X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  ספרים
ספר חדש מאת הראלה ישי - "שניים סוכר" - עבודה משותפת לבניית זוגיות טובה, לאור פרשת השבוע, כולל משימה זוגית שבועית לשיפור ולחיזוק היחסים
▪  ▪  ▪
[צילום: י*הראלה ישי ח"צ]

ט"ו באב הגיע ואני שוב לבד....
רווקים בני 30 פלוס? קבלו את התירוצים הפופולריים בשוק הפנויים-פנויות:
ט"ו באב אמור להיות חג שמח של חגיגת אהבה, אבל להרבה מאוד אנשים זה יום עצוב מאוד. למה? כי הם לבד... כל כלי התקשורת רוויים בענייני אהבה - פרחים, שוקולדים, מסעדות רומנטיות, הופעות, וזה רק זורה מלח על הפצעים של כל אוכלוסיית הפנויים פנויות.
אז מדוע ישנם אנשים טובים ואיכותיים ששנה אחרי שנה מוצאים את עצמם לבד? אומנם ישנם כאלה שבאמת לא שפר עליהם מזלם, אבל במקרים אחרים בכלל אין כאן עניין של מזל אלא של דפוסי חשיבה שתוקעים אותם.
"אם היא בת 30 ועדיין לבד - כנראה שמשהו דפוק אצלה".
תחשבו על זה כך: גם אתם מעל גיל 30 ועדיין לבד, אז מה זה אומר עליכם? גם אתם "דפוקים"? כמובן שלא. אני מכירה אישית כל כך הרבה אנשים מוצלחים, איכותיים, יפים, חכמים, מצחיקים שיכולים להיות בן/בת זוג מדהימים, אבל מסיבות כאלה ואחרות הם עדיין לא מצאו את האחד/האחת שלהם.
למה? יכולות להיות סיבות רבות לכך, למשל אקס מיתולוגי שהם נתקעו עליו, בררנות יתר שגרמה לפסילת מועמדים רלוונטיים במהלך השנים, קשר מהעבר שהשאיר צלקת ויצר אצלם פחד מכישלון זוגי או אפילו סתם חוסר זמן.
הטענה הזו שאם מישהו עבר את גיל 30 והוא עדיין לבד סימן שמשהו לא תקין אצלו, מדהימה אותי כל פעם מחדש, למרות ששמעתי אותה כבר לפחות מיליון פעמים.
"כל החברים שלי כבר נשואים ואין לי איפה להכיר".
תירוץ נוסף שאני שומעת חדשים לבקרים הוא שכל החברים שלי נשואים עם ילדים, הם כבר לא מבלים ואין לי עם מי לצאת כדי להכיר בן/בת זוג. כאן אני חייבת להודות שזה באמת מצב לא נעים. לא פעם הגיעו אליי רווקים ורווקות שאמרו לי שהם מאוד רוצים להכיר בן/בת זוג ושעד לאחרונה הם היו פוקדים את הברים לפחות פעם בשבוע בתקווה שזה יקרה. אבל נוצר מצב שבו כל החברים שלהם התחתנו והם כבר לא מבלים לבד. הבילויים היחידים הם בתי קפה, מסעדות או מקסימום צפייה משותפת במשחק כדורגל בבית של אחד מהחברה'.
עם יד על הלב, אכן מדובר במצב לא נעים. אתם באמת רוצים לצאת, לקרוע את העיר ולהכיר את האחד/האחת שלכם, ואין לכם פרטנר לעשות זאת איתו. זה מבאס. רובכם גם לא במצב של הרחבת המעגל החברתי על-ידי לימודים אקדמיים, טיולים בחו"ל ושינוי מקומות עבודה כמו שקורה אצל הצעירים יותר. נכון, יותר קשה להכיר בגיל 30 פלוס, אבל עם זאת, בילויים הם לא האופציה היחידה שלכם למצוא זוגיות.
יש כל כך הרבה אפשרויות היום - פייסבוק, אתרי היכרויות, שידוכים מקצועיים, קבוצות של פנויים-פנויות, לא חסר... ואם אתם לא בעניין, אז לפחות צאו מהבית - הצטרפו לקורסים, לכו למכון כושר, נסו חוגים של ריקודים, קחו חלק בפעילות חברתית כלשהי, לא משנה מה, העיקר להרחיב את מעגל המכרים שלכם. לעולם אין לדעת היכן האהבה מחכה לכם.
מעבר לשני התירוצים הנ"ל, ישנם עוד אינספור תירוצים ששמעתי במהלך שנותיי הרבות כשדכנית, ועל כך יש לי דבר אחד לומר: עזבו אתכם מתירוצים. שכחו מכל הפרדיגמות שאתם חיים איתן כבר שנים, ותנו לאהבה הזדמנות להיכנס לחייכם. ברגע שתשתחררו מכל המחשבות השליליות על שוק הפנויים-פנויות, האמינו לי שהסיכוי לאהבה יעלה באופן משמעותי, ואולי היא ממש מחכה מעבר לפינה.
שיהיה בהצלחה.

