X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
החרמות, הגינויים, ההסתה והשנאה העמוקה שהתגלעו בפרשת היכל התרבות, הם מבית היוצר של תוכנית ההחרמה "אב הטיפוס של הסזון" בגין הורה לא להשיב מלחמה, והבטיח: עוד נשלם לכם! גם לכם - אסף הראל, יוסי פולק, סובול ושות'
▪  ▪  ▪
אסף הראל. מתעסק בהבל [עכבר העיר]

"עוד נשלם לך קין.
אתה משתולל ,קין [...] אתה חוטף, קין [...] פיך מלא הצהרות סוציאליסטיות, קין. אך אתה, מסית, מלשין, בוגד, חוטף ומסגיר. אך זכור קין! עוד יבוא יום הדין. יקום העם, יפרוץ הזעם [...] ועל בגידתך ופשעיך, על הלשנותיך ותעלוליך, בשם האומה הרוויה, בשם המולדת המשועבדת [...] - עוד נשלם לך, קין"
.1 [מנחם בגין, פברואר 1945, בתגובה על פרעות הסזון].
דוד בן-גוריון אף הציע תוכנית להחרמה, שהייתה ל"אב טיפוס" של הסזון, התקופה שבה רדפו אנשי ההגנה את אנשי האצ"ל. "כל מי שקשור לכנופיות אלו, מפיץ את הספרות [...] צריך להיות מורחק ממקום העבודה [...]", לא לתת להם מקלט ומחסה, קבע. והנה, שיטפון התעמולה הזה הצליח לקדוח בהכרה הציבורית חור.2

הערות

1. מהעיתון "קיר", מתוך: "מנחם בגין, דיוקנו של מנהיג", עפר גרוזברג, עמ' 86;
2. ראה 3;
3. "המפולת", פתיחה מאת ד"ר הרצל רוזנבלום, עורך ידיעות אחרונות לשעבר, עמ' 5.

מיומנו של קין

"מתנחלים ותרבות - אין לי אסוציאציה כזאת, מה לעשות. אתה אומר לי מתנחל, לא עולה לי בראש שייקספיר ולא עולה לי קולנוע. עולה לי 'מתנחל', עולה לי בראש מאחז, חברון, לומדים תורה ויורים בערבים. זה האסוציאציות שלי עם מתנחלים, איזה בדיוק תרבות אנחנו מכירים מההתנחלויות? 30 שנה הם שם, איזה תרבות יצאה משם?" [אסף הראל, בעוד רגע של אובדן זהות, 14.11.10].
האמת, מסכן הראל. אוצר המחשבות שלו מסתכם פלוס מינוס ב'ארץ נהדרת'. מסכן, לא שמע על תורת הגזע והאנטישמיות הנאצית. מסכן, קין. עסוק רק בהבל.
קין, אתה מסית. "קרציות על כלב", "פשיסטים וג'יהאדיסטים", "יורים בערבים", "פרופלורים", "גידולי פרא", "הפושעים מהגבעות", "זומבים מהופנטים", "נערים חרמנים בועלי ארץ".
קין, אתה משתולל. כל אימת שמילים אלו יוצאות מפי שוכני האולימפוס הצבוע והמתחסד, אני נזכר במנחם בגין וחבריו, שכונה "טרוריסט". "פשיזם", "נאציזם", "פשע ורצח", "פוטשיזם", "לאומנות פראית", "פ.ק.פ, במהדורה ריאקציונית" ("בלי חירות ומק"י), "אוכלת אדם", "זוללת פועלים"3 - היו רק חלק מהתארים בהם "כובדה" תנועת החירות.
קין, אתה נדבק - בהסתה. ומבגין, גבירותיי ורבותיי, ל-מ-ה-פ-ך! מי שמאשים תמיד את הימין בהסתה, נדבק במחלה. גרורות ההסתה של קין המפא"יניק התפשטו עד מגדלי השן של נאמני תרבות הקרקס השמאלני.
קין, אתה נדבק - מהחרדים. קין, אתם אומרים אותו הדבר, אתם שונאים באותה העוצמה. אחדות ואחידות. כמו חרדים, רק עם ג'ינסים קרועים. קין, אתה נדבק!
קין, אתה צבוע. פיך מלא בהצהרות - דאגה צבועה מפני חשש לרוב יהודי: "בואו הביתה", אתה קורא למתנחלים ולבני מתנחלים, בהתנשאות קומיסרית הנגועה בתרבות ריקה, "אתם מחבלים בשלום!".
קין, אינך רוצה במדינה יהודית, אלא במדינת כל לאומיה. קין, אתה נבער דעת, אינך יודע מאומה על התרבות היהודית. פה זה ארץ ישראל יא-קין, פה היה דוד המלך חי.
קין, אתה מחרים. אתה מחרים יהודים, רוצה לגרש יהודים, ובה בעת מרחם על מסתננים מארצות אפריקה, שוכב על הגדר למענם, קורא להחביא ילדי זרים, דומע דמעות תנין המבקש שלום עלינו. מחרים בלי רחמים.
"עוד נשלם לך קין.
אתה משתולל, קין. ברחובות ירושלים, בחוצות תל אביב, בעיר ובכפר משוטטים מאות ואלפי שליחיך. הם הובאו לא לשמירה, אלא להלשנה; ולא לעבודה, אלא לריגול; לא למלחמת חופש, אלא למלחמת אחים"
(סיום קריאתו של בגין, הידוע במניעת מלחמת אחים).

