X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
המאמר הזה ינפץ ללא רחם את המיתוס שניסו מסכי הטלוויזיה לשמר בתיעוד הלוויתו של עובדיה יוסף. אני לא מתרגש מתגובות נזעמות של חסידיו הפגאניים שהשליכו עצמם לבור קברו לאחר שהתחנכו במוסדות שס. בודדים מהם מסוגלים לקרוא מאמר באתר חדשות רציני ולהתיחס לעובדות בו
▪  ▪  ▪
הרב עובדיה יוסף ז"ל. אדם שאינו ראוי לפסוק דבר? [צילום: פלאש 90]

הסתלקותו של הרב בשמלה רקומה שחסידיו מתחפשים בחליפות ארמאני שחורות וכובעי בורסלינו לאדמורות ליטאית, ומונהגים על-ידי שרים וחברי כנסת שעננת שחיתות תמידית מרחפת סביבם מסמנת תום עידן בפוליטיקה הישראלית. המאמר הזה ינפץ ללא רחם את המיתוס שניסו מסכי הטלוויזיה לשמר בתיעוד הלוויתו של עובדיה יוסף. אני לא מתרגש מתגובות נזעמות של חסידיו הפגאניים שהשליכו עצמם לבור קברו לאחר שהתחנכו במוסדות שס. בודדים מהם מסוגלים לקרוא מאמר באתר חדשות רציני ולהתיחס לעובדות בו.
גאון הדור?
עובדיה יוסף עסק הרבה בהלכות חיטוט באף בערב שבת. לפחות זה מה ששודר לתדהמת הציבור מבית הכנסת של היזדים בו נתן שיעורי תורה. הנושא בו בוחר רב לעסוק מעיד איפה נמצא שכלו. הקביעות שלו לפיהם חיילי צה"ל נהרגו בגלל פריצות החיילות הופכות אותו לאדם שאינו ראוי לפסוק דבר. אם כך אמונתו; הטענה ש"הוא" התיר עגונות חללי צה"ל, ו"פיצח" לשם כך בעיות הלכתיות טעונה בדיקה עמוקה עובדתית ומהותית!.
הציבור הימני התייסר על אחד מחברי הכנסת, בשר מבשרו, שתמך ב'תהליך אוסלו' בעבור מכונית מיצובישי. לעומתו עובדיה יוסף מכר לרה"מ יצחק רבין 12 חברי כנסת חסרי מצפון עוברים לסוחר, לתמיכה באוסלו תמורת 'כספים ייחודיים'. הוא עשה זאת בשעה שכול חברי הכנסת הערביים לא הספיקו לאישור 'הסכמי אוסלו'. באותה השעה לא היו ל'גאון הדור' ולתומכיו יסורי מצפון כלל. התמורה הייתה נאה. יהודי לא יכול לסחור במצוות ולהקים מקוואות ותלמודי תורה בכסף שהתקבל תמורת הכנסת רוצחי יהודים על נשקם לארץ ישראל.
בכל שבת יהודים רבים כמוני קוראים פסוק ידוע בתנ"ך; "יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם". ברור ממנו כי שלום עושים מעמדת כוח. פסק ההלכה שקבע ,,גאון הדור" בפלפול לפיו כדי שלא להרגיז עמים יש לוותר על שטחים...וכמובן באותה שעה קיבלו תומכיו 'כספים ייחודיים' ומשרדים ממשלתיים הוא היפוך התורה. לימים גם הרב בשמלה חזר בו ממקח הטעות שהביא את 'מלחמת אוסלו'. אני מצטט מדברי הרבי מלובביץ גדול דור אמיתי שחילק דולרים ולא לקח דולרים, שאמר כי 'הכספים הייחודיים' אינם ראויים להקמת בתי כיסא! עובדיה יוסף הוא קבלן קולות שגנב את הצבעתם של תומכי ליכוד רבים ששוכנעו להצביע ש"ס בהבטחה שתתמוך בליכוד, והעביר הצבעתם ל'מולך השלום' במחיר מופקע.
מושחתים נמאסתם
פרשני השמאל עסוקים עכשיו תחת כל מסך רענן בניסיון להבין אם יתאפשר בעתיד לעשות "תרגיל מסריח" נוסף עם אריה דרעי שהשתחרר מישיבה בבית הכלא לאחר מאבק ציבורי ארוך, לאחר שכילה את 'זכות השתיקה', סיפר סיפורי אלף לילה ולילה, ולבסוף הורשע. ביהמ"ש בדק לעומק את אגדותיו ב-400 ישיבות, ונזקק ל-50,000 דפי פרוטוקול. לבסוף קבע;
