X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ישראלים ניתן למצוא בכל מקום, הרבה יותר מחסרי הבית והעכברושים יהודים קל לזהות, שכן הם שולטים בכל - בעיקר בתעשיית הסרטים, בנכסי דלא-ניידי, בפוליטיקה בכל הרמות ובתעשיית הכספים
▪  ▪  ▪
זרם בלתי פוסק של תיירים

בלוס אנג׳לס רבתי למעלה ממאה נציגויות דיפלומטיות. ריבוי הנציגויות הוא בבואה של הרכב העיר עצמה, מגדל בבל רוחבי המשתרע על פני אזור נרחב ביותר, כמו גם של חשיבות האזור כשער הכניסה מהמזרח הרחוק לארה"ב והשפעתה על הכלכלה האמריקנית. הנכם מוזמנים לסיור קצר, טעימה של "עיר המלאכים". גם אם העיר מוכרת לכם, אולי תגלו משהו חדש, אולי נושן-שטעמו-מעורר-נשכחות.
המקומיים יעידו שהאזור נהפך ליקר ביותר מבחינת מחיה, ביחוד עלות הדיור (בין לקניה ובין להשכרה). לוס אנג׳לס הפכה לעיר של מסוממים. חנויות "מד-מן" עם הצבע האדום וההרגשה כאילו נכנסת לחנות אפל מגלגלות הררי כסף מזומן. שלטי החוצות מדברים על עידן חדש. (הכל, כמובן, לצרכים רפואיים). מועצת העיר לוס אנג׳לס מפחדת להעביר החלטה האוסרת על עישון, שכן אנשים זקוקים לעשן למטרות רפואיות. נהגים מעשנים מריחואנה תוך כדי נסיעה. וייפים (עשן-אדים-בטעמים שונים) הוא כה מסוכן שאפילו הפוליטיקאים הליברלים ביותר החלו לשים לב לסכנותיו, ומשככי כאבים כבר מזמן הפכו למגיפה. בעיר בכל מקום בו עוברים ניתן להרגיש את הריח, והדבר מרעיל ומגעיל ומשכר וממכר בו-זמנית ומעביר את כולם על דעתם.
מעבר לבליל המקומיים, ישנו זרם בלתי פוסק של תיירים, ואלו גודשים אוטובוסים אדומים בני קומתיים, כמו גם מכוניות אחרות שמיד ניתן לזהות כמובילות תיירים. מכל העולם באים לכאן, ולבוורלי הילס במרכז האזור מגיעים בעיקר סעודים ושאר ערבים עשירים יותר ועשירים פחות. אלו בולטים במיוחד בשל כיסויי הראש והגוף של הנשים, עם נציגות לא מבוטלת של הקיצוניים ביותר - אלו שאפילו את עיניהן לא ניתן לראות. מגיעים באופן מעשי ליהנות מכל חטאי המערב, או אולי להיות מוכנים לאותו יום בו הם יהפכו לבעלי הבית בנסיון להשליט חליפה איסלאמית בינלאומית. שנים הם אומרים "ארופה בידינו, אתם (ארה"ב) הבאים בתור"! אומרים ואינם צוחקים, אומרים ברצינות תהומית של כוונות שהופכות למציאות איומה ועגומה.
כל מי שחי פה יודע שישנם אזורים שלמים לכל קהילה - קוריאנים, סינים (להם ערים שלמות), יפנים, ארמנים (עיר אחת), יוונים, ויאטנמים, הודים, פיליפינים, פרסים ("טהרן ווסט"), אתיופים, לבנונים, רוסים, אזרבייג׳נים, גרוזינים, ישראלים, פולנים, אוסטרלים, ועוד ועוד. בעיר לוס אנג׳לס עצמה כארבעה מיליוני אנשים אך בלוס אנג׳לס רבתי (אגד של כשמונים ערים) כארבעה עשר מיליון.
