X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: PIXABAY]

גם אם מעולם לא זכרתם בעל-פה את התאריך של הקרב ההוא מהבגרות בהיסטוריה, או את מספר הטלפון של זוג החברים הקרובים שלכם, את מספרי הכוכבית הקליטים והפשוטים של החברות הגדולות שאתם משתמשים בשירותיהן אתם זוכרים גם זוכרים. הרי כל שדרוש כדי "להניח" אותם בזכרונכם הוא להקיש אותם רק פעם אחת בנייד והופ, הם כבר מתקבלים באהבה ובזרועות פתוחות לתודעה שלכם.
מספר טלפון מקוצר (כוכבית לעסק) מבצע עבודה כפולה ואף משולשת לבית העסק שאליו הוא שייך: הלקוח מעוניין ליצור קשר על-מנת לרכוש או להשתמש במערך השירות, למולו מונח מספר קליט ופשוט בן ארבע ספרות וכעת כל שעליו להקיש הוא כוכבית ואת המספר המופיע.
השימוש הפשוט ועם זאת כה נגיש למגוון הלקוחות הרחב, יוצרים מספר שנחרט בקלות בזיכרון האישי ללא צורך בשמירתו. חברת כוכבית המותג תעזור ללקוחות לזכור היטב את העסק שלכם מכאן והלאה ותאפשר אליו גישה פשוטה וללא מאמץ. ואתם? תוכלו לשקף רמת זמינות ומקצועיות גבוהה יותר, להדק את המצע השיווקי והפרסומי שלכם ולעשות זאת בלי שום מעבר לתוכנה מורכבת, כשהמספר "מתלבש" על המספר הרגיל שלכם ומאפשר לתקשר איתכם לאותו המקום דרך שני פתרונות חיוג.
מספר מקוצר פשוט וזכיר לעסקים
הכוכבית כחלק בלתי נפרד מקיומו של כל מספר מקוצר, מלווה כבר שנים רבות את ענפי המשק הישראלי במגוון רחב של תחומים. כמו נתיבי אקספרס ועמדות הזמנה אוטומטיות במקדונלד'ס, גם היא מספקת מסלול מקוצר ואטרקטיבי, שמתבלט לעין כבר ברגע הפרסום הוויזואלי. ברגע שהלקוח מבחין במסר - כמעט דבר לא מפריד בינו לבין החיוג. הוא יכול להקיש את המספר מהר בלי להתבלבל ולזכור אותו גם לפעמים הבאות. כוכבית המותג המציעה מספרים מקוצרים לעסקים דואגת ליצור בעבורכם מספר קליט המתחבר ישירות למספר הקו הרגיל של העסק, כך שלא תצטרכו לשנות את ניתוב השיחות עבור הלקוחות הקיימים. עד מהרה, גם הם יאמצו בחום את המספר המקוצר החדש שלכם.
מיתוג חכם ללא חסרונות
כוכבית המותג נחשבת לחברה המובילה בישראל לאספקת שירותי כוכבית מול חברות תקשורת סלולריות וקוויות ובאמצעותה תוכלו ליצור את המספר המקוצר שילווה את העסק שלכם, יתבלט בכל מודעה ועד מהרה יהפוך לחלק בלתי נשכח מהמותג עצמו. חיבור של מספר כוכבית לעסק לא מתבצע דרך שום תוכנה או ציוד מתקדמים שיש צורך לרכוש בנפרד ועל כן תשלמו רק על הפעולה והשירות.
גם הלקוחות שלכם ישלמו את אותו הדבר, משום שהמספר המקוצר עולה בדיוק כמו שיחה רגילה ועל-פי תוכנית התעריפים של הלקוח המחייג.
בשורה התחתונה - מדובר באפיק שיווקי ואסטרטגי ללא חסרונות, שממשיך לשפר עוד ועוד את התקשורת שלכם כעסק רציני ומכובד עם הלקוחות, הספקים ומשתפי הפעולה. הודות לקיומו של מספר מקוצר לעסק שלכם, היתרון התחרותי נשמר לאורך שנים, יוצר בידול ובולטות ואף חוסך גם במישור הפרסומי ברדיו ובשלטי חוצות, כאשר המספר אף נמסר בצורה זכירה כחלק מהקמפיין.
מספר כוכבית מבדל, משכנע ואפקטיבי
בשנות ה-90 הוערך מספר החשיפות היומיות לפרסומות בממוצע של 1,500 פרסומות שונות לאדם מדי יום. אלא שעם כניסתן של הרשתות החברתיות לזירת הפרסום הגדולה ביותר לעסקים, צמח נתון זה לכדי לא פחות מ-4,000 פרסומות ליום. המשמעות היא "רעש" אדיר בקרב הצרכנים והלקוחות הפוטנציאליים וכדי להתמודד איתו, חשוב לשמור על קו מסרים אחיד, פשוט וקצר ככל האפשר.
המספר המקוצר שמשתלב במסר הקצר והקולע, מספק ללקוחות שלכם את מענה שלם ואפקטיבי למערך השירות והמכירה שאתם מפעילים. הוא מביא לכך שהאינטראקציה עם העסק שלכם תהיה גדולה וזמינה יותר, מבלי שתצטרכו לעשות שום פעולה נוספת. כוכבית המותג תצייד אתכם גם במערך דיווח יעיל, המודד את השימוש במספר ומספק נתונים לגבי שעות פעילות, מקורות ההפניה למספר ועוד. כך תוכלו להמשיך ולשפר את מערך השירות ולייעל את הקמפיינים הפרסומיים שלכם, כפי שעושה כיום כל חברה גדולה במשק.
מספר כוכבית לעסק תורם למכובדות ומקצועיות המותג שלכם, מאפשר הטמעה פשוטה ואינטואיטיבית בזיכרון של הלקוחות ומשפר את התקשורת המתבצעת ביניכם. בעידן של תחרות עסקית גבוהה וצורך עקבי במסרים מובלטים, כוכבית המותג תאפשר לכם להרוויח קשר פשוט ונוח עם הלקוחות מבלי לפספס אף פניה ולגרום לכך שתמיד תישארו אצלם בתודעה.
שיתוף אתר אקטיביטק שיווק דיגיטלי.

תאריך:  18/03/2020   |   עודכן:  18/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
ד"ר אליהו לביא מטפל ברפואה משלימה כ-20 שנה, מאבחן באמצעות אירידיולוגיה ובעל קליניקה פרטית בירושלים, נותן לנו כמה עצות לזיהוי וטיפול בבעיות במערכת העיכול
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il