X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מחלת הנפש של השמאל עברה וחצתה כבר את כל הקווים האדומים, התבטלותם העצמית של אנשי השמאל מול ארה"ב והפלשתינים פשוט מזעזעת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לכאורה מדובר במיעוט שולי וזניח, אשר מייצג בקושי 2% מכלל האוכלוסיה. אלא שמיעוט זה, אשר שולט בכל מוקדי הכח במדינה, הוא זה שנותן את הטון ואחראי במידה רבה להכפשת ולהבאשת ריחה של מדינת ישראל בארץ ובעיקר בחו"ל.
במאמר זה אציג מספר דוגמאות המשקפות על קצה המזלג את רוח המזוכיזם הגלותית השוררת בשמאל, ואת השפעתה המזיקה על תדמיתה ומעמדה של מדינת ישראל.
השמאל ופרשת עג'מי
לאחרונה אמר במאי הסרט עג'מי, סכנדר קובטי כי הוא "אינו מייצג את המדינה והמדינה אינה מייצגת אותו". אנו רואים אדם אשר ניצל בעורמה את המדינה, קיבל ממנה כספים במסווה של "פעילות תרבותית למען הדו קיום", בא ויורק בפרצופה של אותה המדינה ואת זאת הוא עושה כאשר הוא כפסע בין זכייה אפשרית באוסקר הסרט הזר ובפסיעה על השטיח האדום.
בכל מדינה נורמלית אדם כזה היה זוכה לבוז מטעם אותה המדינה, כל הכספים שקיבל מהמדינה היו נתבעים חזרה, הוא היה מוחרם ומוקצה.
יתר על כן, יתכן ואף היה מקבל עונש סמלי, עד כדי כך שהיה קם מיוזמתו, מתנצל ומודה כי טעה בדבריו.
לא כך במדינת ישראל. כאן כידוע ישנם חוקים אחרים. כאן ישנם "פעילי שלום" יהודים המזוהים בכל נימי נפשם עם "המאבק הפלשתיני". על הערבי רק לומר את מילות הקסם: "כיבוש, קיפוח, אפרטהייד, פשיזם וגזענות" וכבמטה קסם-השמאלנים יהפכו לדובריו הנאמנים...
השמאל ומקרה שועפט
לא מזמן באו פקחים של עיריית ירושלים בכדי לגבות מיסים כחוק מתושבי שועפט אשר בפאתי ירושלים.
התושבים אשר כבר שנים לא משלמים מיסים, בונים בצורה לא חוקית ומצפצפים על חוקי המדינה החלו להתפרע ולזרוק אבנים על פקחים ושוטרים שבאו למקום.
ובכן מה אמרו על כך "אנשי האור-שומרי החוק" מהשמאל? "העירייה והשוטרים באו כפרובוקציה ובעיתוי לא מתאים למקום הרגיש"...
אתם הבנתם את זה?
אזרחים המצפצפים על החוק ורומסים אותו ברגל גסה הם "הקורבנות", ואילו המדינה ושלוחיה שבאים לאכוף את החוק והסדר הם ה"פרובוקטורים"!!
שערו בנפשכם אם במקום ערבים היה מדובר במתנחלים, מה היו אומרים על כך אז יפי הנפש?
השמאל ופרשת המסעדה בחיפה
עוד דוגמה אקטואלית - מסעדת "אזאד" בחיפה החליטה כמדיניות להחרים ולא להכניס חיילים לובשי מדים למסעדה. זוהי פעולה גזענית לכל דבר אשר מתרחשת בלב ליבה של מדינת ישראל!!
מה שמענו על כך מיפי הנפש?
"הם מחרימים כל לובש מדים, הם לא אוהבים מדים, זה גורם להם אסוציאציות קשות"... "הם מחרימים גם כבאים,רופאים ושוטרים..."
כן, זו לא סאטירה, כך הם באמת אמרו!!
כלומר, לא משנה מה יעשו הערבים, השמאלנים יצדיקו אותם בכל מקרה. כי הרי "הכל בגלל הכיבוש", ו"אפשר להבין את תחושות התיסכול והקיפוח שלהם"...
והרי אם יהודים היו מחליטים ומעזים לומר כי "אין כניסה לערבים,לאתיופים או לעובדים זרים" איזו רעידת אדמה הייתה מתחוללת כאן? כל יפי הנפש היו מזדעקים, ללא קשר ל"קיפוח, אסוציאציות שליליות", או לשיקולים השונים שהביאו את בעלי המסעדה לנהוג כך.
צדק סלקטיבי כבר הזכרתי?
