X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
השכונה החדשה תכלול כ-800 יחידות דיור, שטחי מסחר נרחבים, מוסדות חינוך, תעסוקה ותיירות עלות התכנון - 3 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
מג'דל שמס [צילום: לע"מ]

תוכנית לשכונה חדשה במג'דל שמס, מעלה הר חרמון, אושרה אתמול (20.1.2020) להפקדה בוועדה מחוזית צפון. משרד הבינוי והשיכון מתכנן תוספת משמעותית של יח"ד המותאמות לאוכלוסייה הדרוזית תוך התחשבות ושימוש בטופוגרפיה של האיזור, בעלות תכנון של כ-3 מיליון שקלים.
השטח המיועד נבחר לאחר בחינה של המרחב הסובב את מג'דל שמס ונמצא המתאים ביותר בשל זמינות הקרקע ומבנה טופוגרפי מתון. השכונה תיבנה על שלוחת הר מתונה יחסית שתאפשר תנועת הולכי רגל, תחבורה ציבורית ומכוניות.
השכונה החדשה תכלול כ-800 יחידות דיור, שטחי מסחר נרחבים, מוסדות חינוך, תעסוקה ותיירות. במרכז השדרה הראשית יהיה מעבר מוסדר של מי המעיין הנובע במעלה החורשה, בסוף השדרה הראשית יוקם מלון חדש ומוסדות תרבות כלל יישוביים.
השכונה תחולק לארבעה אזורים בהם נגישות נוחה לגני ילדים ושטחים ציבוריים פתוחים.
התוכנית נמצאת בשטח רגיש מבחינה נופית ולכן אופי הבינוי ונקודות המבט אל הנוף היו בבסיס החשיבה של התכנון. מחשבה רבה הוקדשה ליצירת רחוב עירוני מיוחד הנפתח אל הנוף המרהיב של רמת הגולן, מוקמו מתחמי אירוח כדי לאפשר ניצול מיטבי ליתרון של המיקום בדרך לפסגת החרמון.
השכונה החדשה תוקם במג'דל שמס בצד המערבי לכביש 989 ו-9898 בואכה במעלה הר חרמון. הרחוב הראשי יחבר את השכונה מצפון לדרום ועם כבישים אזוריים ליישובים מג'דל שמס, מסעדה, נווה אט"יב ונמרוד.
זאב בילסקי, ראש מטה הדיור הלאומי: "הפקדת התוכנית להקמת שכונת ניו מג'דל היא בשורה אמיתית עבור רמת הגולן בכלל ולעדה הדרוזית בפרט. מטה הדיור נדרש למצוא פתרונות דיור עבור כלל האוכלוסייה וחובתנו לדאוג גם להמשך תנופה של רמת הגולן ושל העדה הדרוזית.
התוכנית תתן מענה לדיור בר-השגה עבור זוגות צעירים וכמובן תתרום לפיתוח מלונאות ותיירות באזור כולו. תודתי למשרד הבינוי והשיכון ולוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בראשותו של אורי אילן על רתימת כלל הגורמים וראשי המועצות לקידום התוכנית ולפיתוח האזור".

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זאב בילסקי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד הבינוי והשיכון: תוכנית לשכונה חדשה במג'דל שמס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אם יאשר הסנאט את הכללים שגיבש מיץ' מקונל, יהיה צורך בתמיכתם של לפחות ארבעה רפובליקנים כדי לזמן עדים שלא נשמעו בבית הנבחרים    הדמוקרטים: זהו טיוח    המשפט ייפתח היום בדיון על הנהלים; נאומי הפתיחה צפויים החל ממחר
איציק וולף
שר התחבורה ביקש מראש הממשלה לאשר בממשלה ביום ראשון החלטה על החלת הריבונות הישראלית בבקעה ובצפון ים המלח ולנצל את ישיבת המליאה המתוכננת ביום שלישי כדי להביא את הנושא להצבעה בכנסת
איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית הודיע כי הוא דוחה את הקריאות שהופנו לעברו לפרישה מן המרוץ לכנסת    "יש לנו סיכוי לעבור יותר משלנתניהו יש סיכוי להקים ממשלה"
איתמר לוין
שבים וטוענים, כי מדובר בניסיון מפלגתי בלתי חוקי להדיח את הנשיא    אומרים ששני סעיפי האישום בלתי חוקיים, שכן הם אינם מצביעים על העבירות הספציפיות המיוחסות לטראמפ    סעיף הניצול לרעה מצוץ מן האצבע; סעיף השיבוש נוגד את הפרדת הרשויות - סבורה ההגנה
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, הודיע במכתב למרכז המפלגה כי הבית היהודי תערוך פריימריז לבחירת העומד בראשה שלושה חודשים אחרי הבחירות, או תוך חודש מיום הקדמת הבחירות לכנסת ה-24    חבירתו לבנט בשבוע שעבר, ובגידתו באיתמר בן-גביר שעמו כבר חתם על הסכם, עוררה זעם רב בקרב הפעילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il