|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
עם הרב עובדיה ומשפחת פש"ס יש לדבר בשפתם, תיש זקן מלא בהזיות סוחב איתו עדר של בבונים ועמי ארצות, הפכו את תורתנו הקדושה לקרדום לחפור בו והתוצאה כפי שכתב הרמב"ם על אנשים מסוגם שבסופו מלסטמים את הבריות, ראו דרעי ,בנזרי,ורבים אחרים ממשפחת פש"ס והעצוב הוא שהם קובעים עם נצא למלחמה ואיך נחיה בארץ הזאת ועוד חוזרים לפוליטיקה לאחר שישבו בכלא, אין בושה במשפחה המקוללת והמקללת הזאת. |
|
כתובת IP: |
212.143.149.227 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים |
|
|
|
|
|
יקבעו מה יקרה בארץ ישראל ,ולא צאצי הכוזרים המחופשים ליהודים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נבו |
|
|
|
|
|
הארץ אליה נגזר עליו לא לבוא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
4 |
|
|
משה דוד ושלמה ולא " מושה דויד ושלומו " .
המורה שלי לתנ"ך העניש על שגיאות כנ"ל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבי גלברד |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
נוצרי מגיש את הלחי השניה , יהודי לא!
הרבה מדברים על שלום , אך לא מבינים בו דבר וחצי דבר.
השלום המדובר והמיוחל במקרא הוא ביננו לבין עצמינו או במובן של אמת ויושר - "בקש שלום ורודפהו" "האמת והשלום אהבו" "דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום".
האם נדמה לך שמדובר ש"שלום" ביננו לבין רוצחינו? ביננו לבין אלה האמונים על דת "דין מוחמד בסיף"? ביננן לבין אלה שלמעלה מאלף שנה סבלנו בארצותיהם ממעמד אזרחי נחות הדהימי?
ביננו לבין אלה שאין להם כבוד לחיי ילדיהם? שאין להם כבוד להסכמים שהם חתומים עליהם?
נכון לא קל לחיות בחלקת האלוהים שלנו, אך אין זה תירוץ לדבוק בעמדות שיקרבו את קיצינו ויטשטשו את האמת מהצד האחד ואת השקר הנורא מהצד האחר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורון008 |
|
|
|
|
|
אינני נוצרי.
אינני מבקש להגיש את הלחי השניה.
אני מבקש ,שביום בו מנהל ראש ממשלה נבחר בישראל שיחות שלום, לא יגודף בר שיחו בקללות מות על ידי סמכות רבנית מכובדת.
שתהיה לך רק שבת שלום
איתן ק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק. |
|
|
|
|
|
על ידי קבוצה של ציונים אתאיסטים צאצאי הכוזרים שאין להם שום עניין בארץ ישראל או תורת ישראל ,כל מטרתם זה לעשוק את העם בכסף ,הציונות זה כסף הציונות היא בלוף ,לפעמים אני שואל את עצמי אולי עדיף לחיות בשלטון האסלאם שכבד את היהדות יותר ממה שהאשכנזים האתאיסטים מכבדים אם בכלל.
לציונות הארופאית רוסית אין שום קשר לעם ישראל האמיתי תרבותי דתי גנטי ורוחני ,הציונות זה רק טקסים ועוד טקסים ,
אם בערב 9 באב אשכנזים הולכים לבתי קפה זה אומר הכל מי הם הציונים ומי הם רוב האשכנזים בארץ ישראל .
אשכנזי לא בנוי לגור במזרח התיכון כאן זה לא אירופה וגם ארץ ישראל הקדושה תוקיע לאט לאט את כל הפולשים הזרים שמחופשים ליהודים .הציונות זה השואה הכי גדולה שקרתה לעם ישראל משחר הבריאה .בארץ ישראל בושה להיות יהודי בזכות האשכנזים שונאי הדת וארץ ישראל .
בושה להיות ציוני שהכלב בן גוריון עמד בראשה .
