X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוצאת הפתקים מאבני הכותל לפני פסח והעברתם לקבורה בהר-הזיתים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לא רק בכותל: מניינים מיוחדים באישור שר
השר לשירותי דת יאשר קיום מניינים מחוץ לבתי כנסת שישודרו בתחנות רדיו הפועלות מכוח הרשות השנייה כיום משודרות תפילות מהכותל המערבי ברדיו קול ברמה

לנוכח האיסור על קיומה של תפילה במניין, פרסם המשרד לשירותי דת קול קורא לגופים בעלי רישיון או זיכיון מכוח חוק הרשות השנייה, אשר יגישו לשר לשירותי דת יצחק וקנין בקשה לשידור של שלוש התפילות במנייני ימות החול שהמשרד יתיר לקיים.
כיום מתבצע שידור מהכותל המערבי בתחנת הרדיו קול ברמה בשעות קבועות - שחרית ב-07:20. מנחה ב-14:15 וערבית ב-20:45". אולם התקנות לשעת חרום מאפשרות לשר לשירותי דת לאפשר קיום מניין באוויר הפתוח במקום אחר שאינו הכותל. התפילות יצולמו וישודרו.
על הבקשה לכלול שמות של 10 אנשים שישתתפו במניין באופן קבוע, כולל בעל קורא בספר התורה, מקום התפילה, זמני שידורה, תוך הקפדה על מילוי הוראות משרד הבריאות.

תאריך:  03/04/2020   |   עודכן:  03/04/2020
+לא בטוח שצריך מיטות
22:00 03/04/20  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

הסכנות האורבות לנו אחרי משבר בריאותי כזה גדול, הן שלא נסיק מסקנות, אך סכנות גדולות יותר הן אם נסיק וניישם מסקנות שגויות, כלומר אם הכסף שנקציב ילך למטרות שלא יועילו לנו

לצאת עם שיעורי בית [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+מניין חולי הקורונה עלה ל-7428
21:33 03/04/20  |  

משרד הבריאות הודיע (ערב שישי) כי מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-7428. מהם 113 במצב קשה, 96 מונשמים. 40 נפטרו עד כה מקורונה.

+מה היינו עושים בלי החרדים
21:28 03/04/20  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה

העלייהום התקשורתי נגד החרדים, בא לאחר שנים רבות של דה-לגיטימציה, ושל אמירות כמו, 'אנחנו מפרנסים אותם, הם פרזיטים, וכו', עוד הסתה פרועה, ולנו הן לא חסרו הסתות... כמו זו מאסכולת מאיר יערי ושל מחנה בן-גוריון - ברוויזיוניסטים שנואי נפשם, בסזון ובאלטלנה, ועוד ועוד

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+וירוסים הם סוהרי
21:01 03/04/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

+הכרעת גנץ - כורח המציאות
20:08 03/04/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה

התוצר הטוב ביותר של הכרעה זאת, מעבר להקמת ממשלה סוף-סוף, הוא סיום הסיוט של השותפות של רשימה ציונית עם רשימה לאומנית קיצונית פלשתינית החותרת לקעקע את המדינה כמדינה יהודית - הרשימה המשותפת

גנץ. פעל נכון [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+עלה ל-40 מספר הנפטרים מקורונה; 7030 נדבקים
19:41 03/04/20  |  

מספר הנפטרים ממגיפת הקורונה עלה ל-40. כך דיווח משרד הבריאות. מספר הנדבקים עלה ל-7030, מהם 115 במצב קשה, 95 מונשמים. אחד החולים הוא בחור בן 22. מצבו אנוש, הוא מורדם ומונשם.

+ח"כ אייכלר: "להדביר את נגיף האנטישמיות"
18:36 03/04/20  |  

"מה שקורה לאחרונה בתקשורת המסיתה נגד יהודי בני ברק הוא התפרצות של רוע האנטישמיות ודעות חשוכות מימי האפילה. האסון החמור ביותר הוא השימוש בטרמינולוגיה מלחמתית ואלימה בחסות המגיפה. האם היה זה קריטי לכנות את מאמצי הסיוע לעיר בני ברק בשמות קוד של מישטר צבאי ומלחמה באויב נגוע שיש להדביר אותו? מדוע היה נחוץ להשתמש במוטיבים קרביים של כיבוש, סגר, מצור, מבצע, חסימות, מחסומים, חמושים, ועוד ביטויים הלקוחים מזירת הקרב נגד נתינים בשטח כבוש?"
"אין זה דבר של מה בכך. מילים יכולות להרוג. הטרמינולוגיה יוצרת מחשבה, והמחשבה יוצרת מציאות. לא לחינם אנו עדים למחזות המבישים של גדודי צלמי התקשורת, הנשלחים בידי עורכים צמאי דם, עטים על אנשי העיר כעיט העט אל טרפו. וכשהטרף חומק מבין שיניהם, הם מתריסים בבוטות נגד תושבי העיר המבולבלים".
"אני פונה לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים ולכל מי שלב יהודי בקרבו, לשנות את כל המינוחים. להתעשת עוד בטרם תתפשט האיבה בכל הארץ, להורות על שינוי הגישה הכובשת והמתנשאת, עמה באו חלקים מהשוטרים והחיילים (לא כולם) ורבים מכלי התקשורת, ולהציל את הקוסטרופה האנטישמית המאיימת. לא רק על העיר אלא על המדינה כולה. זה מסוכן לא פחות מהנגיף".