השמאל ופרשת החרם מצד הרשות הפלשתינית
הרשות הפלשתינית "המתונה" החליטה כי למען תהליך השלום ובכדי לקדם את המו"מ עם ישראל יש להחרים תוצרת ישראלית וסחורות ישראליות, ולא רק מההתנחלויות אלא מכל ההתנחלות ששמה מדינת ישראל. בנוסף דורשים "המתונים" מהרשות כי שום פלשתיני לא ילך לעבוד בתחומי מדינת ישראל...
כלומר, מדינת ישראל צריכה להכניס סחורות ולהזרים כספים לרצועת עזה וליו"ש, לספק חשמל וגז לעזה, ואילו "פעילי השלום" מעזה ורמאללה יחרימו את הסחורות שלנו...
נשאלת השאלה - מדוע במדינת ישראל לא יוזמים חרם נגדי? האם רק לנו יש מה להפסיד מהחרם עלינו? ואולי דווקא הפלשתינים יפסידו יותר כתוצאה מחרם נגדי שיופעל עליהם על-ידי ישראל?
ובכן על כך הזדרזו לזעוק יפי הנפש כי "לא צריך לרדת לרמה הזו", ובכלל "למה להעכיר עוד יותר את האווירה"...???
המסקנה ברורה - הכה ביהודים והשפל אותם כאוות נפשך, היהודים בלאו הכי לא יעמדו על שלהם ולא ירדו לרמתך, אלא ימשיכו להתייפיף וישארו עם התייפיפות הנפש והטימטום שלהם!!!
השמאל והתעמולה כנגד ישראל
לכל תחנות הרדיו ולכל ערומי הטלוויזיה מוזמנים חדשות לבקרים כל משמיציה ומגדפיה של המדינה, בין אם זה מחו"ל, מהרשות הפלשתינית "המתונה" ואפילו מהחמאס (התוכנית של רזי ברקאי בגל"צ).
אותם שונאי ישראל מקבלים במה ראשית לטיעוניהם, להשמצותיהם, לגידופיהם ולדמגוגיה שלהם כלפי המדינה. הם זוכים בהבנה מצד המנחים השמאלנים אשר מתרפסים בפניהם ללא כל בושה...
לעיתים חשים הפלשתינים אף יותר בנוח באולפנים של התקשורת הישראלית מאשר בתחנות אחרות כ"אל ג'זירה, בי.בי.סי, או אפילו אולפני התקשורת של הטלוויזיה הפלשתינית...
אח"כ בצביעותם הרבה יתלוננו אותם אנשי תקשורת על "מחדלי ההסברה של ישראל".
זוהי פשוט הצביעות בהתגלמותה-לעשות ככל העולה על ידך בכדי להזיק למדינה, ואח"כ לגלגל עיניים לשמיים ולבכות על מר גורלך...
זה מזכיר לי את הסיפור על "השכן שמפריע לחייהם השלווים של שכניו, הורס להם את הצנרת, שובר להם את הדלת ומרביץ לילדיהם, עד שלאבי המשפחה נמאס והוא פונה לבית המשפט.
בבית המשפט טוען השכן: "התגרשתי מאשתי, פוטרתי מעבודתי, אני צריך איכשהו לפרוק את תיסכוליי... תבינו אותי..."- האבסורד הוא כי ילדי המשפחה אשר חטפו מכות מאותו השכן, מבינים אותו... ומביעים הזדהות עם תיסכוליו.
ובכן נחשו כיצד פסק בית המשפט ואיזו "הסברה" עשתה יותר רושם על המושבעים?
המעניין הוא כי השכן חזר לסורו, ובני המשפחה למרות שצדקו בטענתם נותרו עם האמפתיה לתיסכולי השכן המטריד"...
הנמשל על ההסברה הישראלית ברור - ככל שימשיכו אנשי התקשורת לתת במה לאויביה ומשמיציה של ישראל, ככל שימשיכו אנשי התקשורת לגמגם ולהתנצל על עצם קיומנו כאן, תמיד נפסיד בקרב על דעת הקהל!!
את העולם לא מעניינים יסורי וחיבוטי הנפש שלנו, בעולם מבינים שאם אתה מגמגם ולא בטוח בטיעוניך, סימן שאתה לא צודק, והתוצאות בהתאם.
השמאל וההפגנה שלו בשיח ג'ראח
כמה עשרות הזויים מהשמאל האנטי ציוני והפוסט ציוני באו להפגין ולהביע סולידריות יחד עם הערבים, וזאת בעד סילוק היהודים משיח ג'ראח ולמען "החזרת הערבים לשיח ג'ראח, לעכו ליפו ולרמלה"...
כל הדגלים שהונפו באירוע היו דגלי אש"ף, הוחלט לא להניף דגלי ישראל לאות הזדהות עם "המאבק הצודק והלגיטימי של ערביי ירושלים"...
