X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איך קשורים העכברושים, חסרי הבית והטיפוס לנו, היהודים? האם נתבלעה הדעת לצרפם אחת לאחת באותה נשימה? היהודים שולטים בכל, היהודים הם הגורם למחלות ולעכברושים ולכל חסרי הבית כמו גם שאר הצרות
▪  ▪  ▪
המגיפה היהודית [צילום: ז'אן פרנסואה-בדיאס/AP]

אחד מהסממנים של האנטישמיות עתיקת היומין הוא היהודים כמעבירי מחלות. היהודים גרמו למגיפה השחורה להתפשט באירופה ולקטול כשליש או יותר מהאוכלוסייה. מאז המאה ה-14, עמוק בזכרון הקולקטיבי, טמונה הידיעה המפורשת שהיהודים הם האחראים. שש מאות שנים אחרי המגפה השחורה, בפוסטרים ובקריקטורות באירופה, היהודים מופיעים כנושאי מחלות ומפיצי טפילים, או לחלופין כתמנון שזרועותיו חונקות את העולם (עת המגפה המקורית, אחת מעלילות הדם הייתה שהיהודים מנסים להשתלט על העולם. שש מאות שנה אחר כך, נאמר לנו שאנחנו שולטים בעולם). בזמנו של היטלר, הושוונו למקקים שנמצאים בעולם מאז בריאתו ושהגיע הזמן להשמידנו עד תום.
העשור השני של המאה ה-21 מגיע לסופו, והעולם התעורר בבהלה, כאילו נשכחה המגיפה היהודית, אותם מקקים שיש להשמידם, והם נעשים חסינים ועמידים ככל שעוברות השנים. האנטישמיות פורצת ביתר שאת, למרות שאנחנו בשלב בו היא עדיין לא מעזה להופיע בריש גלי כי אם בכסות של "ביקורת לגיטימית ומותרת" נגד ממשלת ישראל ומדיניותה. חוד החנית של האנטישמיות בת זמננו היא תנועת החרם נגד מדינת ישראל, המכשירה את דעת הקהל הבינלאומית לכך שכל מה שקורה ליהודים ולישראלים מוצדק לחלוטין, וכנראה לא מספיק. התנועה מבססת את פעילותה על דה-לגיטימציה, דה-הומיניזציה והשוואתנו לשדים או לשטן. כיוון שאנחנו עצם הרע, וכיון שאין אנו משולים לבני אדם רגילים ומעשינו כולם פסולים מן היסוד, הרי שחובה לפעול נגדנו, וכל המרבה הרי זה משובח.
נזכור, לפיכך, שעוד לא חווינו את האנטישמיות במלוא עוצמתה, אך הכשרת הקרקע ממשיכה בעקביות, חריש עמוק יותר ויותר, תלם אחר תלם.
מספרם הכולל של היהודים והישראלים החיים בארה"ב מגיע לכדי מיליונים אחדים, מספר זעום כשלעצמו לעומת אוכלוסית ארה"ב או בהשוואה לערים קטנות בסין, אך מספר עצום ביחס לכלל היהודים בעולם, שמנינם לא עולה על 15 מיליון. חיים הם בבטחה, ולא ניתן לתאר כל מצב אחר; לא בארה"ב של אמריקה.
ברצוני לתאר איך כל זאת עלול להשתנות בן רגע, ואנו לא נספיק למצמץ עינינו ונוכה מכה ממנה לא נוכל להמלט או להשרד.
החיים הטובים - הבה נכין עוגה לתפארת
ברגע זה על ציר הזמן, המצב הכלכלי בארה"ב מזהיר. התעסוקה הרקיעה לאחוזים שאיש לא זוכר מהעבר. הבורסה רותחת ושום דבר לא יכול לה. שוק הנכסים הפך רבים באוכלוסייה לעשירים מכפי דמיונם. אפילו הנשיא המשוגע שלמעלה ממחצית האוכלוסייה שונאת (ומסתבר שזו לא מילה חזקה מספיק) פועל כך שהעולם מכבד אותו - משליט קוריאה הצפונית לנשיא מקסיקו, ואפילו ארדואן, השואף להיות הסולטן של האימפריה העותומנית העולה, נכנע בלית ברירה לכוחו של הנשיא האמריקני.
