X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חבורת כותבי מאמרים בהארץ רואה עצמה כ"שליחת הסברה" לתמיכה בשמאל הקיצוני המבקר את כל הממסדים הממלכתיים והביטחוניים בכל נושא ועניין
▪  ▪  ▪
הארץ. תמיכה בשמאל האנטי-ישראלי [צילום: איתמר לוין]

בנוסף לשמות המוכרים כמו גדעון לוי, עמירה הס, יצחק לאור, ספי רכלבסקי, שמובילים "שליחות הסברה" הזו, מצטרפים אליהם מפעם לפעם דמויות מוכרות וחדשות נוספות כמו העיתונאים אלוף בן, צבי בראל, חגי מטר, עו"ד מיכאל ספרד, יוסי שריד, ועודה בשאראת. חבורה זו מבקרת ומאשימה את כל הממסדים הממלכתיים והביטחוניים בישראל בכל נושא ועניין בכל תחומי החיים.
למען זכות הציבור לדעת ולהכיר את מדיניות העריכה הפוליטית (המסווה של "עריכה מקצועית") של עיתון הארץ, ליקטתי בתמצית כמה מהדברים שאנשים אלה כתבו לאחרונה. דברים אנרכיסטים, מופקרים, פוסט ציונים.
צבי בראל, מאשים את ישראל בתור "המדינה המאיימת ביותר בעולם"
הוא מאשים את ישראל בשימוש פסול בנימוק של "הסכנה הקיומית" להצדקת כל פעולה תוקפנית ללא הבחנה כמו תקיפת הכור בעירק, הפלישה ללבנון, הפצצות שיירות הנשק במרחבי סודן, חיסול הטרוריסטים בסוריה, בלבנון, בתוניס ובדובאי, פגיעה במדענים ובמתקנים באירן, הפצצת המתקן הגרעיני בסוריה, ועכשיו האיומים לתקיפה באירן. (הארץ 5.6.13)
עודה בשאראת הקומוניסט, מאשים את ישראל "במזימה ציונית"
לדעתו החברה הישראלית עסוקה באובססיביות בעניין זהותה. היא זקוקה לפסיכיאטר ולא לבית מחוקקים. כל העניין של "היהודית הדמוקרטית" היא "מזימה ציונית".
חגי מטר, מאשים את ישראל הציונית שבה "כולם מרוויחים מהכיבוש"
לדעתו, התשתית הכלכלית והצבאית של ישראל מבוססת על הכיבוש ועל הניצול של הפלשתינים. הקבוצה העיקרית שנהנית ומרוויחה מהכיבוש היא "כנופיית האוונגרד של הציונות הדתית". הוא מאשים את כולם (לא רק את המתנחלים) כשותפים, כמזדהים ומרוויחים מהכיבוש: 150 אלף משפחות שמתפרנסות מתעשיית הנשק. ראשי השב"כ שבנו קרירה ממרתפי העינויים. המשפטנים שנתנו הכשר משפטי להפקעת האדמות. הבנקים המעניקים משכנתאות למתנחלים. האדריכלים והמהנדסים שמסייעים בתכנון ובבינוי של ההתנחלויות. הקבלנים שמנצלים את המחצבות והמים של הפלשתינים. התעשיינים והחקלאים שמעסיקים את הפלשתינים בתאי ניצול. וכמובן שהוא לא שוכח להאשים גם מפלגת העבודה והשמאל הציוני כולו. (הארץ 4.6.13).
קראו את מאמרי מיום 17.10.12 בבלוג שלי באתר זה תחת הכותרת: "מה מסתתר מאחורי מנהיג עובדי מעריב". תופתעו לדעת מי האיש הזה, מה דעותיו ולמי הו משתייך.
עו"ד מיכאל ספרד, מאשים את כולנו בשעבוד ודיכויי בני אדם
הוא מאשים את ישראל בנישול יום יומי של מיליוני פלשתינים, תוך גזל כוחני של אדמות ודיכוי חירותם, לאורך ארבעים ושש שנות כיבוש שהן אנטיתזה ליהדות. הוא מאשים את החיילים, המשפטנים ואנשי העסקים. (הארץ 5.6.13)
אלוף בן, מאשים אותנו בהשלטת השואה בשיח הציבורי מדיני
הוא מאשים את צה"ל, הפוליטיקאים ומערכת החינוך בהשלטת זיכרון השואה בשיח הציבורי ובקביעת מדיניות החוץ והביטחון של ישראל שלדעתו זו הסיבה הפוגעת בתהליך השלום ומונעת השגת השלום. במאמרו "מתי התחלנו לפחד מהשואה" הוא מפגין העדר הבנה של היסטורית של לקחי השואה הגלומים בשלטים בשני מחנות ההשמדה מיידנק ("גורלנו אזהרה לכם") ובטרבלינקה ("לעולם לא עוד"). (הארץ 3.6.13)
"האלטרנטיבה" שכנראה מאמין בה אלוף בן, היא לתמוך בנאכבה הפלשתינית, בנסיגה לקווי 67', בערבויות בינלאומיות, באמונה נאיבית "בהסכמי שלום" על הנייר, בהכרה שישראל אשמה בהיווצרות בעיית הפליטים הפלשתינים. כל זאת בהשכחת זיכרון השואה בשיקולים המדיניים והביטחוניים. כל זאת מצוי במאמר המערכת של הארץ "די לשכתוב ההיסטוריה" 3.6.13.
אלוף בן, מאשים את הממשלה בהעלמת המידע של תקציבי שרותי הביטחון