ישנה פה קהילה שחורה לא מבוטלת, ולפני 25 שנים היו מהומות רודני קינג, בהם נוכחנו שהשנאה מבעבעת מתחת לפני השטח ועלולה להתפרץ בקלות רבה. הקהילה שנפגעה ביותר (הן ברכוש והן בנפש) הייתה דוקא הקהילה הקוריאנית בידי השחורים. ישנם פה נוצרים רבים, קתולים ופרסבטריאנים ומורמונים ואבנגליסטים ויוונים-אורטודוקסים ולבנונים נוצרים וקופטים (מצרים) ועוד רבים. ישנן כנסיות, חלקן מפוארות, אחרות שנראות כחנות מכולת שכונתית. אין שיתוף פעולה ואין מכנה משותף בין הזרמים השונים, ורבים מהם פשוט לא מסתדרים בינם לבין עצמם.
אנגלית בסיסית
ישנם כאן המון לטינים, מכל ארצות אמריקה התיכונה והדרומית. אין איש יודע אם רב מספר הלא-חוקיים או החוקיים. נשים עשירות ממקסיקו מגיעות לכאן ללדת, שכן ילד שנולד בארה"ב זכאי אוטומטית לאזרחות (דבר שאינו מובטח בחוקה, אך בית המשפט העליון כמו גם בית המחוקקים לא נתנו דעתם על כך וכנראה שגם לא יעשו זאת, שכן הדבר טעון ונפיץ). ישנם כל כך הרבה לטינים, ששומעים יותר ספרדית מאנגלית. כל שרות נותן את האופציה לדבר בספרדית, ומערכת החינוך שוקדת כל כך על מלאכתה נאמנה, שישנם תלמידים שמסיימים את התיכון ואינם יודעים אנגלית בסיסית (אנגלית אינה השפה הרשמית של ארה"ב, ועד שהדבר יחוקק, הכל פרוץ).
ישנה אוכלוסייה לא מבוטלת של חסרי בית, וזו הולכת וגודלת. ככל שהתקציבים למגר את התופעה גדלים, כך הולך ומתפרץ מספרם של חסרי הבית, באופן ישיר ממש. חסרי הבית היו מרוכזים בעיקר בעיר התחתית של לוס אנג׳לס, אך מזמן הם היגרו מערבה, והם נמצאים בכל פינה. הם ועכברושים נושאי מחלות שהתרבו וכבר לא ניתן כמעט למגרם.
כל אוכלוסייה מביאה אתה את מנהגיה מארץ המקור. כך לדוגמה, כשמכונית עוצרת באמצע הרחוב במקום לחכות בצד, ליד שפת המדרכה, בהתעלמות ובזלזול מוחלטים מהכלל, זה פרסי או פרסיה. כשמישהו עוקף את כולם (האמריקנים עומדים בתור בסבלנות ובסדר, אחד אחרי השני), יודעים מיד שזהו ישראלי (עבורנו תור בהחלט אינו אומר סדר כי אם אנדרלמוסיה). מוכרי תמונות מ"בצלאל בירושלים" המדפקים מדלת לדלת למכור ציורים קיצ׳ים הם כמובן-ישראלים. מוכרי העגלות במרכזי הקניות - ישראלים. הובלה היא בעיקר רוסים (בניו-יורק הם ישראלים). כל הטבחים בכל המסעדות הטובות ביותר הם כמובן לטינים (ועל כן מומלץ לגרים בלוס אנג׳לס להתחסן נגד הפטייטיס).
בין כל האלמנטים המרכיבים את כור ההיתוך ששמו לוס אנג׳לס, היהודים תופסים חלק מרכזי ביותר. עבור מי שאינו יהודי, היהודים הם גלעין אחד הומוגני. עד כמה אין זה נכון. ישנם הישראלים שאינם מתערבבים עם היהודים האמריקנים. הישראלים מחולקים בין יוצאי עדות מזרח ומערב, בין העשירים החדשים לבין שאר הקהילה, ובין חילוניים לבין שומרי מסורת ודתיים. אצל היהודים ישנן הקהילות האורטודוקסיות (כיפות סרוגות מחד והשחורים מחד), הקונסרבטיביות וכל מיני זרמים רפורמים (ובהם כאלו הבונים מחדש את היהדות).