קין, אתה שונא!

עוד נחרים אותך קין. "חבל שאי-אפשר להחרים את אריאל דרך הטלוויזיה", אמר אסף הראל, "השנון במחלוקת", החמוד והחומד, הלועג והנלעג, העוקד והנעקד, החושף והנחשף בעוצמת ריקנותה של תורת ה'סלאב'.
קין אחר, יוסי פולק, שהוציא את עצמו מכלל ישראל, אמר כי עדיין לא החליט מה יעשה כשיופיע מול, רחמנא לצלן, מ-ת-נ-ח-ל-י-ם. לא שם, אלא פה, בתוך הקו הירוק, המדינה הפרטית שלהם.
המנוע של היהודים עובד על אמונה ותבונה, תורה ועבודה. המנוע של הראל ושות' עובד על שרימפס וחזירות, לא משיחית - ממשית. אולי לא ניתן להאשים את מי שגדל על אדמה חרוכה, והשנאה שהצטברה הפכה כעת לגלויה כתוצאה של ניתוק משורשי היהדות?
קין, אתה מסית. קין, אתה משתולל.
עוד נשלם לך, קין!

תאריך:  16/11/2010   |   עודכן:  16/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד נשלם לך, קין
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לצערי,בגין רק איים=כשעלה לשלטו
קורןנאוה טבריה  |  17/11/10 05:02
2
מדהים ! מדהים ! מדהים !
אבנר צפוני  |  17/11/10 05:08
3
החיים ליד קין השפיעו גם עליך
בתיה אבן  |  17/11/10 11:22
4
ספרות תועבה במיטבה
יוסי פלס  |  17/11/10 17:08
5
שחצן שחצן שחצן
מהפך 77  |  17/11/10 21:59
 
- תגובה לאידיוט הלא שימושי
יוסי פלס  |  20/11/10 01:13
 
- כמה מילים למר פלס
הכותב  |  20/11/10 18:37
 
- תגובה לאורן קאשי
יוסי פלס  |  22/11/10 01:55
 
- תגובה
לפלס  |  28/11/10 19:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
הרשעת חיים רמון לא לימדה אותו שום לקח ולא שינתה אותו ואת דרכו - מתעלוליו, ובעיקר: מזלזול בכל אתיקה אפשרית, בין כח"כ לשעבר ו/או כשר לשעבר ובין כיועץ מקצועי    הכל מתוך עמדה של התנשאות ויהירות גרידא
יוסי בלום הלוי
נתניהו הוכיח שהוא פוליטיקאי קטן, מבוהל, החרד לכיסאו, אחד השועה לעצות פופוליסטיות של יועצי אחיתופל    לא לטקטיקה, לא לדרך ולא לשלטון של ביבי!
שי כהן
קיימים הבדלים ביכולות ובכישורים המולדים בין גברים ונשים ולימודים נפרדים מאפשרים למקסם את ההישגים    לימודים מעורבים גורמים להסחות דעת רבות של נערים ונערות בבית הספר וגם של גברים ונשים בוגרים
עקיבה לם
הבחירה של מנהיג הימין בדרך השמאל הרסה לחלוטין את שני צידי המפה הפוליטית, כשכל מי שהוא לא מרכז נעשה לקיצון
יוני בן-מנחם
הפלשתינים זועמים על תוכן ההבנות שמגבש ממשל אובמה עם ראש הממשלה נתניהו הכוללות את הקפאת הבנייה לתקופה של שלושה חודשים    ההנהגה הפלשתינית במבוכה והיא תעביר לליגה הערבית את ההחלטה אם לחזור לשולחן הדיונים אם לאו    למרות כמה מגרעות, ההבנות עם ממשל אובמה יחלצו את ממשלת נתניהו מהמצוקה המדינית שבה היא נמצאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il