ומה מדווחים לנו בכלי התקשורת הישראלים? "יש שמאל בירושלים".
אכן לעשרות פעילי שמאל הזויים יקרא מעתה אלפי מפגינים!! למניפי דגלי אש"ף הקוראים לשוב לעכו, ליפו, לרמלה וללוד יקרא מעתה "פעילי השמאל אשר בירושלים"... אכן כמיטב מסורת השמאל-הסברה ישראלית במיטבה!!
השמאל ופרשת הבנייה בירושלים
נעבור ל"ידידנו הגדול" ג'ו ביידן אשר גינה פעמיים את הבנייה בירושלים, אשר לאות מחאה "העניש" את ראש ממשלתנו הרופס נתניהו כאשר איחר בשעתיים וחצי לארוחת הערב המשותפת עימו.
לאמריקנים אין לי טענות, זהו מימשל עוין ואנטישמי מאין כמוהו (אף גרוע מזה שהיה בימי ג'ימי קרטר). יש לי טענות לנתניהו!!
לאחר "ההקפאה הזמנית" באתי והתרעתי כי דבר זה יזמין לחצים נוספים ובוטים יותר - אמרתי,הרתעתי ולא התבדיתי!!
אח"כ הורה נתניהו לראש העיר ניר ברקת "לא להרוס מבנים לא חוקיים של ערבים במזרח ירושלים כי זה גורם לפרובוקציה ומשרת גורמים קיצוניים הרוצים בהבערת השטח ובהסלמה של השטח"...
פשוט לשמוע ולא להאמין!!
האם זהו ראש הממשלה מהימין?
מדוע לא ניצל נתניהו את ה"תקרית" ברמת שלמה ובמקום להתנצל שוב ושוב לא אמר כי זו שכונה בלב ירושלים וכי זכותנו לבנות בה כבכל שכונותיה האחרות של ירושלים?
מדוע לא אמר כי יש מצבים בלתי הפיכים אשר אי-אפשר להחזירם אחורה? מדוע הפחד המשתק והגלותי הזה? עד מתי נתנהל כרפובליקת בננות וככוכב ה-51 בדגל האמריקני?
והשמאלנים? ראשית, הם בכלל לא יודעים היכן ממוקמת שכונת רמת שלמה, לדידם זוהי עוד התנחלות בירושלים (שר הפנים לשעבר אברהם פורז הזדרז לגנות את הבנייה, אך כאשר נשאל, לא ידע לומר היכן נמצאת רמת שלמה...), ובכלל "למה להרגיז את הפריץ האמריקני"?
"הרי סוף סוף יש התקדמות ממשית בנוגע לשיחות הקירבה", ובכלל, "העיתוי לא מתאים, והעולם יכעס"...
כן רבותי, שוב אותם התסמינים הגלותיים המאפיינים כ"כ טוב את השמאל הרופס והמתרפס. התרפסות מוחלטת של השמאל והתקשורת כלפי הפריץ ביידן, ומנגד האשמה של נתניהו בכל.
במקום להגן על ההחלטה של הממשלה לבנות בלב ירושלים, הם בשמאל אימצו באופן מוחלט את הנרטיב הפלשתיני.(מחיאות כפיים לדבריו של ביידן על "הפסקת הבנייה בירושלים").מעניין מה יגידו בשמאל כאשר הדברים יגיעו ויתדרדרו למצב בו יגידו לישראל כי "אסור לבנות בלב ת"א וברמת אביב, הלא היא שיח מונס. מעניין מה יאמרו אז כל אותם מרצים מהשמאל אשר גרים ועובדים באוניברסיטת ת"א הממוקמת בשיח מונס?...
סיכום
היות ואנו יודעים כי התקשורת הערבית מופנה באופן מוחלט נגדנו, אתן 2 דוגמאות מהעבר אשר מציגות את מה שהיה בעבר ומה שקיים כאן אצלנו במדינה כיום...
בברית המועצות היה נהוג להאשים את ישראל והציונות בכל חולאי העולם!!
כאשר לכדו את אייכמן והביאו אותו למשפט בישראל כתבו ב"קומסומולסקיה פראבדה" - "זוהי פגיעה מהותית בחופש התנועה ובזכויות האדם" (מזכיר לכם מקרה אקטואלי?).
כאשר ביצעו חיילנו בגבורה את מבצע אנטבה כתבו ב"איזבסטיה" הסובייטי-"זוהי חדירה לא חוקית לשטח זר ופגיעה בחופש ובריבונות של אוגנדה" (שוב מזכיר לכם מקרה אקטואלי ומשהו מההיסטריה של התגובות בתקשורת שלנו?)