הנשיא האמריקני טוב לישראל. הוא כנראה הנשיא הטוב ביותר לישראל. על אפם וחמתם של עמו ושל העולם כולו, הוא הגדיר את ירושלים כבירת ישראל והעביר את שגרירות ארה"ב לשם, דבר שאף נשיא קודם לא עשה. הוא הכיר ברמת הגולן הכבושה כשייכת לישראל, והאירופים לא יודעים איך להגיב, כה כועסים הם. הוא התנגח באומות המאוחדות, מנע תקציבים ואף ביטל השתתפות בגורמים בינלאומיים אחרים, הכל, כך נראה, לטובת ישראל, כאילו הוא בובה והיהודים מושכים בחוטים.
חייבים להזהר - אנחנו על סף תהום
בלוס אנג׳לס העיר מספר חסרי הבית הולך ועולה, למרות מאות המיליונים שהעיר לוס אנג׳לס, הקאונטי של לוס אנג׳לס (של האזורים הלא רשומים) ומדינת קליפורניה מוציאות מדי שנה. נראה שככל שכמות הכסף המבוזבז הולכת וגדלה, כך גם גדל מספרם של חסרי הבית, ואלו מתקדמים מערבה, משתלטים על כל חלקת דשא, מדרכות ופתחי חנויות ובתים.
מדי שנה נערך מפקד כל חסרי הבית, והנתונים של המפקד האחרון מדאיגים במיוחד, מגמת העלייה ממשיכה וקצב העלייה מטריף (כמובן אדם רציונלי שואל מה תועלת הכספים המוצאים, אם התוצאה הישירה היא ההפוכה מהמצופה) אך כבר התרגלנו לראותם ולהתעלם מהם.
הבעיה החמורה היא בכך שיש התפשטות מחלות מדבקות ובהן טיפוס. האצבע המאשימה הופנתה מיד למחוסרי הבית, אך הסתבר שהמחלות רק עוברות ומתפשטות דרכם, שכן הם אוכלוסייה פגיעה ומשמשים כצלחת פטרי. מקור המחלה בהררי הזבל שנערמו ושהעיר לא פינתה כראוי, והתרבות העכברושים למספרים מפחידים.
בעוד התרגלנו להתעלם מחסרי הבית, כאילו הם לא קיימים, מהמחלות לא ניתן להתעלם, שכן אלו פוגעות בנו ישירות, ואין הן מבחינות בין אלו שיש להם אמצעים לבין חסרי הכל. אין מחסומים כמו גבולות ערים (בלוס אנג׳לס "זכות" כל אדם להשתמש במדרכה, אך בעיר קלבר סיטי אסור, כך יוצא שבגבול בין שתי הערים ניתן לראות עשרות אוהלים בצד אחד ואף לא אחד בצידו השני של הכביש). כשמחלה זיהומית או מגפה מתפשטת, כולנו בסכנה ממשית.
שועי העולם הגרים בבוורלי הילס זוכרים את מהומות רודני קינג לפני למעלה מ-25 שנים. מפקד המשטרה הצהיר בטלוויזיה שמי שיחצה את גבולות העיר, עדיף שלא יסתכן בהתנהגות בלתי ראויה, ואכן המשטרה שבראשותו הגנה בחירוף נפש על העיר. כשניסו שני פרחחים (או בני בליעל) להתפרע, המשטרה רדפה אחריהם מרחק רב אל מחוץ לעיר. אך לא דין מתפרעים ומשתוללים כדין וירוסים ומחלות, ותושבי העיר יבינו ויחושו על בשרם מהר מאוד שאין הם בטוחים, שהסכנה הגיעה לבתיהם.
עולם והיפוכו
נזכור שראש העיר לוס אנג׳לס כמו גם עורך הדין של העיר, המפקח (קונטרולר) וכמה מחברי המועצה הם יהודים ופרו-ישראלים. ראש העיר, בביקור לאחרונה בארץ, העלה את חמתם של רבים כשגם הוא הכריז שירושלים אכן בירת ישראל (החוצפה! התעוזה! והוא כעמיתיו דמוקרטים ולא רפובליקנים, חס וחלילה, כמו בעל התסרוקת המשוגעת בבית הלבן).
