X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

ניהול עסק בעידן המודרני דורש עמידה בשני יעדים מרכזים; היערכות פיננסית נכונה ושאיפה לחדשנות וצמיחה. שני אלה לעיתים דורשים תזרים מזומנים מיידי שיאפשר לנו להתקדם קדימה ולשמור על יציבות העסק. זוהי הסיבה שיותר ויותר עסקים מתעניינים בהלוואות גישור לטווח קצר לעסקים, המאפשרות להם לקחת אוויר לנשימה או לחלופין לפתח מוצרים או שירותים שיובילו את העסק קדימה.
הלוואות גישור לטווח קצר נועדו לשמש כקרש קפיצה לעסקים אשר מעוניינים לפתח את העסק או לעסקים הזקוקים למינוף כספי נקודתי לתשלומים שוטפים של העסק. הלוואות אלה מאופיינות בתנאים מצוינים, זמני קבלה מהירים, פריסה קצרה יחסית וכו'.
למי הלוואות גישור לטווח קצר מתאים?
לעסקים הנמצאים בבעיות תזרים מזומנים
תזרים מזומנים הוא עקב אכילס של עסקים רבים. ניתן להאשים את מוסר התשלומים בישראל כמו שוטף 60 במקרה הטוב ושוטף 120 במקרה הפחות טוב. לכל אלה מתווספות ההוצאות השוטפות של העסק שלעיתים יכולות להכביד, כמו תשלום לעובדים, שכירות, מיסים והרשימה עוד ארוכה. כל אלה גורמים לפגיעה בתזרים המזומנים ולעיתים גם לאי נעימויות ופיגור בתשלומים. הלוואות גישור לטווח קצר לעסקים, מסייעות בנקודה זו ומאפשרות לבעל העסק להתגבר על המצב ולשלם מיסים, משכורות, מע"מ ותשלומים שוטפים נוספים עד שהמצב הפיננסי יסתדר.
פיתוח העסק וחדשנות
בעידן המודרני עסקים חייבים להיות עם אצבע על הדופק ולהתקדם בהתאם לתחרות בתחום, וכמובן לשאוף תמיד להימצא בחזית הטכנולוגיות על-מנת לשרוד. הלוואות גישור לטווח קצר לעסקים יכולות לשמש גם במקרים טובים יותר כמו פיתוח שירותים או מוצרים חדשים בעסק הדורשים מימון כמו רכישת מכונה חדשה, רכישת מלאי, רכישת חומרי גלם, תשלום לספקים, השקעה בשיווק, גישור על פערי התזרים בין ההכנסות להוצאות, או סתם "אוויר לנשימה".
היתרונות של הלוואות גישור לטווח קצר לעסקים
ההלוואה היא לטווח קצר - הלוואה שכזאת לעסק שונה מהלוואות אחרות, משום שהיא מתאימה לפתרון נקודתי של בעיות של תזרים מזומנים. כמו-כן, ההלוואה היא לטווח קצר יחסית ואינה נגררת לשנים רבות, כך שתוכלו "לסגור חורים" ולהמשיך הלאה.
קביעת מועד ההחזר - הלוואה זו מאפשרת לבעלי עסקים לקבוע את מועד ההחזר המתאים להם על-פי המועד שבו כספים אמורים להיכנס לחשבון העסק. מדובר בפתרון נהדר לעסקים שאמורים לקבל כספים עתידיים ומעוניינים לשלם על חומרים, ציוד, עובדים וכו'.
ריביות נמוכות - הלוואות גישור לטווח קצר לעסקים ניתנות בריביות נמוכות יחסית ביחס להלוואות אחרות, ולכן הן אטרקטיביות לעסקים בכל סדר גודל.
רכישה מיידית - הלוואות גישור מאפשרות ביצוע רכישות ותשלומים באופן מיידי, וזאת טרם כניסת התשלומים הצפויים לחשבון העסק.
ניהול חדש של תזרים המזומנים - ההלוואה מאפשרת לכם לנהל מחדש את תזרים המזומנים החודשי של העסק, וכך לזכות באוויר לנשימה שלעיתים חיוני לכל עסק.
לעסקים אשר צריכים אשראי חוץ בנקאי במגוון מסלולים לבחירה. הכירו מספר אפשרויות מימון אטרקטיביות שקיימות:
הלוואות גישור קצרות On Call:
מיועדות לגישור בין תשלומי העסק היומיומיים, לבין ההכנסות הפזורות על-פני כל החודש. ההלוואות הן קצרות מועד ויכולות להעניק לכם קרש קפיצה לניהול תזרים המזומנים של העסק, או לחלופין מקור מימון נהדר לפיתוח מוצרים או שירותים בעסק.
הלוואות מימון רכש ספקים: הלוואות אלה מיועדות לאפשר לכם לשלם לספקים עבור רכישת מלאי טרם מכירת הסחורה הקיימת. מדובר על פתרון נהדר לרכישת מלאי לצרכי הגדלת הפעילות, לצורך רכישה גדולה לקבלת הנחה מהספק, לצורך פתיחת סניפים חדשים, תשלום על מלאי עונתי וכו'.
הלוואות גישור מע"מ: פעמים רבות קיים פער תזרימי בין תשלומי מע"מ הנגבים במעמד המכירה, ועד לקבלת יתרת התשלומים מהלקוח. הלוואת גישור שכזאת יכולה להיות פתרון נהדר לשמירה על תזרים המזומנים.
  • אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תאריך:  20/06/2019   |   עודכן:  20/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il