X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 4.6.15-29.5.15

למרות הספינים - נכנס לממשלה

על אף כל הספינים גלעד ארדן נכנס לממשלה כצפוי ולא שיתף פעולה עם גדעון סער, כפי שרצתה התקשורת כחלון לומד על בשרו אחרי הבחירות מה מותר ומה אסור למרות ההצהרות ערב הבחירות רצועת הזמן הנוכחית ממשיכה להטעות את כולם. כדאי לבדוק את הנווטן האישי ממשיכים לפטפט בלי צנזורה כדאי לנסות להמשיך לשמור על איפוק אישי
▪  ▪  ▪
במערכת יחסים טובה עם נתניהו. ארדן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הלהט והתשוקות יאפיינו את הימים הבאים, החולשה תהיה בכוחו של כוכב פלוטו, שנוטה לכפות את עצמו. המשיכו עם זהירות ושלבו יותר רכות ועדינות. אם מי מכם חש כעס ומאבד שליטה, ייתכן שהאיפוק הרגשי שאימצתם משתחרר בימים אלה בדרך לא נאותה.
הימים הקרובים עלולים להביא אתכם למצבים מביכים, השתדלו ללכת בזהירות, על קצות האצבעות, כדי להימנע מחוסר הבנה. צפויים רגעים של ערפול, חוסר הבנות וכניסה למבוי סתום בגלל טעויות. אולי הנווטן האישי שוגה?
בנוסף, אנו עדיין ברצועת מרקורי בנסיגה והנטייה היא לחזור ולחשוב מחדש או לסגת מהחלטות. מצבים של "חוסר הבנה" ימשיכו לגרום לבלבול וכדאי להמשיך ולבדוק שוב ושוב אם הרשימות אצלכם ביומן מעודכנות ומתואמות עם מי שצריך. מומלץ גם להכין לעצמכם ראשי פרקים לשיחות חשובות או לתמצת בכתיבה כמה שורות חשובות מתוך אותה שיחה, כדי להבטיח שהתכנים לא ייעלמו מהזיכרון.
31.5-30.5 - האנרגיה נמוכה, ייתכן גם שתחושת עייפות תלווה אתכם, אבל זה חולף תוך יומיים-שלושה.
בכל תקופת הנסיגה הפטפטת זורמת וקשה לשלוט על הפה. בכל ישיבה שבה מנסים להחליט החלטות שחשובות למינוף העסק, יהיה מישהו שיאמר מילה או משפט ש"יקפיצו" את האחרים ויזכה מיד לתגובה, מה שיקשה על השגת המטרה מאותה ישיבה.
דאגו שמישהו יכתוב פרוטוקול, הפעם זה חשוב יותר מתמיד. גם בבתי הספר, בכיתות, הזמזום ברקע אינו פוסק. אין ספק שהמורים מתוסכלים וקשה להם להרגיע את התלמידים.
מרקורי בנסיגה הוא ג'וקר, השולף רכילות או סחרירים שהבסיס שלהם רעוע. עד שנעבור את רצועת הזמן הזו, פנו מקום למחשבה, לבחון את לוח השעונים שלכם, האם יש מקום לשינוי, האם יש צורך להשתחרר מאותן תבניות שאתם מרגישים שהן מלכודת שאינה תואמת את האמת הפנימית שלכם, ואינה עונה לקולות הלב. זה יכול להיות גם בעבודה, או במערכות יחסים חברתיות או אישיות. מודעות לעצמכם תעזור לכם לזרום ולהימנע מפגיעה רגשית, מנטאלית ופיזית. סנכרון