בן גוריון נקבר כמנהג הגויים ולא כמנהג היהודים כי בן גרין היה כוזרי במוצאו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נבו |
|
|
|
|
|
בגלל שאתה כזה חמוד,קבל קישור שאולי יוציא אתך מהמחשכים:
http:
אצל אנשים רבים יש אובססיה לדעת את מוצאם הגזעי. אני מכיר כמה אנשים שטוענים שהם צאצאים ישירים של דוד המלך או של אחד משבטי ישראל הקדומים. אני עצמי נגוע באובססיה הזאת, אני אוהב לחשוב על עצמי כמי שאולי הוא צאצא של הכוזרים אותם בוני אימפריה קדומים. לצערי אין לי שום הוכחה לכך, אבל מאז שקראתי את הספר המופתי מילון הכוזרים של מילראד פאביץ' החשבתי את עצמי כמי שאם הוא לא כוזרי ''אמיתי'' (מה שזה לא יהיה) אז הוא לכל הפחות כוזרי ''של כבוד''.
הכוזרים הם אחת הפרשיות המעניינות והמופלאות ביותר בהיסטוריה היהודית. הם היו בני לאום תורכי (או אולי סקיתי או לאום ממוצא אחר, התיאוריות על כך הן מרובות ולמעשה החוקרים מודים בשנים האחרונות שאינם יודעים את התשובה לכך), שהתקיים בדרום מזרח רוסיה באזור נהר הוולגה והקווקז מן המאה ה-7 עד המאות ה-12 או ה-13 ובמשך מאות שנים שלט שם באימפריה. בשלב מסוים, באמצע המאה השמינית בערך, לאום זה, או לפחות המעמדות השליטים בו, התגייר. וכך, במשך מאות שנים, נשלט אזור רוסיה בידי אימפריה יהודית מקבילה לביזנטים הנוצריים בקונסטנטינופול ולכליפות של בגדד המוסלמית.
לבסוף הובסו הכוזרים בידי הרוסים הפגאנים, שהתנצרו זמן קצר לאחר מכן. אילו היו הכוזרים מגיירים את הרוסים האלה, כי אז היו פני ההיסטוריה משתנים לחלוטין, ולא מן הנמנע שרוסיה הייתה הופכת לאימפריה יהודית. אבל לא זה מה שקרה, לצערנו...
ככל הנראה המשיכו הכוזרים לשמור על עצמאות מדינית עד שהובסו לבסוף בידי המונגולים של ג'ינג'יס חאן במאה ה-13 ורק אז ירדו מבמת ההיסטוריה ונעלמו.
יש כיום טענה שנויה מאוד במחלוקת בעולם המדע שרבים מהיהודים האשכנזים ומהקראים של רוסיה מוצאם בכוזרים, ויש אף טענה שמוצא השפה היידית אינו בגרמנית של ימי הביניים, כפי שנהוג היה לחשוב, אלא בשפתם של הכוזרים. הטענה הזאת הועלתה לראשונה בידי חוקר ישראלי בשם אברהם פולאק והיא זכתה לפירסום הודות לסופר ההונגרי היהודי המפורסם ארתור קסטלר בספרו ''השבט השלושה עשר''.
טענה זאת זכתה להתקפות רבות וגם לפופולאריות עצומה בחוגים בלתי צפויים: אצל הערבים ואצל נוצרים אנטישמיים קיצוניים מסוגים שונים שטוענים שהישראלים האשכנזים של היום הם צאצאי הכוזרים ולכן אין להם שום קשר ליהודים של התנ''ך ושום זכות על ארץ ישראל. כיום זוהי אחת מהטענות המרכזיות בחוגים אנטישמיים שונים, שהפכו את הכוזרים הקדומים (שעד לשנים האחרונות כמעט לא היו ידועים כלל במערב) למעין גזע דמוני ואויב ראשי של הנצרות והמערב לדורותיהם. אין בכך פלא; הרי היהודים של היום הם צאצאי הכוזרים! את הטענות האלה ניתן אגב למצוא גם פה ושם בקרב חוגים קיצוניים של יהודים מזרחיים כאן בישראל.
ויש גם חוגים של יהודים ויהודים קראים שרואים בעצמם צאצאים אמיתיים של הכוזרים ורואים בכך מקור לגאווה.
המחקרים המודרניים ביותר נוטים לדחות את כל הטענות האלה וקובעים שאם כי סביר להניח שהייתה התערבבות כל שהיא של היהודים הכוזרים ביהודי רוסיה, הרי השפעתם עליהם הייתה קטנה ביחס. כך, לפחות, נקבע בכנס הראשון לענייני מחקר הכוזרים שהתכנס בירושלים לפני כ-3 שנים ושההרצאות בו טרם פורסמו.
אבל אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלכל המחקרים באלה לא תהיה גם את ההשפעה הקלה ביותר על האנטישמים למיניהם שהכוזרים הודות לקשר שלהם ליהודים האשכנזים הפכו בעיניהם כעת לדמונים לא פחות מהיהודים ''הרגילים''.