הוא מאשים את הממשלה שתקציב שרותי הביטחון, המוסד והשב"כ, גדלו בעשרות אחוזים, ללא שקיפות וללא פירוט מלא של השימושים בכספים אלה. הוא מאשים שתקציב זה "מוחבא" מעיני התקשורת. לדעתו מצב זה "גורם לעיוות הדיון הפוליטי והציבורי על גודלו של תקציב הביטחון". דעה זו של עורך הארץ משקפת את הדעה המופקרת לפיה כל סודות המידע הקשור לביטחון יש לפרסם בשם ולמען הסיסמה האנרכיסטית של מדינה הנתונה באיומים קיומיים שעלולה להיהפך לדמוקרטיה מתאבדת ולא מתפקדת. הוא דורש דיון פוליטי בנושא ביטחוני בשם "חופש המידע" האנרכיסטי. (הארץ 3.6.13)
גדעון לוי, מאשים את בן-גוריון כאחראי לפשעי מלחמה
הוא מאשים את בן-גוריון כאחראי לפשעי מלחמה שבוצעו נגד הפלשתינים במלחמת השחרור ובשנים הראשונות לאחר קום המדינה. "איש אינו יכול עוד לטעון שבן-גוריון שידו הייתה בכל, לא הורה, לא ידע, או לא הכשיר". "הגיע העת לבחון את צדדיו האפלים". רשימת "הפשעים של בן-גוריון", על-פי גדעון לוי כוללת בין השאר 120 כפרים לפחות שתושביהם גורשו בכוח, מעשי טבח וביזה, גירושים המוניים בממדים של טיהור אתני מחבלי ארץ. כמה מעשי אונס. גיוס האקדמיה לשירות התעמולה. כל זאת במסגרת המאמצים של גדעון לוי ותומכיו האנרכיסטים הקיצונים לנפץ את דמותו גן גוריון. (הארץ 30.5.13)
הגיע הזמן לנפץ את דמותו של גדעון לוי שהוא תועמלן של אויבינו היושב בתוכינו וכותב נגדנו.
יוסי שריד, מאשים את קק"ל בהפליית האזרחים הערבים בישראל
על רק השערוריה של מימון הרצאתו של ביל קלינטון, במסגרת חגיגות פסטיבל שמעון פרס, באירוע במכללה ברחובות פירסם יוסי שריד מאמר ביקורתי נגד הקרן הקיימת, "אל תתרמו להם". ביקורתו נגד הקק"ל שמימנה (לבסוף ביטלה) חצי מיליון דולר לשם הבאתו של קלינטון הייתה מוצדקת. ואולם, במאמרו נחשפה האמת. הוא תובע לא לתרום לקק"ל מאחר שהיא איננה עוד "אדמת הלאום היהודי" (אלא "אדמת המדינה") המפלה את הערבים. יוסי שריד מצטרף לפוסט ציונים, המתנגדים להתיישבות היהודית לא רק ביהודה ושומרון אלא גם בגליל ובנגב. (הארץ 3.6.13)
אלוף בן, תובע "דיון ציבורי" בכל נושא ועניין ביטחוני
בחודש ספטמבר 2012 פירסם דויד מקובסקי (מי שהיה בעבר כתב מדיני בהארץ) מאמר במגזין האמריקני "ניו-יורקר" ובו תחקיר מפורט על הפצצת המתקן הגרעיני בסוריה המיוחס לישראל. בשיחה של עורך הארץ, אלוף בן, עם רזי ברקאי (בגל"צ 11.9.12) אמר שהוא כתב בעצמו כבר מזמן תחקיר בנושא אבל הצנזורה מנעה את פירסומו של התחקיר.
על-רקע תסכולו וכעסו של עורך הארץ בעניין הוא כתב מאמר בכותרת "צנזורה למען מי"? במאמר תבע לקיים "דיון ציבורי" בכל נושא ביטחוני, כולל התפקוד, המניעים והשיקולים של מקבלי ההחלטות. לפי "ההגיון" הזה שכל נושא ביטחוני יהיה פתוח ומדווח לציבור ולאויבינו, בשם הסיסמה "זכות הציבור לדעת", ולמען יצר האגו העיתונאי נגיע לאסון ביטחוני של דמוקרטיה מתאבדת.
לפי "ההיגיון" של עורך הארץ, יכול כל בר דעת לדמיין לעצמו לאיזה אסונות וכשלונות היינו נקלעים אם היינו מנהלים "דיון ציבורי" לפני הפצצת הכור בעירק, או לפני "מבצע אנטבה", או לפני מבצע "אביב נעורים" או לפני חטיפת מרדכי ואנונו, או לפני המתקן האטומי בסוריה, או לפני הפצצת שיירות הנשק במרחבי סעודיה, או לפני מבצע "עמוד ענן", או "חומת מגן" ועוד ועוד.
גישה זו של עורך עיתון הארץ מעידה על גישה קיצונית של הפקרות וחוסר אחריות בנושאים ביטחוניים רגישים, שאמורים להתנהל בחדרים סגורים לתקשורת, בין הדרג המדיני והצבאי ולא "בדיון ציבורי" פומבי הרסני מעל דפי עיתון הארץ כדאי להיזכר בפרשת אורי בלאו.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הארץ ממשיך במסע התמיכה בשמאל הקיצוני
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
עתון הארץ הוציא חוזה על ישראל
פנחס  |  13/06/13 16:11
2
אתה מפיץ באתר דברי חכמה
תודה למתי  |  13/06/13 17:15
3
מי שאוהב את הארץ
בן צבי  |  13/06/13 19:37
4
מתי, מה אתה רוצה מהם ?
מגיב ותיק  |  13/06/13 20:47
 
