X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מגיפת הקורונה מאחורינו כמעט באופן מוחלט, השמיים נפתחו, שדות התעופה חזרו לעבוד בצורה רגילה, מה שאומר שזה הזמן בשבילנו להתחיל לחפש טיסות אל יעדים שונים. זה הזמן להשלים את כל מה שלא עשינו בשנתיים האחרונות, לטוס אל כל היעדים שחלמנו עליהם והמגיפה עצרה אותנו מלעשות זאת.
לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא בצורה פשוטה וקלה, יחסית, את הטיסות המשתלמות ביותר ליעדים הכי מדהימים בעולם. לשמחתנו, אנחנו גם יכולים למצוא מגוון רחב של טיסות זולות אשר יכולות לעזור לנו לחסוך באופן דרמטי בהוצאות. במאמר זה נסביר איך מוצאים טיסות זולות אל יעדים שונים, כיצד נבחר את היעדים לתקופה הקרובה ומה חשוב לזכור בעולם פוסט קורונה. שכן, גם אם נדמה שהמגפה מאחורינו, עדיין היא משפיעה בצורות שונות, חשוב שאנחנו נזכור וניקח את זה בחשבון.
לפני שנתחיל, נציין שכל הנושא של טיסות זולות הפך להיות מאוד משמעותי בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה, שנה של עליות מחירים כלליות במשק. הסיבה לכך היא, שבעזרת טיסות במחירים זולים יותר, אנחנו יכולים לחסוך בעלות הנסיעה כולה, ייתכן מאוד שזה יאפשר לנו להשתמש בתקציב שעומד לרשותנו בצורה הרבה יותר יעילה, למשל, להוסיף ימים או יעד נוסף.
איך מוצאים טיסות זולות וכיצד נבחר את היעד הרלוונטי עבורנו?
בשביל למצוא טיסות זולות אל יעדים שונים בעולם, אנחנו יכולים להשתמש בסוכנויות נסיעות אשר יציגו בפנינו את האופציות שעומדות לרשותנו, באופן כללי ובפרט בכל מה שקשור לטיסות במחירים מוזלים. לאחר מכן אנחנו נבחר את היעד המועדף, בין אם זה על-פי שמה שמתאפשר לנו מבחינה כלכלית ובין אם זה על-פי מועד הנסיעה או היבטים אחרים שיכולים להשפיע על כך.
בדרך כלל, אנחנו יכולים להוריד את עלות הטיסה וליהנות מאופציה של טיסה זולה באמצעות מספר נקודות: למשל, אם אנחנו בוחרים לקנות כרטיס טיסה בלי לקחת איתנו מזוודה אלא רק לעלות עם תיק או טרולי למטוס, כמו-כן, אנחנו יכולים להימנע מאופציה של הזמנת ארוחה בזמן הנסיעה. בשני המקרים, אנחנו נוכל להפחית עלויות טיסה.
נקודה נוספת שיכולה לעזור לנו היא, אם נזמין טיסה אל יעד מסוים, זמן רב לפני המועד או ברגע האחרון, אם נותרו כרטיסים, אז ייתכן שנוכל ליהנות מכרטיס זול יותר. אפשר גם לחפש טיסות אל שדות תעופה או יעדים קרובים אל היעד אליו אנחנו רוצים לטוס, ואז הביקוש יותר נמוך ולכן המחיר בהתאם.
מה צריך לקחת בחשבון בעידן פוסט קורונה
אומנם רוב המדינות כבר לא דורשות בדיקות קורונה ולא מחייבות בידוד אחרי שמגיעים אליהן, ובכל זאת, כשאנחנו בוחרים יעד נסיעה מסוים, רצוי מאוד לבדוק מה הכללים החלים במקום, על-מנת שנוכל להתארגן בהתאם, בין אם זה אומר בדיקה לפני עלייה למטוס או בידוד כשמגיעים אל היעד.

תאריך:  04/08/2022   |   עודכן:  04/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il