כיום מעוררים הכוזרים עניין רב בקרב יהודי רוסיה וארה''ב, ויותר יצירות ס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
הכוזרים בספרות העברית
אימפריה יהודית בימי הביניים היא בהחלט תופעה מדהימה ובכל זאת דומה שהרישום שהשאירו הכוזרים על הספרות היהודית והעברית היה קטן ביחס. ומצומצם מאוד בניגוד למה שניתן היה לצפות.
נראה שבקרב יהודי העולם רווחו עליהם בזמן קיומם בעיקר שמועות ומיתוסים ומצב זה לא השתנה גם בתקופות מאוחרות יותר.לגבי מוצאם היו שתי דעות עיקריות. האחת ראתה בהם את בני שבט שמעון. (דהיינו ישראלים גמורים) והשנייה יחסה את מוצאם לבני תוגרמה או בני גמר בן תוגרמה בן יפת בן נח.
ידיעות ראשונות על הכוזרים נמצאים במאה ה-9 בדברי הסופר הקראי אל-קרקאסאני ובסיפוריו של הנוסע המפורסם אלדד הדני מאותה התקופה, שיש המשערים שהיה כוזרי בעצמו. וידיעות מסויימות עליהם נמצאים בספר ההיסטורי האגדי מהמאה ה-10 ''ספר יוסיפון ''ששם נמסרים פרטים על מוצאם וב''ספר הישר '' האגדי עוד יותר שנתחבר בעקבותיו במאה-12.
לפירסום זכו הכוזרים בעולם היהודי הודות למכתבים שהוחלפו כביכול בין השר היהודי בספרד המוסלמית חסדאי אבן שפרוט שביקש לדעת פרטים על הכוזרים ומלך הכוזרים יוסף שענה לו בפירוט וסיפר לו על פרשת התגירות אבותיו בעקבות ויכוח של נציגי שלוש הדתות הגדולות לפני מלך הכוזרים הפגאני. ויכוח שבו ניצח הרב היהודי יצחק סנגרי (ויש שקראו לו יהודה אלנגרי) שהביא בכך לגיור מלך הכוזרים והעם כולו. אגרות אלה, שקיימות ככל הנראה לכל המאוחר מהמאה ה-11 ושהופיעו בדפוס לראשונה במאה ה-16, כנראה אינן אותנטיות, אלא למעשה יצירה ספרותית (על כך יש ויכוח חריף בעולם המדע עד היום), אבל כנראה התבססו על מקורות אותנטיים ומהימנים על פרשת יהודי כזריה.
אך לפרסום רב במיוחד מיוחד זכו הכוזרים דווקא בגלל יצירה פילוסופית מהמאה ה-12 של המשורר המפורסם יהודה הלוי ''ספר הכוזרי''. ספר זה שנכתב במקור בערבית מתאר את הויכוח בין שלושת החכמים היהודי הנוצרי והמוסלמי שהביא להתגיירות הכוזרים. הוא הפך ליצירת מופת של הספרות היהודית והוא יותר מכל יצירה אחרת שמר על זכרם של הכוזרים בקרב יהודי העולם אם כי היה אגדי לחלוטין.
במאה השנים האחרונות בעת התחייה הציונית הכוזרים עוררו עניין בקרב סופרים יהודיים שונים גם בגלל היותם דוגמה לאומה יהודית לוחמת, הוכחה לכך שיהודים יכולים להיות לוחמים אמיצים ואף כובשי אימפריה.
וכך לאורך השנים הופיעו בעברית כמה וכמה יצירות שונות על הכוזרים בסיפור ובשיר ורובם מתרכזים או בגיורם של הכוזרים ומלכם (כפי שעושה ''ספר הכוזרי'') בידי הרב היהודי יצחק סנגרי לאחר ויכוח מפורסם בין נציגי היהודים הנוצרים והמוסלמים או בנפילת ממלכתם בידי הרוסים... יש רק דוגמאות בודדות שעוסקות בתקופות אחרות של ההיסטוריה הכוזרית ובראשן ספרו של מאיר עוזיאל מקום קטן עם דבי שסיפורו על הממלכה הכוזרית בשיאה הוא אליגוריה כמעט לא מוסווית על מדינת ישראל.
