X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: איתמר לוין]

הולנד נחשבת מאז ומתמיד מדינה ידידותית ביותר למשפחות: שלל אטרקציות שיכולות להעסיק בקלות ילדים מגיל צעיר ועד נוער, תחבורה ציבורית נוחה מאוד ושילוב ייחודי של טבע פראי ועירוניות מתוחכמת. אמסטרדם נחשבת כבר שנים עיר סופר קולית, שמושכת הרבה צעירים, אבל גם משפחות שמשלבות אותה עם טיול מעמיק יותר בהולנד.
איך בוחרים מה לעשות באמסטרדם? טווח הבילויים הוא אינסופי ובעיקר תלוי בגיל, בסטטוס ובסוג הכיף שהתייר מחפש - אז הינה מבחר של הטופ 10, בחרו לכם את הכיף שלכם.
הרובע הישן והתעלות
בכל גלויה של אמסטרדם אתם רואים את הגשר, התעלות ובדרך-כלל גם זוג אחד או יותר של אופניים. מחרוזת התעלות נקראת חראכטנגרודל, והן מקיפות את העיר ומעניקות לה נופך כפרי מהמם. כיף לטייל באזור הזה, והכי כיף לעשות את זה על אופניים, כמו כולם.
מוזאונים - ובפרט המוזאון של ואן גוך
באמסטרדם יש מבחר באמת גדול למדי של מוזאונים, תערוכות מתחלפות וגלריות. אחד הבולטים שבהם הוא המוזאון של וינסנט ואן גוך, הצייר ההולנדי שלא מכר אף ציור במשך חייו, מת בחוסר כל ורק שנים אחר-כך הפך למפורסם כל-כך, שכל ציור שלו נמכר בסכומים אסטרונומיים.
הופעות של אמנים בינלאומיים
אנחנו רגילים לכך שרק בקיץ מגיעים אלינו אמנים מחו"ל, אבל אמסטרדם היא עיר צעירה ותוססת שנהנית משפע של הופעות טובות בכל ימות השנה. כשאתם מזמינים טיסה לאמסטרדם, בדקו לפי התאריך אילו הופעות יהיו בתקופת השהות שלכם, וסביר להניח שזה יהיה אמן שתשמחו לשמוע ולראות. למשל, לטסים בחודש אוקטובר יש אפשרות לרכוש כרטיסים להופעה שווה של להקתu2.
פארקים מטופחים ורחבי ידיים
הגינות והפארקים של הולנד הם באמת מהיפים באירופה, וונדלפארק - הפארק העירוני של אמסטרדם, הוא פנינת חן באמצע העיר. בפארק יש שטחים ציבוריים רבים, ירוקים ומטופחים, שאפשר להשתרע עליהם ולעשות פיקניק, מתקני שעשועים ועוד. בקיץ תיהנו גם מהופעות חיות טובות והצגות ילדים.
בית אנה פרנק
לישראלים רבים יש נטייה לדלג על בית אנה פרנק כדי לא לקלקל לעצמם את החופשה. בדיעבד, זוהי לא חוויה מדכאת יותר מביקור באתר היסטורי אחר, למעט העובדה שאנחנו יודעים איך זה נגמר. בית אנה פרנק משחזר בדיוק את האווירה בבית בו גדלה נערה דעתנית, שכתבה יומן, נספתה בשואה והפכה למפורסמת בעל כורחה.
נמו מוזאון המדע
בכוונה הפרדנו את המוזאון הזה מקטגוריית "מוזאונים", מאחר שמדובר באטרקציה נפלאה לילדים על גבול פארק שעשועים, רק עם תוכן ולמידה. בניגוד למוזאונים בהם אסור לגעת וצריך לשמור על דממה, במוזאון נמו הילדים נוגעים, מפעילים, משחקים, ולומדים המון על מדע ועל "איך דברים עובדים" בדרך של משחק מהנה.
כיכר דאם
סביר להניח שאם תקחו סיור מאורגן בעיר, תתבקשו להגיע לכיכר דאם. זו הכיכר המרכזית בעיר, והיא מוקפת בהרבה מקומות שתרצו לבקר בהם כמו ארמון המלכה, מוזאון מאדאם טוסו ועוד.
טיול באופניים במקומות שווים
אמסטרדם מלאה ברוכבי אופניים, מהסיבה שהיא שטוחה ואין בה כמעט עליות או מורדות, מה שהופך את הרכיבה לקלה מאוד, גם עבור אנשים שאינם בכושר מיוחד. הרכיבה, מעבר לכך שהיא מאפשרת לכם להתעכב בנחת בכל מקום אליו אתם מגיעים, גם חוסכת לכם דלק ותחבורה ציבורית. אתם יכולים לרכב עם האופניים בתוך העיר וגם מחוצה לה, לבקר בתחנות רוח (כמו למשל De Gooyer שמשמת כיום גם כמבשלת בירה ופאב שכיף לשבת בו) וליהנות מהאווירה הכפרית שאמסטרדם מיטיבה כל-כך לשמר.

תאריך:  22/08/2018   |   עודכן:  22/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבה נכונה של קורות חיים יכולה להשפיע על אם תתקבלו לעבודה מסוימת או לא
כתיבת המומחים
זאב נחמנזון
מהפכת הרכב השיתופי ממשמת ובאה אל כבישי ארצנו הצרים והפקוקים - האם מסתמן הפתרון לתחבורה יעילה ונוחה בישראל? יצאנו לבדוק
שולי דן
באילו פוליסות-ביטוח חייב כל אדם בישראל? מה הן מכסות ומה הן לא? ואילו רשתות ביטחון נוספות ניתן לרכוש באופן פרטי? כל מה שחשוב לדעת על הביטוחים הנפוצים בישראל
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il