולים וערוכים לפי תכנית, (כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)
גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי/אוטופי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם כמיטב המסורת הרומנטית של התרבות האירופאית אוסטרית הונגרית של סוף המאה ה-19 תחילת ה-20 ממנה שאב הרצל את רעיונותיו לרומנים.
אז הנה דברים ממש מפורשים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 על המדינה שתקום :
"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."
גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם ולא דומה לעיינות הערבית היום..
לכן מומלץ לעשות שעורי בית לפני שמשרבטים הבלים אבדניים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
המגיב הזה עוד יאמר שטחי ועלוב על מי שהיה שר החוץ ושר הביטחון, מישה ארנס, שאמר במוצאי שבת בערוץ 1, שכתלמיד של ז'בוטינסקי הוא מתבייש בחוק הלאום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לדברי מגיב ותיק |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
באתר הפלורליסטי והמצוין הזה, לכל אחד יש זכות לכתוב כאוות נפשו (בין השאר גם הבלים...) אבל אתה במיוחד חייב לשים לב לתוכן כתיבתך יען כי אתה עושה צחוק מעצמך.
ולעיון בעניני מורשת בהם פתאום התאהבת, הא לך תקציר :
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
5 |
|
|
והערבית היא שפת האויב ולכן יש להכיר אותה לצורך דע את אויבך או לצרכי מחקר וכך יהיה נ ק ו ד ה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
6 |
|
|
מאחר שחברי הכנסת הערבים היום שונים מחברי הכנסת הערבים בכנסות הראשונות מרשימות הנגררות של מפא"י, שהצביעו בעד המשך קיום הממשל הצבאי, נעניש אותם בהורדת השפה הערבית מדרגה של שפה רשמית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
"הגיון בריא" |
|
|
|
|
|
כשהליצן/נית כותב/ת שחברי כנסת הערביים היום הם אחרים (יענו לא כמו קודמיהם) האם זה אומר ש:
שנה בסדר שח"כ אוסמה סעדי מסביר לכל העם בציון כי הוא אינו מגנה את הרצח של בני הזוג הנקין (שנרצחו בפיגוע לפני כחצי שנה).
שחברי בל"ד מבהירים שהגינוי שפורסם על הרצח בתחנה המרכזית בבאר שבע (לפני כשנה) לא משקף את עמדתם.
זה בסדר שח"כ אחמד טיבי , חביב העיתונאים משמאל, נושא שיר תהילה לטרור ומכריז כי "אין דבר יותר נעלה מהשהיד".
שזה בסדר שח"כ חנין זועבי חביבת השמאל, קוראת לחרם על ישראל.
שזה בסדר שח"כ ג'מאל זחאלקה יאיים שאם יהודים יתפללו על הר הבית "יישפך דם".
שזה בסדר שח"כ איימן עודה ה"בן יקיר לי" החדש של השמאל הישראלי, מסרב לגנות את הטרור הפלשתינאי ומלהטט בלשונו ומצהיר: "אני לא שם קווים אדומים לעם הערבי, הוא זה שיבחר איך להיאבק בכיבוש".
שאותו עודה מסרב לקבל את ההגדרה המצרית שהחמס הוא ארגון טרור.
ולכך שח"כ באסל גטאס תומך בטרור הפלשתינאי ומסביר: "אני חושב שעם תחת כיבוש יש לו זכות להתנגד בכל אמצעי שהוא מוצא לנכון.
חבורת ליצנים הזויים ובורים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אחרי שהתבטאתי נגד חוק הלאום בערוץ 1 בערב שבת, החלטתי שאני מסיר את התנגדותי הנמרצת לאחר "שהשתכנעתי" מהאווילות בתגובה של מגיב וותיק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מישה ארנס |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
מגיב וותיק עלול לפגוע במישה ארנס שהעז להוקיע את חוק הלאום . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מזהירה |
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
משה ארנס קרא את התגובה של מגיב ותיק ו"השתכנע" מייד שהוא טעה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השתכנע |
|
|
|
|
|
"אימת" מגיב ותיק נפלה על מי שהיה שר חוץ ושר הביטחון, משה ארנס, והוא ייסוג מהביקורת הנוקבת שלו על חוק הלאום. ואחרי שהוא קרא את גיבובי ב.ל הוא "ירוץ מהר" לערוץ 1 ויבקש סליחה ויכחיש את כל מה שאמר. במיוחד כל מה שאמר על ז'בוטינזסקי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארנס "השתכנע" |
|
|
11 |
|
|
איתן, תבין שהציבור נע ימינה וימינה ועוד הפעם ימינה. בתחרות בימין בנימין נתניהו חייב לצבור נקודות. בנימין נתניהו אינו יכול להרשות לעצמו "להתמכר" לגילויי מוסר, עליהם מדבר משה ארנס , שבגיל 94 אינו חייב לעמוד מול ההתלהמות של בנט.
ראה מה קורה לנתניהו שהפעיל רגע אחד שיקול מדיני-צבאי מתון מול החמאס איך הימין המתלהם מתנפל עליו, כשאותו ימין מתלהם אינו מבין שנתניהו וארצות הברית חותרים לנפץ את האפשרות לאחדות פלשתינאית, לכן הוא מדבר עם החמאס ומוכר לנו שהוא מדבר עם מצרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ב |
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
מעולם לא קרה שקלינסקי עמד לצידם של בני העם היהודי בריבם עם אוייביהם.
תמיד תמך באוייב וגינה את היהודים.
הסיבה לחקיקת חוק הלאום ברורה : אפלייה מתמדת של בג"ץ כנגד העם היהודי.
הדוגמה הבולטת לכך היא בג"ץ קעדאן מול בג"ץ אביטן מהם יצא שליהודים אסור להקים יישובים ליהודים בלבד ולעומת זאת מותר לערבים להקים יישובים לערבים בלבד בהם ליהודי אין דריסת רגל. וקיימים עוד מאות מקרים נוספים.
הסתמכותו של המחבר על ז'בוטינסקי היא עוד מופע צביעות של השמאל. בימיו היה כינויו של ז'בוטינסקי בפיהם "ולדימיר היטלר" והם בזו ותעבו אותו בכל ליבם ונפשם.
מרעיון המרכזי של ז'בוטינסקי נוח לקליסקי וחבריו לשמאל להתעלם - קיר הברזל, מלחמה ללא פשרות באוייב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יעקב בן-יעקב |
|