X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: איזו מפלגה ראוייה להדחה? [הדממה האלחוטית לנוכח הבאר המרעילה של הסופר השפם והתמונה ולקינוח קריקטורה אחת
▪  ▪  ▪
אורלי לוי-אבקסיס [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

די לסטיגמה
טוב, אז איתמר בן גביר המודח יכול להחזיר את התמונה של ד"ר ברוך גולדשטיין בסלון. זאת בעוד שתמר זנדברג שעלתה לרגל לקברו של אדמו"ר יאסר ערפאת, אשף הטרור (שאולי גם תמונתו מעטרת את קירות ביתה) בדרך לראשות מרצ, חיה ובועטת בכנסת.
ועוד לא הזכרנו את הרשימה המשותפת -בל"ד, תומכת הטרור שאינה מכירה במדינה, ואף מסיתה נגדה; על שלל ח"כיה, שצוחקת כל הדרך אל הכנסת הישראלית ואל משכורות העתק בבנק.
כנראה, הסטיגמה 'כהניסט' הפופוליסטית והרייטינגית, חזקה מכל כמושא להדחה. מישהו עוד זוכר שבן גביר הוא פטריוט ישראלי ממדרגה ראשונה, שגם שירת בצבא ואפילו התמרכז יחסית בשנים האחרונות?
תורת היחסות
שמתם לב, איך שלוש מילים תמימות על ילדיו של השר רפי פרץ, שגדלו באווירה בריאה וטבעית, ואינם להט"בים, חוללו סערה ציבורית ותקשורתית רחבה וטלטלו את המדינה? אז איך זה, שדבריו החמורים של הסופר חיים באר, שכינה בראיון בגלי צה"ל, את הציונות הדתית 'סרטן בגוף המדינה', המסוגלת להרוג הומואים, עברו יחסית בדממה אלחוטית וללא כל תהודה ציבורית (פרט של הסיעה עצמה)?
האם דמו של המגזר הדתי סמוּק פחות מדמה של קהילת להט"ב, שהותרה הרצועה כלפיו ודמו מותר לכל, כשאשמת המסוּכנות החברתית חסרת הבסיס, של ציבור כה איכותי, התורם רבות לצבא ולחברה, מפי סופר ותיק אכוּל שנאה כלפיו, נופלת על אוזניים ערלות? היכן הפרופורציות?
הורדה לצורך עליייה
מה המשותף לשפם המיתולוגי של עמיר פרץ, יו"ר העבודה, ולתמונה הכי מפורסמת, כן של ד"ר גולדשטיין, בסלון ביתו של איתמר בן גביר, ראש עוצמה יהודית?
עוד לא ניחשתם? - הורדה לצורך עלייה. ובמילים אחרות, הורדה פוליטית למען הכיסא הנחשק. מעתה השפם, תחת הלוגו "קיראו את שפמי", והתמונה המפורסמת, נכנסים ללקסיקון העברי של פריטים (אייטמים) ומוצרים פוליטיים. שני האישים, משני קצות הקשת הפוליטית, הרוויחו זאת ביושר רב. וזו תרומתם הגימיקית והצינית ללקסיקון הפוליטי. וכל השאר היסטוריה.
קריקטורה אחת
דומה שאם תמונה אחת שווה אלף מילים, קריקטורה מוצלחת שווה אלפיים. אז מי יצאה הכי 'כלַפְתֶה' בקריקטורה המבריקה של רוני גורדון בעיתון ישראל היום? (15.1.20)? נכון זו לא דמותה המרחפת של סתיו שפיר. זו גם לא דמותו חמורת הסֵבֶר של ראש מרצ, ניצן הורוביץ, שנדחק למקום השלישי ברשימה השמאלית המאוחדת, וגם לא דמותו מדושנת העונג של עמיר פרץ, נְטול השפם, ראש הרשימה.
דמות המכשפה בקריקטורה היא לא אחרת מח"כ אורלי לוי אביקסיס, בתו של הח"כ והשר המיתולוגי לשעבר מצמרת הליכוד, דוד לוי.
עִם חיוך שטני רחב, החושף שיניים צחורות ארוכות. מספר 2(!) ברשימה, בין פרץ לפניה והורוביץ, כאמור, מאחוריה! סיעה של אישה אחת שנדדה למען הכיסא הנחשק מהקוטב הימני בזמנה, ישראל ביתנו, לקוטב הנגדי, כשהיא משמשת ראש גשר (כשֵם סיעתה), בין (תחזיקו חזק) השמאל מפלגת 'עבודה' למפלגת מרצ של השמאל הקיצוני. הייתם מאמינים?!

תאריך:  20/01/2020   |   עודכן:  20/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
דן מרגלית
אבל הלילה היה לבנט רגע של עדנה, וההגינות מחייבת לציין זאת    אומנם הוא חבר לאנשים מזיקים מאוד כבצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ, ובכל זאת עומדת לו הזכות שמנע מביבי להכניס לכנסת את הכהניסטים המוצהרים
מירב ארד
רה"מ מקדם שני שרים מהכהנים - אקוניס ימונה גם לתפקיד שר העבודה והרווחה, הנגבי ימונה גם לשר החקלאות    ציפי חוטובלי קודמה מסגנית שר לשרת התפוצות
עמוס שנער
אסור לעצמה יהודית לוותר על המרוץ הקרוב כי אם החרמתה תשתלם למפלגות הימין האחרות, אז הן תמשכנה להחרים אותה גם במערכות הבחירות הבאות    חבל שעצמה יהודית תקבור את עצמה לעד בהחלטה שגויה והתאבדותית אחת שלא תועיל לימין בכלל
מירב ארד
הוסיף: "יש גרירת רגליים מטורפת ולא ראויה"    דיכטר: ""אדלשטיין הוא איש ממלכתי שמבין את כללי המשחק"    מיקי זוהר: "טעה טעות חמורה"
אליהו קאופמן
ח"כ לשעבר עיסאוי פרג' לא הבין - בימי כהונתו כח"כ במרצ, כי כמו כל ערבי ומזרחי שפעלו בשמאל הציוני, כך גם יבוא היום שיגידו גם לו כי "הכושי עשה את שלו, והכושי יכול כבר ללכת". זו היסטוריה של גזענות לבנה ואליטיסטית העטופה בציז'בטים ששמם "שוויון חברתי" ו"אחוות עמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il