X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תודה רבה לוחמים יקרים, אבל סליחה, למה כל הזמן נלחמים? תירגעו, המלחמה נגמרה, אפשר לצאת מהבונקר יש לנו 120 לוביסטים בהנהגה, 100% מהשלטון הם נציגים שלנו, במי אתם נלחמים כל הזמן?
▪  ▪  ▪
נמשיך לשלוח את הנציגים שלנו להילחם [צילום: פלאש 90]

המחנה הציני קיצץ את הק' מהקיצוני, הוסיף צ' ליוני והינה הוקוס פוקוס הוא מחנה ציוני. אי-אפשר לתבוע אותו על התחזות, כי בפוליטיקה הכל מותר. מה בדיוק ציוני במחנה הקיצוני? הוא מוכן לשלם "מחיר כבד": את המתנחלים. גם אובמה ציוני, הוא מוכן לשלם "מחיר כבד": את ישראל...
תיאטרון האבסורד של מנהיגי ישראל מזכיר תיאטרון בובות: הבובה ציפי והבובון בוז'ון מוגשים לנו בעטיפת צלופן משובחת. איך קרה שהבובוז'י מוגש לנו כאופציה להיות המנהיג הנבחר של העם הנבחר? ד"ר מילשטיין הסביר יפה את הבעיה הקשה של משבר המנהיגות.
צחקה בובה זהבה, הפנתה אליהם מבטה שמאלה ולא הבינה במה הם שונים מרק"ח, חד"ש או מכל מפלגה אחרת בטע"מ רע"ל. כולם רוצים שלום, כולם רוצים מדינה שוויונית לכל אזרחיה הנאמנים.
האם הם מבטיחים קרקע חינם לכל הומלס? לי זה נשמע כמו שוחד בחירות. עוד מפלגת אפס: אפס זקנים עניים תוך שנה. מה שעצוב פה שזה באמת אפשרי. לפיד הוכיח שאפשר להקצות כסף לניצולי שואה. הבעיה היא שהוא עשה זאת כדי שנבחר בו. אין דבר כזה שמנהיג מגיע לשלטון כדי באמת לדאוג לנו, לעם, לציבור. אולי כחלון?
נלחמים בשבילך
הוא נלחם בשביל הכיסא, הם נלחמים בשבילי. תודה רבה לוחמים יקרים, אבל סליחה, למה כל הזמן נלחמים? תירגעו, המלחמה נגמרה, אפשר לצאת מהבונקר. יש לנו 120 לוביסטים בהנהגה, 100% מהשלטון הם נציגים שלנו, במי אתם נלחמים כל הזמן?
כל-כך התרגלנו שהמדינה היא מדינת אליטות, שברור לנו לגמרי שעלינו להתחנן למנהיגים שלנו שידאגו גם קצת בשבילנו. יש כאן תופעה של סימום המוני: המאה ה-21, אנשים משכילים, חכמים, וכולם "יודעים" שהמדינה היא מדינת אליטות.
רק לא יודעים שיודעים. לוקחים זאת כנתון ברירת מחדל, על כך אין עוררין ואין משוחחים. כזה ראה וקדש, אמן כן יהי רצון: המדינה שייכת לאליטות, מכאן הכל מתחיל, כעת הציבור מקבל את הזכות הדמוקרטית הגדולה להילחם כדי שהאליטות יזרקו לו גם עצם או שתיים.
איש לא אומר בקול רם שזו אכן ברירת המחדל. אם היו אומרים היינו מתחילים לשאול: רגע, מה פתאום? מה השתבש? חשבנו שזו המדינה שלנו, לא של המשרתים שלנו.
מה השתבש? הסברתי לא פעם ולא פעמיים: עדר של חזירים קפיטליסטים כבש לנו את המדינה, עושה בה כחפצו, ולא ניתן למנוע זאת ממנו, מכיוון שהוא משטה בנו באמצעות החוק, הדמוקרטיה והכלכלה.
חשפתי את הדרך לעשות את הבלתי אפשרי כביכול למנוע ממנו לבצע מעשים מגונים במדינה: להעלות את נושא "תרבות השלטון" לתודעה. אך לצערנו האנושות בתקופתנו אינה בשלה עדיין לעכל את המושג, אז נמשיך לשלוח את הנציגים שלנו להילחם, אבל במי?...

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  16/02/2015   |   עודכן:  16/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המחנה הליצני
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מה יהייה עם "תרבות השילטון " ?
יעקב עמר  |  16/02/15 12:35
 
- אני כבר בודק ביומן
אהרון שחר  |  16/02/15 13:45
2
אהרון-
יש לך  |  17/02/15 03:34
 
- לך חיכיתי
אהרון שחר  |  17/02/15 08:39
 
- אין כמו להגיע
לבד למשהו.  |  17/02/15 09:02
 
- צודק מאה אחוז
אהרון שחר  |  17/02/15 10:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עידן יוסף
רק 3 מתוך 32 חברי ועדת הבחירות המרכזית הם נשים    זאת למרות שבלקחי הוועדה בבחירות הקודמות נקבע כי יש להגדיל את ייצוגן    התנועה למדינה יהודית: המשנה ליועמ"ש נוקטת בצביעות ואינה מטפלת בעניין כפי שהיא נטפלת לחרדים
יצחק מאיר
ישראלים שאינם מצביעים ימין אינם ראויים אפילו לכתיב "שמאל" והם קטני קומה מוסרית, חמדנים, צאצאי זקני ציון שלא היו ולא נבראו, אבל עכשיו הנה הם מצויירים וקיימים... וגם הדעת עלתה על שרטון
אהוד פרלסמן
על-פי חמישה מכוני סקרים, מאז סוף דצמבר ועד היום ירד מחנה הימין, הכולל את הליכוד, הבית וביתנו, בשיעור שבין שניים לשישה מנדטים. למרות זאת, המהפך הוא עדיין חלום רחוק
איציק וולף
ח"כ זהבה גלאון תוקפת את ראש הממשלה בעקבות פרסום סרטון הסיור של המעצב מושיק גלאמין בבית ראש הממשלה    "שרה נתניהו נתנה סקירה יללנית בת רבע שעה; מצג שווא פתטי לקראת פרסום דוח המבקר"
אפרים הלפרין
יצחק הרצוג שונא אותו, ציפי לבני שונאת אותו, יאיר לפיד שונא אותו, אייל ארד שונא אותו, למה הם שונאים אותו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il