X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא משנה אם היא תצליח או לא: היא שמה את הבעיה על השולחן, כעת כל אזרח במדינה יכול להתייחס אליה ולהביא את דעתו
▪  ▪  ▪
רגב. דבר השכל [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]
מרצים במוסדות להשכלה גבוהה שהחליטו לנסר את הענף עליו הם יושבים ולהשתתף בחיסול מדינתם.

אנו חיים בתקופה לא פשוטה: מלחמות עקובות מדם של תנועות הג'יהאד המוסלמיות לכיבוש העולם, פלישת מסתננים מוסלמים לאירופה שהיא רק חזית אחת במלחמה הזו, מלחמת טרור, כולל המלחמה הפסיכולוגית שבה התאחדו כל גורמים האנטישמיים בעולם נגד ישראל – זו היא גם חזית נוספת במלחמת העולם השלישית המתרחשת מול עינינו. חוד החנית במלחמה הזו הם ארגוני הטרור הערביים, תנועות "האחים המוסלמים" מזרמים שונים המשתפים פעולה להשמדת המדינה היהודית, ואיתם ביחד גם אנטישמים "תוצרת בית": יוצאי תנועות פרו קומוניסטיות בישראל, אנרכיסטים, עבדי ארגונים שנוסדו במימון זר – כולם מנסים להשמיץ, להרוס, ליזום ריב ומדון בארצנו הקטנטונת כדי לחסל את המדינה היהודית בכל דרך אפשרית. עקב המצב, חובה על ממשלתנו ועל כל השרים המכהנים בה למנוע את מזימות האויב, הם עושים את זה?
היום בממשלת ישראל כעשרים שרים, מהם אחת עשר מהליכוד, אך אפשר לספור רק על יד אחת את אלה העושים את מלאכתם נאמנה. כל היתר מתחבאים אחרי תירוצים שונים כדי לא להתנגש בברית הבגידה: מאפיה שמאלנית, הקרן לישראל החדשה וארגונים אחרים הממומנים ממקורות סמויים או גלויים מחו"ל, אומנים שמסיבות שונות מרגישים שתפקידם לתמוך בהרס מדינתם ולא בעמם, מרצים במוסדות להשכלה גבוהה שהחליטו לנסר את הענף עליו הם יושבים ולהשתתף בחיסול מדינתם. רוב רובם מהם מקבלים משכורות מעל לממוצע במשק על חשבון משלם המיסים הישראלי, ומשתתפים בחוד החנית של מתקפת האיסלאם העולמי על ישראל.
במלחמה הפסיכולוגית שמתנהלת נגדנו הם המובילים, היוזמים וגם המבצעים של פעולות רבות. עד לתקופה האחרונה אף גורם ממשלתי אפילו לא ניסה לעצור בהם. רק ארגונים בודדים השיבו להם מלחמה ("אם תרצו", "עד כאן", "NGO MONITOR" ואחרים).
משכורות שמנות
אחת משרי הממשלה שהרימה את הכפפה והחלה במאבק לעצירת הפעילות האנטישמית בארצנו היא שרת התרבות והספורט מירי רגב. אפשר לתאר איזה מקלחת קרה הכינו לה כל האלה שעוסקים יום ולילה במשך שנים רבות רק בדבר אחד: הרס המדינה היהודית. מפלגות "השמאל" (במדינה היהודית הכינוי "אנטישמי" לא נעים כל-כך, אז הם קוראים לעצמם "שמאלנים"), ארגוני הזדון הממומנים על-ידי "ידידינו" וגם על-ידי אויבינו, כלי התקשורת בהם שולטת אותה המאפיה השמאלנית, אותם "אומנים" ומרצים שהזכרנו אותם קודם, החוששים להיפרד ממשכורות שמנות – וכולם הקימו צעקה גדולה. על מה? מה סך הכל עשתה מירי רגב?
פעילות תמיכה באויב של ארגוני הקרן החדשה בשיא המלחמה, כאשר רוב שטח המדינה הופצץ בטילים היא סך הכל מקדמת כלל פשוט והגיוני: כל אחד שפועל בגלוי נגד המדינה היהודית לא יוכל להיות מתוקצב על חשבון אזרחי המדינה. מה יכול להיות צודק יותר מהכלל הזה? אנו חיים במדינה האמורה להיות דמוקרטית ולכל אחד זכות להבאת דעה אישית ולא משנה מה טיבעה, אך אם מתחילים להיאבק בזכות הקיום של המדינה, בזכותה להגן על עצמה, בזכותה להשמיד את הקמים עליה, והכל על חשבון אותם אזרחים שנלחמים נגדם – רק בארץ המטומטמים אפשר לצפות שזה יהיה אפשרי – ובמדינת ישראל של ימינו אפשר להביא מאות דוגמאות של פעילות כזו, אז מישהו היה צריך לקום ולהגיד: עד כאן!
מירי רגב מנסה לעצור את הפעילות העוינת על-ידי החקיקה. לא בטוח שבהרכבה הנוכחי של כנסת ישראל היא תצליח. בואו גם לא נשכח את "בג"ץ", שכבר יותר מעשרים שנה (אחרי השתלטותו של אהרן ברק על מערכת המשפטית בארץ) אי-אפשר לצפות ממנו שהוא יגן על המדינה היהודית, ההפך צפוי יותר.
לא משנה אם היא תצליח או לא: היא שמה את הבעיה על השולחן, כעת כל אזרח במדינה יכול להתייחס אליה ולהביא את דעתו. בסופו של דבר השכל הישר ינצח: פעילות עוינת – לא על חשבון משלם המיסים הישראלי. ועל זה מגיע לשרה מירי רגב תודה מכל עם ישראל.
מירי רגב: חזק ואמץ!