אייכלר. טרמינולוגיה מסוכנת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מכתב הפרופסורים, כל מילה
18:13 03/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אין כבר כוח לחזור על הדברים  ▪  חבל שהממשלה מסרבת להטות אוזן  ▪  חבל שכלי התקשורת אינם מבליטים אלא מחביאים את התוכנית החלופית העולה ממכתב הפרופסורים

אסון למשק [צילום: פלאש 90]
+הנגיף והגלובליזציה: ריקוד הטנגו של המאה ה-21
17:59 03/04/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

איננו מוכנים לוותר על הגלובליזציה ועל יתרונותיה העצומים, בכל תחום אפשרי  ▪  בו-זמנית אנחנו מזמינים אלינו, כאורח קבוע, לתוך ביתנו, את עולם התחלואה הנגיפית, הנע עכשיו כמונו, מיבשת ליבשת, ממדינה למדינה, ללא גבולות  ▪  בין אם הוא מועתק מעולם החי, ובין אם הוא מועתק מזה של האדם, באשר הוא  ▪  עולם זה מחזק אחיזתו בנו והוא כאן כדי להישאר

מצב נצחי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+מדעני העולם יחדיו נגד הקורונה
17:56 03/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

שיקולים של קבלת מענקים, קידום אישי ויוקרה מקצועית נדחקים לשוליים  ▪  ניו-יורק טיימס מתאר כיצד מדענים, מכונים וחברות מכל העולם מחפשים חיסון לקורונה - וחולקים ביניהם את המידע שהם אוספים  ▪  תרומה חשובה במיוחד יש למדענים הסיניים

פרו. חיסון נסיוני [צילום: מרטין מג'יה, AP]
סיאטל. מחקר למציאת חיסון [צילום: טד וורן, AP]
+המורה השמנמנה ומאירת הפנים
17:42 03/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

במרחק של עשרים שנה אני מבקש להודות למורה השמנמנה ומאירת הפנים שהעניקה לי חבל הצלה והייתה במקום השומם הזה עבורי  ▪  לימדת אותי אחריות, מסירות, אהבת אדם, חמלה, התמדה, התמודדות, לימדת אותי לחלום, לשאוף, לא לוותר

בימי הקורונה... [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+השרה גמליאל: אזרחים וותיקים יקבלו משלוח מהסופר תוך 24 שעות
17:29 03/04/20  |  

השרה גילה גמליאל יוזמת הצעת-החלטה, לפיה הממשלה תחייב את רשתות השיווק למסור לאזרחים וותיקים קניות מהסופר תוך 24 שעות. "כך נוכל למנוע את יציאתם של הקשישים מהבית ולדאוג לרווחתם". השר הציינה, כי היא קיבלה "פניות רבות מאזרחים וותיקים על עיכובים במשלוחים מהסופר. לא ייתכן שמשלוח קניות יגיע רק אחרי החג, במיוחד בעבור אלה שלא יכולים לצאת ולעשות קניות בעצמם".

+10 מטוסי תובלה יביאו מיליוני ביצים
17:23 03/04/20  |  

עשרה מטוסי תובלה יטיסו מיליוני ביצים מאירופה, בתחילת השבוע, עקב המחסור שנוצר בישראל. סיכום על-כך הושג בדיון שהתקיים בהשתתפות נציגי משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרד החקלאות. הודעה על-כך נמסרה לח"כ אורי מקלב. המאמץ הממשלתי המיוחד נעשה נוכח הצרכים הגדולים לקראת חג הפסח, ועקב דרישות הספקים בישראל: לקבל את ערבות המדינה, במקרה שכמויות גדולות של ביצים ייפסלו על-ידי משרד החקלאות מטעמים רפואיים או אחרים. ח"כ מקלב בירך על-מעורבות שרי הממשלה ואמר: "ביצים בחג הפסח הם מוצר בסיסי ושמחים שהמדינה מבינה את הצורך של הצרכנים".

