X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הרצח בישרש: הכתובת צעקה על הקיר השופטת המתמודדת זמן שווה כסף - לתשומת לב אלקטרה קידום מעמד האישה סיבה למסיבה? רות, בניגוד למסתננים, התגיירה כדת וכדין ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
רצח הילדים [צילום: דוברות מד"א]

לאן נעלמו הנורות האדומות?
למרבה הצער, האב בשפלה שרצח את שני ילדיו לא לבד. אין זו הפעם הראשונה שאב רוצח את יוצאי חלציו באכזריות. הכרוניקה הפלילית של ישראל ידעה לא מעט מקרים דומים. בכולם היה לאבות רקורד אלים, וגם רקע דכאוני, שבישר על מסוּכנוּתו ושימוש ברצח הילדים כנקמה אם הגרושה.
אז איך זה לאחר שהכתובת צעקה על הקיר, ודפוסי הרצח כה מוּכרים לרשויות, בית המשפט התעלם מכל הנורות האדומות וחִייב את הילדים לעלות לארץ פעמיים בשנה כדי לראות את אביהם? די לרחם על אבות אכזריים, ולתת להם גיבוי משפטי, או של רשויות הרווחה, במחיר שיתברר בסופו של דבר כהתאכזרות קטלנית לילדים.
המועמדת דורנר
אינני מסכימה עם דליה דורנר מבחינת השקפתה הדתית והפוליטית. ועם זאת אי-אפשר להתעלם מכמה נקודות באישיותה, שבאו לידי ביטוי במועמדותה לנשיאות.
בראש ובראשונה דורנר (בצד דליה איציק) הייתה לראשונה פורצת דרך במועמדות נשית לנשיאוּת, ובכך היא משמשת כסמל, הסוללת דרך לנשים אחרות לתפקיד זה, כמו לתפקידים ממלכתיים בכלל.
נחישותה ראוייה בהחלט לציון. גם אם דורנר לא נבחרה בסופו של דבר לגברת הראשונה, הרי העובדה שהיא זכתה ל-13 קולות, כדמות בלתי פוליטית, היא בהחלט רַבַּת משמעות.
יתרה מכך, כמי שהגיעה לגבורות דורנר היא הוכחה לכך שזה לא הגיל, אלא התרגיל של המוח והגוף הוא הקובע. היא מצטיינת גם ביושרה ציבורית ובצניעות, וידועה בפעילותה למען ניצולי שואה ובעלי צרכים מיוחדים ועל כך ראוייה לכל שבח.
שיחה ממתינה?
אין ספק שבעידן המודרני מענה טלפוני מהיר הוא חלק בלתי נפרד מהשירות ללקוחות, וכל חברה, שמכבדת את עצמה, עומדת בקריטריון זה ככרטיס ביקור שלה.
אז איך זה שחברה מכובדת כמו אלקטרה (שירות פלרון) לא הבינה את זה עדיין, ונותנת ללקוחותיה להמתין זמן רב על הקו, תוך השמעה חוזרת ונשנית של הפזמון המתיש, כי "עקב עומס פניות אין באפשרות הנציגים לענות, ותודה על הסבלנות".
האם לא הגיעה השעה שהחברה תאמץ הצעת ייעול של חברות אחרות (ואפילו בזק), כי במקרה של קווים עמוסים היא תבקש מהלקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו, והנציג יחזור אליו לכשיתפנה? כמה פשוט, כמה יעיל. מעבר לכך, הדבר מצביע על התייחסות חיובית ללקוחות ולזמנם היקר, השווה כידוע כסף, ותורם לתדמית החברה.
לשון בלי שוויון
אני מציעה להרחיב את החוק להצעת עבודה, המחייב לפנות לשני המינים במידה שווה, לגבי תחומים נוספים של מתן הוראות לתרגול ולהפעלת מכשירים.
וּבא לנָשֵׁינו גואל? לא בטוח, כי מדובר בצעד לשוני פורמלי לשוויון בין המינים. אך ספק אם הוא באמת תורם לקידום מעמד האישה. לא סוד הוא שנשים מופלות לרעה בתחום השכר ובתחומים נוספים, שלא לדבר על רצח נשים בידי גברים, שתופסים אותן כרכושם הפרטי, ואשר למרבה הצער הפך לחלק בלתי נפרד כמעט מהכרוניקה הפלילית היומית כשיהיו הישגים בשטח, ובמיוחד כשנשים יפסיקו להירצח, אז תהיה סיבה למסיבה לקידום מעמדן בחברה .
זה כל ההבדל
ההשוואה בין רות המואבייה לעובדים הזרים בעיר העברית הראשונה היא חסרת שחר. רות התגיירה כדת וכדין, תוך קבלת תרי"ג מצוות, על-פי ההלכה היהודית. עובדה זו היא שהכניסה אותה תחת כנפי השכינה וזיכתה אותה להיות חלק בלתי נפרד מהעם היהודי.
לעומת זאת העובדים הזרים בדרום תל אביב הם גויים, שאינם נמנים עם העם היהודי, ומסתננים בלתי חוקיים. למרבה הצער, לא פעם הם גם מציקים לתושבים היהודים ופוגעים בהם.
זה מה שעושה את כל ההבדל בין השניים.
פסוקו - נשיאים ורוח
חַ"כּוֹ מַחְשַכִּים: איזה מזל שיש בחירות לנשיאוּת, וכך אפשר לחשוף את קופת השרצים של נבחרי הציבור. וּפואד ושטרית כמשל.
שכטמן ושיברו: קול בלי כֹּל
קול הבוחר(ת?)
הבוחר אמר את דברו
שבוע הספר - אחרי החגים (הקולינאריים): לא סוד הוא שרַבֵּי המכר המככבים בהוצאות הספרים הם ספרי הבישול - מעַם הספר לְעַם הסוּפֶּר כבר אמרנו?
על חוד חלשון
ביבי, האישה שאיתו: יד שרה.
על כר וכסת: מכל הציפּוֹת שבעולם.

תאריך:  15/06/2014   |   עודכן:  15/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
עו"ד יוסי דר
כל שרצה שטרית הוא לשפר עכשיו את סיכוייו במרוץ שיתקיים לנשיאות בעוד שבע שנים    אלא שבדיוק עכשיו החליטה השלד של פואד לעשות מעשה
אברהם פכטר
נשיא עשירי מייצג את הגוש הימני    ריבלין גבר על שטרית, שהפתיע כנציג גוש השמאל והערבים והגוש הדתי, שרצה להתנקם בביבי ובליכוד בסיבוב הראשון    בסיבוב השני – ש"ס + יחימוביץ' ונאמניה נתנו נצחון לרובי    כישלון מנהיגותי מהדהד – לנתניהו
איתמר לוין
המונדיאל הוא אחד האירועים המושחתים ביותר בעולם - הן מבחינת פיפ"א והן מבחינת ברזיל    ובינתיים אצלנו: הריקבון בשלטון המקומי נמשך, ומנהלים בבנק לאומי ודאי ידעו על תרמית הענק בארה"ב    נקודת האור: בחירתו של ראובן ריבלין
עידן יוסף
גורמים שהקשיבו להקלטות של עוזרת הבית בביתו של מאיר שטרית, סיפרו כי היא הטיחה בפניו כי ניסה לנשק אותה ללא הסכמתה    עקבת אחרי, נגעת לי בגב ובירך"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מיותר, ניקוי, בורחים וקבקבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il