X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ההתקפה שתפגע אנושות באירן תגרום להלם עמוק בעולם, ובשלב ראשון יהיה לזה מחיר כבד. יתייחסו אלינו כאל מדינה מטורפת שאין לה מעצורים, אך כוח ההרתעה ישוקם ויוגבר מאות מונים. אף מדינה ואף ארגון טרור לא יעזו לחשוב על השמדת מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
אירן. לא תהיה שואה שניה [צילום: AP]
ניתוח מפעלות ממשלות ישראל בעבר סביר להניח שהפתרון יהיה הגנתי. שהרי אנחנו אלופי העולם במיגון, ביבשה ובאויר. צה"ל הוא כיום הצבא המתבצר ביותר בעולם

לראשונה מאז שלהי מאי 1948 ניצבת מדינת ישראל לפני איום קיומי. הנהגת אירן מכריזה בגלוי השכם והערב על מטרתה האסטרטגית: מחיקת היישות הציונית ממפת העולם. להלן כמה ציטוטים מחכימים. ראשון מפי הנשיא לשעבר "המתון" אייתולה עלי אכבר רפסנג'ני: "הטלת פצצה גרעינית בישראל תמחק הכל מעל פני האדמה, בעוד שלעולם האיסלאמי ייגרם נזק חלקי בלבד" (2002) . ציטוט שני מפי "המנהיג העליון" אייתולה עלי ח'אמנאי: "הציונים סופם להיעלם מן העולם". ויש עוד עשרות מפי הנשיא הנוכחי אחמדינג'אד כמו "היישות הציונית היא גידול ממאיר מביש - שיש למחותו מן המפה". המילים החוזרות הן: מחיקה, השמדה, חיסול. והם מתכוונים לבצע את המשימה הקדושה.
הנחישות האירנית היא נחישות עליונה. צריך להבין, אין כאן מאבק פוליטי, מאבק על קרקע או מאבק על עליונות מרחבית; זהו "מסע סהר" (על משקל מסע צלב) דתי, שיעי- פנאטי, להשמדת הכופרים אויבי האסלם. המנהיג העליון ח'אמנאי והנשיא אחמדינג'אד רואים עצמם כשליחי ומבשרי "האימאם ה- 12" - המהדי, המשיח השיעי ושואפים להשליט את שלטונו עלי אדמות. המהלך קיבל תנופה אדירה בעקבות תוצאות המהפכות האחרונות בעולם הערבי ויהפוך לסופה עם ההשתלטות האיסלאמית הקיצונית על מדינת המפתח מצרים ועל ירדן. מדינת ישראל תהיה מכותרת ולכודה בטבעת של איסלאם קנאי.
.
השבוע קפץ "מסע הסהר האירני" מדרגה. בעקבות הדוח של סבא"א המגלה סוד כמוס שרבים מאיתנו סירבו להשלים עם קיומו וקהילת המודיעין שלנו עשתה הכל כדי להעלימו. יש לאירן יכולת לייצר פצצות אטום, ולפי כמה מקורות מהיימנים יש כבר בידה מספר פצצות כאלה. בקיץ של שנת 2006 השיגו מספר ארגוני מודיעין אירופאיים ובעיקר המודיעין הצרפתי מידע מוצק ומהימן שיש באירן שתי פצצות אטום מבצעיות נישאות מטוס. אישור לכך נתן שר ההגנה האירני מוסטפא מוחמד נאג'ר בפגישתו ב-15.6.06 עם הרמטכ"ל הסורי תורכמאני: "אם נותקף נעשה שימוש בנשק גרעיני להגנה". מאז פיתחו האירנים יכולת ייצור של רש"ק אטומי המורכב על טיל בליסטי מדגם "שיהאב 3".
בדצמבר 2010 הצהיר שליט אירן "המנהיג העליון" עלי חמנאי: "יש ברשותנו ראשי חץ גרעיניים ראשונים המכוונים לריאד, קהיר,ותל אביב". בשבוע שעבר הצהיר דובר "משמרות המהפכה": אם ישראל תתקוף נפעיל נגדה ארבעה טילים נושאי ראש נפץ גרעיני ומיליון ציונים ימותו".
הסיכום הוא שכרגע יש באירן שש פצצות אטום מתוכם ארבע מורכבות על טילים, ואם לא נעצור את תהליך ההתחמשות יהיו בידה תוך שנה עשר פצצות לפחות ותוך שנתיים - לאחר הפעלת המתקן בקום - 20 - 30 פצצות. זה משנה לחלוטין את יחסי הכוחות האסטרטגיים במזרח התיכון לחובת ישראל.
במאמר מסוגר: חייבים להקים מיד ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את ההתנהלות הכושלת והשערורייתית של קהילית המודיעין הישראלית בין השנים 2004 - 2011 שמעלה חשדות כבדים של סבוטאג' ובגידה. זה חמור אפילו ממה שאירע ב-1981 כאשר קהילית המודיעין פעלה לסכל את מבצע "אופרה" להשמדת הכור העירקי.
המסקנה מניתוח העובדות הקשות היא שממשלת ישראל חייבת לפעול מיד מול האיום הקיומי הנורא. מתוך ניתוח מפעלות ממשלות ישראל בעבר סביר להניח שהפתרון יהיה הגנתי. שהרי אנחנו אלופי העולם במיגון, ביבשה ובאויר. צה"ל הוא כיום הצבא המתבצר ביותר בעולם, ברמה שתואמת את ביצורי צבא ממלכת ירושלים הצלבניית.