"קשה היא תמונת השוחד, שנתגלתה בראיות ותוארה בהכרעת הדין. אין מדובר בכשלון בודד של צעיר שעתה זה נחשף למנעמי השלטון, אלא במי שהתמיד באורח חיים המיוסד על אדני שוחד. לקיחת השוחד השתרעה על פני כל חמש השנים שבהן מילא נאשם 1 תפקידים ממלכתיים. היא פסקה אך בפתיחת חקירת המשטרה. נאשם 1 החל לקבל שוחד בעת היותו עוזר שר הפנים, המשיך בכך בהיותו מנהל כללי של משרד הפנים או מועמד לתפקיד זה, וגם אחרי כן - בתקופת היותו שר הפנים...חמש שנות השוחד עומדות בסימן חפץ נאשם 1 להתעשרות אישית מהירה בדרך של עשיית הון מהכהונות הממלכתיות>./B> למרות ההוכחות הברורות בכתובים ובחתימות דרעי על מסמכים הגיע דרעי ביום היכלאו על כתפי עשרות אלפי חסידיו השוטים בשירת; "הוא זכאי, הוא זכאי, הוא זכאי". והתנהל שנים כרב מיוסר ומתנזר הפרוש מחיי העולם. הוא לא זכאי לתפקיד ציבורי!.
אריה דרעי אינו היחידי בשס שהורשע בפלילים. בתאי הכליאה התחלפו בשיטת המיטה החמה שישה סידרי משנה הבאים; יאיר לוי, רפאל פנחסי, יאיר פרץ, עופר חוגי, שלמה דיין, ושלמה בניזרי. כולם מונו על-ידי מועצת גדולי התורה שבראשה עמד עובדיה יוסף. כידוע בתורתנו הקדושה נאמר בדברים פרק ט"ז פסוק י"ט; "לֹא תַטֶּה מִשְׁפָּט לֹא תַכִּיר פָּנִים וְלֹא תִקַּח שֹׁחַד כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדִּיקִם". כיוון שעובדיה יוסף בחר באותם אנשים לתפקידים ממלכתיים כעיוור שלא הבחין בפליליהם. היה עיוור מדיני גם בעיני עצמו שעה שחזר בו מהתמיכה ב"הסכמי אוסלו" נתקיים בו גם סוף הפסוק והוא סילף את תהלים כ"ט י"א; יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם.
איך נתח פרה שנשחטה כהלכה מצד שמאל עולה כפליים מאותו נתח מצד ימין?!
האנשים היחידים שהתרוממו בעזרת מפלגת שס היו משגיחי הכשרות באימפריית הכשרויות שהקימו. מכלל הנוהים אחרי עובדיה יוסף, והלומדים במוסדותיו לא יצאו עד כה מהנדסים מוצלחים, רופאים מצילי נפשות, ולוחמים עזי נפש! נדהמתי לראות בכתבת טלוויזיה אישה קשת יום ניצבת בחנות מול מקרר בשר בעיר שדה, וקונה במחיר כפול נתח פרה המסומן בכשרות 'בית יוסף' כאשר לידו באותו מקרר נמצא נתח מאותה פרה, בחצי המחיר בכשרות הרבנות הראשית כפי שהעיד למצלמה השוחט מהרבנות הראשית ששחט את הפרה! אז הבנתי איך קמה לה אימפריה של כשרויות.
בהמשך זכיתי לדוגמאות מדהימות נוספות לשחיתות של רבני ערים. כאדם מאמין אין לי ספק כי יש בעולם אנשים שהפכו את הדת לפרנסה בזויה ועקרו את נשמתה מלב הציבור. בעיני אין כמעט פשע ציבורי חמור כמו השנאת אלוהים על בני אדם. הפשע הזה הפך לתקן במפלגת ש"ס שמצאה ביהדות מכרה זהב.
