X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יח"צ]
גבי ושני בר: "למעלה מ-120 מיליון משפיענים יכולים להצמיח את המותג שלך בכל העולם"
רוצים ש-120 מיליון משפיענים ברחבי העולם ישפיעו על המותג שלכם? יגיעו לקהילות רחבות ברחבי העולם ויאפשרו את המכירות וההכנסות שאתם חולמים עליהן? חולמים על עסק בינלאומי שאתם יכולים לנהל מכל מקום? נינג'ה אינפלואנס מייצרת לכם פתרון רחב וטכנולוגי גאווה ישראלית מבית TCM
[צילום: יח"צ]

בשיתוף חברת TCM
בתקופת הקורונה המסחר הדיגיטלי צמח ב-46%. הביקוש לרכישות און ליין עלו פלאים והיום יותר ויותר אנשים רוכשים באמצעות חנויות דיגיטליות הרבה יותר מאי פעם. המסחר הדיגיטלי העולמי הגיע למחזור של 4.28 טריליון דולר ברחבי העולם בשנת 2020, יותר ויותר מקצועות חופשיים שאיבדו את מקום עבודתם בקורונה הקימו חנות דיגיטלית ועשו מעבר לעולם המסחר הדיגיטלי שפורץ את כל גבולות האפשר בכל העולם.
TCM, האגריגטור הישראלי הראשון שזיהה את המגמה טרום הקורונה, פיתח את Ninja Influence - הטכנולוגיה החדשנית שמאפשרת למותגים ולבעלי עסקים מקומיים לנהל מהבית את העסק הדיגיטלי שלהם ולהגיע לקהילות עצומות של לקוחות. נינג'ה מאפשרת למשפיענים להשתמש במוצר להדגים את המותג ולאפשר הפצה ויראלית, לצמוח, לייצר הכנסות ולהפוך ממותג מקומי למותג בינלאומי.
בימים אלו, כשהעולם הופך לגלובלי ודיגיטלי, מותגים לומדים להשתמש בזירות הסחר הדיגיטלי בשביל לבסס את נוכחותם ולהגיע לליבם של הלקוחות. ב-2015 איתרה TCM את הצורך במשפיעני רשת, ולכן רכשה ופיתחה את Ninja Influence - מערכת חדשנית שנותנת למותגים קפיצה קוונטית להכנסות ולהצלחת המותג.
על-ידי כוחה של הטכנולוגיה ושל הגלובליזציה היום כבר לא נדרש ממך לעשות רילוקיישן כדי להצמיח את העסק שלך. "האפשרויות הבלתי מוגבלות של משפיעני רשת פתוחות עבור כולנו", אומרים מייסדי TCM, גבי ושני בר.
Ninja Influence מחוברת ל-120 מיליון משפיענים בכל רחבי העולם שיכולים לעצב, ליצור ולהפיץ את המותג שלך לקהילות בכל זירות המסחר האפשריות על גבי כל פלטפורמה של מדיה חברתית.
מערכת נינג'ה מאפיינת את הצרכים של המותג שלך ומתאימה חבילה אישית במיוחד בשבילך. החל ממציאת משפיעני הרשת המתאימים ביותר למותג, ועד לניהול שלהם וניתוח הנתונים - כל זה במקום אחד.
Ninjainfluence - a world of influencers at your fingertips
מרחב אינסופי חדש נפתח לשימוש בעלי המותגים
הטכנולוגיה של Ninja Influence מנגישה למשתמשיה (בעלי המותגים) למעלה מ-120,000,000 משפיעני רשת במגוון קטגוריות ופלטפורמות של מדיה חברתית כגון יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר. המערכת יודעת לסווג אותם על-פי תחומי עניין, מיקום גאוגרפי, מספר עוקבים, מספר פוסטים, מספר לייקים ומספר תגובות. Ninja מאפשרת לסנן את המשפיענים המתאימים ביותר לקריטריונים שבעל המותג מגדיר בתהליך החיפוש שלו.
בחודש יוני 2021 המגזין Digital Commerce 360 ביצע סקר בו הוא בחן את השימוש של שיווק משפיענים בקרב 143 בעלי מותגים והאפקטיביות של המשפיענים ביצירת תנועה של לקוחות לאתרי המותגים.