מזה עשרות שנים לא נערך מחקר דמוגרפי, ולכן אומדנים מקבלים משקלם מהמשתמש וחשיבותם מעמדתו. הפדרציה היהודית נוקטת במספר של 650,000 יהודים ולאלו יש להוסיף עוד כ-350,000 ישראלים. כמובן יש להגדיר "מיהו ישראלי" ו"מיהו יהודי", וישנם מומחים הטוענים שמספרים אלו מוגזמים במיוחד (ביניהם חוקר האוכלוסין ד"ר פיני הרמן הטוען שהם מנופחים פי עשרה). בידי הקונסוליה הישראלית האחראית על הקהילה הישראלית אין מאגר מידע עדכני (לא עכשיו ולא בעשורים האחרונים) על מספר הישראלים פה, והאומדן ממספר המוזמנים האח"מים לקבלות הפנים ודאי שאינו מייצג. מה יקרה אם תהיה פה רעידת אדמה שתחריב את העיר? מי ידע כמה ניספו? רעיון לקונסוליה לעתות חרום, והזמן להתכונן הוא בשגרה.
מעבירי מחלות
ישראלים ניתן למצוא בכל מקום, הרבה יותר מחסרי הבית והעכברושים. יהודים קל לזהות, שכן הם שולטים בכל - בעיקר בתעשיית הסרטים ("הוליווד" והאולפנים השונים), בנכסי דלא-ניידי (הן בהשכרה של בניינים בבעלותם והן בבניה ומכירה), בפוליטיקה בכל הרמות (עד לבית הלבן מגיעה השפעתם-פגיעתם) ובתעשיית הכספים. מדוע חשוב לציין זאת, ועוד בהקשר של חסרי הבית והעכברושים נושאי המחלות? הסיבה פשוטה. כמו השנאה המבעבעת מתחת לפני השטח ומאיימת להתפרץ, האנטישמיות עתיקת הימים לא נעלמה. כמו מחלת האבולה, היא מחכה למשהו שיגרום לה להתפרץ, ושיעור התמותה ממנה הוא מוחלט, מהיר וקטלני ביותר.
ברגע שהכלכלה תתדרדר, שיהיה פיגוע טרור או תהיה מכת טבע אנושה (רעידת אדמה מסיבית), קל יהיה להאשים את היהודים. נזכור, היהודים הם בעלי הבתים והדירות. הם הרסו את הבניינים בני הקומה שעלו להם פרוטות ובנו בניינים תואמים בני שתי קומות, לפי אותו הדפוס, ומכרו את אלו בארבעה מיליוני דולרים כל אחד. הם התעשרו על חשבוננו. הם חיים בפאר ובהדר ונהנים מחיים טובים ביותר. הם עורכים קבלות פנים ומשתאות מפוארים, ומעסיקים עובדים בתנאי חרפה. הנה, ראה את אלו עם הכיפות. הם שסוחטים כל טיפה טובה מלשד עצמותנו. הם מרמים אותנו (במשקל ובמסחר). הם מעבירי המחלות. הם אנשים במצב הביש של הפלשתינים, לאחר שגנבו מהם את מדינתם וגרמו למיליונים מהם לחיות במחנות פליטים ולמיליונים נוספים לחיות תחת כיבוש בתנאים בלתי נסבלים.
הם אשמים בכל מה שקורה בעולם - טסונמים ורעידות אדמה, סופות הוריקן, רעב ומחסור ומחלות, יתושים עם נגיף זיקה, ועוד ועוד. הם אשמים שטרמפ בבית הלבן. הוא - השטן - בן בריתם! מסתבר שדבר לא השתנה. אותה השנאה. אותן עלילות הדם (והפרוטוקולים של זקני ציון). אותה הגברת אם כי בשינוי אדרת - זו לא אנטישמיות, חס וחלילה, פוי, איזו מילה מגונה, מילה אסורה, מילה שאנחנו אפילו לא מתקרבים אליה. זו ביקורת לגיטימית על ממשלת ישראל, אפילו לא על הישראלים. כך מהשפה לחוץ, אך השנאה בפנים היא כלפי כל מי שהוא יהודי או ישראלי.