היצירה המפורסמת מכל שעוסקת בכוזרים היא ספרו של הסופר הסרבי מילראד פאביץ מילון הכוזרים, שמתיימרת לתת לקסיקון של התרבות שלהם וכל כולה פנטסטית לחלוטין. היא עוסקת בכוזרים דווקא בגלל עצם המסתוריות שלהם, יצירה זאת היא מעניינת מאוד, גם בגלל שהיא יוצרת, בין השאר, היסטוריה פיקטיבית של חקר הכוזרים. בלי שום ספק זוהי יצירת המופת הספרותית על נושא הכוזרים. פרט לכך יש טענות שהכוזרים השפיעו בדרך מסויימת על הסופר האירי המפורסם ג'ימס ג'ויס בעת שתיאר את הגיבור היהודי של ספרו ''יוליסס''.
עוד נושא שיש לו קשר מסויים לכוזרים, ושעורר עניין מסויים בספרות, היה סיפור חייו של משיח השקר דוד אלרואי, שבמקור בא מהאיזורים שככל הנראה עדיין היו בשל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
זכותך להציף אותי בארבע תגובות.
זכותך לחשוב שנפלה שגגה אצלי.
זכותך לחשוב שאני טועה בכותבי , שבזמן שבנימין נתניהו אומר לאבו מאזן אתה הפרטנר שלי לשלום, הרי מנהיג רוחני של מפלגה דתית מאחל מוות לבן שיחו של בנימין נתניהו.
זכותך לחשוב שאני שוגה שזה לא יאה לשלוח לשון מות לעבר אדם שראש הממשלה שלי ושלך אומר לו - שיש צורך לבצע וויתורים כואבים כדי להשיג את השלום.
אם כן, אני איתן בדעתי , שהרב הנכבד שגה באמירה שמוטב שלא היתה נאמרת. וזה פשוט לא מסתדר אצלי שגדול בתורה ישמיע דברי קללה לבר שיחו של ראש ממשלת ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
אתה טועה ומטעה בכל השאר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
אין זה לא יעזור אשכנזים מזרחיים זה לא אותו עם .
המזרחיים חייבים לפרסם בכל העולם על מוצא האשכנזים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נבו |
|
|
|
|
|
שמעת יא מלעון איזה רב אחד לפניו שהייתה לו ג'ורה כזאת?
אחד?? עם ישראל התברך בדורות של רבנים דגולים , היה עוד אחד כזה שמגדף ומקלל כמו אחרון הבסטונרים? הוא מוסיף לך כבוד אתה חושב עם הראש כרוב האטום שלך? שמעת פעם את הרב עמאר מנבל אתה הפה ככה? את הרב באקשי? למה לדעתך צריך לכבד אדם גס כזה? אפילו אצל אנשי הדת המוסלמים הפנטיים ביותר לא תשמע סגנון דיבור רחוב כזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
התעלקת על איתן חמש פעמים. כל תגובה הניבה תובנה רדודה. אף לא תגובה אחת רצינית .
אין בכלל התיחסות לדברים שאיתן כתב. כשאיתן כתב עשרות פעמים שיש לחלק את הארץ הזו בינינו ובין הפלשתינאים , הוא זכה לתגובה "גבלס", "עוכר ישראל". עכשיו אומר את זה ביבי ומי שמקלל את בן שיחו זה הרב עובדיה יוסף. עוד מעט גם יגיעו הקללות לעבר ביבי, אם הוא יהפוך את דבריו למעשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עציוני |
|
|
|
|
|
תחליפי בבקשה את האופטומטריסט שלך.
ישנה כאן תגובה אחת של אלישמע המתייחסת לקלינסקי - לא
יותר. בתגובה קצרה זו הוא אינו קורא לבולשביק קלינסקי
לא עוכר ישראל ולא נעליים.
כנראה שהבעייה שלך הינה בהבנת הנקרא.
ואת מעיזה לקרא לתגובה של מישהו אחר "תגובה רדודה" ?
האם מקובלות עלייך רק "תגובות" מהסוג:
"איתן, כל הכבוד"
"איתן. אהבתי את המילה השנייה בשורה השלישית"
"איתן. תודה על המאמר".