ניקח עתה את כל החומרים שהוכנו מבעוד מועד ונלוש אותם לעיסה אחידה: שנאה עתיקת יומין, אנטישמיות מודנית הפעילה בצורה הולכת וגוברת, נשיא שכה רבים שונאים המגן ומטפח את היהודים ומדינת ישראל, יהודים השולטים בעיר לוס אנג׳לס (כמו גם בוורלי הילס - בה כל נבחרי הציבור הם יהודים - וערים אחרות), עכברושים המתרבים לממדי ארבה המכסה את השמים עד שהיום הופך לשחור, מגפת טיפוס (ומחלות מדבקות אחרות) המתפשטת ברחבי לוס אנג׳לס רבתי, חסרי בית במספרים ההולכים וגואים ומנגד חוגגים להם ישראלים-יהודים הצוברים הון כדגן לרוב, שכן הם שולטים בשוק נכסי דלא-ניידי.
רואים המקומיים משפחה יהודית אחת שבבעלותה מיליון רגל רבוע, בעיקר במזרח העיר, ואותו כסף שהמשפחות בקושי משתכרות מבוזבז על מסיבות עליזות בבית המלון "ארבע העונות", הופעות של קירקס דה סוליי והשתלטות מוחלטת על אצטדיוני הספורט לכל המקורבים שאין להם דאגה בחיים.
רואים הם משפחה ישראלית אחת שבבעלותה כל כך הרבה נכסים שקנתה בסנטים על הדולר לאחר המשבר הכלכלי של לפני עשור, כשהם נזרקו מבתיהם וחייהם נהרסו.
הנה יהודי אחד החולש על דירות להשכרה שעתה בני תמותה לא יכולים להרשות לעצמם, ויהודי נוסף החולש על משרדים להשכרה, והוא יושב לו בדד בבנין במרכז בוורלי הילס עבורו לא שילם (שכן עורכי דינו הממולחים הוסיפו פסקה בין מאות העמודים של חוזה המכירה שאומרת שכל זמן שהבניין לא מגיע לתפוסה מסוימת, לא תשולם התמורה עבורו - עורך הדין כנראה גם הוא יהודי!).
במספר השנים האחרונות ישראלים הקונים בתים בני קומה, הורסים אותם ובונים בתים בני שתי קומות שהם מוכרים בארבעה מיליוני דולרים כל אחד ועושים כדי כך לפחות מיליון דולרים ברווח נקי, וכך מתרחבת התופעה של "מק-מנשניזיישן" (הפיכת הבתים לקופסאות ענקיות על שטחים קטנים, כולן בעלות אותה צורה - כמו מכונה הפולטת המבורגרים של מקדונלד - ואלו מנסים לשלוט על כל הסובב - בדיוק כמו היהודים האחראים להווצרותם). ראשית צריך לסבול את רעש וזיהום הבנייה, ואת אי-אכפתיות הבונים, אח"כ שמות יהודיים מובהקים מתנוססים על השלטים (והכספים שהם מבקשים, בני תמותה שגרו בשכונות משך עשרות שנים לא יכולים להרשות לעצמם, וכך מוצאים הם את עצמם מוחלפים על-ידי אחרים) ומאז המכירה, כל העובר ברחוב נאלץ לתזכורת תמידית של היהודי המחכך ידיו בהנאה, כשהוא רם ונישא על כל שכניו.
נוספים לחגיגה (ועוד השורה ארוכה, ארוכה) יהודי חרדי וישראלי שבבעלותם נכסים כה רבים, והם כבר סידרו את רשויות המס פעם, כדי ישיבה בבית סוהר, אך הדבר לא עוצר בהם להמשיך במעשיהם, ועוד ועוד ועוד, כה רבים הם היהודים, כמו מקקים או עכברושים, כה שפלים הם אותם היצורים. דוגמאות כמספר אצבעות יד אחת, ולא נגענו כלל באלו שבראש הפירמידה כמו גם בכל השכבות מתחת, סכנה איומה לקהל הרחב, דוגמאות אין ספור שחדרו לכל שכבה טובה וגרמו לרקבון מתמשך.
נוסיף דבר לדבר לדבר, והתוצאה המתבקשת פשוטה וברורה כמו שמש בצהרי היום: היהודים שולטים בכל, היהודים הם הגורם למחלות ולעכברושים ולכל חסרי הבית כמו גם שאר הצרות. היהודים שולטים ביד רמה, אלו במישרין ואלו בעקיפין (הנשיא מופעל על-ידי היהודים, ואין פלא שאנחנו שונאים אותו כל כך לפיכך, כנראה שלא באשמתו).
