X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
דעותיהם של מומחי בית השקעות מיטב במסגרת שיחת ועידה ליועצי השקעות שהתקיימה ב-27 ביולי
▪  ▪  ▪
[צילום: לע"מ]

1. ריבית ואינפלציה: ההחלטה להעלות את הריבית אכן הייתה בלתי צפויה, אבל זה רק מבחינת העיתוי שלה, ולא מבחינת עצם ההעלאה.
לגבי ההשפעה של העלאת הריבית, אז קודם כל, בניגוד לחששות שאולי קיימים אצל חלק מכם, העלאת הריבית אינה צפויה לפגוע בשלב זה בשוק איגרות החוב.
הפעילות הכלכלית הראתה סימנים ברורים של התגברות. בחודשים האחרונים גברה העננה בכל האמור לגבי קצב הצמיחה במשק הישראלי וישנם סימנים ברורים לכך שאבד מומנטום הצמיחה במשק. אנו מצפים כי העלאות הריבית ב-12 החודשים הקרובים תהיינה צנועות מאוד והיא תגיע לרמה של 2.5% בעוד שנה.
בנושא האינפלציה, אנו בהחלט עדים למדדים גבוהים, מעבר לעונתיות הרגילה, הן ביולי (שבו אנו מצפים לעלייה של 0.7% עד 0.8%) והן באוגוסט, שבו הצפי עומד על עלייה של 0.3%. לאחר יציאתם, אנו צפויים לראות בהמשך ירידה בסביבה האינפלציונית.
2. התנודתיות בבורסה: שרמת השערים בשוק המניות היא סבירה. על רצף שבין 0 (זול ביותר) ל-100 (בועה של ממש) השוק כיום עומד ברמה של 45 נקודות, כלומר, יותר זול מיקר. עלייה של 10% מרמתו הנוכחית תביא אותו לרמה של שיווי משקל יחסי ברמה של 50 נקודות. האלטרנטיבות" בשוק איגרות החוב, אף היא תומכת בהמשך המגמה החיובית בשוק המניות. אנו מאמינים, כי יש כיום עדיפות ברורה למניות שמחלקות דיבידנדים עם תשואת דיבידנד גבוהה, כמו: בזק, ובקרוב גם הבנקים, על פני איגרות החוב.
3. סקטורים מועדפים: ככלל, אנחנו מעדיפים מניות שמוכרות בשוק המקומי על חברות יצואניות, ומעדיפים מניות ערך (Value) עם תזרים מזומנים חזק ותשואת דיבידנד נאה על מניות צמיחה. מהן המניות המועדפות בסקטורים השונים? בקובץ המצורף.
4. שוק האג"ח: העדפה לאפיק השקלי עם ריבית קבועה (שחרים) על פני הצמוד מדד (גלילים). בנושא המח"מ, לנוכח התשואות הנמוכות לפדיון באפיק האג"חי, מומלץ לקצר במעט את המח"מ. עדיין מומלץ לשבת על מח"מ של בין 4 ל-5 שנים ומומלץ להגדיל במעט בשלב זה את הרכיב המט"חי.
5. תחום הגז, נפט וביומד: בניגוד לעבר, ההשקעה בתחום היא הרבה פחות הימור והרבה יותר השקעה על בסיס כלכלי. הגישה שלנו במיטב לגבי תחום הגז והנפט היא חיובית, ולמרות שחלק מהמניות עלה בשיעור ניכר. באשר למניות הביומד, בחודשים האחרונים היו ירידות שערים בתחום הביומד ורמת השערים הנוכחית היא סבירה. יש מספר חברות מאוד מעניינות שנמצאות בשלבים מתקדמים של פיתוח מוצרים.
6. סקר: מה צופים היועצים לשוק המניות?

תאריך:  28/07/2010   |   עודכן:  28/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לימור גרובר
בית ההשקעות פסגות מציין בעקבות דוחות טבע כי התוצאות ממחישות את איתנותה העסקית של החברה, אך גם את התלות בקופקסון    ההמלצה: קנייה עם מחיר יעד של 72 דולר - 43% מעל מחיר השוק
דוד לוינסון
יחידת המחקר בבנק הפועלים מעריכה בעקבות דוח הרבעון השני של טבע כי החברה תעבור בשנת 2010 את הטווח העליון של תחזיותיה, 4.60 דולר למניה, וייתכן כי תתקן את תחזיותיה כלפי מעלה    ההמלצה: תשואת יתר בסיכון בינוני עם מחיר יעד של 72 דולר - כ-39% מעל מחיר השוק
סטיבן טפר
בית ההשקעות צופה תוצאות כספיות טובות מהצפוי בדוחות שתציג מחר חברת טבע לרבעון השני, כתוצאה מעליה חדה ברווחיות של הקופקסון ומהשקות גנריות משמעותיות שהיו במהלך הרבעון    ההמלצה: משקל יתר וקביעת מחיר יעד של 247 ש"ח
טל שיריזלי
על אבנר ודלק קידוחים מציין בית ההשקעות: "ההתפתחויות החיוביות בטווח הקצר מגולמות ברובן"    על ישראמקו: "עוד יש מקום לאפסייד"
מחלקת המחקר
מחלקת המחקר של FXCM מזכירה כי ביומיים הקרובים יפרסמו כמה מהחברות הגדולות בארה"ב את נתוניהן הכספיים, והדבר עשוי לשנות את התמונה הכוללת על עונת הרווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il