X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החבל המתוח בינינו לבדואים לסגור את עיתון הארץ אהוד ברק בדרך לספסלי האופוזיציה בכי-השווא של הזמרים ה"לבנים"
▪  ▪  ▪

לידיעת ערביי ישראל: הצפירה ביום הזיכרון היא לזכר כל חללי צה"ל
ערביי ישראל, כמעט כולם, מסרבים להשתתף בשירת ההמנון, במידה של צדק מבחינתם: המשפט "נפש יהודי הומייה" לא מדבר אליהם הרבה. אולם ביום הזיכרון האחרון, כאשר אני וחבריי עמדנו דום עם הישמע הצפירה, עשינו זאת לזכר כל נופלי מערכות ישראל: יהודים, נוצרים ומוסלמים; בדואים, דרוזים וצ'רקסים. לכן, כל-כך הכעיסה אותי העובדה, שבזמן שאני וחבריי עמדנו דום, חלפו על פנינו חבורות של בדואים ובדואיות עם חיוך זדוני מרוח על פניהם, כאילו הארץ הזו לא רוותה גם מדם בניהם.
פעם, לפני שנים רבות, דיברו מנהיגינו על "ברית דמים" עם הבדואים; ומה נשאר מברית זו? חבל מתוח שאו-טו-טו עומד להיקרע! ואיך לא, אם עם מנהיגיהם נמנים "שליחי ציבור" כמו ח"כ טלב אלסאנע, ששנאתו ליהודים ולמדינת ישראל מעבירה אותו על דעתו, אבל לא גורמת לו להעביר את עצמו ואת משפחתו למחוזות אחרים בעולם.
לסגור את עיתון הארץ
היום לפני 26 שנים התפוצצה פרשת "קו 300". תזכורת: ארבעה מחבלים תקפו אוטובוס ישראלי, כוחות הביטחון הסתערו על האוטובוס, הרגו שני מחבלים ופצעו שניים. לעולם דווח כי כל הארבעה נהרגו בזמן ההסתערות, אולם בדיעבד, לאחר שעיתון "חדשות" ז"ל פרסם את תמונתם כשהם מורדים חיים מהאוטובוס, הבינו העולם ואשתו, כי רק שני מחבלים נהרגו בהסתערות: השניים האחרים הורדו חיים מהאוטובוס, נחקרו על-ידי שב"כ והומתו על-ידי חוקריו. את ההמשך ודאי זוכרים הזקנים מבינינו: הקצח"ר תא"ל איציק מרדכי הואשם בהריגה, נשפט וזוכה. מאוחר יותר נחשפה הפרשה, ובעקבותיה נאלצו ראש שב"כ וכמה בעלי תפקידים ללכת הביתה.
האירוע ההוא, בפרספקטיבה של דור, הוא שולי בעיניי בהשוואה להחלטה שקיבל בזמנו שר הביטחון מישה ארנס. תזכורת: עיתון "חדשות", אז השלוחה הצהובה של עיתון הארץ, פרסם את תמונת המחבלים המורדים חיים מהאוטובוס, עשה זאת תוך שהוא עוקף את הצנזורה הצבאית. בתגובה החליט שר הביטחון להוציא לעיתון צו סגירה למספר ימים. השר, מן הסתם, הסתמך אז על סעיף כזה או אחר. העיתון, כמובן, ערער על ההחלטה, וכעבור זמן-מה חידש את פעילותו.
פרשת החיילת ענת קם ואורי בלאו, היא מן החמורות שידענו בשנים האחרונות, ולכן גם העונש בעקבותיה צריך להיות בהתאם. אולם עד אז, כלומר עד שהתמונה תתבהר והקשרים ייפרמו, סבורני כי על שר הביטחון או כל גורם מוסמך אחר לפעול לאלתר לסגירת עיתון הארץ, שמזמן הפך לשופרם של גדולי האנטישמים בעולם.
נכון, מדובר באקט לא הכי דמוקרטי; בהחלטה שבג"צ יהפוך אותה תוך יום (מעניין איזה עיתון קוראים ביניש ושות'?); באקט שיקומם עלינו את כל השמאל ההזוי והעולם הצבוע - אבל אז מה? הרי בלאו הכי לא מדובר בעיתון שהדמוקרטיה היא נר לרגליו; החלטת בג"צ לא תפתיע אותנו, אדרבה, תהיה זו הפתעה אם בג"צ יצדד בסגירה; וגם ככה השמאל ההזוי והעולם הצבוע הם נגדנו, בין אם נהיה "טובים" ובין אם נהיה "רעים". ככה שהחלטה לסגור את העיתון היא כורח המציאות, גם אם היא תהיה לימים ספורים בלבד. לפחות למען יראו וייראו.