+עוז לתמורה בשוך הפורענות
17:16 03/04/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

בבחירות 2019 עמדנו בפני שורת אתגרים משמעותיים ובכללם משבר קונסטיטוציוני, החברה, הכלכלה, תוכנית טראמפ, האיומים הקרובים, חמאס וחיזבאללה ואירן  ▪  המשבר הוליד שלושה סיבובי בחירות ללא הכרעה

להסביר לציבור [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+למעלה מ-40,000 עצמאיים נמצאו זכאים למענק
14:36 03/04/20  |  עידן יוסף

פחות מיממה מאז שנפתחה האפשרות להגיש בקשות למענק, למעלה מ-40,000 עצמאיים שנכנסו למערכת רשות המיסים נמצאו זכאים למענק ויראו את הכסף בחשבונם כבר ביום שני הקרוב (ערך יום ראשון, עוד לפני חג הפסח). גם עצמאיים שיגישו בקשה למענק במהלך יום ראשון הקרוב יקבלו אותו ישירות לחשבון הבנק לפני החג.
בהתאם לתקנות ניתן להגיש בקשות לקבלת המענק בתוך 70 ימים מיום פרסומן ברשומות (2 באפריל 2020).
לצורך קבלת המענק, ניתן להגיש תביעה בהליך פשוט, באמצעות טופס מקוון, באזור האישי באתר רשות המסים. בדיקת הזכאות וחישוב סכום המענק מבוצעות על ידי רשות המסים ומוצגות באזור האישי. המענק ישולם לעצמאי לאחר קביעת הזכאות, באמצעות זיכוי חשבון הבנק.
ניתן להגיש בקשות למענק הסיוע באתר רשות המסים בקישור הבא:
[קישור]
מידע כללי בנושא ניתן לקבל גם באמצעות שיחת צ'ט (בוט) באתר רשות המסים בקישור הבא:
[קישור]

+18,000 פניות לקרן ההלוואות בערבות המדינה בתוך יומיים
14:07 03/04/20  |  עידן יוסף

בהמשך לשורת ההקלות שאישר השבוע החשב הכללי בתנאי הקרן להעמדת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה, התקבלו ביומיים האחרונים למעלה מ-18,000 פניות מבעלי עסקים. הפניות נמצאות בטיפול המערכת הבנקאית. הערכה היא כי כבר בשבועיים הקרובים יועברו למעלה מ-2 מיליארד שקל ישירות לעסקים.
החשב הכללי, רוני חזקיהו: "בתקופת משבר זו קיימת חשיבות עליונה במתן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים, המהווים אחוז משמעותי מהעסקים במשק. אני שמח לראות כי ישנה היענות גבוהה מצד בעלי העסקים והמערכת הבנקאית ומעריך כי כבר בימים הקרובים יאושרו אלפי בקשות".

+ירושלים: קנסות נגד 11 איש ששיחקו במכונות מזל
13:58 03/04/20  |  עידן יוסף

בלשי משטרה פשטו על דירה בשכונת הר חומה בירושלים, שבה נתפסו 11 אנשים, בזמן משחק במשחקי מזל אסורים, וכן נתפסו אביזרי משחק ו-5,000 ש"ח במזומן.
בעל הדירה (35) נעצר לחקירה בחשד להחזקת וניהול מקום למשחקים אסורים, ובנוסף נרשם נגדו קנס על סך 5,000 ש"ח בגין הפרת צו בריאות העם. נגד 10 הנוכחים הנוספים ששהו בדירה, נרשמו גם כן קנסות על 500 ש"ח בגין הפרת הצו.

+חמאס מאיים על ישראל בגלל הקורונה
13:38 03/04/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר משגר איום ברור לעברה של ישראל בחידוש הטרור מהרצועה אם תתפשט בה מגיפת הקורונה. סינוואר טוען כי ארגונו שולט בינתיים במצב באופן מלא, ומשגר איתות לישראל כי המשבר הקורונה יצר הזדמנות לקדם עסקת חילופי שבויים חדשה

[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+עוצבת האש תסייע לבני ברק
13:15 03/04/20  |  עידן יוסף

שר הפנים, אריה דרעי, והרמטכ"ל אביב כוכבי, שוחחו בסוגיית הסיוע לעיר בני ברק ולתושבי העיר במאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה. בשיחה פרס כוכבי בפני דרעי מגוון כיווני פעולה ואמצעים בהם יכול צה״ל לסייע לתושבי העיר במאבק למניעת התפשטות הנגיף קורונה.
סוכם כי צה״ל, באמצעות עוצבת האש, שתפעל בכפיפות לפיקוד העורף, יחל במתן סיוע למרחב האזרחי בעיר בזמן הקרוב. הרמטכ״ל הדגיש בפני השר כי צה״ל יעשה כל שנדרש על מנת לתמוך במאמץ האזרחי בכלל, ובבני ברק בפרט, בשעת משבר מאתגרת זאת.

