X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
דמוקרטיה מבולבלת, מתפרקת ומפוחדת. אמנים וסופרים פונים למדינה זרה כדי להשפיע על הפרלמנט להצביע בעד מדינה פלשתינית שישראל מתנגדת לה ציפי את בוז'י בגיבוי פרס (שממשיך לחתור כנגד הימין) פנו לקרי כדי שישפיע על המדינות התומכות במדינה פלשתינית, ועל אבו-מאזן לדחות הפנייה לאו"ם כדי שהמהלך לא יחזק את הימין, כלומר: נתניהו. במדינות מסוימות מהלך כזה היה מסתיים רע מאוד לפונים
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט. עושה עיניים לימין [צילום: פלאש 90]
"רק רצון העם הוא הבסיס החוקי לכל ממשלה" (תומאס ג'פרסון)
"חי איש מספר ימים וחיי עם ישראל ימים אין מספר" (בן-סירא)
"אזרח טוב מחויב להבין ולדעת להיות גם קצין וגם נתין" (אריסטו)

דברים שלא יעשו
פנייה למדינות או למנהיגים זרים, תחת מטריה של כוונות טובות, היא חריגה, לא מקובלת, לא מוסרית פוליטית ונטולת מהימנות וצינית.
טובת המדינה
הטענה של ציפי לבני את בוז'י את פרס, שהפנייה לגופים זרים, באה כדי לעזור למדינה והיא למעשה מתוך רצון של טובת המדינה, אינה עולה בקנה אחד עם הגיון פוליטי או מצפוני.
האבסורד שבטענה – נעוץ בעובדה, שאם נשאל את חנין זועבי את טיבי ושות', גם הם טוענים שפועלים לטובת המדינה אבל לפי הפרשנות הפלשתינית.
ועד כמה שהדבר נשמע מוזר, גם מנהיגים פלשתינים טענים בלהט שקבלת גישתם ודרישתם להקמת מדינה פלשתינית בגבולות 67 לצד ישראל – היא גם לטובת המדינה, שהיא ישראל.
חציית גבולות
התנהלות מספר מנהיגים עקב להט הבחירות והסלוגן שהולך ומתחזק בשמאל הנאור, הליברלי והמתקדם "לא רק ביבי", חוצה קווים אדומים כתומים וצהובים ומגיע לתחתית הביבים הפוליטיים.
סיסמאות ואשליות אינן פוליטיקה חדשה
העובדה שבוז'י החליט לצעוק, בקול חדש שארגנו לו, מהפך – מהפך – מהפך ולנופף ביד ובאצבע לא הופך אותו למנהיג אלטרנטיבי. העובדה שהסכים תמורת 4 מנדטים לא ברורים ובדוקים לרוטציה, מצביעה על פחד, רפיסות וחוסר ביטחון אישי ופוליטי.
בוז'י את ציפי – מנהיגים גנריים
כמו תרופה גנרית, שמיוצרת לאחר גמר הזיכיון על התרופה המקורית, כך נראית ההנהגה החדשה של העבודה התקועה בפקק של התנועה.
ואלה נבחריך ישראל
ציפי והמזגזגים (פרץ מצנע), מופז המקרטע, גלאון הצייצנית, לפיד – שכבה לאחר שנגמר לו הדלק וירד לו האסימון של האוצר, סער שמצא את הגאולה בבית, ויש דיבור על חזרה בתשובה, זרק אבן ומחכה לתהודה.
בוגי והנחשים שבפנים החצר, בנט והכיפות הסרוגות, בגיבוי אילת שקד, שמתרוצצת בכל התוכניות ובמתק שפתיים, עושה עיניים לימין. הקוסם כחלון שפותח חלון למע"מ 0 על מים שנשפכים עם התינוק. וביבי – הקומבינטור הגדול של הפוליטיקה, המנטור של העקיצות הפוליטיות, מוביל בראש בבטחה.
לכן רבותי לכו להצביע – לכו להשפיע ומי שלא מנצל את זכותו האזרחית, אין לו זכות לקטר, לבקר עד הבחירות הבאות.
נ.ב.
הנשיא הפעלתן והחתרן – שמעון פרס, נזכר לפתע כי עוני לא פותרים בהצהרות. אולי אם משך 7 השנים של נשיאותו היה מצמצם את תקציב בית הנשיא, במקום כל שנה להגדיל אותו.
ובמקום לבזבז מיליונים על אירועי יום הולדת ראוותניים, היה מקים "קרן לעזרה לחלשים" ע"ש... ומזרים לשם את כספי היום הולדת וצמצומי בית הנשיא, היה נותן דוגמה אישית ומקבל זכות לגיטימית לביקורת על המצב.

תאריך:  25/12/2014   |   עודכן:  25/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
הגורם לירידה מהארץ בתקופת יוסף של אביו וצאצאיהם, היא הימצאות יוסף במצרים; כך גם בימינו, כשיורדים בן או בת מן הארץ ושם הם מתבססים כלכלית, זה מהווה גורם מדרבן לירידת הוריהם, אחיהם ואחיותיהם כדי שקרב עם יוסף ואביו
יצחק מאיר
עם שלא נתערערה אמונתו בשבועה שנשבע ה' להנחיל לבניו את הארץ, לא חדלה חרדה נוראה לטלטל את יעקב כי הנה הוא הולך אחר אהבת בנו אל הגולה שכל כמה שהיא נהדרת יותר היא הרסנית יותר, שכל כמה שהיא מכניסת אורחים יותר, היא גולת טָרֹ֥ף טֹרַ֖ף, טרוף בגוף, טרוף בנפש. הוא פחד
יוסי ברנע
דכדוך מהמציאות הקיימת, מבט על מסמך אקטואלי על הגדרתה של מדינת ישראל ועל רקמת השלטון
הרב ד"ר דרור פיקסלר
יוסף יודע שמקומו האמיתי היחיד הוא במשפחתו, אבל עליו לוודא שאחיו למדו את הלקח ובפעם הבאה בה ייתקלו בבעיה עם הבן המועדף - הם יפתרו אותה במקום לנסות להיפטר ממנה
ראובן לייב
מקורה של הנטייה הגוברת אצלנו ימינה הוא במתנחלים, בעיקר בחובשי הכיפות שבהם, שדחקו את השמאל הרדום לפינה, והביאו לשגשוגם של ארגונים מתלהמים, שאינם בוחלים במעשים יצריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il