ובשולי הדברים: מעניין מדוע המיליארדר שלדון אדלסון, שהוא ימני-לאומי בדעותיו, ממשיך להדפיס את החינמון שלו בבית הדפוס של הארץ, ובכך נותן לו הכנסה של עשרות מיליוני שקלים בשנה?
ימיו של ברק בביטחון ספורים
ההודעה ההיא של שר הביטחון ברק, לפיה לא תוארך כהונתו של הרמטכ"ל אשכנזי בעוד שנה הייתה מיותרת לחלוטין. אבל לא רק היא: גם הודעתו השנייה של ברק, ולפיה תוך כמה חודשים הוא ימנה רמטכ"ל מחליף הייתה מיותרת! מדוע? מפני שגם הרמטכ"ל הבא לא ימונה על-ידי ברק, אלא על-ידי מחליפו, ולעניות דעתי 'עמך ישראל' יתוודע למחליפו של ברק תוך שלושה חודשים, לא יותר, לאחר שברק, על מפלגתו ההזויה, ימצא את עצמו חובש את ספסלי האופוזיציה.
זה לא ניחוש, אלא הערכה מפוכחת.
הבכיינות של הזמרים ה"לבנים"
לחווה אלברשטיין, נורית גלרון, שלום חנוך, אביב גפן ועוד כמה הדומים לכם: תפסיקו להתבכיין על "המוזיקה המזרחית שהשתלטה על גלי האתר". הרי עד לא מכבר גלי האתר נשלטו על ידכם, וכאשר הזמרים המזרחיים התבכיינו אתם השתקתם אותם במשפטים כמו "במקום לבכות תעשו מעשה". אז הם עשו מעשה, ועכשיו הם שולטים שלטון ללא מצרים על גלי האתר! מדוע? מפני שהטקסטים שלהם לא נופלים מאלה שלכם. כנ"ל הלחנים והעיבודים. אז תעשו מעשה אתם, אם רצונכם בהשמעות לעתים תכופות.
בחיים הרבה דברים נמדדים על-פי התוצאה, והתוצאה כרגע היא שדווקא שלומי שבת, קובי פרץ, ליאור נרקיס, איציק קלה, אייל גולן, שרית חדד, משה פרץ ואחרים מפוצצים את קיסריה וכובשים חתונות. ואתם? אתם כנראה טובים לפרסומות של "הכי ישיר" ו"ויזה כאל".
פעם שאלו את כדורגלן העבר שלום אביטן, שהיה כובש שערים בצרורות, איך זה שרופא שלמד שבע שנים משתכר בקושי 3,000 דולר לחודש, ואילו הוא, שהוא בסך-הכל שחקן כדורגל עם חצי תיכון, משתכר למעלה מ-20 אלף דולר לחודש? השיב להם אביטן: "אם תראו לי רופא שבכל שבת באים לצפות בו ובביצועיו עשרת אלפים אוהדים, כמו בי, אז אהיה מוכן לוותר על 90 אחוז משכרי".
פירוש רש"י: רק כאשר אלברשטיין, חנוך, גלרון ויתר הזמרים ה"לבנים" הבכיינים יצליחו לפוצץ אולמות ולכבוש אצטדיונים, גלי האתר יקדישו לשיריהם יותר זמן השמעה. לא רגע לפני.

תאריך:  22/04/2010   |   עודכן:  22/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערות על (אי) סדר היום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא יותר פשוט להפסיק לקנות את
ספינר  |  22/04/10 16:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם אלטלף
השיטה הזו יכולה להיות יעילה וטובה, אבל כמו בכל עסקה יש בה לעיתים סיכונים שיש להיזהר מהם
ד"ר רונן בורדובסקי
אם הסתימה נפלה - הקפידו לא ללעוס על השן    במצבים של כאב מחור בשן הניחו מסטיק או שעווה בשן עם החור
יגאל לביב
ישראל רוצה אומנם להצטרף לארגון המדינות המתפתחות OECD, אולם רק בקבלת זכויות, לא במילוי התחייבויות    לכן, לא סביר כי יתחילו כאן בבדיקת הדרך לעושר של דני ונוחי
כרמית גיא
האם ראש הממשלה סבור שאם יחזיק בידיו ערוץ תקשורת אלקטרונית - רדיו וטלוויזיה - נוסף על העיתון שכבר עומד לרשותו, מצבו יהיה טוב יותר?
מירה פלג
במפגשי טיפול באמנות מצייר המטופל את תחושותיו, ומשם מתחיל מסע מרתק אל מה שהלא-מודע של המטופל פותח לפנינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il