+גפני: ליצמן יגיש תביעת דיבה נגד חדשות 12
13:13 03/04/20  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני אומר כי השר יעקב ליצמן יגיש תביעת דיבה נגד חדשות 12 על הפרסום כי פעל בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בראיון לרשת ב' אמר: "מדובר בעלילת שווא על עמיתי שר הבריאות. בימים שהוא התפלל בבית הכנסת, זה היה בהתאם להוראות משרד הבריאות. אני לא בטוח שאם הוא לא היה חרדי, ההתקפה המשולבת והמתוזמנת הזאת הייתה אותו הדבר".
עוד אמר כי אותם אנשי ציבור שמשתלחים כעת בתושבי בני ברק ובהנהלת העיר נוהגים בפוליטיקה צינית. ︎"אני מלווה את העיר בני ברק, את ראש העיר וההנהלה בימים האחרונים, בייעוץ וקישור לשרים ולמשרדי הממשלה. ההתנהלות שלהם מצויינת ומקצועית".

גפני, ליצמן. בימים שמותר היה [צילום: יצחק הררי]
+נתניהו: צה"ל יגיש סיוע אזרחי לעיריית בני ברק
13:06 03/04/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נתניהו: לאור המצב המיוחד בו נתונה בני ברק בעקבות ההגבלות בגין מגיפת הקורונה, יוטל על צה״ל לאלתר להגיש את הסיוע האזרחי הנדרש לעיריית בני ברק כדי לממש את אחריותה.

+טוביה צפיר החלים מקורונה
13:04 03/04/20  |  עידן יוסף

השחקן טוביה צפיר החלים מקורונה. הוא טופל באשפוז ביתי מטעם קופת החולים והודה לכל מי שדרש בשלומו

+האם המיתון יימשך לתוך 2021
12:56 03/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

משבר הקורונה חמור ממשברים קודמים משום שהוא כלל-עולמי, משום שהשפעתו על ההתנהגות תימשך גם לאחר שהמגיפה תודבר ומשום שהפעם אומרים לצרכנים להישאר בבית  ▪  המצב חמור במיוחד במדינות המתפתחות והאו"ם קורא לסייע להן ב-2.5 טריליון דולר - מדווח ניו-יורק טיימס

אייווה. לא ימהרו לחזור לקולנוע [צילום: צ'רלי נויברגול, AP]
בייג'ינג. אין די בהתאוששות בסין [צילום: מארק שיפלבליין, AP]
+תשלום עבור חריגה ממכסת הדקות בטלפון כשר יהיה מידתי
12:21 03/04/20  |  עידן יוסף

שר התקשורת דוד אמסלם הנחה לקדם לאלתר בחינת אפשרות למתן הוראה לפיה יוזל התשלום לחבילות בטלפונים הכשרים באופן משמעותי למנויי הסלולר שיחרגו משמעותיות ממכסת הדקות הקיימת בחבילה, במקביל השר הנחה את הצוות המקצועי לבחון פעולות נוספות לטווח הבינוני והארוך.
המחיר לחריגות ממכסת הדקות בחבילה הבסיסית יוגבל כך שהתשלום הנוסף יהיה מתון ומידתי. מהלך זה ימנע תשלום לא הוגן של מאות שקלים למנויים הרלוונטים ויפחית את עלויות השימוש המוגבר, לנוכח הצורך בקיום שיחות מוגבר לרבות למטרות של למידה וחינוך. הגידול בשיחות הגיע לשיעור של למעלה מ-50% ובחלק מהרשתות אף לכ-100%.

טבלת התעריפים
+משרד הבריאות: לשר ליצמן בוצע איכון סלולרי כמו ליתר האזרחים
12:08 03/04/20  |  עידן יוסף

משרד הבריאות אומר כי החקירה האפידמיולוגית של שר הבריאות יעקב ליצמן נוהלה על ידי מחוז ירושלים במשרד הבריאות והמפקחת האחות ליאורה וילנסקי. לדבריו, כל האנשים שבאו במגע עם השר קיבלו שיחה אישית והודעה אישית.
כמו כן הוסיפו כי בניגוד לדיווחים בתקשורת, בוצע איכון לטלפון האישי של השר, כפי שמתבצע כמעט לכל אזרח בישראל שנדבק. המקומות בהם היה ליצמן נכללו ברשימת המקומות בהם היו חולים בקורונה.