אין אנו חיים בברית המועצות ואין אנו מוחאים כף לקומראד
זה או אחר המוחא כף לעצמו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
ועל כן: 1. יש לאסוף את כל הנשק שמחנה המלחמה נתן למחרחרי המלחמה כדי להוריד את פוטנציאל הרצח ולהשיב שלום. 2. יש לחוקק חוק נגד חרמות של קולקטיב יהודי על רקע דת, גזע או מקום מגורים, כדי ליצור שלום. 3. יש לפעול במלוא המרץ לחדול מלתת לגיטימציה למכחישי שואה, גם אם זה חומסקי, פינקלשטיין או עבאס, למען המוסר והשלום. 4. יש למנוע העצמת פוטנציאל הרצח של אוייבינו על ידי מסירת שטחי מולדת, נשק, כסף ועוד לטרוריסטים מתנגדי השלום. 5. יש לפעול נחרצות להכרה ברורה שתהליך העצמת הטרור המכונה 'תהליך אוסלו' לא היה אלא, מה שהוא: תהליך רצחני שלא נועד לכתחילה להביא שלום. ועם הכרה זו יש להתחיל בתהליך חדש: שיקום מעמדו של העם היהודי במרחב, באופן כזה שאיש לא יעז לערער על עצם קיומו ההיסטורי ועל זכויותיו בארץ. 6. לאור האמור בסעיף 5, יש להוציא אל מחוץ לחוק כל מי שטוען שאין ולא היה עם יהודי (זנד, שוחט, עבאס, הניה ושו"ת). 7. כמו כן יש לקבוע בחוק כי הכחשת שואה אינה חוקית ויש להשית בגינה עונשי מאסר, כמו באירופה במקרה של חביב הסמול ארנסט זונדל, או פוריסון. 8. על מדינת ישראל מוטלת החובה לאפשר לחיילים קרביים משוחררים זכות יתירה בקבלת אדמות מדינה בגליל, בנגב וביהודה ושומרון, להתיישבות יהודית ולהגשמת חזון הציונות השפויה. 9. יש לקבוע קטגורית, כי ההתנתקות הביאה כלום מלבד קסאמים, ועליית החמאס ברצועה. אי לכך מדינת ישראל צריכה להודיע, שמאחר והתנתקויות, ועידות פיסגה עם טרוריסטים בחליפות, ושיחות הקרבה של יהודים על מזבח 'התהליך המדיני' מובילות רק לרצח, מדינת ישראל מודיע קבל עם ועולם על חידוש הרוח הציונית הקלאסית - התיישבות, הגנה, שייכות וחזון. כל גירוש על בסיס דת גזע או לאום מאדמה כלשהי (צפון השומרון, גוש קטיף), יחשב לבלתי מוסרי ולפיכך לבלתי חוקי. ואת כל זה צריך נתניהו לעשות עם ברק... מאחר וזה לא סביר, ישנה סכנה אמיתית שקלינסקי וחבריו למחנה האנטי ציוני עלולים להמשיך ולהתעלל בנו גם בהמשך... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מד' ליונה עיוורת |
|
|
9 |
|
|
אבל לפני השלום עם הערבים האשכנזים צריכים לעשות שלום עם הפרענקים ,לא יתכן שאתה שואף לעשות שלום עם ערבים חלקם קיצונים ובאותו זמן בדרך דיפלומטית פוגע ברב שמאות אלפים בשבילם הוא חצי אלוהים .כל המפא"ניקים צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמם איך הם מקבלים את כולם מוסלמים ילדים זרים מסתננים מסודן ורק את הפרנעקים לא .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נבו. |
|
|
10 |
|
|
איתן, אני מעריכה את כתיבתך. אבל אינני מסכימה עם קביעתך שמדובר ברב עובדיה אדם רב מעלות וגדול בתורה.
מי שמשתמש בלשון של גידופים ונאצות אין בו לא גדולה ולא תורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נעמי עציוני |
|
|
11 |
|
|
איתן, אתה שזוכה לקללות מסמרות אוזניים ממגיבים מימין, היית צריך להוקיע את הרב , שאצלו זו שיטה לאחל איחולי מוות לכל מי שלא מסכים עם דעותיו מיוסי שריד ועד אבו מאזן. אבל בסך הכל אני אוהבת את כתיבתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נ.עציוני |
|
|
12 |
|
|
אהרון רדף שלום בתוך עמו.
אבל לא קראנו או שמענו שהוא רדף שלום אחרי עמלק.
ולא בכבוש ארץ ישראל.
מדוע כתבו חז"ל יצמו אוייבנו וכל מבקשי רעתנו?
וכתבתך נגד הרב עובדיה זה רדיפת שלום!
או הסתה והכפשת הרב עובדיה?