דרך פעולה מתחייבת
כל בר דעת חייב לפיכך, בכדי להשתחרר מהתלות ולהבריא מהסכנה ומהמחלות להפטר מהיהודים, שכן הם מקור כל הרע והמכוער, המסוכן והגרוע.
חשבון פשוט ותוצאה שכל ילד מבין, ועתה צריך לעבור לפעולה. כולנו מבינים שחייבים לפעול מהר, ביסודיות, כי הגיעו מים עד נפש, וחייבים לעצור את הגזל ואת המחלות המתפשטות, את הסבל ואת היסורים שהם מנת חלקנו בגלל היהודים ואשר ימשכו כל זמן שהיהודים עדיין בינינו, עדיין קיימים.
ראו עד כמה קל לקחת מציאות שאין בינה לבין המתואר לעיל כל קשר ולו קל שבקלים, אך להתאים דברים לטיעון ולפרשם בצורה מסוימת, והנה תאור מדויק של מה שקרה בגרמניה לפני מאה שנים, תחילתו של תהליך בין שתי המלחמות (מלחמות העולם) שסופו במיליון וחצי ילדים ועוד ארבעה וחצי מיליון מבוגרים שהושמדו באכזריות שאין דומה לה ובשיטתיות האופינית כל כך לגרמנים הייקים, רק בגלל שהם היו יהודים (גם אם הקשר היה רופף ביותר או אפילו לא קיים).
יהודי גרמניה סרבו להאמין. אך בידינו ספרי היסטוריה, כמו גם עוד קומץ ניצולי שואה שיכולים עדיין להעיד על שקרה ועל שעברו וחוו כמו המספרים החקוקים על זרועותיהם, עדות שלא ניתן למחותה. אך למי שמסרב להאמין, מי שאולי לא מכיר את ההיסטוריה, אל פחד. אנחנו נמצאים באותו סרט בדיוק, ועוד נחווה את הכל על בשרנו אנו.

תאריך:  16/06/2019   |   עודכן:  16/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנטישמיות מודרנית בהתהוותה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין תודה. לתשומת לב
אות אזהרה  |  17/06/19 07:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נטע
המסקנה הברורה היא, שהושקעו מיליונים רבים להכפיש את שרה נתניהו    צוות של 6 חוקרים מהוללים חקר 82 עדים! על מה? לי כבר לא ברור    אולי תסבירו לי כמשלם מיסים איפה שרה גנבה ממני (אוצר המדינה) כסף
יוני בן-מנחם
"עסקת המאה" האמריקנית תצא בקרוב לדרך והפלשתינים מארגנים ועידה מקבילה בלבנון כמשקל נגד לועידה הכלכלית בבחריין. המשטרים של מצרים, ירדן ומרוקו חוששים לאשר רשמית את השתתפותם בוועידת בחריין מחשש לגל של הפגנות והאשמתם בבגידה בבעיה הפלשתינית
יוסי דר
אתה חייב, מר אוחנה, ללמוד לזרום עם השקרים המוסכמים והפיקציות האלה ולא לנסות לחנך אותנו ולגלות לנו את הסוד הנורא, שגם שופטים הם בני אדם עם שיגעונות ושיגיונות, עם אגו ועם אהבות ושנאות והעדפות, וכן - לפעמים בורח להם פסק דין שלא הייתי מעז להראות אותו לחתולה שלי
חיים שטנגר
הטלת עיקול - כנראה, בפעם הראשונה, בתולדות פסיקת בתי המשפט - על חברת בת, המצויה בבעלות מלאה של לשכת עורכי הדין, הלא היא החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין הופכת את הלשכה, מגוף שנחשב - עד כה - בעיני בתי משפט לגוף בעל איתנות פיננסית, דוגמת בנקים וחברות ביטוח, לגוף כלכלי מן השורה, שאינו נהנה מחזקת איתנות פיננסית מוכחת והחשוף להטלת עיקולים על רכושו,
יוני בן-מנחם
אחרי חודש רמדאן ועיד אלפיטר חוזר ארגון חמאס לחדש את המתיחות בגבול רצועת עזה באמצעות שיגור בלוני נפץ ותבערה וטפטוף רקטות לעבר עוטף עזה. ההסלמה עלולה להתגבר לקראת כנוס הוועידה הכלכלית בבחריין ב-25 בחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il