X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיריית תל אביב אישרה תוכנית עיצוב למתחם איינשטיין, המאשרת תוספת זכויות בנייה משמעותית לשלושה פרויקטים של קבוצת חג'ג' ברחוב איינשטיין התוכנית גדלה ל-855 יח"ד וכוללת 3 מגדלים בני 30 קומות וכ-20 אלף מ"ר שטחי מסחר
▪  ▪  ▪
מתחם איינשטיין בתל אביב

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה ביום חמישי את תוכנית העיצוב שהגישה קבוצת חג'ג' עבור 3 המגרשים הפינתיים ברחוב איינשטיין בעיר ואת הבינוי הצפוי של הפרויקט. בחברה העריכו כי הבנייה של הפרויקטים תצא לדרך בתוך כ-6 חודשים בלבד. עם זאת, לא הייתה בהערכה התייחסות לאפשרות של עיכובים בשל משבר הקורונה הפוגע במשק כולו.
מדובר בפרויקטים במגרשים הפינתיים 33א', 35 ו-36א ברחוב איינשטיין, להם אושרה תוספת לזכויות הבנייה הן למגורים והן למסחר. כך, הפרויקט באיינשטיין 33א, שכלל במקור 69 דירות בשני בניינים בני 14 קומות ומסחר, יכלול כעת גם מגדל נוסף בן 30 קומות ומסחר, כך שהמגרש יכלול כ-215 יח"ד בסה"כ.
באיינשטיין 35, שכלל במקור 82 דירות בשני בניינים בני 14 קומות מסחר, יתווסף מגדל בן 30 קומות, כך שהמגרש יכלול 300 יח"ד בסך-הכל וכן שטחי מסחר. באיינשטיין 36א,שכלל במקור 3 בניינים בני 14 קומות ו-76 יח"ד, נוסף גם כן מגדל בן 30 קומות, כך שהמגרש יכלול כ-340 יח"ד בסך-הכל ושטחי מסחר. יצוין שמגרש זה שייך בחלקו לרמ"י, כך שחלקה של חג'ג' בו הוא 180 יח"ד ו-4,000 מ"ר מסחר.
סך הכל יכללו שלושת המגרשים 855 יח"ד (במקום 230 שהיו קודם), מעל קניון רחוב מסחרי בן כ-20,000 מ"ר, שמתווספים לשטחי מסחר אחרים הקיימים ברחוב והיוצרים יחד את קניון הרחוב הגדול בישראל.
קבוצת חג'ג' דיווחה לבורסה כי עיריית תל אביב אישרה את תוכנית העיצוב המרשימה שהכינה למגרשים הפינתיים, בהובלת האדריכל פרופ' משה צור. התוכנית כוללת תכנון מוקפד של המגדלים אשר הדירות בהן נהנות מנוף פתוח לים. על-פי התכנון, מתוכננים מגדלים ובנייה מרקמית מעל קומת קרקע למסחר, אשר יושבים על שלושה פארקים (שצ"פים) רחבי ידיים, הכוללים פינות ישיבה, מתקני משחקים לילדים וגינות ירוקות רבות. התוכנית הוכנה כך שתקשר בין מפלס השכונה לבין מפלס רחוב איינשטיין, ותאפשר לתושבי השכונה מעבר רציף והנאה מהחנויות שייפתחו לאורך הרחוב.
לאורך כל חלקו המערבי של רחוב איינשטיין מתוכננת שדרה רחבה, עם שבילי הליכה ואופניים, בה תעבור בעתיד גם הרכבת הקלה - מה שיגדיל את הנגישות לאזור מתל אביב וסביבתה ומהרחוב אליהן.
קבוצת חג'ג' כבר השלימה את בנייתם של שני מתחמים ברחוב איינשטיין הכוללים חמישה בניינים בני 14 קומות וכן שדרת מסחר, והרחוב נחשב לאחד הרחובות המבוקשים בצפון תל אביב. בשבוע שעבר דיווחה הקבוצה כי חתמה על הסכם עקרונות עם איש העסקים יצחק תשובה, שלפיו תרכוש ממנו קרקע בגודל 14.5 דונם, לצורך הקמת שני בניינים יוקרה בני כ-50 קומות.

תאריך:  05/04/2020   |   עודכן:  05/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק תשובה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה תוכנית העיצוב של פרויקט איינשטיין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קו הרכבת המהיר מירושלים מגיע עד תחנות השלום וסבידור בתל אביב    בשבועות הקרובים תבצע הרכבת נסיעות ניסוי סדרתיות לקראת הפעלה לנוסעים
איתמר לוין
אופיר לב ביקש לתבוע 5 מיליון שקל לפי חוק הספאם - אך הבקשה נדחתה על-הסף בשל חוסר תום ליבו ומשום שפעל ממניעים זרים ולא לטובת הקבוצה שביקש לייצג
מירב ארד
צייצה בטוויטר: "רק בשביל שלא יהיו אי-הבנות. אני לא אהיה חלק מקואליצית נתניהו בשום צורה.
איציק וולף
צריכת הבנזין ירדה ב-26% בחודש מרס יחסית לשנה שעברה    צריכת הסולר צנחה ב-40% וצריכת הדלק הסילוני התרסקה ב-81%
איתמר לוין
בית המשפט: לא ניתן לתת אמון בברלנד, הן משום שבעבר נמלט מאימת הדין והן בשל תעשיית המרמה המיוחסת לו; קיים גם חשש לשיבוש הליכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il