X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כל 120 הח"כים שנבחרו, נבחרו להוביל את המדינה קדימה ולהבטיח את שגשוגה וקידומה לטובת תושבי ישראל. לצורך כך אין הבדל בין קואליציה לאופוזיציה. אלא שההתלהמות כל כך גדולה, ששוכחים את מטרת בחירתם יום אחרי הבחירות
▪  ▪  ▪
מה הוא אומר? הרצוג [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אופוזיציה מטבעה היא נגד והיא נותנת את טעמי ההיפכא מסתברא, אולם אופוזיציה אינה מקום לבניית מפלגה. די אם נזכיר כי מרצ יושבת באופוזיציה כבר 15 שנה ולא מצליחה להתרומם.
בתום הרכבת הממשלה אמר בוז'י הרצוג כי טקטית הוא התכונן לספסלי האופוזיציה. ולכן זה עבד לו והוא הצליח להגיע לשם. נו באמת, מי מאמין, הרי הגדרת המפלגה בבסיסה כי היא מוקמת על-מנת להגיע לשלטון.
והנה יש שני גושים באותו סדר גודל. אומנם ההרכב באופוזיציה הוא הטרוגני, אולם הם מאוחדים ברצונם להפיל את הממשלה. אומנם תיקון החוק בנושא הצבעות האמון גרם לכך כי צריך רוב של 61 חברי כנסת שתומכים במועמד מוסכם לראש הממשלה כתנאי בסיסי להפלת הממשלה, אולם זה לא מפריע לחברי מפלגת המחנה הציוני להודיע בריש גלי כי הם יחליפו את הממשלה.
בסיומו של יום, כל 120 הח"כים שנבחרו, נבחרו להוביל את מדינת ישראל קדימה ולהבטיח את שגשוגה וקידומה לטובת תושבי ישראל. לצורך כך אין הבדל בין קואליציה לאופוזיציה. אלא שההתלהמות כל כך גדולה, ששוכחים את מטרת בחירתם יום אחרי הבחירות.
מבחינתי, אופוזיציה צריכה להיות אחראית כמו הקואליציה. עליה לתמוך ביוזמות ממשלתיות שבאות להיטיב עם העם ולהתנגד בחריפות לכל יוזמה לפגוע באזרחים. אלא שראשי האופוזיציה מדברים על דבר אחד - על הפלת הממשלה.
ראשת התנועה ציפי לבני אומרת שהיא ובוז'י יודעים כיצד לקרב את מדינות העולם לישראל ושיעמדו לצידנו. אז למה היא לא עושה זאת? למה היא למצער לא מגלה את אוזנו של ראש הממשלה כיצד עושים זאת ושומרת את הסוד לעצמה?
מרבית הפוליטיקאים אוהבים לומר שיש להם עקרונות. לא מזמן שמעתי את עמיר פרץ בעניין ופרץ של צחוק פרץ ממני. זה שדרש משלי יחימוביץ' שתצהיר בפומבי שלא תיכנס לממשלת נתניהו ומשעשתה כך מיהר להצטרף לציפי לבני ונכנס איתה לממשלת נתניהו. אביגדור ליברמן סירב להצטרף לממשלת נתניהו הרביעית באומרו שזה לא תיקים אלא עקרונות. את העקרונות הנפיק רק כמה ימים אחר כך.
נו חברינו הח"כים, תפסיקו לחשוב שאנחנו מטומטמים. אנחנו רוצים ח"כים ושרים שדואגים לנו ולמדינה 24/7, 365 יום בשנה, כי אחרת ביום הבחירות נדע להעניש את מי שעובד עלינו בעיניים.

תאריך:  27/05/2015   |   עודכן:  27/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אופוזיציה לוחמת או אופוזיציה תומכת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק וטועה
אהרון שחר  |  27/05/15 17:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
מנחם רהט
סיפור פוליטי ברוח 'תזרום חביבי': זה מה שקורה כשהאגו מכתיב חלוקת תיקים
איתמר לוין
משה כחלון לא יטפל בגז, ויואב גלנט לא יטפל בתכנון ובבנייה, וזאב אלקין לא יקבל החלטות על ירושלים, ומדיניות החוץ מחולקת בין שבעה אנשים. זהו הספק הברדק של נתניהו בתוך שבועיים - אבל העיקר שהוא ישרוד עוד יום
נצ"מ (בדימ.) אבי דוידוביץ
מינוי מפכ"ל, שינויים מבניים במשרד לבט"פ ובמשטרת-ישראל, ומהפכה בתפיסת השיטור בישראל הם האתגרים הרובצים לפתחו של השר הנכנס    לביצוע מהפכות בשלטון הארצי והמקומי לטובת הגברת הביטחון האישי במדינה דמוקרטית נדרשת מנהיגות צ'רצ'יליאנית ולא ביורוקרטית
עופר וולפסון
מסר לראש הממשלה על ההחלטה בשל יחסי החברות שלו עם קובי מימון, מבעלי מאגר הגז "תמר"    לפני הבחירות הודיע כי לא יימנע מלעסוק בנושא
עמירם ברקת
יחליף את יעל אנדורן, שתפרוש ב-15 ביוני    יימנע מלטפל בענייני הרשות השנייה עד סוף 2015    לא יטפל בכל הקשור לחברת האבטחה "מוקד אמון" - כי אשתו עובדת שם    אחותו עובדת בחברת הייטק, ודודו עובד בתעשיה האוירית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il