X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: מאבטחים לרצח בן גביר - עשו לו יחסי ציבור טלפון למכבי? - שירות דוב ולקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
בן-גביר. נוקם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

רישוי קטלני
אמריקה לא כאן. עם זאת בעיית הזמינות של כלי נשק המשמשים למטרות רצח בידי אזרחים, ולא אחת גם על-ידי שומרי הסף - מאבטחים ושוטרים - עלתה לא אחת לדיון. שהרי כדברי המחזאי ברכט "אקדח השלוף במערכה הראשונה, סופו לירות במערכה השלישית"! הקלות הבלתי נסבלת של הלחיצה על ההדק חייבת להדליק נורה אדומה בקרב משרד הפנים וחברות האבטחה, כגון אחסון כלי הנשק במקום העבודה. אולם להזכירכם שלא אחת הרצח התבצע על-ידי מאבטחים במקום העבודה. כך נרצחו עורך דין ובתו לפני מספר שנים בבניין כלל בבירה על-ידי מאבטח במקום.
לכן, כדי למנוע את מקרי הרצח בידי מאבטחים ואחרים, על משרד הפנים וחברות האבטחה, כמו גם צה"ל והמשטרה, לערוך, בנוסף לבדיקות הפיזיות, מבדקי אישיות ומבדקים נפשיים יסודיים ומקיפים למועמדים לעבודה ולכל דורש נשק, על-מנת לוודא שהנשק שבידם לא יהפוך לכלי רצח קטלני.
מדוע לא נלמד הלקח הדרוש משרשרת הרציחות בירי שידעה ההיסטוריה והכרוניקה הפלילית במדינה? רק בשנה האחרונה נרצחו שלושה אנשים בידי מאבטחים. האם מחכים חלילה לרצח הבא?
נקמן לא קטן
דומה שלא היה צריך את מסיבת העיתונאים, שכינס איתמר בן גביר, כדי לדעת שהאיש לא מתכוון להתקפל, ונחוש לרוץ לכנסת. בצד היותו אידיאולוג, אולי מאחרוני האידיאולוגים בכנסת, איש ארץ ישראל השלימה, ההיסטוריה הפוליטית של בן גביר מלמדת שמדובר לא רק באדם עקשן, אלא לא פחות בנקמן לא קטן. מה, באמת ציפיתם שאחרי תרגיל העוקץ שעשה לו רפי פרץ, שהדיח אותו ממפלגתו, והשפיל אותו, הוא יתקפל וייסוג ולא יתמודד לכנסת? טעיתם בכתובת. חבל שהרב רפי מראש לא חבַר אליו, שהרי חכם לא נכנס למקום שהפיקח יודע איך (לא) לצאת ממנו.
אך אם כבר התחברו, הבגידה בבן גביר הייתה צעד דוחה מבחינה אישית ומפלגתית והצביעה על חוסר נאמנותו ואמינותו של פרץ. גם מבחינה אלקטורלית, ייתכן שהשכר של קולות נוספים למפלגת ימינה, אחרי שבן גביר נבעט משם, יצא בהפסד קולות אם הוא לא יעבור את אחוז החסימה. והיה אפוא עדיף שימינה והחרד"לים ירוצו בשני גושים נפרדים.
ובכל זאת מעז יצא מתוק. בן גביר חייב תודה על יחסי הציבור והפרסום הרב שעושים לו יריביו במפלגה הדתית ובכלל. בזכותם, ובזכות הסערות שחוללו סביבו, הוא עלה לראש הכותרות והיה במוקד תשומת הלב הציבורית והתקשורתית. גם אם הוא לא ייבחר לכנסת, מראש סיעה שולית האיש הפך מהדמויות הפוליטיות המפורסמות ביותר במדינה. איזו עוצמה!
שירות דב
יש קופות חולים, ויש מכבי. רק במכבי, הקופה המובילה במדינה, המתיימרת להיות הטופ שבקופות - בשנת 2020 אין כל גישה ללקוח (לא טלפונית ולא אלקטרונית) למרכז האישורים. ואם לא די בכך, אין מענה טלפוני בסניף.
כך למשל, כשמתקשרים בשעות הפעילות לסניף שטראוס בירושלים, מה מקבלים? - הפנייה למוקד הארצי עם פזמון חוזר של תקליט מונוטוני, שהפך כבר לזרא, "מכבי שירותי בריאות" כמעט חצי שעה, עד שהוא נפסק אוטומטית. אתם שומעים טוב? פרסומת? לוגו? די, כבר הבנו. רגע, כמעט שכחנו: מה עם השירות?
בקטנה
נהריה בכותרות: גַעֲטוֹן
הרב רפי פָּרץ לכותרות
תחבור לגנץ? יָמינה או שמאלה
תרבות דיבור פרלמנטרית: די לח"כימא ברמיסה!

תאריך:  22/01/2020   |   עודכן:  22/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזו עוצמה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
בן גביר אינו נקמן
עמוס שנער  |  22/01/20 20:32
 
- חוכמת ההמון=נצל הזדמניות&התנחל
ע_הראל  |  23/01/20 08:01
 
- השלמת פתגםלעיל=כלהשומע לנו חסד
ע_הראל  |  23/01/20 12:47
2
דבר אמת!
שמואל ד.  |  23/01/20 09:12
 
- איןסכיןבגב=יש2/3שותפים חובבנים
ע_הראל  |  23/01/20 18:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
הודיע כי למרות הביקורת על רשימת ימינה הוא אינו פורש מרשימה - "את דרכי הציבורית אבחן בהמשך"
עידן יוסף
יו"ר הליכוד: "אם אתה מצביע כחול לבן, או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר - וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות"    "נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ואת החוק הישראלי על ההתיישבות כולה"
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר שלא ייעקר אף יישוב ישראלי ביהודה ובשומרון וכי השלב הבא במדיניות הוא החלת הריבונות על כל היישובים    "נבטיח את ההתיישבות בלב ארץ ישראל, יחד עם הממשל האמריקני"
איציק וולף
יו"ר כחול לבן טען לפני שבועיים כי פרסום תוכנית מדינית על-ידי הבית הלבן תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך הבחירות בישראל    הבוקר קרא לטראמפ לעשות זאת ולהקדים את פרסום תוכניתו    הצהיר: אחרי הבחירות נחיל ריבונות בבקעה    נתניהו: למה לחכות? אלא אם טיבי הטיל וטו
עמוס שנער
צריך לפסול את כל הרשימה המשותפת ולא את ח"כ יזבק בלבד, אין שום תועלת בכך שיזבק תצא וייכנס במקומה ח"כ אחר התומך בהשקפה זהה    פסילתה של יזבק היא הצגה תקשורתית לצורך בחירות, אך אחרי שהנושא עלה, מי יעז להתנגד לו (חוץ מבמרצ) ולהצטייר כאדיש לתומכי הטרור?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il