X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום אילוסטרציה: AP]

בכל שנה אנו מבטחים מחדש את הרכב. אם באמצעות ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף המעניק לנו את הכיסוי הנרחב ביותר. מחיר ביטוח הרכב משוקלל על-ידי כל חברת ביטוח בצורה מעט שונה בהתאם למאפייני הנהג והרכב ופרמטרים רבים נוספים. לכן, אם פונים למספר חברות ביטוח תוכלו לגלות כי המחירים שיוצעו לכם יהיו שונים זה מזה לאותה הפוליסה השנתית. במאמר זה תגלו איך ניתן להוזיל את ביטוח הרכב.
העדר תביעות: מוזיל את הפוליסה
אחד המאפיינים החשובים בביטוח רכב הוא היסטוריית התביעות שלכם מול חברות הביטוח. בדרך-כלל, אם לא תבעתם את חברת הביטוח הנוכחית שלכם בשלוש השנים האחרונות, מחיר ביטוח הרכב יהיה נמוך ואתם זכאים להנחה הנקראת הנחת העדר תביעות. לכן, במקרה של נזקים זניחים יחסית, הנובעים מתאונה או פגיעה אחרת ברכב, שעלות התיקון שלהם נמוכה מ-2,000 שקלים - מומלץ לתקן מכיסכם ללא הפעלת הפוליסה. חשוב, כמובן, לענות בכנות על השאלה האם היו לכם תביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות? בדיוק כפי שהייתם עונים על שאלון דומה בהזמנת ביטוח רפואי פרטי.
נהג נקוב - נהג וותיק ישלם פחות
מאפיין חשוב נוסף המשפיע על מחיר ביטוח רכבים פרטיים הוא הוותק של הנהג על הכביש. אתם יכולים לעשות פוליסה כוללת לכל הנהגים מעל גיל מסוים ללא ציון שם הנהג או להגביל את הכיסוי לנהגים נקובים בלבד. אם נהגים אלה ללא היסטוריית תביעות, נוהגים כבר עשור על הכביש - מחיר הפוליסה שלכם יהיה נמוך משמעותית מזו של נהגים נקובים בעלי רישיון נהיגה חדש יותר.
חשוב לדעת, כי אם יש בבית נהג שעבר שלילת רישיון, מניין שנות הוותק יהיה פחות משמעותי עבורו והספרה תחל מהיום שחזר לנהוג לאחר שהרישיון חזר לידיו.
דוחות תנועה: משפיעים על מחיר הביטוח
כיום נקודות שקיבלתם על נהיגה לא זהירה, דוחות על מעבר ברמזור אדום או תמרור עצור ממנו התעלמתם, עשויים לעלות את מחיר פוליסת הביטוח. עבר תעבורתי הכולל דוחות רבים, מסכן לא רק את רישיון הנהיגה שלכם, אלא גם עשוי להעיד על כך שאתם מועדים יותר לבצע תאונות. לכן, חברת הביטוח המבצעת את החישוב הסטטיסטי של הסיכוי שלכם להיות מעורבים בתאונה, תעלה את התעריף השנתי עבורכם. כמו תמיד, חשוב לנסוע בזהירות על-מנת להגן עליכם ועל הנוסעים ברכב ובנוסף תוכלו ליהנות מהנחה בתעריפי הביטוח בעתיד.
פלאי הטכנולוגיה
חלק מחברות הביטוח מאפשרות לכם להזמין ביטוח רכב בצורה מקוונת או באמצעות יישומון לטלפון הנייד. למשל, אפליקציית Go תאפשר לכם ליהנות מתעריף מוזל לפוליסה השנתית והחזר מיידי של 100 שקלים בהזמנת הפוליסה כשתצלמו את הרכב שלכם באמצעות האפליקציה. נסו לבדוק האם גם חברת הביטוח בה אתם מבוטחים היום מציעה הצעה דומה.
השוואת מחיר בין חברות הביטוח השונות
בכל שנה משתנה שיטת החישוב של חברות הביטוח, ולכן כדאי לבצע סקר מחירים מקיף במספר חברות ולזהות מהי הפוליסה המוצעת במחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם? חשוב לשקלל את כל הנתונים שמוצעים לכם כמו: גובה ההשתתפות העצמית, כיסויים נוספים והרחבות אפשריות לפוליסה בתשלום. לפעמים תגלו כי יהיה משתלם יותר להוסיף הרחבה בה תשתמשו לאורך השנה.
לסיכום, מחיר הביטוח השנתי שלכם אינו חקוק בסלע וניתן לשנותו באמצעות תכנון נכון של הנהגים הנקובים בפוליסה, הזמנה בצורה מקוונת ושימוש ביכולות דיגיטליות של חברות הביטוח המוצעות לכם - כמו יישומונים לנייד.
בצעו בכל שנה השוואת מחירים יסודית ותוכלו להשאיר בכיסכם סכום קטן אותו ניתן לדברים אחרים.

תאריך:  20/01/2020   |   עודכן:  20/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
בשיתוף רשת מלונות מטיילים
ירון לוי
דונלד טראמפ הוא הפה הכי גדול בעולם    פשוט יצא ככה שהוא גם נשיא ארה"ב    נורית לאמעי, מומחית לנאומים ולרטוריקה, על הרגעים מתוך הנאומים של טראמפ שהעולם לא יוכל עוד לשכוח
כתיבת המומחים
אם נציץ מהחלון בימים אלו, כנראה שלא נחשוב לצאת לחופשה כל-כך מהר, אבל כדאי לדעת שזה בדיוק הזמן המושלם להתחיל לתכנן חופשה למזג-אוויר נפלא    רשמו לעצמכם את הפרטים החשובים שיכינו אתכם לחופשה אביבית או לחופשת פסח חגיגית ומשתלמת
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il