X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מופז הורה למנכ"ל הרכבת לגבש את התוכנית בתוך חודש בין השאר יוגדל המרחק בין מחסום הרכבת לכביש ויוחלפו זרועות המחסומים בזרועות קשיחות יותר
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, שאול מופז, הורה למנכ"ל הרכבת, עופר לינצ'בסקי, לגבש בתוך חודש תוכנית כוללת להגברת רמת הבטיחות של הרכבת, לאורך תוואי המסילות ולהפחתת תופעת העבריינות של נהגים במפגשי מסילות רכבת וכבישים.
בנוסף הנחה השר מופז את מנכ"ל רכבת לקצר את לוחות הזמנים להקמת ההפרדות המסילתיות, לאורך תוואי הרכבת ולהאיץ את הטיפול בהסרת חסמים סטטוטוריים המעכבים את הקמת ההפרדות. צוות מקצועי שמונה על-ידי משרד התחבורה איתר כ- 150 נקודות מפגש רכבת-דרך קיימים. בכמחצית מהן לפחות התברר כי יש צורך בביצוע הפרדה מפלסית בין הרכבת והכביש וביתר נדרשים הסדרי תנועה חדשים.
בהתאם לתוכנית שהוצגה לשר, תשקיע רכבת ישראל במהלך שלוש השנים הקרובות יותר ממיליארד וחצי שקל בהפרדות מפלסיות, בנקודות המפגש של הרכבת והכבישים.
שר התחבורה ציין, כי הגידול החד בתנועת הרכבות בשנים האחרונות הגביר את ההסתברות להתרחשות תאונות והדבר מחייב מתן התייחסות מיוחדת לסוגיית הבטיחות. הוא הודיע כי מעתה בכל הקמה של מסילת ברזל חדשה יינתן דגש מיוחד לנושא הבטיחות.
בשנה האחרונה ארעו מספר תאונות קטלניות שבהן היתה מעורבת הרכבת. הבולטת שבהן היא התאונה ליד רבדים שבה קיפחו את חייהם שישה מנוסעי הרכבת ונהג משאית כבדה שהתנגש בה.
מופז הנחה את מנכ"ל הרכבת לבחון אפשרות להחליף את זרועות המחסומים העשויות מאלומניום בזרועות קשיחות יותר שימנעו את שבירתן על-ידי כלי רכב המתעלמים מהמחסומים, זאת לאחר שבשנה האחרונה נשברו מאות זרועות על-ידי מאות כלי רכב שחלפו במחסומים.
בנוסף ביקש ממומחי הרכבת לבדוק אפשרות להגדיל את המרחק בין המחסום לכביש, במטרה להגדיל את טווח הבטיחות ולמנוע תאונות אפשריות במקרה שכלי רכב עבר את המחסום או לא עצר במרחק בטוח מהרכבת.

תאריך:  21/05/2006   |   עודכן:  21/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חורים גילו כי תרופות מסויימות העלו את הסיכון לסוכרת מסוג 2
הדר פרבר
אגודת צער בעלי חיים קוראת לעקר ולסרס חיות מחמד, בין היתר על-מנת לצמצם את אוכלוסיית החיות הנטושות אשר סיכוייהן למצוא בית קלושים    עיקור וסירוס מאריך את חיי הכלבים והחתולים
עומר שיקלר
דנו בהצעתו של שר הביטחון להעביר סיוע הומניטרי לרשות בגובה של 50 מיליון ש"ח    דנים גם בנושא סל התרופות ובחולים השובתים רעב
יפעת גדות
השילוב של אמונה ורוחניות עשוי להקל על אנשים שנחשפו ללחץ
אורון חדי
אלי ארוך אמור היה להעיד הבוקר בדיון בבקשת כלל פיננסים לבטל את פסק הבוררות שחייב אותה לשלם לארוך 95 מיליון שקלים    ארוך ביקש לבטל את עדותו ובתגובה טענה כלל בביהמ"ש כי בארוך "אוחזת פאניקה מוחלטת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il