לתרבות השחיתות נקשרה תרבות סטירות בפומבי לאישים רצויים, וסטירות חזקות לבלתי רצויים. אם לא היה ניתן לסטור על פניהם אז שוגרו אליהם עלבונות מהסוג של השוואתם לצוררים, לעיזה פזיזה, וכדומה. אני לא חשוד כחסיד של איש השמאל הידוע יוסי שריד שהיה ידוע גם כהיפוכונדר, עד אשר לקה בליבו. אפילו רופאי שריד סירבו בתחילה להאמין כי לקה בהתקף לב. שריד מעיד על עצמו כי מיום שעובדיה יוסף השווה אותו לצורר היהודים המן, והורה לעשות משתה ביום מותו, התחזק שריד והבריא, ואף זכה לקבל את הידיעה על מותו של כלי הקודש עובדיה יוסף. קללתו של עובדיה יוסף התהפכה לברכה בסגנון בלעם ליוסי שריד ושולמית אלוני.
אי-אפשר בלי התרגיל המסריח
על התרגיל המסריח נכתבו תילי מאמרים ומחקרים. תמציתו; בתחילת 1990 הציע ג'יימס בייקר, מזכיר המדינה של ארצות הברית, כי ישראל תישא ותיתן עם משלחת פלשתינית של תושבי יהודה שומרון עזה, מזרח ירושלים ופלשתינים שגורשו על-ידי ישראל מאז 1967. שמעון פרס דרש שהממשלה תקבל את הצעת בייקר, אולם רוה"מ יצחק שמיר סירב. פרס רקח בעזרת חיים רמון ויוסי ביילין הסכם סודי עם אריה דרעי וסיעת ש"ס לההפלת הממשלה. סיעת המערך הציעה אי אמון בממשלה על-רקע הצעות בייקר. כשנודע לשמיר על כך הוא פיטר את פרס מהממשלה. בעקבות כך התפטרו שאר שרי המערך, וב-15 במרץ נפלה ממשלת שמיר בהצבעת אי אמון בכנסת.
זו הממשלה הראשונה בתולדות ישראל שנפלה בהצבעת אי אמון. הנשיא הטיל על שמעון פרס להרכיב ממשלה חדשה. התחיל מקח וממכר שבו הופעלו סחיטות ופיתויים על חברי כנסת בניסיון להרכיב ממשלה. ב-11 באפריל הציג פרס את ממשלתו החדשה לאישור הכנסת. שניים מחברי הכנסת של אגודת ישראל - אברהם ורדיגר ואליעזר מזרחי, נעדרו מהמשכן וסרבו לתמוך בממשלה הדוגלת במסירת שטחים. לאחר תלאות מרובות יצחק שמיר הציג את ממשלתו החדשה בכנסת ב-11 ביוני.
במהלך קניית הקולות הצפים נאלצו בכירי הפוליטיקאים בישראל להתחנן לפגישה עם 'גאון הדור', ולהתחרות זה בזה באתנן שישולם. בטלוויזיה נראו האישים מציגים לו מפות ומסבירים לו ענייני מדינה וצבא, עד אשר כאילו למד על מה מדובר והחווה דעה ממרום אי הבנתו. חסידיו השוטים פרשו זאת כאילו רבם חשוב ודעתו נשמעת בצמא בעולם החילוני. המחזה הזו חזרה שוב ושוב שנים כאשר אנשי שמאל עלו לרגל אליו תלויים ביכולת 'גאון הדור' לבצע תרגיל מסריח נוסף. היכולת לשכנע המוני בטלני ישיבות בפלפול רבני כי יצביעו לשס. זו תעלה בתורה ממשלה שתתן מיטב הקצבאות והכספים הייחודיים. ממשלות הימין והשמאל התחרו במתן קצבאות, הטבות דיור, וכספים ייחודיים למשתמטים משרות צבאי, משתמטים מלימוד מקצוע, ומשתמטים מעבודה. קבוצה שינקה את חלבה ושמנה של הארץ הזו ומנעה הכול מהפרייארים שהיו ראויים לקבל אבל איש לא סחט עבורם.
המחדל הפוליטי החמור ביותר של הפוליטיקאים 'החילוניים' נעוץ בחוסר יכולתם לנהל תקציב מדינה שקוף וברור. תקציב המציג כל הוצאה ומראה כמה מוציאה המדינה על אזרחיה המועילים, וכמה היא מבזבזת על בטלנים שהתארגנו לסחוט. במקום לנהל ספינים צריכים הפוליטיקאים של השמאל והימין לחשוף יחדיו סעיפי ההוצאה של התקציב על-פי מפתח המשקף את החוקים, התקנות, והמטרות על פיהן תוקצב. בטוח יש סעיפי תקציב שאותם ניתן לחשוף בלא סיכון לתועלת הציבור.

