X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת התעופה הודיעה לבורסה על 'התאמות' שהיא מבצעת בקו הטיסה לתאילנד בעקבות עידכוני משרד הבריאות ייתכן שתיאלץ לעדכן את אומדן ירידת הכנסותיה במגזר הטיסות למזרח הרחוק שעמד לאחרונה על 30 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
אוסישקין. מתכונן לימין קשים [צילום: סיון פרג']

חברת אל-על דיווחה לבורסה (יום ב' 17.2.20) על שינויים שהיא מבצעת בקו הטיסה לתאילנד, בעקבות עידכון הנחיות משרד הבריאות שפורסמו אתמול. החברה לא פירטה מהם אותם עידכונים שהיא מבצעת בפעילות נתיב הטיסה לבנגקוק, אולם אתמול פורסם כי היא מקצצת בחצי את מספר הטיסות.
בהמשך שלח מנכ"ל החברה גונן אוסישקין אגרת לעובדים החברה בעקבות השפעת נגיף הקורונה על פעילות החברה וציין כי "מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, לענף התעופה ולאל על". הוא התייחס להודעת החברה על הפסקת הטיסות להונג קונג ולסין, וציין כי ההשפעה המידית למהלך זה הייתה הפסד הכנסות בהיקף כולל של 30 מיליון דולר. ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות. אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על-מנת לצלוח את הימים הללו", הוסיף אוסישקין.
אתמול הודיע משרד הבריאות כי הוא מרחיב את הנחיותיו ביחס לבידוד אשר יחול גם על השבים ממדינות נוספות במזרח. אל סין נוספו גם המדינות תאילנד, הונג קונג, מקאו וסינגפור ככאלה שהמגיעים מהן יידרשו לשהות בבידוד של 14 ימים.
"לאור הנחיות משרד הבריאות, מתאימה החברה את פעילותה בנתיב לבנגקוק, זאת בהמשך להשהיה זמנית של טיסותיה לבייג'ינג והונג קונג ובוחנת את ההשלכות הנובעות מכך. החברה עומדת בקשר עם הרשויות והגורמים הרלוונטיים בארץ ובעולם וממשיכה לעקוב באופן שוטף אחר הנושא", נמסר בדיווח לבורסה.
עוד נטען בדיווח כי מטבע הדברים, מדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטת החברה וגורמים כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו, החלטות של מדינות ורשויות רלוונטיות בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים או שינויים בביקוש, עשויים להשפיע על החברה בהתאם.
לאחרונה פרסמה אל-על תשקיף להפסדי ההכנסות שהיא צפויה לספוג בשל השינויים שנכפו עליה בעקבות התפשטות הקורונה. על-פי ההערכה, צפויה אל-על לספוג ירידה של כ-30 מיליון דולר בהכנסותיה. ייתכן שהרחבת ההנחיות גם ביחס לתאילנד, והשינויים שביצעה החברה בקווי הטיסה לשם, יביאו לעידכון אומדן הירידה בהכנסות.

תאריך:  17/02/2020   |   עודכן:  17/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ימים קשים לפנינו; ייתכן שיידרשו צעדים דרמטיים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הח"כים הצביעו בעד הבקשה של השר לשעבר    כץ במליאה: "להבנתי, פעלתי בהתאם לתקנון הכנסת ולנהוג והמקובל בכנסת. לא עברתי על תקנון הכנסת ולא על כללי האתיקה של חברי הכנסת"
מירב ארד
תקף בדבריו את כחול לבן וליברמן, והסביר מדוע החליטו לחתום מחדש על בלוק הימין
איציק וולף
מטוס ה-LM-100J מתוצרת לוקהיד מרטין, הגרסה האזרחית-מסחרית של מטוס השמשון המוכר לנו מצה"ל, נכנס לאחרונה לספר השיאים של גינס על היותו המטוס הכבד בעולם שביצע סבסוב אווירי מאונך
יצחק דנון
הוועדה המקומית: איחוד ארגזי ישראל משכירה 25 דונם, שנועדו לאיחסון ארגזים עבור השוק הסיטונאי, ודורשת עשרות מיליונים תמורת הפינוי
איתמר לוין
עמית: אומנם גם חברי האופוזיציה במועצת העיר נושאים באחריות לכך שהתקציב ל-2020 לא אושר, אך האחריות העיקרית היא של קובי - משום שלא עשה מאמץ נוסף בארכה שהעניק לו דרעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il