X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

למה חשוב לנקות את הבית לפני שמבצעים בו הדברה? למה לא כדאי לבצע ניקיון יסודי אחרי שמבצעים הדברה? ניקיון והדברה לבית בדרך-כלל מגיעים יחד, באופן הגיוני למדי. הרי פעולת ההדברה באה להנעים את השהייה שלכם בבית ולסלק מזיקים טורדניים, והניקיון כמותו נועד להקנות לכם סביבת מחיה היגיינית ונוחה. ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת כאשר ניגשים לבצע ניקיון והדברה לבית.
ניקיון והדברה - מה קודם למה?
השאלה האם לבצע קודם ניקיון ורק אז ההדברה, או ההפך, עולה בקרב רבים שמתכננים להילחם בתופעת המזיקים שפלשה לבית, לחלל המשרדי או לכל מרחב שהייה אחר בו הם נמצאים במהלך היום. דעה אחת אומרת שקודם כל עדיף לבצע הדברה, ורק לאחר-מכן לנקות. אולם בניגוד אליה עומדת גם הדעה שכדאי יהיה קודם כל לנקות היטב את החלל ורק אז להדביר, משום שזה משפר משמעותית את תוצאות ההדברה הסופיות.
החשש המרכזי של מי שרוצה לנקות רק לאחר הריסוס, הוא שחומרי ההדברה, בשל רעילותם, ישפיעו על השוהים במבנה ויניבו השלכות לא חיוביות. האמנם?
חשיבות ניקיון החלל לפני הדברה
בהרבה בתים וחללים כאלו ואחרים סובלים מנוכחותם של תיקנים גרמניים, נמלת אש, קרציות, פשפשים וכו'. הפתרון האולטימטיבי הינו כאמור הדברה, אולם אם לא עושים זאת בצורה הנכונה הפעולה עשויה להיכשל. אחד מהפרמטרים שעשויים להשפיע על טיב ההדברה הינו מידת הניקיון של החלל.
אותה אמירה, שיש לנקות רק לאחר שמפזרים חומרי הדברה, נחשבת בבת מיתוס כיום. שיטות ההדברה העכשוויות, כדוגמת הדברה ירוקה הנפוצה מכולן, מצמצמות את רמת הרעילות המצויה בחומרי ההדברה, כך שגם הסכנה הכימית הנשקפת קטנה בהתאמה. כל זמן שלא עושים שימוש בזרחן אורגני או בחומר מסוג פוספין, חומרים רעילים ואסורים לשימוש, אין כל סיבה לדאגה. שאר החומרים שמדבירים מקצועיים משתמשים בהם אינם מהווים סכנה לבני אדם ולחיות, לפחות לא לאחר טווח הזמן שהוגדר שיש לשהות מחוץ למבנה המודבר.
למה זה יהיה פחות נכון לנקות רק לאחר ההדברה?
הניקיון שעורכים לאחר הדברה שונה בתכליתו מיתר סוגי הניקיון. אין ספק שחשוב לנקות את הבית כדי לשמור על הסביבה נקייה מלכלוך וזיהומים כאלו ואחרים, והחשיבה שעומדת מאחורי הצורך לנקות לאחר ההדברה היא למנוע מפגעים תברואתיים.
עם זאת, ניקיון בחומרים לא מתאימים עשוי לפגוע באפקטיביות של ההדברה וכך לצמצם את היתכנות התוצאות המתבקשות. מעבר לכך, שימוש לא מבוקר בחומרי ניקוי על משטחים שרוססו בחומרי הדברה, עלול לחולל נזקים בתכולת הבית, לרבות ריצוף וקירות.
מכינים את הבית להדברה עם חברת ניקיון
כפי שכבר נאמר קודם-לכן, ניקיון מקיף של החלל טרם ביצוע ההדברה יביא לתוצאות יעילות הרבה יותר, וכן ישאיר את הבית נקי גם לאחר ההדברה. שימוש בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית תעזור לכם להפוך את סביבת הבית ללא נוחה לשהייה עבור מזיקים, כך שלאחר הניקיון וההדברה לא יהיה להם תנאים נוחים לשוב אליהם.
הדבר מתבטא, בין היתר, בדירות ישנות, בהן לאורך הזמן הצטברו שכבות של אבק ונוצרו כתמי שומן ועובש מעל הארונות ועל הקירות. תנאים אלו מהווים סוג של הזמנה לחיידקים ומזיקים, הרואים בהם קרקע פורייה לקונן בית ולהוליד צאצאים. במקרה שכזה חברת ניקיון תיתן מענה לאותם התנאים ותטפל בהם במקצועיות יתרה.
תהליך הניקיון משתנה ממבנה אחד לאחר, וכמובן תלוי גם מה מצבו הכללי של המבנה בהיבט הניקיון. אם אתם קוראים לשירותי ניקיון בבית חדש אליו אתם עתידים להיכנס או לחלופין חוזרים לבית לאחר שיפוץ, חברת ניקיון תסייע לכם בהברקת הרצפות החדשות.

תאריך:  27/04/2022   |   עודכן:  27/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il