- אתה לא יותר מדג רקק עלוב
אל תשתחצן  |  13/06/13 20:56
 
- בבקשה, זו הרמה
מגיב ותיק  |  14/06/13 11:18
 
- הבט במראה, חרפת משפחת הקופים ל"ת
בבון ודאי קוף  |  14/06/13 18:08
 
- תת רמה זה התגובות שלך
תשובה לוותיק  |  15/06/13 01:29
 
- אכן האדישות שולטת בכל תחום
דאגנית  |  14/06/13 13:11
5
לשנות את שמו לערבית- "אל-ארד" ל"ת
ציונית  |  14/06/13 08:53
6
עיתון "הארץ" רשאי לפרסם כרצונו
יגאל הירושלמי  |  14/06/13 11:11
7
אני סתום ולא מבין
סתום  |  14/06/13 11:22
8
המראה מפחידה את הביבון.
בבון זה קוף  |  14/06/13 16:16
 
- אבל קוף הוא יותר עצילי ממך.
זקן  |  17/06/13 12:03
9
שימוש לרעה בדמוקרטיה
רויטמן פסח  |  16/06/13 07:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני מברך את שר החינוך, שי פירון, על שינוי גישה שבא כבר לידי ביטוי בבחינה האחרונה בהיסטוריה    אני שמח, שנדרש מהם לגייס משלב לשוני גבוה יותר ומטעני חשיבה, שיש בהם הרבה הערכה והרכבה על בסיס של צבירת ידע בהיסטוריה
נסים ישעיהו
מי שקשה לו, צריך לבקש מה' יתברך שיעניק לו כוחות להתמודד או, לכל היותר, לבקש הקלות, אבל לא לבוא בטענות בסגנון שמאחוריו מסתתרת הנחת יסוד ש"אנחנו יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילנו"
אברהם פכטר
כשמחליטים להילחם בטרור, שמאיים על הביטחון והקיום, יש להקריב גם זכויות אזרחיות ולהגבילן. התנגדות מצד פוליטיקאים ומשפטנים, בנוסח חוק "דרקוני", פוגע בזכויות יסוד, אינו מתאים לעובדות החיים אלא למדינות החיות בשלווה: דמוקרטיה מתגוננת - זכאית גם להגנת החוק
נרי אבנרי
הם שיווקו את הרצח המבחיל ב"בר-נוער" כ"פשע שנאה". פשע שנאה? עקירת 8,000 יהודים מגוש-קטיף ומצפון השומרון - זה פשע שנאה    הלכתי לארכיון
גיא חזן
כאשר המטבע המקומי במדינה מתחזק מול מטבעות אחרים אזי הייצוא של אותה מדינה נפגע ומכאן גם רווחי החברות המייצאות. ירידה ברווחי החברות המייצאות פוגעת בתגמולי המס ומכאן לפגיעה תקציבית באותה מדינה. פחות מיסים, קיצוץ בהוצאות ממשלתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il