דבר מופלא הוא לגור בלוס אנג׳לס. מזג האויר נוח, כנראה בין הטובים מכל אזור אחר בעולם. מזג האויר דומה מאוד לארץ, עד כדי כך שכמסתכלים בתחזית למחרת היום בארץ, לא טועים בגדול אם מייחסים אותה ללוס אנג׳לס. ההבדל העיקרי הוא שבלוס אנג׳לס הקלה בעומס החום לה לא זוכים בארץ. מתון כאן יותר. טוב כאן, למעט רעידות האדמה. אלו בלתי צפויות, וכשהן מכות, לא ניתן להתחמק מהן. הן הרסניות, מפחידות ובלתי ניתנות לחיזוי.
כך התרכזו ובאו לכאן היהודים והישראלים, מאות אלפים, לא אחדות כי אם רבות. כבר מאז הקמתה ב-1850, היו יהודים חלק נכבד מהעיר, גידולה והתפשטותה. היהודים אוחזים במושכות ובידם כוח אדיר, עד שיבוא יום וכל זה יתנפץ והיהודים כולם יאלצו להמלט על נפשותיהם.

תאריך:  23/09/2019   |   עודכן:  23/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברוכים הבאים ללוס אנג׳לס
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מגעיל ל"ת
אורח  |  23/09/19 15:17
2
מאמר יפה,אמיתי
רמי לוד49  |  24/09/19 16:41
3
גנבו?
משה נוימן  |  26/09/19 13:36
4
שלא נדע- אם כל הערסים היורדים
מכיר אותם  |  29/09/19 17:49
5
לוס אנגלס
ביבי -פיפי  |  30/09/19 16:57
6
צר עולמך כעולם נמלה
יוסף מלמוד  |  8/10/19 07:35
7
צר עולמך כעולם נמלה
יוסף מלמוד  |  8/10/19 07:35
8
בדיקות פוליגרף בחו"ל
AS פוליגרף  |  22/01/23 15:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אליעז
ביבי היה עסוק בענייניו האישיים    נטל על עצמו שלל מיניסטריונים ולא עסק במי מהם
יורי מור
איפה ליברמן רואה את עצמו בעוד 4 שנים? לגבי ישראל התשובה היא ברורה: המדינה מתקדמת בסיבובים די דומים    החידה שאני טרם הצלחתי לפטור: לאן פניו של ליברמן? אני לא קונה את התחזיות שהוא מתכוון לבית בבלפור - הוא בעצמו מבין שזה גדול עליו ואין לו סיכוי, למען האמת
ארי בוסל
נאמר "איזהו עשיר, השמח בחלקו", וברצוני לספר על שני זוגות שאולי ישכיחו מאתנו את כל טענותנו ומענותנו וצרותנו ובעיותנו
צ'לו רוזנברג
נבחרי הליכוד מתהדרים בכך שאין במפלגתם "סכינאות", אין מדיחים מנהיג, ומיני מנטרות חסרות שחר    ההיסטוריה של הליכוד מלאה במחלוקות אישיות, בניסיונות להדחה או החלפה של מנהיגים
דן מרגלית
אני משתעשע במחשבה מה הייתי עושה אילו נכנסתי בנעלי הרביעייה המובילה בכחול לבן    קודם כל הייתי נוהג כמאמר המיוחס להנרי קיסינג'ר אף שאני שמעתיו מפי גדעון רפאל: במהלך תחרות איגרוף הרגליים חייבות להמשיך ולקפץ גם ברגעים שהאגרוף אינו הולם בגופו של היריב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il