מהסקר עולה, ששני שלישים מהנסקרים השתמשו בקידום מכירות באמצעות משפיעני רשת. 40% ציינו שאכן הפעילות השיווקית של משפיענים הייתה אפקטיבית ליצירת תנועה של לקוחות לאתרי המותגים. לצד זאת, 57%-58% ממשתתפי הסקר ציינו את האפקטיביות של שיווק מבוסס SEO ושיווק לרשימות תפוצה במייל.
וכאן Ninja Influence נכנסת לתמונה - כלי חדש שמשנה את כללי המשחק.
גבי בר אמר: "חיוני שלבעל עסק מסחר אלקטרוני תהיה גישה לכלי השיווק הטובים ביותר ככל שנוף הפרסום המקוון משתנה, והדוגמאות הן המגבלות שהוכרזו לאחרונה על-ידי גוגל ואפל. הנתונים והטכנולוגיה המתקדמת יהפכו חשובים לאין ערוך להרחבת החנויות המקוונות ו-TCM היא פורצת דרך בשתיהן".
הטכנולוגיה שלנו בידיים שלך
Ninja Influence משתלבת בצורה מושלמת בחבילה שלנו של טכנולוגיות אופטימיזציה של מסחר אלקטרוני", הוסיף גבי בר. "לא רק שחנויות המסחר האלקטרוני שלנו משתמשות בפלטפורמה של Ninja כדי ליצור תוכניות שיווק משפיעות וחסכוניות ביותר, אלא שהיא גם תשמש עבורנו מרכז רווחים שכן נמשיך להפוך את הטכנולוגיה לזמינה ככלי SaaS".
הפלטפורמה של Ninja Influence כוללת יצירת לידים עסקיים, זיהוי משפיעני רשתות חברתיות כמו בלוגרים, תוכנת סוכנות שיווק, תוכנת בניית קישורים וניהול קשרים. ניתן להגדיר חיפושים על-ידי פרמטרים כגון מילות מפתח, מיקום גאוגרפי ומספר עוקבים. לאחר הגדרת החיפוש, Ninja Influence סורקת ומסננת מיליוני משפיענים כדי לזהות את אלה המתאימים ביותר לפרופיל שהמשתמש יצר. המערכת מאפשרת לבעל המותג ליצור קשר עם המשפיענים כדי להציג בפניהם מוצר או שירות של עסק אותו הם רוצים לקדם.
באמצעות המערכת ניתן לקדם מותגים בזירות המסחר הבינלאומיות, ומותגים יכולים לצמוח ולהפוך לבינלאומיים. "מערכות המזהות בלוגרים לפי ההתמחות והמיקום שלהם, יכולות לעזור למותגים לבנות קמפיינים אפקטיביים של משפיעני רשת במדיה החברתית", כתב דון דייויס בכתבה שהתפרסמה ב-Digital Commerce 360, כתב עת נחשב בעולם הסחר המקוון, כתבה על מערכת משפיעני הרשת שלנו ועל החברה בכלל.
דוגמה מצוינת ליעילות של מערכת Ninja Influence הוא המותג הבינלאומי Lensball - רעיון פורץ דרך שהפך למותג מצליח עם קהילה של כרבע מיליון איש. מדובר על כדור-מצלמה שמתעד ברגעים אלה אנשים רבים והפך להצלחה מסחררת בעולם. ההצלחה של המותג קשורה באופן ישיר להצלחה שלו להגיע לעשרות אלפי אנשים דרך הרשתות החברתיות לגעת בליבם של הלקוחות.
גבי בר סיכם: אנחנו פועלים לייצר ערך בתוך שוק עולמי אינסופי הפונה למיליארדי אנשים ברחבי העולם. נמשיך לפרוץ גבולות פיזיים וליצור אין סוף אפשרויות בעולם הסחר הדיגיטלי. אנחנו מעניקים את ההזדמנות כל חודש ל-15 מותגים להצטרף לחבילת ה-PA של העוזרת האישית שתומכת באיפיון והפצת המותג ברחבי העולם".
להרשמות ובדיקת אפיון שלנו להתאמתכם למערכת NINJA - הירשמו לדמו
היכנסו לכתבות הבינלאומיות שנכתבו עלינו:
כתבה 1
כתבה 2
כתבה 3
נכתב על-ידי גבי ושני בר, מייסדי חברת TCM מנהלים טכנולוגיה עולמית ועשרות מותגי על במרחבי הרשת האינסופית של הדיגיטל בעולם

תאריך:  09/05/2022   |   עודכן:  09/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il