עם האני האמיתי, ההבנה את הקשר בין המחשבה והנשמה. בזמן הזה בו מרקורי בנסיגה במזל תאומים, תוכלו לשאול את עצמכם את כל השאלות על הכיוון הנכון עבורכם ואם תרגישו שזה גורם לכם לחזור אחורה, המתינו עד שהכוכב יחזור למסלול. אין כאן מקום לאגו, זהו מצב ביניכם לבין עצמכם שיסייע לכם לדעת מה נכון לכם לעשות ויותר נכון, מה אתם רוצים לעשות.
מופע הירח המלא בתאריך 2.6 נמצא במבנה כוכבים הגורר אי-שקט, ריצות ונסיעות קצרות לפה ולשם, הרבה טלפונים ואי-מיילים המוסיפים עומס וגורמים לחוסר סבלנות, להתבטאויות חריפות או לאיבוד עשתונות. נסו לפעול בלי להלחיץ ובלי לדחוק בזולת.
כצפוי המועד לסיום המו"מ על הגרעין, בין אירן וארה"ב ואירופה, שוב נדחה, עם הצהרות המעידות על חוסר הסכמה, חוסר הבנה, שכל צד עומד על שלו. אירן אינה מוכנה לפיקוח ועומדת על כך, כשהנשיא אובמה הבטיח הבטחות אחרות בזמנו, בתום הצהרה שהייתה בעל-פה, היינו בזמן ירח בטל ולפני ליקוי לבנה.
להזכירכם, מיד לאחר מכן נכתב כאן: "ההצהרה שניתנה בלוזאן, שוויץ, בתאריך 2.4.2015: ההבנות כביכול בין אירן וחמש המעצמות, ניתנו בהצהרה לפני ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 4.4.2015 וגם בזמן ירח בטל. כזכור לכם, ירח בטל זה 'מהומה רבה על לא דבר', כלומר בשפה העממית 'גורנישט', נאדה, שום כלום. בנוסף, החלטה שמתקבלת לפני הליקוי אינה מתפתחת לפי הציפיות. גם נאומו של אובמה מיד לאחר מכן היה בזמן ירח בטל וכמובן לפני הליקוי, מאחר שעשה זאת כשעה וחצי בערך אחרי ההצהרה בשוויץ, ולכן, באופן לא מפתיע, מי שהקשיב לכותרות ולמילים מאירן מול מה שהשמיע הנשיא חוסיין אובמה שמע דברים הפוכים! כל אחד נתן את הפרשנות שלו, וכמה שזה לא מפתיע אם ההחלטות וההצהרות יצאו לאור בזמן ירח בטל... הבטחות על הקרח".
חידוש השיחות בתאריך 27.5.2015, בזמן ירח בטל וכוכב מרקורי בנסיגה במזל תאומים (מילים מילים)... כל מה שנכתב כאן על נסיגת מרקורי במזל תאומים משפיע, כלומר, פטפטת סביב הנושא, ובימים האלה במיוחד (גם בהשפעת נפטון) כל אחד מפספס את המסרים של הצד השני, כל צד ידבר ויעצים משהו אחר והמתח וסימני השאלה סביב המילים בשיחות שם יימשכו.
זמני הירח הבטל
יום שישי, 29.5 - הירח בטל משעה 23:19 עד למחרת, שבת, בשעה 12:33 בצהריים.
יום שני, 1.6 - הירח בטל משעה 13:59 עד שעה 21:39 בלילה.
יום רביעי, 3.6 - הירח בטל משעה 09:00 בבוקר עד למחרת בשעה 03:50 לפנות בוקר.
יום שישי, 5.6 - הירח בטל משעה 13:54 עד למחרת בשעה 08:01 בבוקר.