תאריך:  31/01/2016   |   עודכן:  31/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מירי רגב: חזק ואמץ!
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
תודה רבה
יוכבד  |  31/01/16 16:14
2
עיוורים הם לא! אוייבים הם כן!
יוסי ארגואן  |  31/01/16 18:37
3
יישר כוח וכל הכבוד ותודה רבה
ליעקב אסתרליס   |  31/01/16 20:18
4
הייל אסתרליס!
שפוי...  |  1/02/16 01:17
 
- היום כבר אין אדיוטים שמושיים
גדעון אמיר  |  4/02/16 00:43
5
ליעקב
ולמגיבים-  |  1/02/16 06:13
6
אמת על מילה נכונה! ל"ת
נובל  |  1/02/16 06:35
7
פשיסטים צצים כחצבים המבשרים את
חילקיהו  |  1/02/16 20:00
8
כל הכבוד למירי רגב, וגם לכותב! ל"ת
הרוב השפוי במדינה  |  6/02/16 21:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה גולדבלט
על-מנת להפעיל לחצים על ישראל בנושא הפלשתיני ארצות הברית אינה צריכה לעשות דבר! הנשיא אובמה צריך רק לומר שהוא מרים ידיים ושמדינות אחרות מוזמנות לנסות את מזלן
רפי לאופרט
בגין ואחרים, נופלים שוב למלכודת "התקינות הפוליטית" שמניח לרגליהם השמאל, נתפסים כמתחסדים ומעצימים את פגיעתו הרעה. בין גורמי הימין שהתייחסו למהומת-הסרק שחוללו עמותות השמאל הקיצוני בשירות השתולים האמיתיים, רק תגובתו המאוזנת למדי של ראש הממשלה הייתה ראויה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – גם מהמותן – בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם – הכתרה, ישבו 'שבעה', זכייה, בררנות, עולם מטורף ואיחרה    שבת שלום
איתן קלינסקי
מלוות אותי תחושות קשות של העדר מעש, כל פעילותי מסתכמת בתרומה כספית מאוד צנועה לארגון "שוברי שתיקה"
אלברט שבות
ביבי נסע לקונגרס לא בשביל לשפר עמדות ולהתעמת עם אובמה, הוא נסע בשביל לבקש את ישועת האמריקנים, את יד העולם, את התערבותם הנחוצה הבהולה והמיידית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il