X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם יש ברשותכם ביטוח תאונות אישיות או ביטוח של אובדן כושר עבודה, תצטרכו רק להוכיח את עצם התרחשותה של התאונה בביטוח תאונות אישיות וכי איבדתם את יכולתכם לעבוד בביטוח אובדן כושר עבודה
▪  ▪  ▪
נקיונות בבית. יכולים להיות מסוכנים [צילום: AP]

אזרחי ישראל מנקים את ביתם על בסיס יומי / שבועי כדבר שבשגרה ובזמן החגים הדבר נעשה אף במלוא הכוח והמרץ. ב-99.9% מפעולות הניקיון לא קורה לאנשים דבר והעניינים מתנהלים כסדרם. עם זאת, חשוב לדעת ולהפנים, כי כמעט כל פעולת ניקיון בבית כרוכה בסיכון כל שהוא וישנן מספר מצומצם של עבודות ניקיון, אשר הסיכון בהם הינו ממשי.
כתבה זו אינה מדברת על ניקיון באמצעות סנפלינג, אלא בניקיון רגיל וטבעי, אשר נעשה על-ידי כל אדם המסוגל לכך.
דוגמה מצוינת לניקיון בסיכון גבוה, הוא ניקיון עם חומרי ניקוי חזקים במיוחד. למרבה הצער, קיים מספר לא מבוטל של מקרים, אשר גרמו לפגיעה בעין ואף חלילה לעיוורון אצל אנשים שהשתמשו בתרסיסים שונים, אשר מכילים חומרים מסוכנים.
במידה ונגרם לכם או לבני משפחתכם נזק על-ידי שימוש במוצר, ניתן לעיתים לבדוק את האפשרות לתבוע את החברה המייצרת/משווקת המוצר בגין הנזק וזאת דרך חוק האחריות למוצרים פגומים (התביעה אפשרית במידה והמוצר פגום). דרך נוספת היא תביעה מכוח פקודת הנזיקין בגין רשלנות של היצרן וזאת דרך טענות שונות כגון אי-כתיבת אזהרה על המוצר, כתיבת אזהרה באותיות קטנות או בשפה שאיננה עברית וכדומה.
כמובן שאם יש ברשותכם ביטוח תאונות אישיות או ביטוח של אובדן כושר עבודה, תצטרכו רק להוכיח את עצם התרחשותה של התאונה (בביטוח תאונות אישיות) וכי איבדתם את יכולתכם לעבוד (בביטוח אובדן כושר עבודה), ולא תצטרכו להוכיח כי המוצר פגום או כי היצרן התרשל מסיבה כל שהיא.
במידה והחלקתם בבית תוך כדי ניקיון, בדרך כלל לא יהיה גורם מעוול שאותו ניתן יהיה לתבוע, אך ניתן יהיה כמובן להפעיל את פוליסות הביטוח הרלוונטיות שברשותכם.
חשוב מאוד לדעת, כי יש לפנות באופן מיידי לטיפול רפואי בעניין זה ושירשם כיצד נפצעתם, שכן במידה ולא תעשו כן, חברות הביטוח עלולות לטעון טענות שונות כנגדכם.
במידה והפציעה התרחשה בפעולות ניקיון במסגרת בית ספרית, ניתן כמובן להפעיל את פוליסת ביטוח תאונות תלמידים, וכן לעיתים קרובות ניתן גם לתבוע את משרד החינוך/גורם אחר, וזאת בגין רשלנות שגרמה לפציעת התלמיד.
שיהיה לכולנו חג כשר, שמח ובטוח.

הכותב עוסק בתחום האזרחי
תאריך:  01/04/2015   |   עודכן:  01/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניקיון כואב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ביטוח אבטלה
אהרון שחר  |  1/04/15 16:23
2
תאונות אישיות ? רק להוכיח פגיע
אני 1  |  5/04/15 20:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
קמפיין שלילי הוא קמפיין המתמקד בחסרונות של המתחרים במקום ביתרונות המוצר שלך, אז מה חיובי בקמפיין חיובי ומה שלילי בקמפיין שלילי?
עו"ד חיים שטנגר
עצם ההכרה בפלשתינים כאזרחיה של "מדינת פלשתין" חושפת אזרחי מדינה זו לתביעות הדדיות ונגדיות של ממשלת ישראל ואזרחיה. כך יוכלו ממשלת ישראל ואזרחיה, יחד ולחוד, לתבוע כל מפקד זוטר מן השטח, שהורה לירות טילים - במהלך מבצע "צוק איתן" וגם/או במסגרת כל אירוע אחר
יוסי דר
כדאי שחבר הכנסת הנכבד יעשה מאמץ להתבונן ולהבחין בדברים שנמצאים מילימטר מעבר לאף שלו. אלא אם כן הוא מתעקש להתקבע בתודעת הציבור כפופוליסט וקשקשן חסר תקנה
עו"ד צבי שוב, עו"ד קורל בלאיש
בית המשפט המחוזי בחיפה פוסק נקודות מהותיות בסוגיית דמי שימוש, ובין היתר מתייחס בשלילה רבתי להסתמכות של עיריית חיפה על שמאות שביצעה עובדת בכירה בעירייה עצמה
יוני בן-מנחם
התקשורת הישראלית אינה עושה חשבון נפש וממשיכה לסקר את המערכת הפוליטית באותו האופן שסיקרה אותה לפני הבחירות. היחס של הציבור למדגמי הטלוויזיה בערב הבחירות משקף את תחושת המיאוס של הציבור מהתקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il