כלכלה ושווקים

בתחילת השבוע צפויות חדשות לא נחמדות בעולם הפיננסי, ההודעות שתגענה בהמשך תהיינה מביכות בגלל ההשפעה שלהן על נכסים והון עצמי, בדרך שלילית. ייתכן גם שהמעצרים לקראת סוף השבוע שעבר, של חלק ממנהלי פיפ"א, הוא גם "סיפור", חשיפה של סקנדל מביך הקשור בהרבה כסף.
אלה זמנים של חוסר-ודאות שהשפיעו וישפיעו עד אמצע השבוע. נסו לשמור על גמישות מחשבתית כדי להתנהל עם המצבים המעורפלים. התנודתיות לצד מילים תוקפניות ישפיעו כל יום בדרך שונה.
מחירי הנפט אינם שומרים על יציבות בשבועות הבאים והנפט, כמו שאר הסחורות, מושפע ומשפיע על מחיר הדולר.
ברקע החובות של יוון מול גוש האירו והניסיון של יוון "לברוח" מהתשלומים, משפיעים על מחיר האירו הנמוך.
במהלך חודש יוני, ככל שנתקרב לתאריך 22.6, צפויות עליות יפות בשווקים.
האינטנסיביות תחזור לשווקים כאשר כוכב סאטורן יחזור למזל עקרב באמצע חודש יוני וישהה שם עד ספטמבר 2015. באוקטובר הוא יחזור למזל קשת.
כוכב נפטון עם האנרגיה שלו משפיע בעיקר בגלל שהוא נמצא במקומו הטבעי, במזל דגים. בחודש נובמבר, כאשר המנעד בין סאטורן ונפטון יהיה מדויק, ההשפעה על השווקים תהיה חדה וזה יורגש בעיקר בשוק הנדל"ן, במסחר הבינלאומי וגם בבנקים. השפעתם תהיה לסירוגין גם במהלך 2016 (אעדכן בכל פעם). המבנה הזה יעורר מצבים שנויים במחלוקת, בעיקר בנושאי פיננסים. האם הביטקוין יחזור לכותרות?
נפטון הוא בלתי צפוי כאשר הוא מגיע לעולם החומר, הוא ממוסס בהנאה את הבסיס שעליו אנחנו נשענים. נפטון יוצר אשליות שנראות אמיתיות וריאליות, אבל בפועל יש להן השפעה הרסנית, כאשר הערפל ייעלם נבין איזו בועה כלכלית עומדת להביך את העולם וזה מניסיון שההיסטוריה הכלכלית מלמדת.

אצלנו

ברצועת הזמן בה אנו נמצאים כל יום צץ משהו חדש. כאשר מציינים בכותרות את הודעתו של שר האוצר כחלון, שלא יטפל במונופול הגז בגלל ניגוד אינטרסים, צריכים לזכור שאנו בזמן נסיגת מרקורי, זמן בו אדם בוחן את דרכו, החלטותיו ומקומו...
סביר להניח שכחלון קיבל תזכיר בנושא, גם אם זה היה בניגוד לרצונותיו או דעתו, הוא חשב שעליו לשמור על הכללים שמצפים ממנו. חישבו מה היה קורה לו אם לא היה מצהיר על כך, אלו כותרות היו מופיעות כאן? אבל זה אופי התקופה - אם אפשר "לחפור", אז יהיו מי שיעשו זאת.
להלן תזכורת מרשימה על אודות משה כחלון מתאריך 12.12.2014, טרום הבחירות, כאשר כבר "ידעו" שהוא מכוון להיות שר האוצר. בניתוח הנתונים אז כתבתי: "לפי מפתו האישית, לפי מבנה הכוכבים במעגל המשותף (דגש על ציר 4-10 ו-3-9) ניתן לראות שאלה יעזרו לו להשתלב בממשלה הבאה". עוד נכתב באותה רשימה: "הוא יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזוריים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמה, הבנקים) שלא יצלח... לאורך הדרך, הוא ייתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים או אחרים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל".
עוד מנפלאות התקופה - ה"מטעמים" שהכינו הפרשנים והעיתונאים על אודות "התוכניות" של גלעד ארדן נגד ראש הממשלה נתניהו. זוכרים, ספינים? סחרירים? רכילות? ואופס, תוך כמה ימים התברר להם שהקשר בין ארדן ונתניהו לא פסק, ולאורך כל הדרך, כולל בחג השבועות, שני אלה קיימו ביניהם שיחות ארוכות (רק העיתונאים לא ידעו הכל בזמן אמת). כאשר בוחנים את המפה המשותפת של בנימין נתניהו וגלעד ארדן אפשר להבין את מערכת היחסים, שיתוף הפעולה והאינטרסים המשותפים, המגובים בכוכבים מארס ופלוטו, לצד הצמידות בין שמש וירח במאזניים. המפה המשותפת המקודמת מציגה את המקבץ מרקורי, וונוס ויופיטר במזל קשת. למרות כל הרכילות, יש ביניהם הבנה חוצת גבולות.
דרך אגב, במפת הרכבת הממשלה, ציינתי את כוכב אורנוס על ציר 4-10, המציג שינויים ואני חושבת שנהיה עדים לעוד שינויים בהרכב הממשלה.
התקשורת, שהראתה את התמונה המשותפת של גלעד ארדן וגדעון סער כמשתפי פעולה, לא הייתה עושה זאת, לו ראתה את המפה המשותפת של שני אלו, בה כוכב מרקורי במולות לכוכב סאטורן והשמש מבודדת. גם המפה המקודמת של ארדן וסער מחזקת את ה"אין יכולת לשיתוף פעולה", הדרך והחשיבה שלהם שונות.
דרך אגב, לאלה המצפים לחזרתו האקטיבית של גדעון סער למפלגה, בתאריך 5.12.2014 נכתב כאן: "במהלך שנת 2015 יהיה עליו ללכת בין הטיפות, תהיה לו ציפייה שדברים יקרו... (1-7, 2-8, 3-9), שיהיה מי שיעשה עבורו את העבודה... סער יצבור לעצמו נקודות חיוביות כשיפגין איפוק כשיידרש, אבל אלה מצבים שלא ימנפו אותו בטווח הארוך".
במפה המשותפת של גדעון סער עם מדינת ישראל, כוכב סאטורן גורם לו להתפכח מאשליות ולדחות כל הזדמנות לשנות את "החוויה" שלו. המשמעות היא שהוא נמצא במצב שלא ניתן יהיה לפתרון במישור הפוליטי, לא בעתיד הקרוב, ואולי עדיף שיניח לזה.
"שמור את פחדיך לעצמך ושתף את האחרים בעוז ליבך" (רוברט ל. סטיבנסון)