תאריך:  08/10/2013   |   עודכן:  08/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאון הדור?
תגובות  [ 42 ] מוצגות  [ 42 ]  כתוב תגובה 
1
הוא זכאי
הקורא המתמיד  |  8/10/13 12:07
 
- דווקא הכול נמצא במאמר...
ירון זכאי 1  |  8/10/13 13:29
 
- מילים כדרבנות
הקורא המתמיד  |  9/10/13 09:50
 
- העוון של ירון=יורה בתוך הנגמ"ש
ע_הראל  |  9/10/13 16:27
2
ראוי לפרסם מאמר זה ברבים
אליהו חיים  |  8/10/13 12:48
3
רמת התגובה
אליהו קאופמן  |  8/10/13 13:01
 
- אתה נטפל לטפל
ירון זכאי 1  |  8/10/13 23:09
 
- מיהו גאון?
אליהו קאופמן  |  9/10/13 01:20
 
- כבוד הרב
הקורא המתמיד  |  9/10/13 10:16
 
- עובדיה פחות מסגן ראש ישיבה ליט
ירון זכאי 1  |  9/10/13 13:20
 
- זה דווקא מעיד על גדולה
עמוס שנער  |  13/10/13 05:32
4
בטח שהוא זכאי
א. אדרעי  |  8/10/13 13:19
5
ירון, הרגת אותי מצחוק...
מגיב ותיק  |  8/10/13 15:05
6
מרן-בדיה היה מרוואן האמיתי ל"ת
יצאתי בחוץ  |  8/10/13 17:03
7
הרבה יותר חרדים מהידוע מקודם
המיעוט החילוני  |  8/10/13 17:24
8
כתבה בעלת תעוזה
דאגנית  |  8/10/13 17:43
9
מאמר לא שקול
עם כל הכבוד לזכאי  |  9/10/13 01:27
10
ירון האמת מארץ תיצמח. עוז אמת!
מיכאל, כן המוכר  |  9/10/13 20:46
 
- השתרבב שם אומן שלא בכוונה
מיכאל המוכר  |  9/10/13 20:57
11
הכל בגלל אוסלו
גדיאל  |  10/10/13 00:22
 
- ספרד זה באירופה לפי המפה
ירון זכאי 1  |  10/10/13 03:44
 
- כן: ציונות ואמירת אמת מרגיזים!
אחרי הגאון המבול!  |  10/10/13 06:16
 
- לא גזען=רק טירוןפוליטי בור100%
ע_הראל  |  10/10/13 09:09
 
- לע_הראל
דאגנית  |  11/10/13 09:37
 
- יעקב יוסף=גם יורה לתוך הנגמ"ש!
ע_הראל  |  11/10/13 18:41
 
- יעקב יוסף=גם יורה לתוך הנגמ"ש!
ע_הראל  |  11/10/13 18:42
12
תגובה תגובתית למאמר השגוי
עמוס שנער  |  13/10/13 04:07
 
- זה יעבור לך עמוס שנער
ירון זכאי 1  |  13/10/13 10:44
 
- ההיסטוריה תוכיח=צדקו מרן+רבין!
ע_הראל  |  13/10/13 15:14
 
- [א]יש תשובות[ב]אינני אוייב שלך
עמוס שנער  |  14/10/13 00:34
 
- המשך לעמוס שנער
ירון זכאי 1  |  14/10/13 11:54
 
- שוב לירון זכאי
עמוס שנער  |  15/10/13 02:33
 
- יפה באבא ירון=עונה מעומק התורה
ע_הראל  |  15/10/13 07:42
13
לא אתן עוד כוח לשליליים...
ירון זכאי 1  |  15/10/13 14:15
 
- אעזוב אותך במנוחה
עמוס שנער  |  15/10/13 20:18
 
- שלילי=מי שיוזם מלחמות מיותרות!
ע_הראל  |  16/10/13 10:06
 
- אינני שותף לע. הראל
עמוס שנער  |  16/10/13 15:28
 
- שאלה:האםכבודו בעד מלחמה עם שס
ע_הראל  |  17/10/13 01:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פטירת הרב עובדיה
עידן יוסף
רבבות צפויים להגיע לנחם את בני משפחתו של הרב עובדיה יוסף    בסוכת אבלים גדולה יתאפשר לבוא ולנחם במשך שש שעות ביממה    בית הרב ננעל ומדפי הספרים הוגפו
נסים גבאי
אין לזלזל בהמונים שצבאו על פתח בית הרב כאשר נודע כי הלך לעולמו, אבל מכאן ועד "השבר הנורא" כאילו הלך מאיתנו האחד היחיד והבלעדי שיוכל לפסוק בנושאים בסיסיים בחיינו – האבסורד גדול
אריה גל
ללעוג לשמונה-מאות אלף אנשים טובים וכואבים שהשתתפו בלוויה של מרן עובדיה יוסף זו גזענות מתנשאת
דרור אידר
במבחן הדורות יישכח לרב עובדיה יוסף החלק הפוליטי ויישאר הרוב: היותו החוליה המרכזית בשלשלת ההלכה היהודית במאה ה-20 וכנראה במאות הקודמות עד לרב יוסף קארו, מחבר השולחן ערוך במאה ה-16
הרב אליהו קאופמן
המכנה המשותף לאוהביו ולשולליו הייתה דרכו של הרב עובדיה יוסף להחזיר את היהודי המזרחי אל בוראו, לאחר עשרות שנים של התמוטטות היהדות בקרב בני עדות המזרח
רשימות נוספות
דובר המשטרה: "נערכנו מבעוד מועד"   /  עידן יוסף
המשטרה: כ-850 אלף משתתפים בלוויה  /  עידן יוסף
סידורי תנועה לקראת הלוויה  /  עידן יוסף
הגיבור הרב להושיע  /  הרב שלמה אבינר
מהפך מדיני  /  מנחם רהט
מר' יוסף לרב יוסף  /  הרב ד"ר בני לאו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il