טירוף המיגון
כל גבולות מדינת ישראל מבוצרים בגדרות ביטחון משוכללות . הקטע האחרון שנותר פתוח - הגבול המצרי ייסגר וייאטם תוך שנה בגדר המתקדמת והיקרה ביותר. גם בתוך המדינה נבנתה ונבניית מערכת של חומות הפרדה וגדרות ביטחון. יש כאלה לאורך "הקו הירוק"; יש כאלה סביב גושי ההתיישבות הגדולים ויש כמובן גדרות פנימיות סביב מרבית היישבים. קבלני הגידור חוגגים. חגיגיה כזאת לא הייתה מאז חגיגת בניית "קו בר לב" הידוע לשימצה בגדת תעלת סואץ. ועוד לא הזכרנו את הממ"דים, החד"בים והמיגוניות לכל יישוב ובסיס ב"עוטף עזה" וכמובן שבקרוב יתחיל השגעון היקר של "המיקלוט האטומי הבטוח".
זהו טירוף המיגון על הקרקע שמחירו מיליארדי שקלים ויש גם טירוף מיגון המרחב האוירי נגד טילים ופצמ"רים. זה התחיל במיגון שפוי של פריסת סוללות טילי קרקע- אויר (הוק, פטריוט) והמשיך במיגון רב-שכבתי מטורף שעלותו עשרות מיליארדי שקלים, החל ממערכת "כיפת ברזל" נגד טילים קצרי טווח, מערכת חץ 1 וחץ 2 נגד טילים בליסטיים לטווח בינוני, ונמשך בייצור מערכת חץ 3 נגד טילים בליסטיים ארוכי טווח.
כל המערכות האלה יעילות בערבון מוגבל מאד כפי שהוכח לאחרונה, והיעילות תפחת כאשר האויב ישגר מטחי טילים. מה יוסיפו אז? אולי את מערכת הלייזר הכימי (סקאי- גראד, נאוטילוס) או איזה הוקוס - פוקוס אחר מתוצרת רפא"ל והתעשיה האוירית??
שר הביטחון ברק טוען שאין לנו מה לחשוש ממתקפת טילים שראש החץ שלה יהיה מורכב מכמה טילים עם ראשי נפץ גרעיני. לדבריו לא יהיו מאה אלף חללים ולא עשרת אלפים חללים, אלא בקושי חמש מאות בתנאי שהאזרחים ישהו בבתים המוגנים ובמקלטים.
אלה כמובן דברי הבל - ברק שכח בחישוביו רק כמה אפסים. אם ארבעה ראשי נפץ גרעיניים יפגעו בגוש דן ובחיפה יהיו בצידנו כ-200 אלף חללים - לא כולל את נפגעי הקרינה הגרעינית!!. בשנים האחרונות, מאז הכשלון המונומנטלי ב-2006 במלחמת לבנון השנייה, ומבצע הפרווה "עופרת יצוקה" ב-2008, איבדנו את כוח ההרתעה שלנו. אפילו ארגון מחבלים סוג ז'- הג'יהאד האיסלאמי מתעתע בנו. לכן אסור להסתפק במגננה חייבים לעבור מיד למתקפה ולהשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו, כולל אלה שיש ברשותנו לפי מקורות זרים. אם חפצי חיים אנחנו חובה להשמיד את המערכת הגרעינית של אירן עכשיו לפני שיהיו לאירן תוך שנתיים עוד 20 - 30 פצצות אטום.
ההתקפה שתפגע אנושות באירן תגרום להלם עמוק בעולם, ובשלב ראשון יהיה לזה מחיר כבד. יתייחסו אלינו כאל מדינה מטורפת שאין לה מעצורים, אך כוח ההרתעה ישוקם ויוגבר מאות מונים. אף מדינה ואף ארגון טרור לא יעז לחשוב על השמדת מדינת ישראל. כולם יבינו שחם עידן הליכת הצאן לטבח בתולדות עם ישראל.
לא תהיה שואה שניה. אם בא להורגך השכם להורגו!

תאריך:  14/11/2011   |   עודכן:  14/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסוגייה האירנית: הבא להורגך השכם להורגו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא הבנתי איך נמנע את שיגור
סתם_1  |  14/11/11 19:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
לציון עשור לחוק הקולנוע מעניקים משרד התרבות ומועצת הקולנוע לציבור הרחב הקרנות סרטים ישראלים בסינמטקים ללא תשלום, אך מי שייהנה בעיקר ממתנה זו יהיו כנראה מנויים ומקורבים לסינמטקים
מתי דוד
אתם העיתונאים, טוענים ומתפארים כי אצלכם הכל מקצועי ומתמטי. הכל רק ענייני ותקשורתי. האמנם? האמנם אצלכם אין פניות והטיות? אין אהבות ושנאות? אין חשבונות ויריבויות? אין העדפות ודעות?
שולמית קיסרי
לפי מצב התחבורה בישראל - הוא לא מתאים    מדוע שר, כל שר, לא צריך להיות מוכשר לתפקידו?    ולמה, למען השם, התחבורה במדינת ישראל מפגרת כל-כך אחרי מדינות אחרות?
יאיר מנע
אם מישהו חושב שאפשר להמשיך ולרמוס את החקלאים, לפגוע בהכנסותיהם הדלות ולסגור להם את המים, הוא כנראה לא מבין עד הסוף את המשמעות - פגיעה בחוסנה הכלכלי של מדינת ישראל
שלמה ברום, עודד ערן
מטרת המאמר לבחון את שדרוג מעמד הרשות הפלשתינית בידי העצרת הכללית למעמד של מדינה לא חברה והשלכותיו על ישראל    אף שההנהגה הפלשתינית החליטה לפנות תחילה למועצת הביטחון, מטרת השלב הראשון הזה היא בעיקר לבודד את ישראל וארצות הברית, ולא בהכרח להשיג החלטה במועצת הביטחון, ובשלב הבא יפנו הפלשתינים בכל מקרה לעצרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il