תאריך:  29/05/2015   |   עודכן:  29/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
איתמר לוין
"אני מביט בעיניים של כל אחד ואחת מכם ואומר: מעולם לא קיבלתי שוחד. מעולם לא לקחתי אגורה לכיסי". זוכרים מי אמר את זה?
צ'לו רוזנברג
סבא נתניהו הבין שיש לו עסק עם ילדים דבילים הקרויים פוליטיקאים, ועם גדול-גדול של גמדים שאפשר למכור לו כל חופן מלח ולהגיד לו שזהו בעצם חופן סוכר
חיים שטנגר
כל עוד לא יינקטו צעדים מיידיים בידי הממשלה להפסקת שביתת פרקליטי ופרקליטות המדינה, מעיד הדבר על רפיסותה וחוסר משילותה של ממשלה מכהנת זו הנהנית מרוב דחוק של 61 חברי כנסת
עמי דור-און
הודעת כחלון לראש הממשלה, כי לא יעסוק בנושא משק הגז, היא צעד נבון או מהלך מזיק כלפי ידידו קובי מימון?    טוב יעשה כחלון אם ידאג לחשוף לעיני הציבור את כל שהוא יודע על עסקיו של חברו הוותיק והטוב ואיזה חלק היה לו אישית בעסקים אלה, אם היה
שמעון זיו
כל 120 הח"כים שנבחרו, נבחרו להוביל את המדינה קדימה ולהבטיח את שגשוגה וקידומה לטובת תושבי ישראל. לצורך כך אין הבדל בין קואליציה לאופוזיציה. אלא שההתלהמות כל כך גדולה, ששוכחים את מטרת בחירתם יום אחרי הבחירות
רשימות נוספות
כחלון לרה"מ: לא אעסוק בנושא משק הגז  /  עופר וולפסון
הממשלה אישרה מינוי באב"ד למנכ"ל משרד האוצר   /  עמירם ברקת
ברקת: משרד לענייני י-ם - בזבוז כספי ציבור  /  עידן יוסף
הכל זורם  /  מנחם רהט
ממשלת דופלו  /  איתמר לוין
האתגרים של השר גלעד ארדן  /  נצ"מ (בדימ.) אבי דוידוביץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il