+בית שמש: כתב אישום נגד תושב שהתקהל בניגוד לצו ותקף שוטרים
11:30 03/04/20  |  עידן יוסף

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב בית שמש (48) בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו וסירוב להוראת פיזור התקהלות.
ביום ג' נכח האיש בהתקהלות אסורה סמוך לבית כנסת בבית שמש, לא שעה לקריאות השוטרים להתפזר, צעק לעברם וקילל אותם תוך שהוא מתגרה בהם כי יעצרו אותו.
לאחר מכן, התקהלו כ-30 אנשים סמוך לבית כנסת נוסף שבו התבצעה אכיפה, והנאשם הצטרף אליהם. השוטרים רשמו דוחות למתקהלים שסירבו להתפנות, והאיש צעק לשוטרים: "נאצים, אין לכם בושה. אתם אוסרים עלינו להתפלל". כמו כן, התסיס הנאשם את המתקהלים שלא להישמע להוראות השוטרים. בשלב מסוים, נעמדה שוטרת מול הנאשם, במרחק של כמטר, והורתה לו להירגע. בתגובה ירק לעברה ופגע בחולצתה. התוקף נעצר.

+מספר המונשמים בישראל - 94
10:47 03/04/20  |  עידן יוסף

מספר חולי הקורונה המונשמים בישראל עומד על 94. הבוקר עדכן משרד הבריאות על 7,030 חולים מתוכם 170 במצב קשה, ו-144 בינוני.

+בני ברק נסגרה; מחסומים בכניסות לעיר
10:41 03/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יותר מ-1,000 שוטרים הגיעו לעיר והקימו מחסומים לאחר שהוכרזה אזור מוגבל  ▪  התושבים לא יוכלו לצאת למעט במקרים מיוחדים  ▪  אחד מכל שבעה חולי קורונה בישראל מתגורר בבני ברק  ▪  קצין אג"ם במשטרה: "רוב תושבי בני ברק שומרי חוק – המטרה למגר את הנגיף"

הבאת מחסומים אל העיר [צילום: דוברות המשטרה]
נהגים מתושאלים [צילום: דוברות המשטרה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא רק בכותל: מניינים מיוחדים באישור שר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
יותר מ-1,000 שוטרים הגיעו לעיר והקימו מחסומים לאחר שהוכרזה אזור מוגבל    התושבים לא יוכלו לצאת למעט במקרים מיוחדים    אחד מכל שבעה חולי קורונה בישראל מתגורר בבני ברק    קצין אג"ם במשטרה: "רוב תושבי בני ברק שומרי חוק – המטרה למגר את הנגיף"
איתמר לוין
ציוץ של טראמפ העלה תקווה לסיום מלחמת הנפט בין רוסיה לסעודיה והמחיר זינק ביותר ב-20%    הכחשות משני הצדדים גרמו לירידות, אך המגמה השתנתה במהירות
אפרים הלפרין
במהלך החודש האחרון למדנו על כמה פרטים מאוד חשובים המעניינים אותנו בדינמיקה של מגפות עם השלכות ריאיתיות חמורות, הנה כמה
איתמר לוין
מי אמר שאי-אפשר לחיות על המאדים? דומה שכבר כיום יש שם פוליטיקאים - הן מארה"ב והן מישראל - צוות שלם של פקידים, איגודים מקצועיים ואפילו כדורגלנים. זה לפחות הרושם שמצטייר בשבועות המטלטלים של הקורונה, וביתר שאת בשבוע האחרון. אם המציאות לא הייתה כה קשה, אפשר היה ליצור מזה סרט בדיוני-קומי
איתמר לוין
סגן הנשיא לשעבר מנסה לגייס תרומות בעיצומו של המשבר - וזה הולך מאוד בקושי    טראמפ נכנס לחודש מארס עם קופה גדולה פי 11 מזו של ביידן, מדווח ניו-יורק טיימס
רשימות נוספות
הממשלה: בני ברק - אזור מוגבל  /  עידן יוסף
עדויות: ליצמן הפר הנחיות בתפילות  /  עידן יוסף
מחיר הנפט מזנק ביותר מ-20%  /  איתמר לוין
זהירות, "מוצרי קורונה" מזויפים  /  עו"ד חגית בלייברג, עו"ד צחי חליו
אגו טריפ של טראמפ ואורחיו  /  איתמר לוין
המרוץ לתחתית בימי משבר  /  עומר מואב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il