כל עוד ימשך מצב דברים זה בו שולט השמאל בכל מוקדי הכח במדינה (אקדמיה, תקשורת, בתי משפט, מוסדות שירות המדינה, עולם עסקי, צה"ל, משטרת ישראל, שב"כ, מוסדות התרבות), המצב שלנו רק יתדרדר.
כי ביננו, לא משנה איזו ממשלה תיבחר כאן, היא תאמץ את דרך השמאל (בגלל הפחד מאליטות השמאל). את זאת היא תעשה במסווה של סיסמאות נבובות וריקות מתוכן, ובתירוץ שחוק של "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" ועוד ערב רב של דברי הבל ורעות רוח.
כך גם תמשיך ההסברה שלנו בעולם לקרטע ולהיות הסברה מבישה וכושלת, מתנצלת ומגמגמת. שהרי מי שמנהל אותה היא לא הממשלה הנבחרת, אלא קומיסרי השמאל והאליטות שקיבלו אומנם 3 מנדטים בבחירות, אך כוחם והשפעתם בפועל על המדינה ומנהיגיה שקול לכ-30 מנדטים...
וכך קורה שאת המדינה מנהל קומץ אשר מזמן כבר איבד את אמונתו בצדקת הדרך, הפך עורו וכעת כל מטרתו היא לקדם את הנרטיב הפלשתיני.
ציונות והתיישבות - אאוט, מדינה פלשתינית, חלוקת ירושלים וזכות שיבה - אין.

תאריך:  12/03/2010   |   עודכן:  12/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המזוכיזם של השמאלנים
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
מיה בנגל..אריה גולן..חיים יבין
ועוד הרבה..  |  12/03/10 23:33
 
- שכחת את ביה"שפט העליון שמבטל
ירדנה  |  13/03/10 13:31
2
מדוע איננו מקיאים אותם מקרבנו?
קורןנאוה טבריה  |  13/03/10 04:00
3
צריך להעיף את ביבי מכל המדרגות
צ'ילבה  |  13/03/10 08:22
 
- ביבי נבחר ברוב גדול!תחיי עם זה
עוד הרבה שנים.  |  13/03/10 08:40
 
- צ'ילבה, אתה חולה מרוב שינאה
שרה.א  |  14/03/10 00:20
4
תודה על הכתבה הכל כך משקפת
שרה.א  |  13/03/10 10:55
5
מגיב סידרתי
קורא בעיון  |  13/03/10 22:51
6
צריך להעיף את ביבי לכל הרוחות
סימפה טיה  |  13/03/10 23:19
 
- למערכת- האם היתה בעיה בתגובתי
שרה.א  |  14/03/10 01:11
7
אז מה רוצים מנטורי קרטא? ל"ת
שמאל מרושע  |  14/03/10 05:26
8
אני מתפלא על ציפי לבני
סימפה טיה  |  14/03/10 07:22
9
התקשורת שונאת את ביבי ובצדק
ברווזון מכוער  |  14/03/10 07:42
10
השנאה מעוורת את השמאל
יואלי  |  30/03/10 12:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
כך נראים פני הדברים כששר החוץ הישראלי מכהן רק על הנייר וכשנהג או ספרן, חסרי ניסיון, מתמנים לתפקידי יצוג בכירים
ציפורה בראבי
לפעמים יש לחייב אדם להבין שגורל העבד הוא בר שינוי    ברגע שישתחרר מעול העבדות הנפשית, יוכל גם לשאוף לגאולה פיזית
אברהם (פריצי) פריד
של מי הרחם הזו    זורק הגפרורים    אלוהי הנשים הבריטיות
ד"ר אברהם בן-עזרא
כשם שלכנופיות הטרור העוטפות את המדינה מכל עבר יש חלום להשמיד את מדינת ישראל, וכשם שלשליט אירן המרוחקת מאיתנו יש חלום בלהות לחסל את הציונות, כך גם לנו יש חלום, אך אנו מבינים שמדובר בחלום וזמנו יגיע בעתיד כלשהו, ואילו אויבי המדינה והעם - חיים את חלומם, וביחד עם קיצוני השמאל בישראל שהולכים ומאבדים השפעה פוליטית ושליטה שלטונית - פועלים ונכשלים לקיים את ה"חלום-עכשיו"
רפי לאופרט
מאז נכנס אובמה לבית הלבן, ישראל משופעת בביקורי אישים אמריקנים רמי-מעלה, שמתלווים להם החמצות פנים, גינויים ולחצים, התערבות בעניינים הפנימיים, דברת מרובה וחסרת תכלית וסממני חוסר אמינות והסתלקות ממחויבויות קודמות    מי את היום, אמריקה?!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il