שניים סוכר
הספר (בהוצאת אלומות דני ספרים) הוא הזמנה לעבודה זוגית הכוללת מפגש שבועי של לימוד וחוויה סביב פרשת השבוע דרך הלימוד השבועי נשאבים כוחות לשימור הרעננות בזוגיות ולשיפור הקשר הזוגי
▪  ▪  ▪

בשעה טובה מוציאה השדכנית הראלה ישי ספר חדש ושימושי, חובה בכל בית!
תחילתה של כל זוגיות מתחילה באהבה גדולה. בני הזוג רוצים לחיות זה עם זה, להקים בית נאמן ולהביא ילדים לעולם. והנה, בהקמת הבית החדש, הם מגלים שהאתגרים רבים והמשימות מורכבות. כיצד יעמדו בהם כשהם כה שונים זה מזה?
בסולם הערכים של ימינו מושגים כמו השקעה, הקרבה, ויתור ותהליך כמעט שלא קיימים. אנחנו רוצים את הכל מהר, כאן ועכשיו, מקסימום תוצאות במינימום מאמץ. בדור השדרוגים והחד-פעמי קשה לסגל עמדת נפש שבוחרת לתקן ולשפר- ולא לזרוק לפח בשביל "הדבר הגדול הבא", שכבר קורץ אלינו מעבר לפינה.
הספר (בהוצאת אלומות דני ספרים) הוא הזמנה לעבודה זוגית הכוללת מפגש שבועי של לימוד וחוויה סביב פרשת השבוע. דרך הלימוד השבועי נשאבים כוחות לשימור הרעננות בזוגיות ולשיפור הקשר הזוגי.
דבר המחברת:
הראלה ישי: "בשנים האחרונות אני שומעת על כל כך הרבה מקרי גירושין שהיו יכולים להימנע לו בני הזוג היו מקדישים את הזמן ואת המאמץ לשמירה על הזוגיות. לצערי, הנפגעים העיקריים בסיפורים הללו הם הילדים התמימים שבסך-הכל ביקשו לעצמם משפחה מלוכדת. מאוד חורה לי לשמוע על כך ואני מרגישה שבכל מקום אליו אני הולכת, אני נתקלת בזוגות שמתגרשים. פעם המשפחה הייתה הערך החשוב ביותר, והיום הרבה פחות. כולם עסוקים בהגשמה עצמית, קריירה, "אני ואני ואני" וכד', שזה נהדר לכשעצמו אבל לא כשזה בא על חשבון המשפחה.
תמיד שואלים אותי איך ייתכן שהאהבה ביני לבין בעלי רק מתחזקת למרות שאנחנו נשואים כבר 28 שנים. אנשים לא מאמינים לי, הם חושבים שאני אומרת את זה רק כדי לשמור על התדמית שלי כשדכנית- "איך יכול להיות שאתם כל כך הרבה שנים ביחד והאהבה רק מתחזקת?" הם פשוט לא מאמינים....
אבל כל מי שמכיר אותנו מקרוב יודע שזה נכון.
ולמה זה כך?
בגלל סיבה אחת: כי אנחנו משקיעים בקשר שלנו. הלוואי וכל הזוגות היו כאלה, זה אפשרי.
אני יוצאת למלחמה כנגד סטטיסטיקת הגירושין העגומה ומקדישה את חיי לקירוב לבבות בתקווה שיהיו כמה שיותר משפחות מאושרות בישראל".
על המחברת - הראלה ישי:
הראלה ישי, נשואה, אם לשישה וסבתא לשלושה, בעלת תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים, ויתרה על משרה כמרצה לכלכלה כדי להפוך את התחביב האמיתי שלה - שידוכים, למפעל חיים ולשליחות. מזה יותר מעשרים וחמש שנים היא מנהלת את משרד ההיכרויות "דו-לב" ועוסקת בליווי זוגות בדרך להקמת בית נאמן. במסגרת עבודתה היא נלחמת בתופעת הגירושין, ומקיימת סדנאות לבחירה נכונה של בני זוג ולשיפור חיי הזוגיות בקרב זוגות נשואים.
זהו ספרה השני. ספרה הראשון "סטטוס: בזוגיות" (מיומנה של שדכנית), ריכז את כל העצות של הראלה ישי לבחירה נכונה של בן/בת זוג וכלים לשמירה על גחלת האהבה.
ניתן להשיג את הספר "שניים סוכר" ברשתות הספרים ברחבי הארץ.
למידע נוסף על הראלה ישי: www.doo-lev.co.il
לרכישת הספר: portion-torah-7dbmfu6bk.co.il/weekly--[קישור]

תאריך:  07/08/2017   |   עודכן:  07/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 להכיר / Leakir
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לוין
אימא שלי אהובה, את מנגבת את אגלי הזיעה שמבצבצים על מצח נעורי אחרי משחק כדורגל בשכונה    פני שקטות וקרובות אלייך, שעה שכל הסביבה צונחת לתוך מנוחת צהריים, בקיץ קדחתני מלא און גברי והורמונים מבוזבזים
ציפי לוין
קבוצה של שתי מחבלות ושני מחבלים השתלטה באִיום רימונים ורובים על מטוס בלגי של חברת 'סַבֶּנָה', שהיה בדרכו מבריסל לישראל
ציפי לוין
רגב הרוש מוביל בבטחה בשלה את הקוראים בנפתולי סיפור זוגיות העומדת למבחן שנראה בלתי אפשרי, וחוקר ברגישות יחסים של חברות וסולידריות בין בני אדם
ציפי לוין
גם שעה ארוכה לאחר שלקחו את המת באמבולנס עוד תהה ד"ר זוהר וניסה לפרש את אותה הבעה על פני חברו, הבעה שריתקה כל כך את מחשבותיו, ולא הצליח
ציפי לוין
"כשיצאתי למסע הכתיבה שלי," היא כותבת, "לא רציתי להתפכח    פחדתי לפגוש גם חלקים אחרים של אבי ושלי. הרי מי רוצה להיפרד מן הפנטזיה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il