X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שיניים תותבות? כמעט וחלפו מן העולם שכן עולם השתלות השיניים התרחב, התקדם והתמקצע כל-כך, כך שכל אחד מאיתנו יוכל לפנות לטיפול השתלת שיניים וליהנות מאיכות חיים של שיניים איתנות ויפות גם בגילאים מתקדמים, לאורך שנים. ולא רק, גם בגילאים צעירים יותר, אפילו במקרה של שן בודדת שנזקקת להשתלה, השתלות שיניים הפכו לחזון נפוץ. ובכל זאת, אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שיש פרטים בתחום השתלות השיניים שהנכם מעוניינים להכיר וטרם שמעתם עליהם.
אכן, מאחר שכולנו כמעט נכנסים לתחום הזה מבולבלים ושופעים בהצעות שונות, בכתבה זו נביא כמה נושאים בעולם השתלות השיניים שיעשירו אתכם לפני הצעד הבא שלכם אל השתלת השיניים.
תכלס, כמה זמן יידרש ממני לצורך השתלת השיניים?
השתלת שיניים אורכת מספר שלבים המשתנים בין מטופל למטופל, כך שלא ניתן לקבוע במדויק את זמן הטיפול באופן אחיד, אך 'בגדול' ישנם שני שלבים זהים בהשתלת השיניים, דרכם תוכלו לאמוד את זמן הטיפול בהשתלת השיניים:
1. בדיקת התאמה - בדיקת של רופא שיניים לקביעת סוג השתל שתכלול גם בדיקה רפואית כמו בדיקות אוסטאופורוזיס, סוכרת, קרישה ועוד. לאחר בדיקה זו, רופא השיניים יתכנן את ההשתלה ביחס לסחוס ולמיקום השיניים הצפויות. אגב, ההתאמה והתכנון הללו דורשים מומחיות רבה. לעיתים, ידרשו אפילו מספר פגישות עד להתאמת ותכנון השתלים בצורה מדויקת ואיכותית.
2. ההשתלה - זמן ההשתלה ביום ההשתלה יארך בהתאמה למספר השתלים המושתלים. השתלה של שתל לשן אחת אורכת מספר דקות והשתלה של מספר שתלים יכולה לארוך עד כמה שעות.
זמן התאוששות? לא, אין צורך. בהשתלת שיניים אין צורך בזמן התאוששות לאחר סיום ההשתלה. בדומה לסתימה או לטיפול שורש שגרתי. ניתן ללכת הביתה עם גמר הטיפול.
ומה עם זמן ההתאוששות מהכאב - האם ההשתלה תכאב בכלל?
אז התשובה היא שכן, השתלה תכאב, תכאב כמו עקירת שן, בפרט לאחר תום שיכוך ההרדמה ותכלול לעיתים אודם, נפיחות ודימומים לאורך מספר ימים. ניתן יהיה להיעזר כמובן במשככי כאבים בשלב הזה, אך אין ספק שתוצאת ההשתלה בשיניים יפות, איתנות ותועלתיות יפצו אותנו על הימים הללו.
מי יתאים לי שתלים?
"שמענו", אומרים לנו לא מעט מטופלים הזקוקים להשתלת שיניים, "שישנם כמה אפשרויות של שיטות, שלבים וסוגים עבור השתלות שיניים. כיצד נדע מה מתאים לנו?"
ובכן, את השתלת השיניים לא נבחר רק על-פי אופנה חולפת, זמן הביצוע או העלות, אלא לפי בדיקתו וייעוצו של הרופא המומחה. בדיוק לכן לצורך התאמת השתלת השיניים הקפידו לבחור רופא-שיניים מומחה, מקצועי ומומלץ בתחום שידע להתאים עבורכם את סוג השתלים הדנטליים הטובים ביותר בשבילכם. שתלים כאלו, יותאמו למבנה הפה שלכם, לאורח חייכם, לגילכם ואפילו למראה דומה של השיניים הקודמות שלכם. התאמה מקצועית לשתלים של מומחה טוב בתחום תחסוך לכם זמן, כאב, כסף ותעניק לכם איכות חיים טובה יותר.
ההתלבטות: בשלבים או ביום אחד?
בעבר, היו נפוץ לערוך את השתלת השיניים בכמה שלבים, כאשר כל שלב בהשתלה נעשה ביום אחר והטיפול כולו יכול היה לארוך מספר חודשים. בכל מפגש הרכיבו רכיב שונה בהשתלה למטופל בצורה הדרגתית וכך, האמינו, ההתאוששות וההשתלה יהיו טובים יותר. שיטה זו נקראה 'השיטה הקלאסית'.
כיום, נוהגים להשתיל את השתל (המתוכנן רבות עוד קודם ליום ההשתלה) ביום אחד. דווקא בשיטה זו, כך מתברר, ההתאוששות קלה יותר, מהירה יותר ונגרם פחות סבל למטופל. אגב, כאשר אנו מדברים על שיטת ההשתלה, שוב עולה נושא המקצועיות הנדרשת בהתאמת השתל ובתכנונו, כאשר רק תכנון על-ידי רופא שיניים מומחה, מקצועי ואיכותי עבור השתלות שיניים ולתכנון שתלים יביא לכם איכות החיים שאתם מצפים לה בהשתלת השיניים.
כיצד נדע באיזה מרפאת שיניים נבחר להשתלת שיניים?
אז דיברנו כבר על המקצועיות הנדרשת מרופא השיניים לצורך תכנון ההשתלה, אבל בנוסף לבחירה במרפאת שיניים מקצועית כאמור, אנו ממליצים שזו תהיה גם מרפאת שיניים בעלת גישה נוחה עבורכם לרכב או לתחבורה ציבורית. מדוע? מכיוון שכאשר מדובר על השתלות שיניים, השתלת שיניים אורכת מספר מפגשים ולכן נעדיף שזו תהיה מרפאה אליה נוכל להגיע, ולאחר סיום הטיפול ארוך אף ללכת לדרכנו, בצורה קלה, נוחה ויעילה. כך למשל כאשר אנו מחפשים מרפאות שיניים במודיעין נבחר דווקא ב רופא שיניים במודיעין במרפאה הנגישה לרכב או לתחבורה ציבורית לשיקולנו.
במרפאתנו, רופא שיניים במודיעין, מתמחים בהשתלות שינים. אצלנו, כל תוכנית טיפול להשתלת שיניים מקבלת יחס אישי מתוך מקצועיות, מוניטין ואינספור המלצות של מושתלים מרוצים כשאנו כאן לכל שאלה או בקשה.
מחפשים מרפאות שיניים במודיעין? פנו אלינו למרפאה ונשמח להעניק לכם השתלת שינים איכותית לחיים.

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il