X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הוא הגיע מעט באיחור, אבל אין ספק שהחורף כבר כאן. אחרי ההצפות והשיטפונות, העלייה במפלס הכנרת והשלג בחרמון, הגיע הזמן לצאת לחופשה קצרה ולגלות את הצפון המשגע. אולי יהיה לכם קצת יותר קר, אבל האווירה החורפית היא חלק בלתי נפרד מהחוויה, ויש מקומות שכיף יותר לגלות כשהטמפרטורות יורדות.
במקום ספא: מאגר עורבים
ברמת הגולן נמצא המקום המיוחד הזה, שבהחלט מעניק תחושה מופלא של ספא באמצע הטבע. הטמפרטורה במאגר המים מגיעה ל-40 מעלות, ואם תגיעו לכאן דווקא בחורף, תיהנו מג'קוזי מפנק בין הרים מושלגים. כדי להגיע אל המקום אתם צריכים בעיקר את ווייז: רשמו "צומת ווסט", המשיכו לעבר יער אודם ואז פנו ימינה אל הנקודה שבה זורמים המים אל המאגר.
תצפית מרהיבה: מפל סער
אל מפל סער עדיף להגיע בחורף, כשהמים זורמים בעוצמה. אחרי הליכה של כ-200 מטרים בלבד מהחניה, תגיעו אל שתי נקודות תצפית מהן תוכלו להקיף אל המפל, ואם תמשיכו לצעוד למשך כחצי שעה, תחצו את נחל סער דרך גשר קטן המאפשר לכם לראות את המים המתנפצים על הסלעים, ותגיעו אל המפל עצמו. דרך אגב, אם תגיעו בסוף החורף או בתחילת האביב, תזכו לראות גם פריחה יפהפייה, וזו אטרקציה בפני עצמה.
מקור מים ייחודי: ברכת רם
נפחה של ברכת רם הוא כ-400 קוב, וזהו למעשה מקור המים היחיד המשמש את חקלאי הצפון. היא נמצאת בסמוך ליישוב מסעדה הדרוזי, ועד היום היא המאגר המשמעותי ביותר עבור תושבי האזור כולו. טיול אל המקום יבטיח לכם הנאה גדולה, גם בזכות האגם הכחול והטבעי, גם בזכות הנופים הנפלאים של החרמון וגם בזכות הכפרים הדרוזיים הסמוכים, שכיף לשלב במהלך הטיול. עם פתרון לינה מתאים באזור, אתם יכולים לתכנן לעצמכם סופשבוע מהנה במיוחד.
אי-אפשר בלי: הר החרמון
בין אם אתם חובבי סקי עתירי ניסיון ובין אם אתם מחפשים דרך קצת שונה לבלות זמן איכות עם הילדים, אתר החרמון הוא יעד שאי-אפשר לוותר עליהם. יש כאן קצת מכל: כ-45 קילומטרים של מסלולי גלישה, 11 רכבלים, בית-ספר לסקי וגם מזחלות שלג לילדים. לפני שאתם יוצאים לדרך מומלץ לבקר באתר האינטרנט של אתר החרמון לעידכונים על מזג-האוויר ועל פתיחת המסלולים. שעות הפתיחה: 8:00 עד 16:00.
פריחה צבעונית: מפל עיט
נחל עיט מתנקז אל נחל היהודייה, ובמסלול הזרימה שלו (כארבע קילומטרים בסך-הכל) נוצרו עם הזמן שני מפלים שמצדיקים ביקור במקום. הדרך אל המפל קצרה למדי, והיא מאפשרת נגישות גם לעלות, כך שבהחלט מדובר באטרקציה נהדרת לכל המשפחה. מהחניון תצאו להליכה קצרה למדי, ובדרך תוכלו לעלות למצפה אליהו כדי להשקיף אל המפל, ליהנות מהבריזה ולהקשיב לצלילי התנפצות המים. יש סיכוי שתזכו לראות גם פריחה צבעונית במיוחד של רקפות, נרקיסים, עיריות וחלבלובים, ועוד שפע של פרחים שמתעוררים לחיים במהלך החורף ובאביב.
יין ישמח לבב אנוש: יקב פלטר
יקב פלטר בעין זיוון מייצר היום כ-150,000 בקבוקי יין מדי שנה, וההתרחבות בפעילות מאפיינת בעיקר את העשור האחרון. היקב הוקם ב-2001 במושב צופית, ולאחר כארבע שנים עבר לרמת הגולן, והיום תוכלו ליהנות לא רק מהיינות המשובחים, אלא גם מסיורים ביקב ובמזקקה. מרכז המבקרים פתוח כל השבוע (גם בשישי ובשבת), החל מהשעה 10:00. בחגים ובמועדים שעות הפתיחה משתנות, ומומלץ להתעדכן באתר האינטרנט מבעוד מועד.
רשת מלונות מטיילים מציעה מבחר רעיונות למסלולי טיולים בצפון. לפירוט היכנסו לאתר.

[צילום: מלונות מטיילים]
תאריך:  19/01/2020   |   עודכן:  19/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוי
דונלד טראמפ הוא הפה הכי גדול בעולם    פשוט יצא ככה שהוא גם נשיא ארה"ב    נורית לאמעי, מומחית לנאומים ולרטוריקה, על הרגעים מתוך הנאומים של טראמפ שהעולם לא יוכל עוד לשכוח
כתיבת המומחים
אם נציץ מהחלון בימים אלו, כנראה שלא נחשוב לצאת לחופשה כל-כך מהר, אבל כדאי לדעת שזה בדיוק הזמן המושלם להתחיל לתכנן חופשה למזג-אוויר נפלא    רשמו לעצמכם את הפרטים החשובים שיכינו אתכם לחופשה אביבית או לחופשת פסח חגיגית ומשתלמת
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
רויטל מור
העולם המודרני רצוף באתגרים ולחצים, לכן אין פלא שרבים נאלצים להתמודד עם החרדה, שהפכה למחלה שמתפשטת בקצב גבוה במאה ה-21    עם זאת, באפשרותנו להתמודד איתה בדרכים מקוריות, רבות ואפילו נעימות    איך? טיפים מרגיעים לפניכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il