אם רודף שלום אתה הייתה מבקש פגישה ומסירת כתב ידך לרב,או דרך הדואר,הרי הוא לא יודע שאיתן קלינסקי גדול כמו אהרון הכהן,ובקיא בתורה ובש"ס ,יותר מהרב עצמו.
לכן שמענו את דברי השלום של נביאי השקר בתקופת ירמיהו.
התורה כול מלאה בבכרכות ובקללות,אז כנראה אהרון חלק גם על התורה.
אתה לא מכיר את הרב עובדיה אלא בתקשורת, אילו הייתה כמו העיתונאי "אדם ברוך " ז"ל שהעריך מאוד את מר"ן אפילו בתוך ימי האבל של משפחתו קיבלו ספר יביע אומר שנשלח קודם פטירתו.
עובדה שבאוניברסיטה יושבים ודנים בהתבטאיותיו של הענק שבענקים.
כאשר אמר על אלוני "באבוד רשעים רינה" הפרוש הוא כאשר רשעים מסתלקים מן העולם,הטובים רווים נחת.
שיההי לך דבר אחד בור הרב עובדיה לא משחק פוליטיקה,דבריו הם נטו תורה והלכה ללא כל המשחקים שמשחקים רבנים כמו הרב לאו או רבני המפדז"ל .
הוא אהוב על המקום,ולךא רבנים שאין תוכם כברם.
הוא לא יחזור בו שחיי אדם קודמים לשטחי ארץ ישראל,אבל אין לי ספק שהוא יודע דברים שאתה לא יודע עליהם למרות שהוא לא יושב במטבח הבטחוני.
אני אישית סבור שלא יכון שלום ושכולם עובדים על כולם,ואתה אולי קליינט טוב,אבל אתה לא תיתן את הדין על דעותיך כאשר הרב או ראשי ממשלה ושרים יעמדו לדין בפני הצבור.
אני מציע לך רד מהרב עובדיה ,חפש כמו אדם ברוך וכנס לניבכי לבו, ולהבין את הגיגיו.
אני מכיר את דבריו שומע ומבין אותם היטב.
אישית אני סבור מדינה אחת לשני עמים,עד בא המשיח.
אחרי החגים אכתוב מכתב למר"ן על מדינה לשני עמים.
כמובן עם נימוקים
שנה טובה לך ומבורכת
ישורון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yeshurun |
|
|
|
|
|
השנאה העזה של האשכנזים לפרענקים היא כל כך גדולה שאם הרב עובדיה יוסף היה מדבר כך על היטלר לפני 71 שנה גם שם האשכנזים היו תוקפים אותו לא בגלל שהוא לא צודק רק בגלל שהאשכנזים שונאים פרנעקים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נבו |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם קראת את כל כתבותי. הרי אני חולק כבוד גדול לרב על מפעלו הגדול בשדה ההלכה היהודית.
קשה לי שסמכות רבנית רבת מעלה מגדפת את בר שיחו של ראש ממשלת ישראל.
ביום שראש ממשלת ישראל אומר לבר שיחו, אבו מאזן, - אתה הפרטנר שלי לשלום. על כברת הארץ הזו חיים שני עמים ואני כראש ממשלה מבקש להגיע להסכם שלום. בדיוק באותו יום להשמיע מלות מוות לכוון בר שיחו של בנימין נתניהו מהסמכות הרוחנית היהודית, אולי הגבוהה ביותר, זה היה דבר שקוממם אותי.
אהרן הכהן בקש שלום בתוכנו, מה שעושה הרב עובדיה גם אינו מביא לשלום בתוכנו. הנועם והנתיבות לשלום אינן קורמות עור וגידים בדרשות שיש בהן חרפות ואמירות מוות ואיחולים לדבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק. |
|
|
|
|
|
הרב אומר שלום ודובר שלום כאשר ירצו שלום.
הרב עובדיה נשמתו היא אמיתית הוא לא מסוגל לשקר לעם ישראל,זה כלל ברזל של איש אמת.
כאשר דברו על אוסלו ירקו עליו אש,כאשר מדבר נגד יורקים עליו אש.
אבל הוא בשלו דבק בד' אמות של תורה והלכה,ולא במלחמות פוליטיות.
אבו מאזן וביבי יחד עם אובמה לא יעשו מאומה ולא יצא מזה מאומה כמו ש40 שנה לא יצא מאומה .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yeshurun |
|
|
13 |
|
|
למילים יש המון כוח. לא רק לשקף מציאות אלא גם לשנות מציאות. איתן צודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א ש ליאור |
|